Huhuu, ST, ab, LS ja muut normaalit keskustelijat!

Anonyymi

Foorumi taas täynnä seinähulluja aloituksia.

Mitä kuuluu meille, joilla elämäntäytettä ihan arkielämässä?
🐈

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos kysymästä ihan todellakin ollut hektinen päivä tosiaan.
      Useampi vieras käynyt pitkin päivää ja lasagnea tehty sekä hyytelökakkua. Mukava päivä ❤️
      Täytyy kuitenkin korjata, etten osaa tuossa mielessä erottautua palstan muista ihmisistä, että olisin erottuva aloituksieni ja kirjoitujsieni suhteen, pöllökustaa kait olen, mutta kiitollinen sellainen.
      Nyt köllöttelen vetelänä.
      Mitä sinun päivääsi?

ST

• Anonyymi

Tarkoitin etten koe itse olevani normaali jajonkun toisen epänormaali, muttet varmaan aloittaja tarkoittanut asiaa noin?

ST

• Anonyymi

Mulla kaatui toissayönä maidot tietsikan näppäimistölle. Se sekosi. Jotkut kirjaimet jumittuivat. Kirjoitan nyt tabletilla.

Tilasin verkkokaupasta uuden näppäimistön, tulee kaiketi huomenna, ruokatilauksen mukana.

Olen jo kauan tehnyt ruokaostokseni verkkokaupasta, koska asun sen verran kaukana ostoskeskuksista, sivussa bussipysäkeistä, huonot jalat ja kun vielä on tämä korona. Helsingistäkin löytyy tällaisia paratiisimaisia nurkkauksia! 💛🐈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla kaatui toissayönä maidot tietsikan näppäimistölle. Se sekosi. Jotkut kirjaimet jumittuivat. Kirjoitan nyt tabletilla.

Tilasin verkkokaupasta uuden näppäimistön, tulee kaiketi huomenna, ruokatilauksen mukana.

Olen jo kauan tehnyt ruokaostokseni verkkokaupasta, koska asun sen verran kaukana ostoskeskuksista, sivussa bussipysäkeistä, huonot jalat ja kun vielä on tämä korona. Helsingistäkin löytyy tällaisia paratiisimaisia nurkkauksia! 💛🐈

onko diabetes?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko diabetes?

Voi olla aidskin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän 😮 olipa ikävämpi juttu tuo näppäimistön rikkoontuminen.

ST

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla aidskin

tai sikarutto, sitäkin on liikkeellä

• Anonyymi

Minä en taida olla kovinkaan normaali ihmmeinen
      koska tässä maassa (Ruotsissa) on vain muutama
      prosentti väestöstä kaltaisiani. Ja jos näiden muutaman
      prosentin oppia lähtee tutkimaan, minä olen vielä
      harvinaisempi ilmestys. Pidän siis itseäni epänormaalina.

Mutta sen täytyy sanoa, että olen mieluimmin tällainen
      epänormaali kuin sitten maailman mielestä normaali.

Mvh J - K

• No niinhan sina olet aika harvinaisuus. Jouduin muuttamaan tahan puhelimeen tehdasasetukset. Ja sanakirja on englanniksi kuten huomaatte. Ei ollut kiva paiva.
        Loysin tori. Fista ektorp nojatuolin 20e.mutta kun he eivat voi lahettaa sita.
        Nyt riitti . Tama sanakirja viela. Saa mulle nauraa.

• auroraboreallis kirjoitti:

No niinhan sina olet aika harvinaisuus. Jouduin muuttamaan tahan puhelimeen tehdasasetukset. Ja sanakirja on englanniksi kuten huomaatte. Ei ollut kiva paiva.
        Loysin tori. Fista ektorp nojatuolin 20e.mutta kun he eivat voi lahettaa sita.
        Nyt riitti . Tama sanakirja viela. Saa mulle nauraa.

Ps. Soffiina. Mitä sinulle kuuluu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2118
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      175
      1679
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1394
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1178
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      166
      1165
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      996
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      892
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      877
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      821
    Aihe