404 viestistä huolimatta torilauta ei lopetettu.

Anonyymi

Sain torilauta toimimaan mutta en voi paljasta miten sen sain toimimaan koska sitten kytät taas kun ne saa tietä että olen sen sannut taas toimiman niin ne taas laitta että tule huomenna taas 404 viesti että se näyttä silttä että se on lopetettu mutta se paljastu kun katso google että ei ole lopetettu kun ei google lue sanakaan sittä että se on lopetettu :(

7

2199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

504 vika viesti on korjattu molemmat puhelimet mutta ei voi paljasta miten koska muuten kytät laitta että minulla huomenna taas näky 504 vika viesti :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

504 vika viesti on korjattu molemmat puhelimet mutta ei voi paljasta miten koska muuten kytät laitta että minulla huomenna taas näky 504 vika viesti :(

Kyllä ne nyt minulla toimi taas kun minä olen taas korjannut puhelin miksi muilla toimi eikä nidden tarvitse ikinä korjata puhelin ja minun pitä koko ajan korjata puhelin muuten ne ei minulla toimi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne nyt minulla toimi taas kun minä olen taas korjannut puhelin miksi muilla toimi eikä nidden tarvitse ikinä korjata puhelin ja minun pitä koko ajan korjata puhelin muuten ne ei minulla toimi

No kun minulla tule 404 viesti ja 505 aika katkaisu viesti niin sinä luule että torilauta on lopetettu mutta kun katso google niin se paljastu että torilauta ei ole lopetettu kun google ei lue sanakaan että olis torilauta lopetettu.

• Anonyymi

Sinun pitä mennä sihen torilauta kahdella T llä eli torilautta sitten se mene sihen kohtaan missä luke 50 päivä jäljellä ja sielttä se mene torilauta ilman että tule 404 tai 504 viestejä.

• Anonyymi

Mitä v@&&tua :D

• Anonyymi

Aaahahah, mamu itekseen täällä ohjeita itelleen antaa. Vai koitatko runkkari kusettaa menemään jonnekkin torilautta sivulle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      50
      3611
    2. 39
      3063
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      149
      2900
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      72
      2353
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      49
      1850
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      97
      1651
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1134
    8. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      82
      1101
    9. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1076
    10. Miten tällaista voi tapahtua

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?
      Virrat
      42
      958
    Aihe