Naista ottamaan suihin

Moro

Löytyiskö Satakunnasta naista joka olis kiinnostunut säännöllisesti ottamaan suihin varatulta mieheltä? Ehdoista voidaan sopia sähköpostilla. Kaikki kiinnostuneet voivat laittaa postia osoitteeseen [email protected]

29

807

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kovin on hiljaista

• Missä on kaikki Satakunnan naiset?

• Taas olen saanut suututettua palstan kyylän. Anteeksi siitä ei ole todellakaan ollut tarkoitus. Mutta eipä siinä ole mitään pahaa jos tarjoaa rahaa jollekin naiselle seksipalveluista jos se molemmille on ok :)

• Anonyymi

Paljonko sulla maksaa poskeen otto?

• Mielipide saa oll akaikilla, mutta itse näen asian toisin. Tässä ratkaisussa pysyy anonyymiteetti paremmin ja salaisuus muutenkin. Ja molemmat osapuolet hyötyvät tavallaan :)

• Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

Mielipide saa oll akaikilla, mutta itse näen asian toisin. Tässä ratkaisussa pysyy anonyymiteetti paremmin ja salaisuus muutenkin. Ja molemmat osapuolet hyötyvät tavallaan :)

Sairaalle on nyt aivan turhaan selitellä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaalle on nyt aivan turhaan selitellä mitään.

Saisinko minäkin jonkun diaknoosin jos vaikka sais saikkua. Sinä kun olet näköjään hyvä lääkäri kun tietämättä toisesta mitään teet diaknooseja :D

• Anonyymi

Paljon maksat niin annan sullekin.

• Kiinnostuneet naiset laittakaa ennemmin sähköpostia. Täällä kun noita häiriköitä on vähän liikaa

• Anonyymi

Kenes kullia sitä on taas käyty haistelemassa.Ihme akka kun kiertää kyliä kulleja haistelemssa.No meillä et ole kyllä käynyt.Kerroppas kellä se juustolle haiseva oikein oli.Ei pidä syyttömiä leimata.

• Anonyymi

Niin se suurin häirikköhän olet ihan sinä itse.

• Anonyymi

Mahtoikohan nuo mielensäpahoittajat jo rauhoittua :D?

• Anonyymi

Ei mahtanut ääliö nolaa itsensä täällä ruikuttamassa

• Anonyymi

Saa laittaa viestiä

• Löytyiskö jo joku kiinnostunut nainen?

• Anonyymi

On kyllä ihmeellisen hiljaista naisten suhteen

• Anonyymi

No tuskin ne seksin ammattilaiset täältä asiakkaita etsii.
      Sihteeriopisto.co on oikea osoite

• Anonyymi

Ei voi tietää ellei kokeile :). Amatööri olis kuitenkin hakusessa eikä ammattilaista

• Anonyymi

Niin eli siis kyseessä ilmeisen tyhjätaskuinen luuseri joka ei halua joutua maksamaan 'huvistaan'.. Säälittävää touhua.

• Anonyymi

Kuka on sanonut, että en suostuisi maksamaan palvelusta vaikka amatööriä etsinkin?

• Anonyymi

Vieläkin olis nainen hakusessa

• Anonyymi

Missä kaikki naiset Satakunnasta on?

• Anonyymi

Meillähän on parempaakin seuraa kuin sunkaltaiset säälittävät idioottiurpot

• Taas tuli yhteydenotto, mutta kaukaa valitettavasti. Eikö tosiaan Satakunnan alueelta ole naisia joita kiinnostaisi ehdotukseni?

• Anonyymi

Kuka nyt varatulta ottaisi ja samalla ottaisi kaiken, mitä sun varaamallasi naisellakin on alapäässään? Esitä parempi tarjous, niin voisi joku ehkä kiinnostuakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka nyt varatulta ottaisi ja samalla ottaisi kaiken, mitä sun varaamallasi naisellakin on alapäässään? Esitä parempi tarjous, niin voisi joku ehkä kiinnostuakin.

No ihan terve olen kyllä molemmista päistä vaikka täällä näitä häiriköitä on, jotka heittelee kaikkea paskaa ilmoille

• Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

No ihan terve olen kyllä molemmista päistä vaikka täällä näitä häiriköitä on, jotka heittelee kaikkea paskaa ilmoille

Et voi tietää, oletko terve, jos puolisoasi pamputat paljaalla, etkä käy testeissä. Älä nyt viitsi!

• Anonyymi

hiljaista vieläkin

• mistä mahtais löytyä?

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5172
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4607
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1392
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1350
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1014
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      885
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      833
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      799
    Aihe