..ravut luonteestanne..siis millasia oikeesti ootte!mä kun en tunne yhtään rapua kunnolla mutta haluaisin tietää oonko mussa paljonkin rapumaisia ominaisuuksia kun oon nousevalta,kuu,merkurius ja venus merkiltäni rapu.kiitos jo etukäteen
kertokaa..
5
1016
Vastaukset
- Rapu tuntija
Ravut ovat yleensä huumorintajuisia, puheliaita kunhan ensin oppivat tuntemaan toisen, muiden kanssa toimeen tulevia, läheisistään huolta pitäviä, liian kilttejä eli eivät osaa sanoa aina ei, herkkiä, huomaavaisia eli ajattelevat muiden hyvinvointia ennen omaansa, herkästi ihastuvia mutta silti varovaisia, oikukkaita, omistushaluisia, omistautuvia, jotkut ovat hyvin äidillisiä mutta eivät kaikki, empaattisia, hyviä kuuntelijoita, lojaaleita ystäviä, koti ihmisiä, laiskoja siivoajia, tunnollisia työntekijöitä, herkästi masentuvia, herkästi liikaa viinaa juovia, turvallisuuden kaipuisia, miellyttämisen haluisia, mököttäjiä, joko hyvin pihejä tai todellisia tuhlareita.
- HURMA45
ravulla on kynnys korkealla aina valoa näkyvissä,ei masennu helposti, eikä ole alkoholin kaa ongelmaa, tuskin juovat ovat niin viksuja ja haluavat näyttää esim. et ilman viinaakin voi pitää hauskaa ja elää.Laiskuus ei osunut, tuhlaavaisuus ja pihi . kodin jakaa vieraan ihmisen kaa ja antaaa arvoa toiselle, vaikka loukkaakin. aika hyvin kehuit, osuvasti.
mulla ei kyllä pidä paikkaansa tuo viinan juonti oiskohan niin et kuinka elämä koettelee kasvaa luonne sen mukaan
- kristiina30
HURMA45 kirjoitti:
ravulla on kynnys korkealla aina valoa näkyvissä,ei masennu helposti, eikä ole alkoholin kaa ongelmaa, tuskin juovat ovat niin viksuja ja haluavat näyttää esim. et ilman viinaakin voi pitää hauskaa ja elää.Laiskuus ei osunut, tuhlaavaisuus ja pihi . kodin jakaa vieraan ihmisen kaa ja antaaa arvoa toiselle, vaikka loukkaakin. aika hyvin kehuit, osuvasti.
Puhuit kuin olisit kertonut minusta...kaunista...kuule mikä on horoskooppimerkkisi ja missä päin Suomea asut...t:krisse
- HURMA45
kristiina30 kirjoitti:
Puhuit kuin olisit kertonut minusta...kaunista...kuule mikä on horoskooppimerkkisi ja missä päin Suomea asut...t:krisse
HEI KRISTIINA. RAPUHAN MÄ JA NOUSEVA LEIJONA.toi varmaan kertoo paljon siitä, miten välitän ystävistäni ja olen läsnä, kun he sitä tarvitsevat.yms hyviä puolia etsivä ihminen ja se valo aina on tien päässä. terv.hurma45 keski-suomesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2726052Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643088- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232302- 721788
- 1451548
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911493Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621458Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 901334