Paras laite eturauhasen stimulointiin

Moi.
Muutaman videon nähnyt netissä ja mietin voiko noilla oikeasti laukeamaan ilman runkkailua/ hyväilyä?
Suosittele mikä malli paras.

38

2770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olis mukava tietää myös, sama asia kiinostaa M55

    • Anonyymi

      Jotta parhaan mallin tietäisi niin niitä kaikkia pitäisi testata. Se tulisi aika kalliiksi kun mukana on yli satasen leluja.

      Itse onnistuin kerran kauan sitten Aneroksen ekalla perusmallilla saamaan hands free orgasmin mutta se tosiaan onnistui vain kerran. Oli muistaakseni eka tai toka käyttökerta ja uutuudenkiihkoa vielä mukana. Toinen hieman erimuotoinen Aneros aiheutti myöhemmin toistuvasti eturauhasen ärtymisen joka on melkoinen ilonpilaaja pidemmäksi aikaa. Se eka malli ei ärsytystä aiheuttanut kun vaihdoin siihen takaisin.

      Handsfree orkku lienee helpoin saada aikaan sopivasti kiinnitetyllä Fleshlight - tekopillulla. Siinä ei joudu eturauhanen koville. Peppuleluista lähimmäksi onnistumista olen myöhemmin päässyt ratsastamalla korokkeeseen kiinnitetyllä imukuppidildolla mutta siinäkin jää saamatta jos ei hieman kädellä avita.

      • Moi.

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Juu totta tuo että jos joka hilavitkuttimen ostaa kotiin menee siinä pitkä penni. Olen katsellut moottoreilla toimivia laitteita. Pitää mennä ihan hakuammunnalla ja ostaa summamutikassa joku laite ja katsoa toimiiko se. Jotenkin voisin kuvitella että kauko ohjaimella toimiva laite olisi paras vois sitten keskittyä itse asiaan kun hamuilla säätönappia kesken session.
        Fleshlight on tuttu kumppani ja sen kanssa on saanut kyydit jos toiset tosin ainoa mikä siinä on hankalaa on sen peseminen jos laukeaa sisälle.
        Dildoista en niinkään ole innostunut kun tähän mennessä tuo peppu on ollut exit only periaatteella mutta toisaalta jonkin asteista kiinnostusta siihenkin on


      • Anonyymi
        Biisonix kirjoitti:

        Moi.

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Juu totta tuo että jos joka hilavitkuttimen ostaa kotiin menee siinä pitkä penni. Olen katsellut moottoreilla toimivia laitteita. Pitää mennä ihan hakuammunnalla ja ostaa summamutikassa joku laite ja katsoa toimiiko se. Jotenkin voisin kuvitella että kauko ohjaimella toimiva laite olisi paras vois sitten keskittyä itse asiaan kun hamuilla säätönappia kesken session.
        Fleshlight on tuttu kumppani ja sen kanssa on saanut kyydit jos toiset tosin ainoa mikä siinä on hankalaa on sen peseminen jos laukeaa sisälle.
        Dildoista en niinkään ole innostunut kun tähän mennessä tuo peppu on ollut exit only periaatteella mutta toisaalta jonkin asteista kiinnostusta siihenkin on

        Jos käytät eturauhasen kiihotinta niin peppusi ei enää ole exit only. Omaa kokemusta on myös strap-on dildosta vaimon käyttämänä ja eturauhasen sormetuksesta jota vaimo tekee samaan aikaan kun vaimo ottaa suihin. Suosittelen.

        Ei pidä antaa homoseksuaalisuuden pelon estää käyttämästä niitä seksileluja joilla orkku irtoaa räjähtävimmin. Miehillä se voi tarkoittaa anaaliin tarkoitettuja kiihoitusvälineitä. Seksileluilla kun ei ole sukupuolta vaan ovat edelleenkin silikonista ja muista muoveista valmistettuja esineitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käytät eturauhasen kiihotinta niin peppusi ei enää ole exit only. Omaa kokemusta on myös strap-on dildosta vaimon käyttämänä ja eturauhasen sormetuksesta jota vaimo tekee samaan aikaan kun vaimo ottaa suihin. Suosittelen.

        Ei pidä antaa homoseksuaalisuuden pelon estää käyttämästä niitä seksileluja joilla orkku irtoaa räjähtävimmin. Miehillä se voi tarkoittaa anaaliin tarkoitettuja kiihoitusvälineitä. Seksileluilla kun ei ole sukupuolta vaan ovat edelleenkin silikonista ja muista muoveista valmistettuja esineitä.

        Joo näin on. Handsfree-orkkua en ole saanut, enkä kai edes löytänyt omaa g-pistettäni, mutta kyllä mulla ainakin parhaat orkut tulee kun on jotain pepussa. En mitään isoa sinne tarvitse, mutta pienikin anaalin kiihotus parantaa orgasmia (tulen toki ilmankin).
        Tällä hetkellä eleisemmin käytössä varsin pieni klittasuristin pepussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos käytät eturauhasen kiihotinta niin peppusi ei enää ole exit only. Omaa kokemusta on myös strap-on dildosta vaimon käyttämänä ja eturauhasen sormetuksesta jota vaimo tekee samaan aikaan kun vaimo ottaa suihin. Suosittelen.

        Ei pidä antaa homoseksuaalisuuden pelon estää käyttämästä niitä seksileluja joilla orkku irtoaa räjähtävimmin. Miehillä se voi tarkoittaa anaaliin tarkoitettuja kiihoitusvälineitä. Seksileluilla kun ei ole sukupuolta vaan ovat edelleenkin silikonista ja muista muoveista valmistettuja esineitä.

        Joo siis tuonne laitoinkin että peppu on tähän mennessä ollut exit only ja toki tarkoitin samalla myös tuota eturauhasen kiihotinta.
        Niin vielä kun saisi vaimon tollaisista jutuista innostumaan olisi se todella hyvä juttu (onnittelut sulle ;)

        Joo en homoksi leimaantumista näin ollen pelkää onhan nyt 2020 ja uudet tuulet puhaltaa tai on puhaltanut jo pitkän aikaan seksuaalisuuden suhteen ja nykyään asioista puhutaan enemmän mutta jotenkin noi pyllyjutut itseni kohdalla on ehkä vielä vähän tabu.

        Tosiaan mitä seksileluista kirjoitin pitää paikkansa ei pala muovia/silikonia tms määritä sukupuolta eikä kiinnostusta. Ja tänään postista hain tuollaisen laitteen saas nähdä millaista sitä on käyttää .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin on. Handsfree-orkkua en ole saanut, enkä kai edes löytänyt omaa g-pistettäni, mutta kyllä mulla ainakin parhaat orkut tulee kun on jotain pepussa. En mitään isoa sinne tarvitse, mutta pienikin anaalin kiihotus parantaa orgasmia (tulen toki ilmankin).
        Tällä hetkellä eleisemmin käytössä varsin pieni klittasuristin pepussa.

        Juu vaati kuulemma vähän perehdytystä g pisteen löytäminen täytyy tänään illalla vähän tutustua tuohon aiheeseen. Sama juttu en usko tai siis tiedän että meikäläisen peppuun ei mitään isoa kyllä mene. Sama juttu laukean kyllä ihan yhdynnässä kädellä tms. Mutta nyt on herännyt netistä katsottujen videoiden varjolla kiinnostus myös pepun kautta mielihyvän hakeminen. Klittasuristinta en ole miettinytjään ....


    • Anonyymi

      No millainen oli kokemus? Millaisen laitteen päädyit ostamaan?

    • Anonyymi

      Lelo Loki taitaa olla yksi parhaista ellei paras, joskin jokaisen anatomia on hieman yksilöllinen.

      • Moi.
        Lelo näyttää ainakin hintansa perusteella olevan paras tuota voisi kyllä miettiä tuli ostettua melkein samaa hintaluokkaa oleva tuote joka osottautui hyväksi. Leloss ainakin paksuus saattaa aloittelijalle olla liikaa...


      • Anonyymi
        Biisonix kirjoitti:

        Moi.
        Lelo näyttää ainakin hintansa perusteella olevan paras tuota voisi kyllä miettiä tuli ostettua melkein samaa hintaluokkaa oleva tuote joka osottautui hyväksi. Leloss ainakin paksuus saattaa aloittelijalle olla liikaa...

        Yes, Lelo tekee ladukkaita tuotteita ja itseäni juurikin tuo Loki-malli kiinnostaa ja tulennee hankittu ajossakin vaiheessa. Miluummin yksi tai kaksi laadukasta ja hieman hintavampaa kuin useita edullisia kokeiluun, jotka eivät ehkä sitten olekaan mukavia käyttää.

        Totta että Lelo saattaa alkuun vaikuttaa hieman paksulta, mutta anatomisen muotoilunsa ja mittojensa ansiosta ilmeisesti tekee varsin hyvin hommansa. Rauhallisuutta, aikaa, tunnustelua, rentoutta ja runsaasti liukkaria, niin homa toimii, joskin ihan alkuun ohuempi malli varmaan mukavempi. Ilmeisesti ko. malli pysyy kohtuullisen hyvin paikallaan. Siitä on myös kaukosäädettävä malli.

        Itsellä ollut yksi Aneroksen tyyppinen laite medoum-koosa, eli maltillinen. Tuo Lelo on toki jonkin verran paksumpi. Aika nautinnollisia (uuden ulotuvuuden) fiiliksiä pepusta saa ja onhan jo 'pelkkä' aukon ympärystä tuntherkän mukava.

        Minkä mallin hommasit ja millaisia fiiliksiä se antoi ja ehditkö tehdä useamaan session?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yes, Lelo tekee ladukkaita tuotteita ja itseäni juurikin tuo Loki-malli kiinnostaa ja tulennee hankittu ajossakin vaiheessa. Miluummin yksi tai kaksi laadukasta ja hieman hintavampaa kuin useita edullisia kokeiluun, jotka eivät ehkä sitten olekaan mukavia käyttää.

        Totta että Lelo saattaa alkuun vaikuttaa hieman paksulta, mutta anatomisen muotoilunsa ja mittojensa ansiosta ilmeisesti tekee varsin hyvin hommansa. Rauhallisuutta, aikaa, tunnustelua, rentoutta ja runsaasti liukkaria, niin homa toimii, joskin ihan alkuun ohuempi malli varmaan mukavempi. Ilmeisesti ko. malli pysyy kohtuullisen hyvin paikallaan. Siitä on myös kaukosäädettävä malli.

        Itsellä ollut yksi Aneroksen tyyppinen laite medoum-koosa, eli maltillinen. Tuo Lelo on toki jonkin verran paksumpi. Aika nautinnollisia (uuden ulotuvuuden) fiiliksiä pepusta saa ja onhan jo 'pelkkä' aukon ympärystä tuntherkän mukava.

        Minkä mallin hommasit ja millaisia fiiliksiä se antoi ja ehditkö tehdä useamaan session?

        Moikka.

        Malli mitä hommasin on Kink - Ultimate Rim Job.
        Laite tosiaan ylitti mun odotukset se painii periaatteessa Lelon kanssa samassa hintahaarukassa 100-> mutta onhan Lelo yli 100€ reippaasti. Uskon kyllä että tuo Lelo on hyvä kuullut muualtakin siitä kehuja mutta näin äkkiseltään AIVAN liian iso aloittelijalle.

        Ei taida tämän ukkomiehen aukkoa tuohon venyä ainakaan vielä Tuossa Kink mallissa kiinnitin huomiota muotoiluun sen sai lämmittelyn jälkeen sisään kokonaan kun paikat antaa periksi.

        Ja alku kapea keskeltä paksu ja sitten taas kapea estää poisluiskahtamisen se oli kun taksarin tappi konsanaan. Ja tosiaan peräaukon suulla on tuntoherkkä alue niin rim toiminto jäljittelee todella hyvin aitoa perän nuolemista harmi vaan kun aidosta sessiosta on aikaa mutta tuo kyllä oli todella lähellä sitä ja suosittelen myös niille jotka ei ole koskaan saaneet perän nuolemista kokemaan.

        Kun Kink on sisällä kokonaan hieroo toinen tappi kivasti välilihaa/palleja joten kaikki 3 moottoria käytössä löytyy jokaiselle jotakin.
        Muutama sessio on tämän kanssa takana ja seuraavaa kertaa odotan innolla.

        Harmi vain kun oma aika tässä elämäntilanteessa on kortilla eli sessio ei tapahdu missään 10 minuutissa vaan tämä on tarkoitettu pidempään nautintoon joka lopahtaa aika nopeasti kun laukeaa mutta sen jälkeen on hyvä vielä antaa laitteen väristellä sisässä ;)

        Mutta toki kun tässä laitteessa ei ole kaukosäädintä niin helpompi olisi sessio toteuttaa kaksin toinen nauttii ja toinen on "koneenhoitaja" :D


    • Anonyymi

      Tuota hakuammuntaa minäkin olen tehnyt. Mutta liian kalliiksi tulee, jos joutuu suomesta ostamaan. Nyt olen ostanut kuusi erilaista juttua värinällä ja ilman. Jotkut tyrmäävät suoraan kiinasta ostetut, vaikka kaikkihan nämä alle 100 € maksavat tehdään kiinassa. Tasan samat mallit löytyy suomen kaupoista 5-10 kertaisilla hinnoilla. Jos sitten löytyy joku malli mikä tuntuu hyvältä, voihan sitten satsata kalliimpaan täältä ostettuun.
      Haluaisin, että ne ajaisivat asiansa ilman käsityötä, mutta ei tunnu toimivan. Jotkut kyllä kutkuttavat sinnepäin, mutta kaukana orkusta.
      Aloitin anustapeilla, värinällä ja ilman . Sitten niillä monimuotoisimmilla jutuilla. Lopuksi ostin perus ison kumikalun.
      Mikään ei osoittautunut toimivaksi, siis minulla, joten unohdan koko jutun. Eikä jää harmittamaan mahdollisten satojen eurojen menetys.

      • Moi.

        Ihan fiksua itse kanssa harkinnut tuota kiinasta tilaamista mutta tosiaan siinä on pari muttaa..
        Lähinnä mikä itseani mietityttää on se missä ne on valmistettu ja mistä materiaalista toinen on takuu käytäntö. Mutta toisaalta halpa hinta kompesoi tämän asian. Tosin en haluaisi päätyä päivystykseen mikään katkennut tappi perseessä :D
        Itse olen siinä mielessä onnekas että tuo minkä ostin hintalapun perusteella on toiminut nämä muutamat kerrat ihan hyvin vaikka en ole saavuttanut HF orkkua sen kanssa mutta olen silti tyytyväinen (tuskin sitä koskaan saavutankaan).
        Isosta kumikalun jätä kauppaan kun tiedän varmasti että se ei minuun uppoa joten siltä osin ainakin rahat säästyy :)


    • Anonyymi

      Mulla vähän vaati harjoittelua ja totuttautumista että osaa rentouttaa, mutta sitten löytyi itselle sopiva: Rocks Off Bad-Boy. Vaimon kanssa yhdessä hankittiin, kun meillä voidaan avoimesti näistä haaveilla.

      Eka kokeilu oli aivan törkykiihottava ja tuolloin rouvan työmatkan vuoksi olin ilman pillua n viikon... paineet oli siis isot ja nautin leikkihetkestäni ihan törkeen paljon. Itsellä mälli lähti lopuksi ilman käsiapua ja orkku oli kova. Vaati kyllä itsehillintää antaa kullin olla alun 'käynnistelyn' jälkeen...

      Vaimon ottaessa suihin härpäke on myös joskus käytössä ja siinä ehkä parhaimmat koskaan orkut suuhun. Suosittelen heittämään ne homokammot roskiin tällaisten juttujen kanssa ja nauttimaan seksistä!

      Niin ja välillä otan käyttöön kun pidän omaakivaa itsekseni. Tunne on vaan lelusta joskus niin uskomattoman hyvä, että olen kiihotukseni keskellä jopa joskus ajatellut että mitä jos siinä olisikin oikea kalu...

      • Moro
        Pätevän näköinen kapistus tuo on. Pitääkin pistää harkintaan hinta maltillinen ja muoto ok.

        Teikäläinen on onnekas jos vaimon kanssa yhdessä voi laitetta käyttää..

        Ite kans miettinyt miltä se oikea meisseli tuntuis sisässä mut jotenkin koen sen kiusallisena. Ehkä alkuun etin jonkun samanhenkisen kaverin jonka kanss vois pienimuotoisen leikkisession laitteilla järjestää..


      • Anonyymi
        Biisonix kirjoitti:

        Moro
        Pätevän näköinen kapistus tuo on. Pitääkin pistää harkintaan hinta maltillinen ja muoto ok.

        Teikäläinen on onnekas jos vaimon kanssa yhdessä voi laitetta käyttää..

        Ite kans miettinyt miltä se oikea meisseli tuntuis sisässä mut jotenkin koen sen kiusallisena. Ehkä alkuun etin jonkun samanhenkisen kaverin jonka kanss vois pienimuotoisen leikkisession laitteilla järjestää..

        Mitä jos vaan rohkeasti avautuisit vaimollesi ajatuksistasi ton jutun kanssa. Meillä ainakin rouva totesi, että tottakai säkin saat nauttia kun olen hänellekin kaikenlaisia leluja järjestellyt. Sainpa vielä yllärinä joskus 'työmatkapuutteeseen' hänen itsensä hankkiman fleshlightin ja sisäänajo tapahtui niin, että vaimo hoiteli homman mun maatessa käskystä vaan selälläni nauttimassa. Seksi VOI olla myös kahden aikuisen välistä kivaa :)

        Et varmaan itsekään pidä/pitäisi vaimoasi omituisena, jos hän haluaisi jonkun didlon tms... Eihän nämä nyt niin kamalan vakavia asioita saa olla. Hänkin varmaan rakastaa sinua ja haluaa hyvää. Kokeile, ei mee vinoon!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos vaan rohkeasti avautuisit vaimollesi ajatuksistasi ton jutun kanssa. Meillä ainakin rouva totesi, että tottakai säkin saat nauttia kun olen hänellekin kaikenlaisia leluja järjestellyt. Sainpa vielä yllärinä joskus 'työmatkapuutteeseen' hänen itsensä hankkiman fleshlightin ja sisäänajo tapahtui niin, että vaimo hoiteli homman mun maatessa käskystä vaan selälläni nauttimassa. Seksi VOI olla myös kahden aikuisen välistä kivaa :)

        Et varmaan itsekään pidä/pitäisi vaimoasi omituisena, jos hän haluaisi jonkun didlon tms... Eihän nämä nyt niin kamalan vakavia asioita saa olla. Hänkin varmaan rakastaa sinua ja haluaa hyvää. Kokeile, ei mee vinoon!

        Kiitti tsempeistä pitänee kerätä rouhkeutta asiaan... Vaimo on vähän vanhoillinen näissä hommissa mutta täytyy ottaa asia puheeksi.. Eletäänhän me kuitenkin 2000 lukua ja nämä vanhoilliset käsitykset saavat vähän väistyä :)


    • Naghi no 5 on tähän mennessä paras mitä olen kokeillut eturauhasen hierontaan, siinä on 2 moottoria toinen ihan laitteen kärjessä ja toinen varressa. Yllätys moottorit ovat todella voimakkaita kun laitta täydelle teholle, suosittelen kyllä omasta puolestani tuota laitetta. Löytyy lähes joka erotiikka kaupan sivuilta ja hyllyiltä.

      • Moi.

        Paksuuden osalta näyttäisi olevan ok ja hintakin kohdallaan. Pitänee miettiä tuota jos sen hankkisi kanssa. Saatavuus ei näköjään ole ongelma, ainoa miinus on kaukosäädön puuttuminen mutta sitä ei voi tuohon hintaan olettaakaan..


      • Biisonix kirjoitti:

        Moi.

        Paksuuden osalta näyttäisi olevan ok ja hintakin kohdallaan. Pitänee miettiä tuota jos sen hankkisi kanssa. Saatavuus ei näköjään ole ongelma, ainoa miinus on kaukosäädön puuttuminen mutta sitä ei voi tuohon hintaan olettaakaan..

        Kannattaa ehdottomasti kokeilla, ilme voi olla kokeilun jälkeen tälläinen😁. Suosittelen lämpimästi sinulle Naghi5 kokeilua, ei ole hinnalla pilattu ja toimii myös sen 2 moottoria antaa kunnon hieronnan. 🤤


      • jormakas57 kirjoitti:

        Kannattaa ehdottomasti kokeilla, ilme voi olla kokeilun jälkeen tälläinen😁. Suosittelen lämpimästi sinulle Naghi5 kokeilua, ei ole hinnalla pilattu ja toimii myös sen 2 moottoria antaa kunnon hieronnan. 🤤

        Tuumasta toimeen siis


    • Anonyymi

      Eturauhasen hyvälaatuisen liikakasvun hoitoon jotkin fiksummat urologit ehdottavat alkuun kokeilemaan eturauhasen hierontaa, joka parantaa et:n verenkiertoa ja aineenvaihduntaa, poistaa kuona-aineita ja voi tehdäs siitä joustavemman, jonka ansiosta osalla vaivat tai suurin osa niistä korjantuu.

      Lääkityksillä on useimmiten raskaat sivuvaikutukset ja useinkin ne sabotoivat samalla miehisyyden, joka ei aina palaa edes lääkityksen lopetettuaan ja tuovat joissakin tapauksissa myös riskejä sydän-verisuoniterveydelle.

      Aasian kulttuureissa eturauhasen terapeuttinen hieronta on lienee liki vuosituhansia vanha perinne, mutta länsimaissa varsin harvinasaita terveydenhoidon piirissä.

      Ainakin osalla likasvun haittoihin on auttanut eturauahsen hieroja ja boonuksena voi saada nautinnollisia fiiliksiä kunhan rentoutuu ja alkuoutous "peppuun kajoamisesta" menee ohitse ja onhna se helpompi jatkaa harjoituksia jos siitä vielä saa nautintoa bonuksena ;-)

    • Fantasy0fAllium

      Voin lämpimästi suositella esim. purjosipulia!

      • Anonyymi

        Mielummin käytän dildoa kuin purjosipulia, mutta mieltymyksensä kullakin.


      • FantasyOfA11ium
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin käytän dildoa kuin purjosipulia, mutta mieltymyksensä kullakin.

        Yllättyisit positiivisesti, koita vain!


      • Anonyymi

        Jos sipulilla hoidat, ei tule mitään tulosta paitsi että kikkeli surkastuu. Sano silloin: "Öhö öhö kääk kääk!"


      • FantasyOfA11ium
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sipulilla hoidat, ei tule mitään tulosta paitsi että kikkeli surkastuu. Sano silloin: "Öhö öhö kääk kääk!"

        Parasta, ettet syö yhtään enempää! Varmasti vakava yliherkkyysreaktio, jonka kanssa ei sovi pelleillä!

        Älkää syökö sipulia, jos olette sille allergisia! Syökää silloin vain silliä ja perunavelliä, jota joku tänään ystävällisesti ehdottikin!


    • Anonyymi
      • Ei ainakaan hinnalla pilattu


    • Anonyymi

      Ajatus kiihottaa mutta käytännössä minkään tunkeminen bebaan ei tunnu yhtään kivalta. ei edes pikkusormen - kokeiltu on.

      • Samalla kannalla olin itse ennen mutta niin se mieli muuttui. Paikat puhtaaksi hitaasti lämmittely ja paikat aukeaa. En oo koskaan saanu runkatessa niin hyviä orkkuja kun stimulaattorin kanssa. Mut totta kaikki ei siitä pidä..


    • Anonyymi

      Rautkaupasta sivuleikkuri paras

    • Anonyymi

      millaista liukkaria runkkaukseen...

      • Vesipohjaista ja reilusti😜


    • Anonyymi

      Eturauhasen liikaksvun haittoihin käytetään toisinaan electro TENS - EMS-laitetta ja mitä nyt siitä olen hieman hakenut infoa, niin sen käytöstä näyttäisi olevan kaksi versiota.

      Yksi sellainen jossa on pienehkö tappi, joka laitetaan sopivalla voiteella peppuun ja joka on liitetty stimulaattoriin.

      Toinen metodi on laittaa elektrodi-laput, toinen välilihaan anuksen ja pallien välimaastoon ja toinen aivan peniksen juureen, ilmeisesti vatsaa vasten, havainnekuvia en löytänyt.

      Tuon hoitomuodon boonuksena osa / moni saa siitä vahvastikin nautintoa ja joskus jopa hands free orgamin ... osa käyttää ko. laitetta vain nautintoon.

      *

      "Is TENS (E-stim) safe to use for prostate?"

      - https://questiondoctors.com/is-tens-e-stim-safe-to-use-for-prostate/

      *

      "Tens vs Ems - what is the difference between tens & ems?"

      - https://idealmassager.com/tens-vs-ems-difference/

      *

      Seurava linkkin vain malliksi kuinka paljon eri EMS-TENS-laitteita on markkinoilla.

      Osotilistalla on jokin tuollainen kaksitoiminen laite, sopii myös yleiseen lihasten hierontaan tai kivunhoitoon kuten urheilijoillakin, mutta vaikea valita mallia.

      - https://www.amazon.com/estim-men/s?k=estim for men

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe