Kyllä Sanderon uskaltaa ostaa.

Anonyymi

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Autot joista tulee vähiten korjaukuluja VAKUUTUSYHTIÖILLE"" . Taitaa olla Britanniassa erilaiset vakuuttamisjärjestelyt kuin Suomessa.

      • Anonyymi

        Tuskinpa Suomalaisetkaan vakuutus yhtiöt korjaavat Dacioita enämpää kuin Ruotsissa ja Britanniassa, Ruotsissa kuuluu Dacia myös luotettavuudessa Volvo luokkaan. Jos nyt Dacioissa on ollut kuluneita alapalloniveliä ja raidetangon päitä 100000km jälkeen ja jokunen kallistuksen vakaajan välilenkki niin niitä ei ole vakuutus yhtiöille mennyt ja muuta noissa autoissa ei oikeastaan sitten tapahdukkaan . Ne on ne hinaus kustannukset joita menee vakuutuksen piikkiin ja ne tulee monelta muulta merkiltä. Jos nyt näistä etupään tavaroista vielä puhuttais niin Dacian etupään tavarat ovat sieltä halvimmasta päästä vaikka vertaa Lemförderin laatuosiin Dacian omistajan ei tarvitse noista korjauksista köyhtyä eikä tarvitse kantaa ala arvoista tarvikevaraosaa kotiin hinnan vuoksi riitaantua varaosamyyjän kanssa ja nimitellä häntä roistoksi kuten usein kuulee. Siis järki käteen kuin Lidlin mainoksessa


      • Anonyymi

        Britanniassa erilaiset vakuuttamisjärjestelyt kuin Suomessa.::: Pakkohan nämä tilastot on tehdä muualla kuin Suomessa jossa ei Dacioita edes ole. Tähän astisia tilastoja on myös tehty Ruotsissa. Suomessa ne tilastot nähdään vain unessa ja Esson baarissa kaljalasin ääressä !!!!


    • Anonyymi

      Jos aina pelkää jonkun tuotteen menevän rikki ei voi koskaan ostaa yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Jos aina pelkää jonkun tuotteen menevän rikki:::: Jotkut vain haluavat ostaa sellaisia merkkejä joissa suuret rahat vaihtaa omistajaa kun ne porsii . Kun ostaa kalliita 150000-250000 ajettuja kärryjä ja luullaan että ne vielä kulkevat 500000km lisää ilman korjauksia. Nythän meillä on taas monessa Premiumissa myös ruoste ongelmatkin tulleet takaisin vaikka ne pitäis olla sinkattujakin. Hyvää laatua todella !!!


    • Anonyymi

      Dacia laatuun voi aina luottaa.Kunnon laatuauto.

      • Anonyymi

        Romanialainen rellun ylijäämäosista kyhätty viritelmä.. No kukin ostaa mitä haluaa ja mihin kynnet riittää.


    • Anonyymi

      Mutta kun tuo "vikalista" on vain yksi ja pieni asia kokonaisuudessa ja vain todella harvoin autostaan huolehtivalla ja sitä välillä vaihtavalla tulee mitää isompia ongelmia koskaan. Itse olen ajanut 40 vuotta uusilla ja uudehkoilla autoilla, eikä ylimääräisiä vikoja kuluja ole juurikaan ollut. Merkkejä on ollut monia, mutta ei koskaan Toyotaa tai muuta kinkkiä.

      • Anonyymi

        40 vuotta uusilla ja uudehkoilla ajanu eikä ylimääräisiä vikoja ei ole ollut, no kai se nyt on luonnollista ettei ole vikoja paljon.
        Tuskin vuoden vanhassa Daciassakaan mitään vikoja ilmaannu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe