Näkijä Leena Palo on ennustusfirman käyttämä nimimerkki, jolla toimii useita ihmisiä. Tämä selvisi minulle viime viikolla, kun näin uuden ilmoituksen hänestä ja soitin. Vastaaja esittäytyi "ennustaja Leenana." Olen vuosia sitten soitellut Leena Palo- nimiselle ennustajalle, ja tunsin äänestä, ettei vastaaja ollut sama. Kysyessäni hän kertoi, että aiempi Leena Palona toiminut näkijä on lopettanut, eikä luultavasti enää palaakaan ennustajantöihin. Kysyin vielä, onko nimi hänen omansa vai nimimerkki. Taitelijanimi kuulemma on.
Se selittää, miksi ennustusfirma voi pitää samaa nimeä esillä vaikka henkilö vaihtuu! Pidän tätä kyllä huijauksena. Ennustaja, joka (ilmeisesti) oli kyseisen nimimerkin ensimmäinen käyttäjä, oli mielestäni todella hyvä. Ehdin soitella hänelle parin vuoden ajan melko säännöllisesti, ja aina hän tiesi asioistani ja osasi kertoa tulevaakin. Olin kovasti odottanut, josko hän palaisi. Ennustajathan tarvitsevat joskus taukoja työstään... Nyt sitten siis oli uusi ilmoitus iltapäivälehdessä, ja ilahduin, että Leena on palannut. Mutta ei, siellä oli joku muu. Samalla nimellä.
On ihan hyväksyttävää sinänsä, että ennustaja toimii nimimerkillä. Onhan se ala vähän sellainen, että voi olla hankalaa toimia omalla virallisella nimellä. Ja kun me soittajatkin yleensä sanomme vain etunimen jos sitäkään... Mutta että samaa, aidolta henkilönnimeltä kuulostavaa nimimerkkiä pitää monta työntekijää kerrallaan ja peräkkäin! Siinä ratsastetaan kyllä härskisti yhden maineella. Se Leena Palo jonka kanssa minä puhuin ja joka tiesi minulle asioita ehti työvuosinaan kerätä varmasti sen verran ison asiakasjoukon että moni pystyy tienaamaan hänen kustannuksellaan.
Lämpimät terveiset alkuperäiselle LP:lle, kuka hän oikealta nimeltään sitten onkin ja missä tällä hetkellä onkin. Ja ennustusfirmalle toivomus, että parantaisivat tapansa. Nykyinen käytäntö on kuluttajan harhauttamista. Tekisi mieli valittaa johonkin kuluttajansuojaviranomaiselle, mutta kaipa tuo laillista on, jonkun porsaanreiän puitteissa, tuskin muuten noin toimisivat.
Leena Palo on nimimerkki, jolla toimii useita ennustajia
18
3464
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa harmillista jos näin on! Soitin vuosien varrella useita kertoja Leena Palolle ja aina puhuin saman henkilön kanssa, hän oli osaava näkijä kyllä. On kovin ikävää jos hän on lopettanut toimintansa ja joku muu rahastaa nyt hänen nimellään, tuo kertoo paljon kyseisen firman moraalista.
Minäkin haluan toivottaa kaikkea hyvää oikealle Leena Palolle, missä hän lieneekään.
T. Tyytyväinen asiakas - Anonyymi
Minä olin Leenan todella tyytyväinen asiakas vuosia. Nyt soitin erään firman numeroon ja siellähän olikin oikea Leena!!! Olin todella positiivisesti yllättynyt, kun tajusin asian. Sain edelleen tarkan ja kannustavan katselmuksen.
- Anonyymi
Missä hän nyt on ja millä nimellä?
- Anonyymi
Hei vastaatko?!
- Anonyymi
Haluaisin tietää, miten Leenan näkemykset ihmissuhteisiin on toteutuneet? Nyt kun soitin niin tosi hyvin näki tämän hetken.
Leena on nimellä Aada Ramsu, eräässä toisessa firmassa nykyisin. - Anonyymi
Olen ketjun aloittaja. Kommentoin äsken toiseenkin ketjuun, jossa väitettiin Aada Ramsun olevan alkuperäinen Leena Palo. Ei ole.
Soitin alkuperäiselle Leena Palolle silloin tällöin vuodesta 2014 alkaen, muutaman vuoden ajan, ja nyt kun näin täällä että joku sanoo Aada Ramsun olevan Leena Palo, niin soitin Aada Ramsulle. Tunsin äänestä heti, että kyseessä ei ole sama henkilö.
Minulla on tallennettuna joitakin Leena Palon kanssa käymiäni keskusteluja ja olen niitä kuunnellutkin. Senkin vuoksi muistan hyvin miltä Leenan ääni kuulosti.
Tajunnanvirta-palvelussa Rajatiedossa vastaava Aada Ramsu ei ole Leena Palo.
Leena Palo - nimimerkillä on toiminut useita henkilöitä sen jälkeen kun alkuperäinen näkijä poistui. Kaikki he vastaavat "Leena Palo" tai "ennustaja Leena". Kysyin silloin aluksi näiltä uusilta missä alkuperäinen Leena Palo on ja palaako hän, ja he eivät tienneet, yksi osasi sanoa että hän ei tee enää näkijäntöitä ja että hän olisi jossain palvelutalossa... Lopettanut siis kokonaan.
Muistan että kun tunnettu näkijä Svea Richnau oli kuollut, ilmestyi muutama vuosi sen jälkeen lehtiin mainoksia että "kuuluisa näkijä Svea Richter on palannut Ruotsista auttamaan. Vastaa tässä numerossa..." Se oli ihan naurettavaa, törkeää. Niitä mainoksia ei kauaa näkynyt, kai ihmiset olivat sen verran fiksuja etteivät menneet lankaan.
Minusta tuntuikin oudolta kun katsoin tämän Aada Ramsun esittelysivua ja siinä puhuttiin riimuista, numerologiasta ja sanottiin että hän "saattaa tarvita syntymaikasi." Leena Palo ei kysellyt syntymäaikaa eikä koskaan puhunut riimuista tms.
Minulla on muutama vakionäkijä joille soittelen nykyään joskus, mutta Leena Paloakin kaipaan edelleen, koska jokaisella heillä on oma yksilöllinen tapansa tukea, ja kuten kaikki ihmiset he ovat omia persooniaan ja heihin syntyy erilainen kontakti. Vaikeissa tilanteissa saatu tuki on arvokasta eikä sellaista ihmistä heti unohda.- Anonyymi
Minä soittelin Leena Palolle varmaan 10 kertaa, hän kysyi minulta isein syntymäajan. Nyt olen soittanut Aada Ramsulle ja olen aivan varma, että on sama henkilö. Sanonut minulle joitakin asioita aivan samoin kuin Leena.
Minulla siis tämä kokemus. Jos itse ajattelet, että kyse eri henkilöstä, niin eipä minua haittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä soittelin Leena Palolle varmaan 10 kertaa, hän kysyi minulta isein syntymäajan. Nyt olen soittanut Aada Ramsulle ja olen aivan varma, että on sama henkilö. Sanonut minulle joitakin asioita aivan samoin kuin Leena.
Minulla siis tämä kokemus. Jos itse ajattelet, että kyse eri henkilöstä, niin eipä minua haittaa.Hei. Minäkin soitin Aada Ramsulle ja hän todellakin on "Leena Palo". Kun kuuntelin hänen esittelynsä, olin sitä mieltä ettei ole, mutta kun soitin, tunnistin tutun äänen. Esittelyäänityksessä ääni on jotenkin erilainen.
- Anonyymi
Kyllä siinäkin jotakin aika kummallista on jos tarvitsee monella eri nimellä toimia. Minua ei ainakaan vakuuta. Käyn sellaisella näkijällä jota on vain yksi.
- Anonyymi
Aada Ramsu on sama kuin entinen Leena Palo. Soitin Leenalle vuosia sitten useamman kerran ja kaikki asiat toteutuivat, jopa hyvinkin haastavat jutut. Nyt olen soittanut Aadalle ja sama rouva on kyseessä. Hän on uskomaton. Osa jutuista on jo toteutunut ja vielä odotan miten nuo muut jutut toteutuu.
- Anonyymi
"Aada-rouvalle" kiitos tästä tietoiskusta, mikä se nimi nyt sitten onkaan... minuakaan ei oikein vakuuta jos tarvitsee kesken kaiken alkaa nimiä vaihdella... onhan sellainen tosiaan aika uskomatonta!
- Anonyymi
Olen soittanut kummallekin eikä kummankaan sanomiset toteutuneet, joten se ja sama ainakin itselleni, onko sama vai eri henkilöt kyseessä.
- Anonyymi
Minä soitin syksyllä 2024 Aada Ramsulle. Mahdollisesti taitelijanimi, puhelimeen vastasi iäkkäämpi naishenkilö.
Olin lukenut näitä ketjuja ja soitin sen vuoksi.
Kokemus oli todella hämmentävä. En kertonut kuin aihepiirit (terveys - työ - ihmissuhteet) ja hän täsmällisesti kertoi sellaisia yksityiskohtia, joita ei kukaan voi tietää. Avasi asioiden taustoja ja tuntui tietävän jopa kaikki omat ajatukseni ja unelmani liittyen asioihin.
Ei tullut kuitenkaan kiusallinen olo vaan koin saavani rohkaisua ja lohdutusta.
Odotellaan, miten tuleva toteutuu mutta nykyhetken paljasti lähes kokonaan.
Muista näkijöistä kokemusta: Naomi Mesin, Malla Törmälä, Ilona Niittymäki, Saara Rautio.
Täysin identtisesti oikeastaan Aada Ramsun kanssa näki Saara Rautio, ehkä vielä tarkemmin Aada Ramsu mutta kumpikin samalla tavoin. Aada ei minulle sanonut aikoja, Saara sanoi. Naomi katsoi enemmän asioiden taustoja, näki tarkasti esim lapsen taipumukset jollekin alalle, ei ”nähnyt” tiettyä lopputulosta, vaan jätti ikään kuin omalle vastuulle. Ehkä oli harkittu strategia tai sitten ei nähnyt minulle lopputulemaa.
Ilona näki yhdessä asiassa tarkasti ja oikein ja lopputuleman (hankala naapuri, josta kysyin).
Malla Törmälä on nähnyt työpaikkakiusaajan ulkonäön ja lopputuleman. Parisuhdeasioissa ei ole minulle nähnyt. Esim näki, että henkilö jää ystäväksi vaikka tuli parisuhde/avioliitto.- Anonyymi
Taidat olla oikea ennustusten suurkuluttaja. Luin tuon ketjun aloituksen ja minuu kyllä lähinnä ahdistaa tuollaiset, että ei tiedä kuka on kuka ja millä nimellä tai taiteilijanimellä milloinkin palvelee.
Minuun ei ainakaan vala millään tavoin luottamusta.
Muutenkaan en soita kellekkään jotka jossin näkijälinjoilla, koen ne samaan kategoriaan jonkun astraleitten kanssa, katsoin joskus vuosia sitten uteliaisuuttaan hetken ja ei meinannut tulla naurusta loppua! - Anonyymi
Ite käyny noista vain Naomilla, Aadalle soittanut kerran, mutta huonoo kokemusta, ei tienny mulle mitään.
Naomista toonkaltasesta omaa kokemusta, nyt kun olen hällä useampaan käyny, tiiän sanoo että ihan varmana näkee muttei aina kerro.
Taannoi oli tilanne, missä en tienny mitä mun olis mun seurustelun suhteen tehdä. Oli vahva tunne että kaikki ei ollut kohillaan. Suoraan sanottuna epäilin että pettää, oli työnsä vuoks paljon reissuissa.
Tivasin Naomilta, kun oli ensinnä vastannut jotenkin epämääräsesti, kun kysyin mun suhteesta, että mitä tulee tapahtuun.
Naomi kysy sitten, että haluunko varmasti tietää, että selviää mulle kyllä muutenkin pian. Sanoi sitten, mikä ensinnä järkytti mua, koska sanoi sen vielä tosi varmasti. Että miehellä on toinen, sen uus odottaa lasta ja mies muuttaa sen luo ennen kuin ehditään kissaa sonoo. Muistan että sanoi viellä just noilla sanoin.
Sanoin hälle, ettei voi olla, että ainaskii kolme näkijää on sanonu ihan muuta. Että mies rakastaa minuu ja ne oli nähny avioliittoa ja yhteistä kotia ja vaikka mitä.
Naomi sanoi, että hän ei ota vastuuta muitten sanomisista, että sanoo vaan miten hälle näytetään. Jatkoi viellä että ei aina haluaisi olla oikeassa, mutta valitettavasti on.
Kyllä mä sen hänestä ymmärsin silloin, että oli pahoillaan mun puolesta. Tosi empaattinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite käyny noista vain Naomilla, Aadalle soittanut kerran, mutta huonoo kokemusta, ei tienny mulle mitään.
Naomista toonkaltasesta omaa kokemusta, nyt kun olen hällä useampaan käyny, tiiän sanoo että ihan varmana näkee muttei aina kerro.
Taannoi oli tilanne, missä en tienny mitä mun olis mun seurustelun suhteen tehdä. Oli vahva tunne että kaikki ei ollut kohillaan. Suoraan sanottuna epäilin että pettää, oli työnsä vuoks paljon reissuissa.
Tivasin Naomilta, kun oli ensinnä vastannut jotenkin epämääräsesti, kun kysyin mun suhteesta, että mitä tulee tapahtuun.
Naomi kysy sitten, että haluunko varmasti tietää, että selviää mulle kyllä muutenkin pian. Sanoi sitten, mikä ensinnä järkytti mua, koska sanoi sen vielä tosi varmasti. Että miehellä on toinen, sen uus odottaa lasta ja mies muuttaa sen luo ennen kuin ehditään kissaa sonoo. Muistan että sanoi viellä just noilla sanoin.
Sanoin hälle, ettei voi olla, että ainaskii kolme näkijää on sanonu ihan muuta. Että mies rakastaa minuu ja ne oli nähny avioliittoa ja yhteistä kotia ja vaikka mitä.
Naomi sanoi, että hän ei ota vastuuta muitten sanomisista, että sanoo vaan miten hälle näytetään. Jatkoi viellä että ei aina haluaisi olla oikeassa, mutta valitettavasti on.
Kyllä mä sen hänestä ymmärsin silloin, että oli pahoillaan mun puolesta. Tosi empaattinen.Naomi on aikamme todellinen näkijä. Sen huomaa juuri tuosta kuvaamastasi tavasta, miten kohtaa asiakkaat.
On minullekin muutamissa asioissa jättänyt asian ikään kuin auki, ne on ollut juuri sellaisia mitkä olen sitten tosi nopeasti itse saanut huomata, miten niissä käy.
Muutaman kerran on sanonut että pystyn hieman vaikuttamaan omilla toimillani asioiden kulkuun, mutta en itse lopputulemaan, että se on minkä on nähnyt, ja kyllä se juuri niin on mennyt.
- Anonyymi
Niin siis toteutuiko tuo N: n näkemä asia miehen suhteen? Käsitin, että toteutui.
Kirjoitin siis tuon yllä olevan viestin ”kävin syksyllä 2024 Aada Ramsulla”.
Naomi tosiaan näki hyvin tarkasti mutta mulle ei antanut selkeää vastausta vaan nimenomaan sanoi ”tämä on yksi hyvä vaihtoehto” ja korosti omaa toimintaani eli riippuu myös minusta (vaikka itse näen kaiken riippuvan toisesta).
En ole varsinainen suurkuluttaja, välissä oli 30 vuotta etten käyttänyt kertaakaan näkijän palveluja. Nyt hankalassa tilanteessa (eri alueilla vaikeuksia, kaikki eivät itseni aiheuttamia) 2 vuoden aikana muutaman kk välein soitellut.
Jatkossa mulle Aada, Saara ja Naomi vois olla, tuon Aadan ”vanhanajan” tyyli vaikutti minuun eniten.
Nuorena tyttönä käytiin kavereiden kanssa Iiris Roineella Hgin Mechelininkadulla, joka oli maankuulu mutta valitettavasti minulle ei nähnyt mitään. Yleistä jutustelua toki esim kerroin harkitsevani terveydenhuollon alaa ja hän siinä tiettyä osa-aluetta suositteli (vanhustyö). Tämä toteutui 20 v myöhemmin ja on oma juttu.
Teini-iässä kävimme ystävän kanssa Kannelmäen uudella puolella romanirouvalla, oliko Kaisa Isberg. Tunsiko joku? Jo silloin ehkä 75-80 v. Itse olen 60- luvun lopulla syntynyt.,Tiesi todella tarkkaan ihan lähiviikkojen tapahtumat. Vanhanajan korteista katsoja, Kauniissa, siistissä kodissa kristallikruunujen äärellä. Tällaista mystiikkaa ei enää tänä päivänä tavoita. mielenkiintoinen tapa puhua. Tiesi myös. Kertoi myös avioliitot ja lapset, sukupuolet.- Anonyymi
Tuossa Naomista mainitsit, hän ei kyllä katso minkään kristallikruunujen äärellä, mutta sitä mystiikkaa hänessä todella tavoitan.
Olen käynyt vuosien ajan ihan face to face tapaamisessa luonaan, hyvin vaatimattomalta vaikuttava näkijä ja hänestä huomaa heti että materialismi ei ole hänen juttu.
En ole koskaan tavannut ketään, joka olisi niin yhtä luonnon kanssa. Sen huomaa miten puhuu eläimistä ja taiteestaan.
Kesällä paikka jossa hänellä kävin, oli sisältä ulos asti niin täynnään kasveja ettei varmaan enempää olisi mahtunut kasvamaan. Itse en saa edes yhtä kaktusta menestymään.
Nyt viimeksi kun kävin lokakuulla, ihastelin valtaisaa lintuparvea ikkunansa edustalla, on kuin olisivat koettaneet tulla asuntoon sisään, kurkkivat sisään siinä ikkunalaudalla. Hämmästelin, Naomi kysyi, tiedänkö että monet edesmenneet käyvät vierailemassa luonamme linnun muodossa.
No sitten aloimme puhua siitä, että voivatko käydä myös perhosten muodossa, koska itselläni on erikoinen muisto lapsuudesta, kädelleni lennähtäneestä perhosesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316