Mihin katosi Dacian Easy-R automaatti?
Sitä ei ole enää saatavana.Mikä on ???
Easy-R automaatti
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saa varmaan 2021 malleihin , jos niistaä 2020 malleista on loppu häämöttämässä kun varmaan uudet mallit ovat jo tuotannossa !
- Anonyymi
Oliskos tullut suttasekundaa kun katosi kuin pieru saharaan?
- Anonyymi
1,2 bensiimoottorin kanssa kävi näin varmaankin mutta en usko niinkään vaihteistojen kohdalle samaa ,kun niistä ei ole kuulunut mitään erikoista. Se on kuitenkin hyvä asia että jos he näkevän tehneen sutta niin vedetään se pois että ei jatketa kuin VW/Audi monta vuotta samojen ongelmien kanssa. Nykyään kun ei ole valmistajilla anää aikaa testata tuotteitaan ennen myynnin alkamista , siis testaajat ovat ne auton omistajat !!!
- Anonyymi
Olisikohan ollut liian kallis varuste muuten halpaan autoon. Kuka sellaisen ostaisi kalliimmalla hinnalla kun voi käyttää manuaalivaihteistoa itsekin ilman robotin apua.
- Anonyymi
Olen joskus ajanut vastaavalla robottivaihteistolla olevaa Fiat Ducatoa. En tykännyt yhtään kun reippaassa kiihdytyksessä robotti alkoi miettimään mitä pitäisi tehdä ennen kuin vaihtoi pienemmälle. Samoin suuremmalle vaihtamisessa se mietti pitkään vauhdin kiihtyessä. Sitten taas hidastaessa moottorijarrutuksella piti isoa vaihdetta turhan pitkään väkisin päällä.
- Anonyymi
Minä olen kokeillut Sanderoa tuolla vaihteistolla, viiveet olivat samanlaisia mutta mutta totesin sen sopivan rauhallisempaan ajotyyliin hyvin !!
- Anonyymi
Ihan paska keksintö onneton viritys perinteiseen verrattuna?🚀🚀🚀
- Anonyymi
Tuota laatikkoa ei varmaankaan olisi edes keksitty mutta kun sillä saadaan polttoainetalous kuntoon kun vertaa tähän vanhaan perinteiseen autom. laatikkoon ja aika suurella erolla !!!
- Anonyymi
Paitsi että hyvä CVT vaihteisto on kaikista mukavin, ja kestää.
- Anonyymi
Ne levis kaikki. Et löydä käytettynäkään koko suomesta kun 6kpl.
- Anonyymi
Uuteen Sanderoon tulee 6 vaihteinen manuaali ja uusi CVT portaaton vaihteisto.
https://www.dacia.fi/dacia-sandero-kolmas-sukupolvi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844