Joo tämä Tavion idioottikin otti kantaa ihan julkisesti Katajan pahoinpitelyyn. Laittoi sitten kaiken kansan töllisteltäväksi, että Katajaa pahoinpiteli ulkomaalais taustaiset henkilöt ,kuulemati arabin näköiset voi vittu , että nuo persujen tarkoitus hakuiset sloganit elää. nyt väittää peruneensa ,kun poisti sepustuksen sen oon nähnyt iso määrä suomalaisia ja niellyt olisi oikein julkinen esiin tulo ja anteeksi pyyntö siis meni ulkonäön piikkiin uusnatsi ja erotettu kaupungin valtuutettu jonka Kataja luultavasti tunnisti ja alkoi satu tunti.
TAVION TWITTER PUHUU MITÄ PERSUT TOIVOO
3
154
Vastaukset
- Anonyymi
KAI TÄHÄN ON VASTATTAVA ITSE. Tavion tvitter esiin tulo sai ainakin 1000. peukutusta. Ja 100. kannan ottoa joista ei tarvitse epäillä millaista. kyse asia on epäsuora kansan ryhmään kohdistunut perätön väite niihin jotka eivät täällä Suomessa muutenkaan ole suosiossa. Kataja luultavasti sepitti samoin Tavio mutta en sano ettei tapon yritys törkeä pahoinpitely olisi ankarasti tuomittava kunhan kohde on oikea eikä puolueen linjan mukainen kasvojen kohotus, aiheeton ,maahanmuuttaja vastainen äänten kalastelu. KIITOS.
- Anonyymi
Valtakunnansyyttäjä on hereillä, kohta alkaa esitutkinta ja rapsahtaa syyte kiihotuksesta kansanryhmää, uskonrauhan rikkominen, rasismi, populismi,natsismi, nationalismi ja vihakirjoitus, tarpeen tullen syytelistaan voi lisätä kohdan Paavalin kirjeestä. Näitä rikoksia ei sitten oikeusministeri ryhdy puolustelemaan, että eikö muka jokainen ole tehnyt virheitä.
- Anonyymi
jaa-ah kuulin nyt tuon. hyvä jos oikeus toimii eikä perustu perättömiin väittämiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354193- 552905
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472827- 302583
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212521- 382119
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541855Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411517