Raisiossa tänään

Anonyymi

kaksi kuolemantapausta julkisella paikalla.Tapauksiin ei liity rikosta.

4

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tietoa missä päin Raisiota?

• Anonyymi

Raision risteyksessä Raisiossa on tänään ollut kaksi erillistä kuolemantapausta,jotka ovat tapahtuneet julkisella paikalla ja siksi herättäneet huomiota.Poliisi on ollut suorittamassa asiaan kuuluvia virkatehtäviä.Kummassakaan tapauksessa ei epäillä rikosta, eikä #poliisi tiedota tapauksista enempää.

• Anonyymi

Rikosvyyhti lähti purkautumaan elokuun 13. päivä, kun poliisi sai hälytystehtävän Raisioon, missä ilmoitettiin metallialan yritykseen kohdistuvasta murtoepäilystä. Tekijät lähtivät pakoon, mutta partion päästyä paikalle poliisikoira jäljitti tekopaikan läheisyydestä kiinni yhden epäillyn tekijän, joka otettiin kiinni. Yrityksen pakettiautoon lastattu omaisuus jäi tuolloin tekopaikalle.

Kyseessä oli kolmas samaan yritykseen kesän kuluessa tehty varkaus tai varkauden yritys. Kiinnioton myötä esitutkinnassa selvitettiin myös aiempia kahta tapausta ja niihin liittyviä osallisia.

Sarjan ensimmäistä, kesäkuussa tapahtunutta tekoa on tutkittu törkeänä varkautena ja tuhotyönä. Metallialan yrityksestä anastettiin tuolloin arvokkaita laitteita ja työkaluja, joista osa on jo saatu takaisin. Anastetun omaisuuden kuljettamisessa käytetty, samasta yrityksestä anastettu pakettiauto löytyi Kemiönsaaresta poltettuna

• Anonyymi

Naisten sääri- ja kainalokarvat on tabu. Niitä ei näe missään, vaikka meillä jokaisella ne kasvaa. Itse aloitin sheivaamisen joskus teini-iässä, koska niin vaan kuuluu tehdä. En ole koskaan nähnyt säärissäni tai kainaloissani pientä sänkeä massiivisempaa karvoitusta. Aika hullua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5163
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      4994
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4064
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3570
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3138
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2751
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2277
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      46
      1848
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1730
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1598
    Aihe