Lantionpohjan lihakset

hmm

Tykkään supistella lantionpohjan lihaksiani aktin aikana (erityisesti ratsastusasennossa). Mies tuntuu tykkäävän, mutta entäs siinä vaiheessa, kun mies on juuri lauennut ja on vielä sisällä, tuntuuko lantionpohjan lihasten supistelu kamalalta vai pitkittääkö se vaan nautintoa?

18

16086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksen

olemattomaan ongelmaan saat rakastelukumppaniltasi, sillä mehän emme voi tietää mistä hän tykkää tai ei.

• hyvältä tuntuu

Sitä paremalta tuntuu mitä enemmän pystyt ja osaat puristella myös laukeamisen jälkeen.

Kiva kun olet opetellut supistelemisen molemmat nautitte paljon enemmän.

• puristelen

sekä ennen että jälkeen laukeamisen hän haluaa, että puristelen. Jos en sitä pyytämättä tee, hän anelee sitä. No kultani kyllä saa sitä mitä tilaa.

• Paljon

• tulla tännekin

suorittamaan?oot korvaamaton rakastelija vai?pitäiskö kaikkien muiden miesten alkaa tekemään mieli sua?ja naisten tuntea huonommuutta?mitä? OraVAPILLU ON HYVÄ VAAN JA JATKAA HARJOITUKSIA.
      Tarteeko kenenkään muun tykätäkään sinun taidoistasi kun sun miehen.ja jos tarttee niin miksi?

• Tykkään.

Naisen lantiopohjan lihakset toimivat mielestäni ihan samoin kun miehenkin. Supistelevat lauetessa. Ainakin minusta on suuseksissä ihanaa, kun vaimon pillu sykkii suutani vasten... Sitä on jännä katsoakin, aukoo suutaan kun kala kuivalla maalla.

Ja tuntuu se peniksen ympärilläkin ihanalta.

Hei... tämä ei ollut vitsi!

• nAinen
        Tykkään. kirjoitti:

Naisen lantiopohjan lihakset toimivat mielestäni ihan samoin kun miehenkin. Supistelevat lauetessa. Ainakin minusta on suuseksissä ihanaa, kun vaimon pillu sykkii suutani vasten... Sitä on jännä katsoakin, aukoo suutaan kun kala kuivalla maalla.

Ja tuntuu se peniksen ympärilläkin ihanalta.

Hei... tämä ei ollut vitsi!

Mun pillu saattaa sykkiä tosi pitkään orgasmin jälkeen. Olen joskus uteliaisuuttani peilillä katsonut ja kyllähän se näkyy ja varmasti myös tuntuu.

• jotka
        nAinen kirjoitti:

Mun pillu saattaa sykkiä tosi pitkään orgasmin jälkeen. Olen joskus uteliaisuuttani peilillä katsonut ja kyllähän se näkyy ja varmasti myös tuntuu.

ihastelee orkkuaan peilistä. Se on kyllä jännä näky! harmi etten saa orkkua mieheni kanssa koskaan. haluaisin hänen nähdä ja tuntea sen.

• Vastaussinulle
        nAinen kirjoitti:

Minusta kun tuntuu, että vaimoni ihana... alkaa kouristella jo vähän ennen kun häneltä tulee. Ja tuntuu se:-))

• utelias
        jotka kirjoitti:

ihastelee orkkuaan peilistä. Se on kyllä jännä näky! harmi etten saa orkkua mieheni kanssa koskaan. haluaisin hänen nähdä ja tuntea sen.

oikeasti naiset saavat orgasmin miehen ansiosta? epäilenpä, että prosentti ei ole kovin suuri. kaikkia näitä aiheeseen liittyviä palstoja kun lukee, tulee siihen tulokseen, että naiset saavat orgasmin enemmäkseen 'oman käden' kautta. itsekin kuulun tähän joukkoon - olen elänyt saman miehen kanssa jo 20 vuotta, mutta parhaat orkut ovat kyllä tulleet aivan 'omasta kädestä'. ja toiseksi parhaat toisen naisen 'tuottamana' - tosin sekin tuli aivan täytenä yllätyksenä itselleni. hän sanoi vain, että 'vain toinen nainen tietää, mistä nainen tykkää' ja kyllähän se näin vaan on... ei auta vaikka kuinka kertoisit miehelle mitä pitää tehdää täydellisen nautinnon saavuttamiseksi

• 4kymppinen
        utelias kirjoitti:

oikeasti naiset saavat orgasmin miehen ansiosta? epäilenpä, että prosentti ei ole kovin suuri. kaikkia näitä aiheeseen liittyviä palstoja kun lukee, tulee siihen tulokseen, että naiset saavat orgasmin enemmäkseen 'oman käden' kautta. itsekin kuulun tähän joukkoon - olen elänyt saman miehen kanssa jo 20 vuotta, mutta parhaat orkut ovat kyllä tulleet aivan 'omasta kädestä'. ja toiseksi parhaat toisen naisen 'tuottamana' - tosin sekin tuli aivan täytenä yllätyksenä itselleni. hän sanoi vain, että 'vain toinen nainen tietää, mistä nainen tykkää' ja kyllähän se näin vaan on... ei auta vaikka kuinka kertoisit miehelle mitä pitää tehdää täydellisen nautinnon saavuttamiseksi

Näillä palstoilla liikkuvat naiset ovat enimmäkseen nuoria, jotka eivät ole vielä päässeet kunnolla edes seksielämän alkuun orgasmeista puhumattakaan. Tai sitten äänessä ovat naiset, joilla on ongelmia seksin kanssa. Tietysti tarkoituskin on löytää apua juuri heille niin kuin myös miehille.

Muistaakseni tilastojen mukaan naisten orgasmiherkkyys on karkeasti ottaen jaettavissa kolmeen suunnilleen samankokoiseen luokkaan: he, jotka saavat melkein aina, satunnaisesti saavat ja he, jotka eivät saa käytännöllisesti katsoen koskaan. Tämä on siis hyvin henkilökohtainen juttu. Mies voi tehdä omalta osaltaan jotakin, mutta ei hän mahdottomiin pysty. Ensisijaisesti jokainen on itse vastuussa orgasmeistaan.

Onko se muka miehen "ansiota", jos nainen kiihoittuu jo miehen näkemisestä ja laukeaa kun hän hipaiseekin nännejä? Vaikka olisikin komea mies, kyky kiihoittua seksuaalisesti on kokijasta itsestään lähtöisin. Vastaavasti, jos reaktio on heikko, naisen on helpompi pistää asia miehen syyksi kuin myöntää itselleen, että seksuaalisuus ei vaan oikein hyrrää täysillä.

Seksuaalisuutta voi kehittää. Sulla on siihen hyvä lähtökohta. Teet sen itse. Kaikki ei kehtaa tai viitsi. Teepä niin, että annat miehesi kääriä sinut syliisi ja teet sen siinä itse samalla kun hän hieroo rintojasi tai vaikkapa vain pitää sua sylissäsi. Tiedän, että se ei ole helppoa, mutta jos teet sen, saatat avata uusia ovia. Alkuhämmennyksestä toivuttuaan miehesi pitää siitä, että näkee sinun nauttivan ja annat hänen osallistua siihen, pitämällä ehkä kättään sun kätesi päällä kun teet sitä. Tai teet sen itsellesi käyttäen hänen kättään välineenä. Älä kerro vaan näytä ja tee :-)

• veera

Laukeatko itse myös? Mä en pystyis saamaan orgasmia jos mun pitäis keskittyä miehen puristelemiseen. Toisaalta n lp-lihakset supistelee muutenkin mutta ei tietoisesti vaan jotenkin automaattisesti. Eri asia on sitten ne kerrat kun "annan" miehelle niin etten itse välitäkään laueta. Silloin voin keskittyä puristelemaan häntä.

• liittynee

ihan lisääntymisteknisiin seikkoihin. Nainen "automaattisesti" imee miehen luovuttaman perimän uumeniinsa sen avulla.

• 4kymppinen

Miksi naisen pitäisi ylipäätään ajatella sitä, miltä miehestä tuntuu? Jos sä puristelet, sä teet sen lisätäksesi omaa nautintoasi. Mies nauttii siitä sitä enemmän, mitä kiihkeämmin sä nautiskelet. Jos rakastelun tekniikka, rytmi jne on kohdallaan niin, että sitä ei tarvitse tietoisesti sen kummemmin miettiä, niin molemmat saavat seksistä enemmän irti kun keskittyvät vaan omaan nautintoonsa.

• MIEs
        4kymppinen kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi ylipäätään ajatella sitä, miltä miehestä tuntuu? Jos sä puristelet, sä teet sen lisätäksesi omaa nautintoasi. Mies nauttii siitä sitä enemmän, mitä kiihkeämmin sä nautiskelet. Jos rakastelun tekniikka, rytmi jne on kohdallaan niin, että sitä ei tarvitse tietoisesti sen kummemmin miettiä, niin molemmat saavat seksistä enemmän irti kun keskittyvät vaan omaan nautintoonsa.

Toi oli mainio pointti !!! Miksi ihmeessä naiset ajattelee sitä miltä miehestä tuntuu. Kyllä se seksi tuntuu miehestä aina hyvältä. Ja jos nainen keskittyy "vain" omaan nautiintoonsa niin kyllä mies, minä ainakin, nautin täysillä "siinä sivussa", ihan takuulla. Turhat miettimiset pois ja kaikki naiset nauttimaan täysillä.

• sanois

niin, että se mitenkään haittaisi miehen tuntemuksia. Eiköhän se lypsäminen ihan mukavalta miehestä tunnu... ;)

• jees

Vaimon hankki geishapallot viime syksynä lihasjumpan takia. Nyt yli puoli vuotta hän on niitä palleroita käyttänyt melko säännöllisesti. Lihas supistelu onnistuu jo hyvin, ja tuntuu tosi mahtavalta.

• aika optikkolle

Hihhhihiihhiiiii.....
      Luin tuon otsikon vähäsen väärin.... nimittäin näin: LATINOPOJAN LIHAKSET :))))
      Muuten en sitte otakkaan keskusteluun osaa, ihan hyviä kommentteja ilman minnuuki jo täällä. :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1380
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      965
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      845
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe