About you - luotettavuus

Anonyymi

Onko joku tilannut About You:lta tuotteita? Miten toimii. Pitääkö toimitusajat paikkaansa. Toimittaako ylipäätään Suomeen.

111

70362

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaanpa nyt itse omaan kysymykseeni: Paketti tuli ilmoitetun ajan puitteissa, ja tuote oli just sellainen kuin piti. Tilasin siis kengät, tiesin mallin ja koon etukäteen. Täydet pisteet!

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Hei! Kiva tietää ... ite just oottelen ekaa pakettia :)


      • Anonyymi

        Itse tilasin viikko sitten ja edelleenkään ei ole kuulunut mitään. Harmittaa!


      • Anonyymi

        En uskalla tilata mitään vaatteita verkosta jos ale on jotain 40% pois, koska huijaus aika todennäköinen. Tilasin just sielt korkea vartiset AF 1 ja näin. Toivotaan parasta


      • Anonyymi

        Itelle just tuli sieltä kengät, oli aidot, oikee koko ja päivän ajoissa postissa. Täydellistä palvelua!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En uskalla tilata mitään vaatteita verkosta jos ale on jotain 40% pois, koska huijaus aika todennäköinen. Tilasin just sielt korkea vartiset AF 1 ja näin. Toivotaan parasta

        tuliks ait sun paketti ajoissa? Ja oliks tuote aito? Halusin ite tilata af1 sielt mut en uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tilasin viikko sitten ja edelleenkään ei ole kuulunut mitään. Harmittaa!

        Puolen vuoden päästä voit saada viestin että asiaa käsitellään jo.


      • Anonyymi

        Tuliko aito boxi mukana


    • Anonyymi

      Facebookissa tuli tästä kaupasta mainos, jossa sen sanottiin olevan asuinkaupunkini nettikauppa? Toimittaako tää kauppa ulkomailta vai suomesta? Hyvän hintasia ja uusia merkkejä. Laskulla kun saa tilattua (klarna) niin taidan uskaltaa. Suoraa en rahoja ehkä maksais, ainakaan suuria summia. Kokeilen.

      • Anonyymi

        Kerro sitten miten kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten miten kävi.

        Kuulin jostain että Saksasta käsin (?)


      • Anonyymi

        Maksan aina pankkivarmenteella ei ongelmaa. Klarnan korko yli 23%


    • Anonyymi

      Itsekin katselin juuri heidän sivujaan koska tosi isolla alella oman lempimerkin kenkiä. Kävin kuitenkin lukemassa Trust Pilot sivuilla kokemuksia ja niiden perusteella en lähde tältä sivustolta tilaamaan mitään. Moni kommentoinut että osa tuotteista on feikkejä..

    • Anonyymi

      Tilasin, tuotteet tulee Saksasta eli toimitus ainakin omalla kohdallani oli aika paljon myöhässä luvatusta.

    • Anonyymi

      Tilasin 13.11., toimitus piti olla tällä viikolla. Tänään (20.11.) postin seurantakoodilla näkyy vain "lähetys ei ole vielä saapunut postille". Omilla sivuilla teksti "toimitettu 21.11."...
      Eli ainakin toimitusaika ilmoitettua pidempi, saa nähdä kuinka paljon. Toivottavasti paketti tulee ennen Klarnan laskun erääntymistä
      Otin yhteyttä asiakaspalveluun, vastasivat vain että paketti on matkalla saksasta suomeen.
      Ja: omissa tiedoissa oleva "toimitettu" tarkoittaa "arvioitua toimitusaikaa". Pahoittelen virhettä verkkosivullamme.

      • Anonyymi

        Juuri tuli viesti että lähetys on noudettavissa postin automaatista.


      • Anonyymi

        Lähetys noudettu. Palautukseen menee jokainen vaate :(
        3 neulemekkoa/tunikaa tilasin, kaikki ihan älyttömän isoja ja neulos lepsua lerppaa. Epäilyttää, onko Onlyn tunika edes aito... Enpä tilaa kyseisestä kaupasta toiste.


    • Anonyymi

      Tilasin 17.11 melko tunnetut merkki kengät ja toimitus luvattu 24-25 päivälle mutta saapa nähdä. Outoa ettei ole mitään seurantalinkkiä muutakuin postin mutta saa nähdä milloin tuote saapuu postille jos saapuu. Tajusin vasta trustpilotin arvosteluiden lukemisen jälkeen että ei ole mikään maailman luotettavin paikka ja nyt jo mietityttää.

      • Anonyymi

        Unohtu mainita että kun jotkin tuotteet ovat olleet feikkejä yms niin nuo kengät jos on feikit niin sen huomaa.


      • Anonyymi

        Kaikki oli niinkuin piti ja toimitus tuli luvattuna aikana. 5/5.


      • Anonyymi

        Ei edes tule tilausvahvistusta sähköpostiin.Eli et tiedä onko tilaus mennyt perille.Palautuslomake puuttuu ja nettiinkään ei palautus onnistu.Kannattaa valita maksu Klarnan kautta.Ehkä sitten Klarna auttaa palautuksessa.Liimattava palautusosoite kyllä oli.No palautus lähtee huomenna postiin.Toivottavasti menee perille.En koskaan maksa tuotteita etukäteen


    • Anonyymi

      Suomenasiakastiedon uusi brändi kai.

    • Anonyymi

      Mahtaako tuo palautusoikeus pitää paikkansa?

    • Anonyymi

      Tilasin myös kyseisestä kaupasta Niken pitkän talvitakin, oli paljon halvempi kuin muualla. Tietysti vasta sen jälkeen aloin lueskelemaan arvosteluja... Minulla on myös kestänyt lähetyksessä, voi olla että menee palautukseen takki sitten kun saapuu. Toivottavasti palautus onnistuu edes ja Klarnan laskulla ostin takin.

    • Anonyymi

      Tilasin Klarna laskulla 17pvä Karl Kanin tuulipuvun ja Nudie Jeans merkkiset farkut. Sain tänään paketin käsiin ja kyllä tuotteet ovat aitoja, vertasin vanhoja Nudien farkkujani jotka ostin vuosia sitten kivijalkakaupasta näihin tilatuihin niin huomaisin kyllä jos olisi piraatit. 5/5

    • Anonyymi

      Tilasin sivustolta merkkikengät ja kaikkien näiden ja trustpilotin viestien jälkeen hieman hirvitti, että mitähän sieltä tulee. Kengät kuitenkin tulivat alkuperäisessä merkin laatikossa (yleensä jos tulee vaikkapa valkoisessa laatikossa jossa ei ole merkkejä voi olla feikit), mutta nämä vaikuttavat todella aidoilta. Ajattelin käydä vielä kaupasta katsomassa onko laatu tosiaan sama kuin tilaamissani kengissä. Mutta tähän asti kaikki on toiminut todella hyvin ja kun Klarnalla tilaa ei tarvitse maksaa ennenkuin tuotteen saa! :)

    • Anonyymi

      Mulla pelkästään positiivisia kokemuksia tästä kaupasta. Monta pakettia tilannut, tuotteet vastaavat kuvausta ja ainakin vaikuttavat aidoilta. Paketti myös tullut aina tilausvahvistuksessa ilmoitettuna ajankohtana. Nytkin on tilaus vetämässä.

    • Anonyymi

      Ei kannata tilata mitään!

      Olin tilaamassa kenkiä jotka oli alessa 40€. Sitten ku siirryin ostoskoriin niin hinta olikin yhtäkkiä 70€?!? Ajattelin sitten että ehkä pitää vielä siirtyä kassalle jotta alennus tulee näkyviin mutta eipä tullut!
      Katsoin myös toisia kenkiä joissa luki että hinta alkaen 59€ mutta joka toisessa koossa olikin hinta 69€.
      Jos haluat tulla kusetetuksi niin tilaa ihmeessä.

    • Anonyymi

      Tein tilauksen ja heti tuli vahvistus, nyt oon odotellut lähetysilmoitusta kolmisen viikkoa. Ei ole kuulunut mitään. Monien linkkien kauttaa sitte pääsin katsomaan tilaustani heidän nettisivuiltaan jossa luki että se on toimitettu, ohessa oli linkki postin sivuille missä luki että tilaus on lähetetty takaisin..? Missään kohtaa en saanut minkäänlaista viestiä mistään taholta paketin lähdöstä ja tästä saapumisesta. Ärsyttää kyllä aika paljon mutta onneksi ei ollut kallis tilaus.

      • Anonyymi

        Minulle kävi samoin. Peruuttivat Klarnan maksun.
        Tilasin uudelleen samat tuotteet, sitten tulivat.
        Nyt tilaus sisällä..9.12, sivuilla näkyy vain ettei posti ole vielä saanut tilausta. Eräpäivä 24.12.
        Odotellaan..


      • Anonyymi

        Näitä pakettien katomisia on kyllä joka kuljetuksessa,posti,postnord ja kaikissa muissakin. Ei ole nettikauppojen vika jos paketit katoovat!!


    • Anonyymi

      Paketti ei tullut silloin kun piti. Tilasin siksi tuolta, jotta varmasti ehtii. Ei ehtinyt tärkeälle matkalle. Paska pulju

    • Anonyymi

      Tilasin Kevin Cleinin takin ja takki tuli reilussa viikossa ja kaikki meni, niin kuin oli luvattu. Klarnalla maksan nyt kun takki on tullut. Harri Salosta

    • Anonyymi

      Mä tilasin vilan tuotteita. Toimitus kesti melkein viikon. Mutta oli sen arvoistakin odottaa! Sain todella halvalla vaattet ja on kyllä aidotkin. Plussaa kun ilmainen toimitus. Ehdottomasti suosittelen ostaa sieltä 😍

      • Anonyymi

        Tää sun kommentti on kopio toisesta arvostelusta toisella sivulla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää sun kommentti on kopio toisesta arvostelusta toisella sivulla...

        Hyvä että sanoit


    • Anonyymi

      Tilasin tuotteita, arvioitu aika oli tilauksesta 4 päivää. Ei tullut silloin, meni reilu viikko. Laitoin firmaa s. postia että miksi ilmoittaa toimitusajan väärin. Sain vastauksen todella nopeasti. Korona valitettavasti vaikuttaa kun tulee saksasta asti kuitenkin.

    • Anonyymi

      Tilasin hieman epäröiden alennusyynnissä olleet Paul Green -talvinilkkurit. Tilaus onnistui erinomaisesti, toimitus kohtuunopea. Voin kyllä suositella.

    • Anonyymi

      Tilasin tammikuun 24 pvä neuletakin ja mekon eikä ole vieläkään tullut. Pari sähköpostia olen saanut missä pahoitellaan viivästystä ja tarjotaan 10%lisäalennusta seuraavasta tilauksesta. Kun laitoin kyselyn että missä tilaamani ja maksaminen tuotteet viipyy niin joku Juha sieltä kertoi että näkee paketin olevan postissa tuossa viereisessä kaupassa ja kysyi puhelin numeroa että voi ilmoittaa postille, kuulemma näkee sieltä että paketti on Pihlajiston pakettiauton astiassa ja että posti on yrittänyt tavoittaa minua 4.2 ja 6.2, Minulle ei ole tullut mitään ilmoitusta tai lokerokoodia. Tämä on outoa minusta. Tilaan muutoinkin verkkokaupasta ja tähän asti asiat hoituneet ja paketit tulleet ajoissa.Suututtaa joko homma, en ikinä enää tilaa tuosta kaupasta mitään

    • Anonyymi

      Ihan paskaa verkkosivu. Palautuksesta maksoi 20€👹 en tilaa ikinä enää!!!!

      • Anonyymi

        Eikö palautuksen pitänyt olla maksuton?


      • Anonyymi

        Eikö palautuksen pitänyt olla maksuton?


    • Anonyymi

      Siis yllätyin,oli kyllä juuri sellainen tuote, kun kuvaus antoi ymmärtää. Samoin väri oli juurikin se mitä tilattiin.
      Toimitus oli myös nopeaa. Ostan taatusti toistekin
      Tuulis 62

    • Anonyymi

      Oon tilannut 2 kertaa ja tavarat tullu ja ollu ihan ok. Eka saappaat ja neulepaidan. Toka kerralla kivan kolmivärisen neuletakin ja puhvihiha? paidan.
      Mulla on sovelluskin ja sekin on ihan kiva. Saa suosikit tallennettua. Alennuksilla olen ostanut.
      🙂👕👚👢

    • Anonyymi

      Ensimmäinen tilaus tuli myöhässä ja toinen tilaus oli väärin, väärä tuote. Jäin ilman tilaamiani kenkiä kun ovat nyt loppuun myydyt. En tilaa enää

    • Anonyymi

      Onko kellään ihan tuoreita kokemuksia? Tilasin viikko sitten valmistujaismekon ja piti eilen tai tänään tulla. Tosiaan asiakaspalvelun Juha minullekin kertoi että on Saksasta lähetys lähtenyt olikohan 25. päivä ja postin seurantalinkissä lukee että lähetys ei ole vielä saapunut postille. Joku muukin oli vastaavassa tilanteessa ilmeisesti ollut. Valmistujaiset on viikon päästä, hieman jännittää kun varasuunnitelmaa ei ole...

      • Anonyymi

        Postikin osaa ryssiä ja koronan vuoksi toimitusajat ovat pidempiä.


    • Anonyymi

      En suosittele kyseistä puljua. Toimitus kesti luvatun 3-4 päivän sijasta kaksi viikkoa. Palautin kolme tuotetta ohjeiden mukaan, mutta vaan kaksi oli hyvitetty… tässäpä odottelen vastausta, miksi näin.

    • Anonyymi

      "Kuljetuksessa sattuneesta virheestä johtuen osa tilauksista on ohjautunut virheellisesti takaisin varastollemme ennen kuin ovat saapuneet Suomeen. Palautuneet tilaukset on käsitelty palautuksena, joten tästä syystä olet saanut palautus vahvistuksen vaikka et tuotteita palauttanut." tällaisen viestin minä sain, kun viikon päästä tilauksesta aloin kysellä missähän tilaus on (Postin seurantakoodi näytti koko ajan, että tilaus ei ole vielä saapunut postille). Kyselystä seuraavana päivänä tuli veisti, että palautus on käsitelty. Klarnan lasku tuli päivitettynä, mutta siinä oli edelleen Maksettavaa yhden tilaamani tuotteen verran. Kuulemma korjasivat laskutuksen, kun ilmoitin tuosta. Saa nähdä karhutaanko sitä minult. EIpä ainakaan ensimmäinen tilauskerta ollut lupaava.

    • Anonyymi

      Olen tehnyt kaksi tilausta ja kummassakin vääriä tuotteita.
      Toisesta ostin yhden vaatteen, mutta veloittavat nyt kahdesta.. Ei onnistu lähetys eikä palautusten vastaanotto..

    • Anonyymi

      Olen tilannut ja kaikki toimii hyvin!
      Älä erehdy tilaamaan Tinkiältä,todella ongelmia palautuksen kanssa,ryöstö firma.

    • Anonyymi

      Onko muille tullut vahvistusviestiä s.postiin? Minulle ei mutta sivuston omissa tiedoissa lukee, että toimituksessa 🤔

      • Anonyymi

        Mulla oli roskapostissa


    • Anonyymi

      Tilasin enkä tilaa uudelleen, tilasin noin 7 tuotetta joista 2 oli ihan jotakin muuta mitä tilasin. Otin yhteyttä asiakaspalveluun sanoivat vain että pidä tai palauta. Palautuksessakkn meni 3 vk ennen kuin sain rahat takaisin…

      • Anonyymi

        milloin tilasit ja kauan kesti tulla


    • Anonyymi

      onko kellään kokemuksia niistä aleista missä oli kaikki puoleen hintaan? itse tilasin siitä mutta vielä ei ainakaan ole kuulunut mitään

      • Anonyymi

        Itse kans tilasin niistä aleista mut ei oo kuulunut mullakaan vielä mitään..


      • Anonyymi

        Itse tilasin 2 vyötä juurikin tuolta 50% alesta 30.6.
        Luvattiin toimittaa 6.7-7.7...
        Vielä ei ole kuulunut mitään. Ja postin sivuilla lukee ettei tuotteet ole saapuneet postin toimitettavaksi...
        Saas nähdä...

        Ei ollut onneksi kalliita...


      • Anonyymi

        samaa tässä mietin piti "saapua eilen tai tänään" ei ole saapunut postille.. tilasin kanssa siitä alessa missä kaikki ole puoleen hintaa vähän ärsyttää ettei ole saapunut ajallaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tilasin 2 vyötä juurikin tuolta 50% alesta 30.6.
        Luvattiin toimittaa 6.7-7.7...
        Vielä ei ole kuulunut mitään. Ja postin sivuilla lukee ettei tuotteet ole saapuneet postin toimitettavaksi...
        Saas nähdä...

        Ei ollut onneksi kalliita...

        sama juttu ei ollut kalliita, mutta tuotteille olisi tarve ja samat päivät kun sulla.. laitoin asiakaspalveluun viestiä saa nähä tuleeko edes tällä viikolla


    • Anonyymi

      Sama juttu. Tilaus tehty 30.6 ja piti toimittaa 6-7.7. Laitoin kyselyä aspaan..

    • Anonyymi

      Tilasin kans tuolta -50% alennuksista vaikka mitä ja sain jo haluamani tuotteet. Kaikki olivat oikeita tuotteita ja oikean kokoisiakin. Varmasti riippuu tosiaan aika paljon mitä tilaa yms. Varmasti siellä oli noiden alennuksien aikaan kovat ruuhkat, joten en vielä hermoilis tuon toimituksen suhteen.

      Nyt vain jännittää, kuinka palautuksen kanssa käy, kun muutamat tuotteet olivat sellaisia, jotka eivät sopineetkaan minulle.

    • Anonyymi

      Nyt tuli ainakin ilmoitus tuotteet on saapuneet suomeen ja pitäisi olla noudettavissa huomenna

      • Anonyymi

        Mihin sait ilmoituksen?
        Tilasin samasta alesta 1.7 ja postin sivuilla edelleen lukee että paketti ei ole saapunut postille.
        Kiitos :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sait ilmoituksen?
        Tilasin samasta alesta 1.7 ja postin sivuilla edelleen lukee että paketti ei ole saapunut postille.
        Kiitos :)

        postin sovellukseen tuli ilmotus


    • Anonyymi

      Mullakaan ei vielä näy Postin seurannassa ja tilasin 29.6. Asiakaspalvelustakaan ei vastata mitään...

      • Anonyymi

        Mä tilasin 30.6 ja sanottiin että paketit on perillä 6. 7tai 7.7 ... Edelleen lukee, että paketit eivät ole saapuneet vielä postille.


      • Anonyymi

        Täällä myös samanlainen kokemus! Meitä on selkeästi monia joilla sama tilanne😅


      • Anonyymi

        Nyt tuli seurantaan että lajiteltu Liedossa ja arvioitu saapuminen 12.7.


    • Anonyymi

      Tilasin 30.06 just tuolta alesta ja tänään tuli ilmoitus että lähetys on postilla ja arvioitu toimitusaika 12.07

      • Anonyymi

        Tilasin 28.6 ja tänään tuli postin seurantaan että lajiteltu Liedossa ja pitäisi olla huomenna perillä.


    • Anonyymi

      Tilasin 29.6. ja mies tilasi 1.7. Kumpikaan paketti ei ole saapunut postille.

      • Anonyymi

        Minä hain tänään oman tilaukseni postista ja kaikki vaatteet olivat sitä mitä pitikin!:)


    • Anonyymi

      Tilasin Samsoe & Samsoe merkiltä ovh 189€ mekon, joka oli CrazyBet alennuksella vain 54,50€. Epäilyttävän halpa, mutta ajattelin että hyvä löytö. Mekko oli ainakin 20 cm lyhyempi kuin pitäisi olla, molemmin puolin olevat halkiot ommeltu kiinni ja pesulappu otettu pois. Osa saumoista aivan vinkurat ja kangas ohutta. Todennäköisesti feikki / kakkoslaatua / tuntemattomasta syystä muokattu... En tilaa enää koskaan mitään.

    • Anonyymi

      Tilasin lippalakin. Toimitus tuli ajallaan mutta paketissa paita (jota ei ole edes tilattu). Lippalakki jäi saamatta. Taisi olla viimeinen tilaus tästä paikasta.

    • Anonyymi

      Tilasin converset. Tulivat nopeasti perille, mutta kenkien mukana ei tullut omaa laatikkoa eikä kengissä ollut kiinni hintalappuja yms…

      Epäilyttää hiukan. :(

    • Anonyymi

      Ciao,

      Tuli tilattua viimeviikon keskiviikkona Leviksen farkkurotsi ja viisnollaykköset...
      Noh sitten kun ei pariin päivään ollut seurantakoodin mukaan saapunut edes suomen postille pärähti paskat housuun kun luin arvosteluita kaikesta feikkikamasta ym ja Levistähän on feikattu eniten kaikista farkuista....
      Noh nyt seuraavan viikon keskiviikkona eli viikko tilauksesta kamat saapui. Tuli postille aamulla ja sit himas tsiigasin nii kyl noi on yhtä aidot ku vertasin vanhoihi farkkuihi ja kaikki oli kondikses... Et en tiiä onks se tapauskohtasta vai onks jotku vaa "trollaamassa" mut ihan ehta tavara ja tuli arvioituun päivään mennessä.
      Ei ollu väri- tai kokovikoja ollenkaan.

      Olen ihan tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Onko kukaan nyt viime aikoina tilannut? Ite oon melkein 3 viikkoa odottanu pakettia, otin asiakaspalveluunkin yhteyttä ja sieltä luvattiin selvittää missä paketti menee ja nyt ei ole muutamaan päivään kuulunut mitään... Postin seurannassa lukee vain että lähetys ei ole saapunut postille.

      • Anonyymi

        Joskus niissä menee kauemmin, mulla kesti maksimissaan joulun jälkeen yli 6 viikkoa mutta yleensä kyllä saapuu noin 7-10 päivän sisällä. Kyllä se varmasti sieltä tulee, se voi myös olla että jos oot tilannut tuotteen joka on juuri ja juuri ollut jonkin kampanjan aikana ja se on just kerennyt tilausvaiheessa mennä umpeen niin se voi myös kestää mutta luultavasti se sieltä tulee kyllä😊


    • Anonyymi

      Tilasin kenkiä, koot 39 ja 40. Toisessa laatikossa oli koko 39. Toisessa luki 40 mutta sisällä koko 39. Palautin. Tänään tuli viestiä että olisin palauttanut vain toiset. Ja lasku yksistä kengistä. Kyllä lähti äkäinen sähköposti sinne.

    • Anonyymi

      Olen tilannuyt. Hyvät tuotteet, nopea toimitus! JATKOON......

    • Anonyymi

      Olen tilannut.Toimi moitteettomasti.Sain kuitenkin väärän värin .En lähtenyt välittämään.Torstai tai tiistai oli kun tilasin.Maanantaina hain postista.

    • Anonyymi

      En suosittele about you verkkokauppaa. Luvattiin toimitus x päivään menessä ja nyt on jo kulunut kaksi viikkoa eikä paketti ole vielä saapunut postiin. Seurannassa ei lue mitään.. Ekaa kertaa tilasin ja oma kokemus on aika huono, en toiste tilaile täältä enää. Asiakaspalvelu kuitenkin on vastannut nopeasti, mutta eihän ne mitään osaa sanoa missä paketti menee kun saksasta lähtee.

    • Anonyymi

      Olen tilanut tuotteita noin kuukausi sitten ja maksanut ne,eikä vieläkään näy..en siis voi suositella

      • Anonyymi

        Samoja kokemuksia, ei voi suositella. Tuote ei koskaan tullutkaan.


    • Anonyymi

      Mä tein ekakerta tilaukseen Herschel pikku laukku, joka maksoin 8,50€ 60%alennuksen jälkeen. muistaakseni 9.12 ja se tuli jo tänään eli 15.12.
      Nopea ja ilmainen toimitus
      Kevyt mutta hyvää pakkus
      Tuote on hyvässä kunnossa
      Mutta
      - Tuoteet väri ei ollut samaa mitää netti sivu näytää, mun laukka pitää olla harmaa ja valkoinen mutta se on vaalea ruskea.
      En tiedä onko muilla on samaa kokemusta.
      T: Cherry

    • Anonyymi

      Täydet pisteet minulta!
      Tilasin riskillä joululahjan vasta la 18.12. Maanantaina tuli status kuljetuksessa ja Postin seurantanumero. Sitten alkoi jännitysnäytelmä milloin saapuu maahan. Liedossa 22.12 ja noutopisteessä 23.12. Kerkesin paketoimaankin hyvin. Ja ihan legitti Save the duck -takki tuli, vaikka oli kovassa alessa. Jes!

    • Anonyymi

      Tilasin lauantaina 15.1.2022 Kiplingin laukun, paketti tuli torstaina 20.1.2022. Laukku oli juuri sellainen kuin pitikin olla. Oma kokemukseni oli siis erittäin hyvä, annan pisteet 5/5.

    • Anonyymi

      Tilasin urheiluvaatteita mutta kaikissa oli väärät koot!

    • Anonyymi

      Aika samanlainen kuin zalando. Ihan luotettava verkkokauppa. Tilattu on..ja monesti : )

    • Anonyymi

      Hei en ole tilannu, mitään vaatteita adutista, ei ole mun kokosia vaatteita, mun ikäselle, naiselle, ei ei kaikki muka niin helppoa tilata ei ole ainakaan, mulle

    • Anonyymi

      Tyytyväinen asiakas luotettava tulee ajoissa

    • Anonyymi

      Tilaus piti olla perillä eilen tai tänään, mutta ei ole edes postille luovutettu. Tilattu 6.4. Todella toivon, että tulee pikaisesti.

      • Anonyymi

        Kannattaa varautua pitkähköihin toimitusaikoihin. Pääkaupunkiseudulle saattaa toimittaa nopeamminkin.


    • Anonyymi

      Omalle kohdalle sattunut aika paljon mokia:

      1. tilaus, tuote ei saapunut koskaaan. Kesti kauan ennen kun selvisi, ettei edes ole tulossa.
      2. Tuote haisi jonkun parfyymille todella vahvasti (ilmeisesti palautettu tuote).
      3. Tuote oli erilainen kuin kuvassa ja jotka tilasin (nilkkureista puuttui vetoketju sivusta kokonaan).

      Aika monta tapahtumaa ollakseen pelkkää sattumaa.

    • Anonyymi

      Epämääräiset toimitusajat.Minulle piti tulla tuote 14.4 nyt 21.4 eikä tuotetta näy eikä kuulu.EN SUOSITTELE TILAAMAAN MITÄÄN SIELTÄ.

    • Anonyymi

      Tilasin farkut laskulla, farkut tuli nopeasti ja oikein. Eilen tuli sähköpostiin viesti että farkut on palautettu ja lasku nollattu. Ps. Istun tällä hetkellä ne farkut jalassa, mitään ole palauttanut 🤣

    • Anonyymi

      Kannattaa tilata jostain muualta sillä toimitus aika keskimäärin noin 4 viikkoa.

    • Anonyymi

      Olen tilannut ja hyvin toimii. Tuli oikea tuote ja melko nopeasti.

    • Anonyymi

      Hyvä kauppa ja saksalainen, joten ymmärrettävää että tilaus ei tule yhtä nopeasti kuin Zalandolta, verrattavissa johonkin Asokseen.
      Näiden kilpailuvaltti on halvat hinnat merkkivaatteissa.

      Ja nämä on uusia nettikauppoja Suomen markkinoilla jotka lähettää ulkomailta joten en ihmettele jos jotain pientä viivettä välillä kun ei logistiikkakeskuksia täällä tms.
      Lempikauppani nykyisin, ei valittamista ja tilaus tuli viikossa.

    • Anonyymi

      Olen tilannut paljon About you:lta, kaikki toimii tosi hienosti, nopeat toimitukset, edulliset muodikkaat tuotteet. Jos on tullut valittua väärän kokoinen tuote, palautus on tosi sujuvaa. Olen todella tyytyväinen.

    • Anonyymi

      On kyllä surkee. Toimitus ajat yli viikon ja kun kysyy et missä paketti viipyy, niin siel joku Pavel vastaa huonolla suomella sarkastisesti takas ja voivottelee et on kiirettä siel.

    • Anonyymi

      Ensimmäiset vaatetilaukset tehty nyt syksyllä, ja hyvät kokemukset. Paketit saapuivat n. viikossa pakettiautomaattiin.
      Tuotteet tunnettuja merkkejä, joiden nettisivuilta kokotaulukoita vertailin ennen tilauksen tekoa. Kokosuositus myös piti hyvin paikkansa. Mutta kyllähän lopullinen tyytyväisyys riippuu ihan jokaisen tuotteen mallista ja omista odotuksista istuvuuden, laadun tai vaikka värisävyn suhteen.

    • Anonyymi

      Itse odottelen tässä Pakettia

    • Anonyymi

      EN SUOSITTELE. Tilasin 4 kengät, kahdet housut ja aurinkolasit. Paketista puuttui yhdet kengät( laatikko kyllä oli, mutta tyhjä) molemmat housut ja aurinkolasit.

    • Anonyymi

      Toimii todella hyvä tuli nopeasti tilaamani tuote 👍

    • Anonyymi

      Paketti ei koskaan tullut perille, kyselin useaan otteeseen milloin paketti on lähetetty. Joka kyselyn jälkeen annettiin eri lähetys päivämäärä. Kun epäilen että pakettia ei ole edes lähetetty, todisteena että paketti on lähetetty on postin seurantakoodi sanottiin... Tästä on jo yli 6kk, eikä paketti ole löytynyt eikä rahoja palautettu vaikka lupasivat..

    • Anonyymi

      Tilasin nike airforce 1 kengät mutta sieltä ei semmosia tullut, pidän itse AIDOISTA airforceista ja tilasinkin sellaiset about you sivustolta mutta en sellaisia saanut vaikka kuvassa oli aidot airforcet harmittaa kun maksoi kuitenkin saman verran kuin aidoitkin….

    • Anonyymi

      Tilaisin kaksi tuotetta. Ensinnäkin odotin niitä kaksi viikkoa ja kun saapuivat.

      Toinen tuotteista oli väärä. Nyt minun pitää viedä tämä heidän väärin lähettämä tuote postiin ja odottaa 14.päivää, että saan rahat takaisin. Tästä vielä keskustelu heidän kanssa käynnissä!!

      Ai niin ja sitä tilaamani tuotetta en tule, koskaan saamaan koska se on loppu!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe