..ravut luonteestanne..siis millasia oikeesti ootte!mä kun en tunne yhtään rapua kunnolla mutta haluaisin tietää oonko mussa paljonkin rapumaisia ominaisuuksia kun oon nousevalta,kuu,merkurius ja venus merkiltäni rapu.kiitos jo etukäteen
kertokaa..
5
1025
Vastaukset
- Rapu tuntija
Ravut ovat yleensä huumorintajuisia, puheliaita kunhan ensin oppivat tuntemaan toisen, muiden kanssa toimeen tulevia, läheisistään huolta pitäviä, liian kilttejä eli eivät osaa sanoa aina ei, herkkiä, huomaavaisia eli ajattelevat muiden hyvinvointia ennen omaansa, herkästi ihastuvia mutta silti varovaisia, oikukkaita, omistushaluisia, omistautuvia, jotkut ovat hyvin äidillisiä mutta eivät kaikki, empaattisia, hyviä kuuntelijoita, lojaaleita ystäviä, koti ihmisiä, laiskoja siivoajia, tunnollisia työntekijöitä, herkästi masentuvia, herkästi liikaa viinaa juovia, turvallisuuden kaipuisia, miellyttämisen haluisia, mököttäjiä, joko hyvin pihejä tai todellisia tuhlareita.
- HURMA45
ravulla on kynnys korkealla aina valoa näkyvissä,ei masennu helposti, eikä ole alkoholin kaa ongelmaa, tuskin juovat ovat niin viksuja ja haluavat näyttää esim. et ilman viinaakin voi pitää hauskaa ja elää.Laiskuus ei osunut, tuhlaavaisuus ja pihi . kodin jakaa vieraan ihmisen kaa ja antaaa arvoa toiselle, vaikka loukkaakin. aika hyvin kehuit, osuvasti.
mulla ei kyllä pidä paikkaansa tuo viinan juonti oiskohan niin et kuinka elämä koettelee kasvaa luonne sen mukaan
- kristiina30
HURMA45 kirjoitti:
ravulla on kynnys korkealla aina valoa näkyvissä,ei masennu helposti, eikä ole alkoholin kaa ongelmaa, tuskin juovat ovat niin viksuja ja haluavat näyttää esim. et ilman viinaakin voi pitää hauskaa ja elää.Laiskuus ei osunut, tuhlaavaisuus ja pihi . kodin jakaa vieraan ihmisen kaa ja antaaa arvoa toiselle, vaikka loukkaakin. aika hyvin kehuit, osuvasti.
Puhuit kuin olisit kertonut minusta...kaunista...kuule mikä on horoskooppimerkkisi ja missä päin Suomea asut...t:krisse
- HURMA45
kristiina30 kirjoitti:
Puhuit kuin olisit kertonut minusta...kaunista...kuule mikä on horoskooppimerkkisi ja missä päin Suomea asut...t:krisse
HEI KRISTIINA. RAPUHAN MÄ JA NOUSEVA LEIJONA.toi varmaan kertoo paljon siitä, miten välitän ystävistäni ja olen läsnä, kun he sitä tarvitsevat.yms hyviä puolia etsivä ihminen ja se valo aina on tien päässä. terv.hurma45 keski-suomesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀764263BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1903479- 1942804
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome662716Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main402626- 571156
- 761027
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381002MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t107866- 55860