Sukkahousu fetissi

Anonyymi

Onko miten yleistä kiihoittua sukkahousuista? Ihana pitää ohuita sukkiksia jalassa, kulli tykkää nailonin kosketuksesta ja kostuu ihanasti! M55

27

1187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastaan vänhemmistä naisesta jos haluat tutustua vastaa viestiini

• Anonyymi

Menehän nyt sinne sirkukseen töihin pelle 🤡

• Anonyymi

Joka toisia haukkuu ite on.Hyvää päivää sirkukseen sulla taitaa olla kiertue päällä.

• Anonyymi

Jaahas kerroit taas totuuden itsestäsi täällähän sä näytät olevan.Ja nauraa vielä itselleen jo on tyhmyys huipussaan,

• Anonyymi

Tykkään myös M58v.

• Anonyymi

Siinä yks pelle on mennyt ihan sekaisin.

• Anonyymi

Kuka toisia haukkuu se ite on.Ähä kutti.

• Anonyymi

Kiinnostaako ostaa käytetyt nuoren naisen jalassa olleet sukkikset? <3

laita viestiä:
      [email protected]

• Anonyymi

Kiinnostaa

• Anonyymi

Vaikea sanoa, miten yleistä, mutta ei tarvitse kuin lukea tätä foorumia, niin saa käsityksen että sitä(kin) fetissiä on jonkinverran.
      En tietenkään voi sen enempää toisten puolesta puhua, niin joudun vain näin anonyymisti tunnustamaan, että syyllistyn siihen itsekkin omalla tavallani.

• Anonyymi

Täältä löytyy myös 50+ mies jonka sydän sykkii sukkiksille.

• Anonyymi

Samoin...

• Anonyymi

M45 Sukkistelen äidin kanssa päivittäin.

• Anonyymi

Kiihottavaa,teettekö loppuun asti homman.Vai leikittekö vaan sukkisten kanssa...t.61ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottavaa,teettekö loppuun asti homman.Vai leikittekö vaan sukkisten kanssa...t.61ukm

Kyllä loppuun asti, välillä sisään ja joskus pitkin sukkis pyllyä tai varpaita. Vähä tilanteen mukaan ja on todella kiihottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä loppuun asti, välillä sisään ja joskus pitkin sukkis pyllyä tai varpaita. Vähä tilanteen mukaan ja on todella kiihottavaa.

Todella kiihottavaa mukava äiti sinulla.Voin kuvitella miten touhuutte..t.61ukn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen illalla kävin Äidin luona, viestiteltiin siinä pitkin päivää puolin ja toisin. Oltiin aika kiimas ja mentiin heti asiaan äiti istui keittiön jakkaralle ja puki sukkikset käsiinsä ja minä pullautin kyrvän verkkareista esiin ja äitini silitteli kyrpääni aikansa kunnes ruiskin hänen käsiinsä. Tänään ehkä menen taas kylään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen illalla kävin Äidin luona, viestiteltiin siinä pitkin päivää puolin ja toisin. Oltiin aika kiimas ja mentiin heti asiaan äiti istui keittiön jakkaralle ja puki sukkikset käsiinsä ja minä pullautin kyrvän verkkareista esiin ja äitini silitteli kyrpääni aikansa kunnes ruiskin hänen käsiinsä. Tänään ehkä menen taas kylään

Kiihottavaa,kerro lisää leikeistänne...t.61ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottavaa,kerro lisää leikeistänne...t.61ukm

No viikko siinä meni ennenkuin ehdin äidin luona kyläilemään. Äiti laittoi eilen kuvan kun oli ostanut stay-up sukat, siis paketista. No menin kylään ja äitini tuli ovelle vastaan, joo kyllä ja ajattelin että ei ttu. Näky sai heti seisokin aikaan. Äidillä oli yllä tykö istuva villaneule joka ylti pakaroiden päälle minkä jatkeena lyhyt minihame sekä em ruskeat kiiltävät sukat+sandaalit. No sen tietää kuinkas juttu meni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No viikko siinä meni ennenkuin ehdin äidin luona kyläilemään. Äiti laittoi eilen kuvan kun oli ostanut stay-up sukat, siis paketista. No menin kylään ja äitini tuli ovelle vastaan, joo kyllä ja ajattelin että ei ttu. Näky sai heti seisokin aikaan. Äidillä oli yllä tykö istuva villaneule joka ylti pakaroiden päälle minkä jatkeena lyhyt minihame sekä em ruskeat kiiltävät sukat sandaalit. No sen tietää kuinkas juttu meni

Kiihottavaa päästä hyväilemään äidin upeita sääriä....varmasti sait myös jotain muutakin kiihottavaa...t.61ukm

• Anonyymi

Sukkahousut eivät ole nylonia, nylon on venymätönsä aika epämiellyttävää materiaalia jota oli käytössä joskus ammoisina aikoina. Sukkahousut ja stau-upit ovat polyamidia ja elastaania.

• Anonyymi

Nylon ja polyamidi on täsmälleen sama aine. Molempia nimiä käytetään. Joustavuus tulee kuidun käsittelystä, jolloin se "käherretään". Elastaani on kuitu, joka lisää joustavuutta. On yksi uretaanin tyyppi.

• Anonyymi

Sukkahousut, Jumalan rangaistus miehille

• Anonyymi

Kyllä. =D

• Anonyymi

Pentuna käytiin jossain matkoilla, ja sisko ja serkkutyttö sai kaupasta sellaisia hienoja muovimunia.

Minä hölmö sekotin ne suklaamuniin, ja sain hirveän raivarin koska koska halusin sellaiset myös.

Niinpä opetukseksi minulle ostettiin sellaiset myös... Ne saatanat oli rysäpöksyt, joita jouduin pitämään.

• Anonyymi
        UUSI

Ja kuitenkin salaa nautit siitä kun ”jouduit” pukemaan ne saatanallisen ihanat rysäpöksyt. Siksi puet niitä vieläkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuitenkin salaa nautit siitä kun ”jouduit” pukemaan ne saatanallisen ihanat rysäpöksyt. Siksi puet niitä vieläkin

Sellainen kielletyn hedelmän maku niissä oli.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe