Leena Palo on nimimerkki, jolla toimii useita ennustajia

Anonyymi

Näkijä Leena Palo on ennustusfirman käyttämä nimimerkki, jolla toimii useita ihmisiä. Tämä selvisi minulle viime viikolla, kun näin uuden ilmoituksen hänestä ja soitin. Vastaaja esittäytyi "ennustaja Leenana." Olen vuosia sitten soitellut Leena Palo- nimiselle ennustajalle, ja tunsin äänestä, ettei vastaaja ollut sama. Kysyessäni hän kertoi, että aiempi Leena Palona toiminut näkijä on lopettanut, eikä luultavasti enää palaakaan ennustajantöihin. Kysyin vielä, onko nimi hänen omansa vai nimimerkki. Taitelijanimi kuulemma on.

Se selittää, miksi ennustusfirma voi pitää samaa nimeä esillä vaikka henkilö vaihtuu! Pidän tätä kyllä huijauksena. Ennustaja, joka (ilmeisesti) oli kyseisen nimimerkin ensimmäinen käyttäjä, oli mielestäni todella hyvä. Ehdin soitella hänelle parin vuoden ajan melko säännöllisesti, ja aina hän tiesi asioistani ja osasi kertoa tulevaakin. Olin kovasti odottanut, josko hän palaisi. Ennustajathan tarvitsevat joskus taukoja työstään... Nyt sitten siis oli uusi ilmoitus iltapäivälehdessä, ja ilahduin, että Leena on palannut. Mutta ei, siellä oli joku muu. Samalla nimellä.

On ihan hyväksyttävää sinänsä, että ennustaja toimii nimimerkillä. Onhan se ala vähän sellainen, että voi olla hankalaa toimia omalla virallisella nimellä. Ja kun me soittajatkin yleensä sanomme vain etunimen jos sitäkään... Mutta että samaa, aidolta henkilönnimeltä kuulostavaa nimimerkkiä pitää monta työntekijää kerrallaan ja peräkkäin! Siinä ratsastetaan kyllä härskisti yhden maineella. Se Leena Palo jonka kanssa minä puhuin ja joka tiesi minulle asioita ehti työvuosinaan kerätä varmasti sen verran ison asiakasjoukon että moni pystyy tienaamaan hänen kustannuksellaan.

Lämpimät terveiset alkuperäiselle LP:lle, kuka hän oikealta nimeltään sitten onkin ja missä tällä hetkellä onkin. Ja ennustusfirmalle toivomus, että parantaisivat tapansa. Nykyinen käytäntö on kuluttajan harhauttamista. Tekisi mieli valittaa johonkin kuluttajansuojaviranomaiselle, mutta kaipa tuo laillista on, jonkun porsaanreiän puitteissa, tuskin muuten noin toimisivat.

9

2673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa harmillista jos näin on! Soitin vuosien varrella useita kertoja Leena Palolle ja aina puhuin saman henkilön kanssa, hän oli osaava näkijä kyllä. On kovin ikävää jos hän on lopettanut toimintansa ja joku muu rahastaa nyt hänen nimellään, tuo kertoo paljon kyseisen firman moraalista.

      Minäkin haluan toivottaa kaikkea hyvää oikealle Leena Palolle, missä hän lieneekään.
      T. Tyytyväinen asiakas

    • Anonyymi

      Minä olin Leenan todella tyytyväinen asiakas vuosia. Nyt soitin erään firman numeroon ja siellähän olikin oikea Leena!!! Olin todella positiivisesti yllättynyt, kun tajusin asian. Sain edelleen tarkan ja kannustavan katselmuksen.

      • Anonyymi

        Missä hän nyt on ja millä nimellä?


    • Anonyymi

      Hei vastaatko?!

    • Anonyymi

      Haluaisin tietää, miten Leenan näkemykset ihmissuhteisiin on toteutuneet? Nyt kun soitin niin tosi hyvin näki tämän hetken.
      Leena on nimellä Aada Ramsu, eräässä toisessa firmassa nykyisin.

    • Anonyymi

      Olen ketjun aloittaja. Kommentoin äsken toiseenkin ketjuun, jossa väitettiin Aada Ramsun olevan alkuperäinen Leena Palo. Ei ole.
      Soitin alkuperäiselle Leena Palolle silloin tällöin vuodesta 2014 alkaen, muutaman vuoden ajan, ja nyt kun näin täällä että joku sanoo Aada Ramsun olevan Leena Palo, niin soitin Aada Ramsulle. Tunsin äänestä heti, että kyseessä ei ole sama henkilö.

      Minulla on tallennettuna joitakin Leena Palon kanssa käymiäni keskusteluja ja olen niitä kuunnellutkin. Senkin vuoksi muistan hyvin miltä Leenan ääni kuulosti.
      Tajunnanvirta-palvelussa Rajatiedossa vastaava Aada Ramsu ei ole Leena Palo.

      Leena Palo - nimimerkillä on toiminut useita henkilöitä sen jälkeen kun alkuperäinen näkijä poistui. Kaikki he vastaavat "Leena Palo" tai "ennustaja Leena". Kysyin silloin aluksi näiltä uusilta missä alkuperäinen Leena Palo on ja palaako hän, ja he eivät tienneet, yksi osasi sanoa että hän ei tee enää näkijäntöitä ja että hän olisi jossain palvelutalossa... Lopettanut siis kokonaan.

      Muistan että kun tunnettu näkijä Svea Richnau oli kuollut, ilmestyi muutama vuosi sen jälkeen lehtiin mainoksia että "kuuluisa näkijä Svea Richter on palannut Ruotsista auttamaan. Vastaa tässä numerossa..." Se oli ihan naurettavaa, törkeää. Niitä mainoksia ei kauaa näkynyt, kai ihmiset olivat sen verran fiksuja etteivät menneet lankaan.

      Minusta tuntuikin oudolta kun katsoin tämän Aada Ramsun esittelysivua ja siinä puhuttiin riimuista, numerologiasta ja sanottiin että hän "saattaa tarvita syntymaikasi." Leena Palo ei kysellyt syntymäaikaa eikä koskaan puhunut riimuista tms.

      Minulla on muutama vakionäkijä joille soittelen nykyään joskus, mutta Leena Paloakin kaipaan edelleen, koska jokaisella heillä on oma yksilöllinen tapansa tukea, ja kuten kaikki ihmiset he ovat omia persooniaan ja heihin syntyy erilainen kontakti. Vaikeissa tilanteissa saatu tuki on arvokasta eikä sellaista ihmistä heti unohda.

      • Anonyymi

        Minä soittelin Leena Palolle varmaan 10 kertaa, hän kysyi minulta isein syntymäajan. Nyt olen soittanut Aada Ramsulle ja olen aivan varma, että on sama henkilö. Sanonut minulle joitakin asioita aivan samoin kuin Leena.
        Minulla siis tämä kokemus. Jos itse ajattelet, että kyse eri henkilöstä, niin eipä minua haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä soittelin Leena Palolle varmaan 10 kertaa, hän kysyi minulta isein syntymäajan. Nyt olen soittanut Aada Ramsulle ja olen aivan varma, että on sama henkilö. Sanonut minulle joitakin asioita aivan samoin kuin Leena.
        Minulla siis tämä kokemus. Jos itse ajattelet, että kyse eri henkilöstä, niin eipä minua haittaa.

        Hei. Minäkin soitin Aada Ramsulle ja hän todellakin on "Leena Palo". Kun kuuntelin hänen esittelynsä, olin sitä mieltä ettei ole, mutta kun soitin, tunnistin tutun äänen. Esittelyäänityksessä ääni on jotenkin erilainen.


    • Anonyymi

      Kyllä siinäkin jotakin aika kummallista on jos tarvitsee monella eri nimellä toimia. Minua ei ainakaan vakuuta. Käyn sellaisella näkijällä jota on vain yksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe