Kirjoitan tähän heti alkuun että vain asiallisia vastauksia kiitos ja niiltä naisilta jotka ovat itse kokeneet.
Eli miten onnistuu tuplapenetraatio? Siis niin että toinen mies anaalissa, toinen pillussa? Pitää varmaan olla todella rauhallinen rytmi ja paljon liukastetta mutta mitä muuta pitää huomioida?
Ja sitten kysymys niille naisille joiden anaaliin on useampi mies lauennut saman session aikana (edellyttäen että kaikki on käyneet testeissä): mille se tuntuu? Ja miten putsaatte riittävän hyvin, pitääkö tehdä samana päivänä suolihuuhtelu vai miten?
Kiitos jo kaikille asiallisesti vastanneille :)
Ryhmäseksi naisen näkökulmasta
Anonyymi
1
1018
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä myös nainen jota DP kiihottaa ja toivon pääseväni sen vielä kokemaan.
Kertokaa nyt hyvät naiset miten se onnistuu ja miltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662982Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91781- 1111646
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2201212- 123945
- 93933
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790