Moro
Löytyiskö Satakunnasta naista joka olis kiinnostunut säännöllisesti ottamaan suihin varatulta mieheltä? Ehdoista voidaan sopia sähköpostilla. Kaikki kiinnostuneet voivat laittaa postia osoitteeseen [email protected]
Naista ottamaan suihin
29
689
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin on hiljaista
Missä on kaikki Satakunnan naiset?
Taas olen saanut suututettua palstan kyylän. Anteeksi siitä ei ole todellakaan ollut tarkoitus. Mutta eipä siinä ole mitään pahaa jos tarjoaa rahaa jollekin naiselle seksipalveluista jos se molemmille on ok :)
- Anonyymi
Paljonko sulla maksaa poskeen otto?
Mielipide saa oll akaikilla, mutta itse näen asian toisin. Tässä ratkaisussa pysyy anonyymiteetti paremmin ja salaisuus muutenkin. Ja molemmat osapuolet hyötyvät tavallaan :)
- Anonyymi
Oral_m kirjoitti:
Mielipide saa oll akaikilla, mutta itse näen asian toisin. Tässä ratkaisussa pysyy anonyymiteetti paremmin ja salaisuus muutenkin. Ja molemmat osapuolet hyötyvät tavallaan :)
Sairaalle on nyt aivan turhaan selitellä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaalle on nyt aivan turhaan selitellä mitään.
Saisinko minäkin jonkun diaknoosin jos vaikka sais saikkua. Sinä kun olet näköjään hyvä lääkäri kun tietämättä toisesta mitään teet diaknooseja :D
- Anonyymi
Paljon maksat niin annan sullekin.
Kiinnostuneet naiset laittakaa ennemmin sähköpostia. Täällä kun noita häiriköitä on vähän liikaa
- Anonyymi
Kenes kullia sitä on taas käyty haistelemassa.Ihme akka kun kiertää kyliä kulleja haistelemssa.No meillä et ole kyllä käynyt.Kerroppas kellä se juustolle haiseva oikein oli.Ei pidä syyttömiä leimata.
- Anonyymi
Niin se suurin häirikköhän olet ihan sinä itse.
- Anonyymi
Mahtoikohan nuo mielensäpahoittajat jo rauhoittua :D?
- Anonyymi
Ei mahtanut ääliö nolaa itsensä täällä ruikuttamassa
- Anonyymi
Saa laittaa viestiä
Löytyiskö jo joku kiinnostunut nainen?
- Anonyymi
On kyllä ihmeellisen hiljaista naisten suhteen
- Anonyymi
No tuskin ne seksin ammattilaiset täältä asiakkaita etsii.
Sihteeriopisto.co on oikea osoite - Anonyymi
Ei voi tietää ellei kokeile :). Amatööri olis kuitenkin hakusessa eikä ammattilaista
- Anonyymi
Niin eli siis kyseessä ilmeisen tyhjätaskuinen luuseri joka ei halua joutua maksamaan 'huvistaan'.. Säälittävää touhua.
- Anonyymi
Kuka on sanonut, että en suostuisi maksamaan palvelusta vaikka amatööriä etsinkin?
- Anonyymi
Vieläkin olis nainen hakusessa
- Anonyymi
Missä kaikki naiset Satakunnasta on?
- Anonyymi
Meillähän on parempaakin seuraa kuin sunkaltaiset säälittävät idioottiurpot
Taas tuli yhteydenotto, mutta kaukaa valitettavasti. Eikö tosiaan Satakunnan alueelta ole naisia joita kiinnostaisi ehdotukseni?
- Anonyymi
Kuka nyt varatulta ottaisi ja samalla ottaisi kaiken, mitä sun varaamallasi naisellakin on alapäässään? Esitä parempi tarjous, niin voisi joku ehkä kiinnostuakin.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt varatulta ottaisi ja samalla ottaisi kaiken, mitä sun varaamallasi naisellakin on alapäässään? Esitä parempi tarjous, niin voisi joku ehkä kiinnostuakin.
No ihan terve olen kyllä molemmista päistä vaikka täällä näitä häiriköitä on, jotka heittelee kaikkea paskaa ilmoille
- Anonyymi
Oral_m kirjoitti:
No ihan terve olen kyllä molemmista päistä vaikka täällä näitä häiriköitä on, jotka heittelee kaikkea paskaa ilmoille
Et voi tietää, oletko terve, jos puolisoasi pamputat paljaalla, etkä käy testeissä. Älä nyt viitsi!
- Anonyymi
hiljaista vieläkin
mistä mahtais löytyä?
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822