kaksi kuolemantapausta julkisella paikalla.Tapauksiin ei liity rikosta.
Raisiossa tänään
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tietoa missä päin Raisiota?
- Anonyymi
Raision risteyksessä Raisiossa on tänään ollut kaksi erillistä kuolemantapausta,jotka ovat tapahtuneet julkisella paikalla ja siksi herättäneet huomiota.Poliisi on ollut suorittamassa asiaan kuuluvia virkatehtäviä.Kummassakaan tapauksessa ei epäillä rikosta, eikä #poliisi tiedota tapauksista enempää.
- Anonyymi
Rikosvyyhti lähti purkautumaan elokuun 13. päivä, kun poliisi sai hälytystehtävän Raisioon, missä ilmoitettiin metallialan yritykseen kohdistuvasta murtoepäilystä. Tekijät lähtivät pakoon, mutta partion päästyä paikalle poliisikoira jäljitti tekopaikan läheisyydestä kiinni yhden epäillyn tekijän, joka otettiin kiinni. Yrityksen pakettiautoon lastattu omaisuus jäi tuolloin tekopaikalle.
Kyseessä oli kolmas samaan yritykseen kesän kuluessa tehty varkaus tai varkauden yritys. Kiinnioton myötä esitutkinnassa selvitettiin myös aiempia kahta tapausta ja niihin liittyviä osallisia.
Sarjan ensimmäistä, kesäkuussa tapahtunutta tekoa on tutkittu törkeänä varkautena ja tuhotyönä. Metallialan yrityksestä anastettiin tuolloin arvokkaita laitteita ja työkaluja, joista osa on jo saatu takaisin. Anastetun omaisuuden kuljettamisessa käytetty, samasta yrityksestä anastettu pakettiauto löytyi Kemiönsaaresta poltettuna - Anonyymi
Naisten sääri- ja kainalokarvat on tabu. Niitä ei näe missään, vaikka meillä jokaisella ne kasvaa. Itse aloitin sheivaamisen joskus teini-iässä, koska niin vaan kuuluu tehdä. En ole koskaan nähnyt säärissäni tai kainaloissani pientä sänkeä massiivisempaa karvoitusta. Aika hullua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135163
- 674994
- 904064
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753570Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603138- 432751
- 152277
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461848- 381730
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371598