Olen "kaapissa" oleva bottom henkinen mies. Kaverini kanssa saunotaan ja puuhaillaan silloin tällöin... Kaverilta olen sormea hiukan saanut ja mieli tekisi muutakin... Kerran kaveri kokeili mutta ei saanut sisään ja sekin sattui... Nyt etsin pienempiä didoja kuin 17/4 mutta ei tunnu löytyvän...
Olisiko vinkkejä mistä hankkia ja muutenkin aloittelijoille vinkkejä peppuseksin saloihin...
Kiitos asiallisista vastauksista. :-)
Pieniä dildoja...?
31
97
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä olisi ihanaa saada aitoa kyrpää peräreikään mies kiimassa suihin ottokin kävisi
- Anonyymi
Voisin panna sua peppuusi, rasvaisin kullini liukkaaksi, että se menisi reikääsi... haluaisitko? M55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin panna sua peppuusi, rasvaisin kullini liukkaaksi, että se menisi reikääsi... haluaisitko? M55
kyllä olisi ihanaa saada kyrpää olisin valmis mies miimassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä olisi ihanaa saada kyrpää olisin valmis mies miimassa
Onko sullakin nyt kovana..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sullakin nyt kovana..?
kyllä on kovana hieron samalla peräreikääni olisipa aito kyrpä perässäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä on kovana hieron samalla peräreikääni olisipa aito kyrpä perässäni
Haluaisitko kullini sisääsi... 20 cm ja nyt kovana..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko kullini sisääsi... 20 cm ja nyt kovana..
olisi ihanaa saada kullisi perääni missäpäin olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisi ihanaa saada kullisi perääni missäpäin olet
Lahdessa.. kuis sä..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahdessa.. kuis sä..?
olen riksusta tuo kyrpäsi luokseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen riksusta tuo kyrpäsi luokseni
Eli Riihimäeltä?... Olis mukava panna sua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Riihimäeltä?... Olis mukava panna sua...
tule riihimäkeen asun yksin saamme nauttia rauhassa odotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule riihimäkeen asun yksin saamme nauttia rauhassa odotan
Tykkäätkö mulla on samanlainen asu nyt päällä!.. https://xhamster.com/videos/tartan-tart-cummin-14150563
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö mulla on samanlainen asu nyt päällä!.. https://xhamster.com/videos/tartan-tart-cummin-14150563
ihana näky olispa kulli suussani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihana näky olispa kulli suussani
Mulla on paljaana sukkiksissa, mitä sä haluaisit tehdä mulle..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on paljaana sukkiksissa, mitä sä haluaisit tehdä mulle..?
hauaisin nuolla terskaasi hivellä pallejasi peräreikääsi suudella rintojasi jonka jälkeen panisit minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hauaisin nuolla terskaasi hivellä pallejasi peräreikääsi suudella rintojasi jonka jälkeen panisit minua
Laittaisitko stayupit jalkaasi... ja sen jälkeen panisin sua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisitko stayupit jalkaasi... ja sen jälkeen panisin sua?
minulla ei ole stayupit tuo tullessasi laitan jalkaani sitten panet minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulla ei ole stayupit tuo tullessasi laitan jalkaani sitten panet minua
Ok! ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok! ..
milloi voitais tavata tule luokseni odotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
milloi voitais tavata tule luokseni odotan
Nyt seisoo ihanasti... olis kiva panna sun tiukkaa peppua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt seisoo ihanasti... olis kiva panna sun tiukkaa peppua...
sama täällä voi kunpa kullisi olisi perässäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sama täällä voi kunpa kullisi olisi perässäni
Runkkaa säkin samalla ja ajattele, et mä panen sua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkkaa säkin samalla ja ajattele, et mä panen sua...
runkkaan kyllä on kyrpäsi on koko ajan mielessä peräreikä ihan kiimainen olisipa sinun kullisi perässä kohta lasti tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
runkkaan kyllä on kyrpäsi on koko ajan mielessä peräreikä ihan kiimainen olisipa sinun kullisi perässä kohta lasti tulee
Laita vaikka porkkana peräreikääsi ja kuvittele, et panen sua... mullakin heruttaa mukavasti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita vaikka porkkana peräreikääsi ja kuvittele, et panen sua... mullakin heruttaa mukavasti...
nyt lasti tuli kyllä kulli sykkii ihanasti tule luokseni nauttimaan kanssani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt lasti tuli kyllä kulli sykkii ihanasti tule luokseni nauttimaan kanssani
Laita kullistasi kuva omakuva sivuille!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita kullistasi kuva omakuva sivuille!...
miten se tapahtuu laitan jos osaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikas maukkaita ja tyylikkäitä asusvideoita, extraulottuvuuksia ... stay upit & Co, jotka näyttävät hyviltä mieluummin solakan - lihaisen normaalipainoisen yllä ja mieluusti vähäkarvaisen.
- Anonyymi
Nyt en muista mikä (ulkolainen) nettikauppa oli kyseessä, mutta huomasin nimenomaan peppupuuhiin tarkoitetun ohuemmaan, mutta todella kauniin aitoa muistuttavan tumman imukuppikalun.
Tai sitten jokin peppuleikkiehin tarkoitettu hieromasauva, jossa tyvessä turvaosuus ettei tavitse polille lähteä poistattamaan sitä. - Anonyymi
JUMALA RANKAISEE PERSEREIKÄÄN TEITÄ IKUISELLA HELVETIN TULELLA!
- Anonyymi
Mun isoin lelu on 34/7,5 (pituus/paksuus) ja fistattukin mua on. Tykkään ihan hurjasti ja melkein joka päivä harjoittelen itse. Tulee kivasti "sissy olo".
Mitään haittaa tästä harrastuksesta ei todellakaan ole !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300