Haluan hieroa mun märkää pillua toiseen naiseen

Anonyymi

Olen aina halunnut kokeilla toisen naisen kanssa pillujen hieromista yhteen, voin kuvitella kuinka hyvältä klittamme tuntuisivat hinkatessaan toisiaan vasten. Oon niin märkänä kun ajattelen edes sitä että saisin hieroa märkää pilluani toista kuumaa pillua vasten uhh vittu kuinka hyvältä tuntuis.....

13

2610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ois sellaisen kokeilemiseen mahdollisuus, Helsingissä siis.

• Anonyymi

Jos tarviitte yleisöä, niin sairaan kiihottavaa.😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tarviitte yleisöä, niin sairaan kiihottavaa.😃

Pipipään ulosanti yök

• Anonyymi

Mäkin ihan märkänä voisin tulla vaikka vähän hieromaan sun läskiä pimpsaa ;)

• Anonyymi

Mun vaimo kertoi kerran humalassa kuinka haluaisi olla naisen kanssa, kertoi että toisen naisen nännit suussa saisi sen huutamaan kiimasta ja kun kumpikin sormettaisi ja nuolisi. Sanoin minulle käy jos saan naida sitä naista jota haluat. Kerran läksi jännittyneenä ravintolaan, soitti sieltä voitko mennä jollekkin kylään. Tapasin yhden mustatukkaisen sinä sanoisit suttura, puristeli mun pohkeita ja kuiski haluan sinua, saanko tulla kotiin. Tule vain soita kun saan tulla.
      Puhelin soi noin kaksitoista vietin aikaa ravintolatansseissa, kun tulin hiljaa kotiin ei valoja vai makkarista kiilui valoa, katsoin sisään vaimo ja vieras nainen makasi kaulakkain ja nukkuivat vieras oli solakka mutta komia leviä pylly, kiersin hiljaa kaunis noin kaksikymppinen terävät tissit. Herättelin vaimoa ja näytin hiljaa. Vaimo tuli olkkariin suuteli pitkään kiitos oli ihanaa suu haisi pillulle nauroin saitko nuolla sain paljon. Tytti on eronnut poikaystävästä pari kuukautta sitten kun poikakaveri ei tykännyt että tykkää myös naisista, tietää että olen naimisissa. Mene herättelemään tulen muka yllättäen. Kuulin puhetta ja sitten huokailuja kuulin kun vaimo sanoi noin kaunis pylly sun pitäis saada kyrpääkin, nuole nuole nyt, haluaisitko saada vaimo tinkasi haluaisin ja kovasti , odottelin jonkin aikaa menin ovelle moi täällähän on vaimolla kaveri. Tyttö hyppäsi istuilleen , älä pelkää vaimo rakas haluaa välillä naista. Riisuunnuin vaimo alkoi heti imemään, Tytti maista tyttö alkoi varovasti imemään nauroivat ja imivät vuoroin, Vaimo kaatoi tytön ja alkoi imemään rintoja suukottelin tytön vatsaa ja kun pääsin pilluun levitti jalkojaan pieni suppea pillu pienet huulet koskettelin kielellä aukkoa lantio nousi työntelin sormea sisälle oli tiukka suutelivat kiihkeästi keskenään, vaimo kuulu sanovan nyt sun pitää saada käänsin tytön kontalleen vaimo oli alla ja suuteli rintoja kastelin terskan kunnolla liikuttelin aukolla ja sisään, kauheaaa kun on iso työnsin sisään oli tiukka mutta liukas, suuteli vaimoa ja kuiskaili ihan ihana sun miehellä on iso , vaimo kääntyi ja imi Tyttiä alta tyttö värähteli ja huusi ei voi olla totta vaimo nuoli tyttö painoi pillua naamaa vasten ja alkoi tärisemään nyyhkytti peittoon panin kohtuu sievästi vaimo hyväili ppillun huulia ja kalua lisäsin vauhtia vaimo puristi juuresta kalu vain paisui hyväili palleja kun tunsi että tulen löysäsi kädet työnsin syvään ja laukesin työö työnsi vastaan eiiiih anna vaan. Nousin ja vaimo jäi alle lähtiessä katsoin kun nuoli valuvaa spermaa. Kun tulin pesulta pääsin heidän väliin, sain ekakerran suudella tyttöä, makasivat kumpikin mun rinnanpäällä, tyttö sanoi olette ihanan vapaitasaanhan olla teidän ystävä. Molemmat pani kätensä kalulle ja runkkasi sievästi, vaimo sanoi nyt on mun vuoro ja nousi päälle

• Anonyymi

Oon miettinyt usein samaa mua kiihottaa siinä jotenkin se kun pillut oikeen hinkkaavat kovaa ja kiihkeästi yhteen ja kuuluu oikein ihana lotina kun kosteat pillut hieroontuvat toisiinsa ja klitat on ihan turvonneita kiihotuksen määrästä… itselläkin oikeen pimpsa kostuu jo sen ajattelemisesta jos itsekin sais tommosen märän pillun hieromaan omaa vasten…

• Anonyymi

Siitä vaan koittamaan. Varmasti kivaa puuhaa

• Anonyymi

Me tyttöjen kanssa joskus humalassa mennään silleen ristikkäin ja hinkataan pimppoja yhteen. Tuntuu ihan kun panisi vaikka aivan heteroja ollaankin. Häpyhuulia hierotaan toisiaan vasten. se tuntuu nii hyvältä, ei siinä kaivata jätkiä kun se on niin ihanaa. Peppujen kans leikitään kans. On kyllä ihana hieroa pimppoja yhteen silleen niinkun nussisi ja tuntuu tosi hyvältä. Märät pimpat ja kun sitten tulee orkku niin se on oikeestaan parempaa kun paneminen kundin kanssa joka vaan vouhkaa ja seisottaa ja äkkiä panee.

• Anonyymi

Pelkkä lukeminen kiihoittaa. Tekisi mieli joskus kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä lukeminen kiihoittaa. Tekisi mieli joskus kokeilla.

Ei edes rahasta sulle onneton mätisäkki ja lopuksi HAISTA PASKA

• Anonyymi

Olis ihana katsella

• Anonyymi

Hannu. Vaikka käytät naisten vaatteita ei sulla silti vittua ole jalkojen välissä.

• Anonyymi

Olisko porista ketään? Oon ennenki hinkannu pilluja yhteen mut nyt ei oo täälläpäin ketään jonka kanssa sitä tehdä. Mulla on sillai iso klitta ni tuntuu varmasti hyvältä sinunkin pillussa kun klittani liukuu pilluvaossasi;) olisi kiva löytää joku vakkari jonka kanssa tätä harrastaa.

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7405
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3937
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3500
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      2713
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2642
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2433
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2369
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2249
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2168
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1942
    Aihe