Öitä........

🦧💘🦄.................
<3

34

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Öitä gei....<3

    • Huomenia....
      Hyvää työpäivää A-naiselle............
      <3

      Hyvät kahvit join äsken...
      Veli keitti..
      ^^

    • Anonyymi

      Joo. Hyvää yötä sinulle ja Maijulle.


    • Moi Risto..💛

      • Anonyymi

        Moi Pimpsukka<3♡


      • Moi........
        <3

        Mitä kuuluu...........


      • Anonyymi

        Onko sullakin tylsää ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi Pimpsukka<3♡

        Ja kukas sinä olet..?💛


      • Risto_ kirjoitti:

        Moi........
        <3

        Mitä kuuluu...........

        Hyvää kuuluu.. Mitäs sinulle..?💛


      • Anonyymi

        Niin on hän nainen joku vinksahtanut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on hän nainen joku vinksahtanut..

        Toki, maalita aina joku nainen, vähän niinkuin omppu päivässä pitää lääkärin loitolla🤭


      • Anonyymi

        Ei mikään porukka, eipä sillä etteikö vinksahtaneita voisi olla myös joukoittain, esimerkiksi nämä hänen maalituksiin ja tarinarakennelmiin alistuneet sivukaasut


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä kanssasi! Ja kun katsoo kirjoitusaikoja, niin kysessä on yhteiskunnan rytmeistä täysin syrjäytyneet tyypit, joita ei noteerattaisi oikeaas elämässä elämässä ollenkaan.
        Erikoista, että tällainnen hyypiö on saanut palstalla tällaista tilaa ja arvostusta! .:/


    • Pimpsu....
      Päätä rupesi eilen yöllä kolottamaan, kun retkahdin juomaan nukkumiskaljoja ja kolotus on vieläkin päällä....
      <3
      :/

      Otin äsken särkylääkkeen ja varmaan otan kohta yhden oluen...

      • Toivottavasti särkylääke auttaa..💛




      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Jätäppä ne toisena esiintymiset tähän

        Ja taas yksi lisää..😹


      • Anonyymi
        Pimperopom3 kirjoitti:

        Ja taas yksi lisää..😹

        No eihän tätä arvotonta näytelmää jaksa


    • Anonyymi

      Veli valmisti suklaasemifreddot ja keitti iltakahvit. Hyvää on...

    • Anonyymi

      Tuo Ristohan on oikeasti henkilö, josta tehtäisiin kunnan terveyshuoltoon huoli-ilmoitusta, jonka kotioloja lähtisi sairaan- ja sosiaalihoitaja selvittämään.
      Älkää ihan oikeasti viitsikö ihannoida tuollaista yhteiskunnan loista, joka vain juo ja valittelee sairauksistaan. Lopettamalla vastaamasta saatamme saada tömöä tyypin oikeanlaisen avun piiriin, kosks sitähän tämä tyyppi tarvitsee.



      • Anonyymi

        Eipä tuota loista kukaan ihannoi, se ihannoi ihan itse itseään ja selvittää yksinään sivupersooninaan


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Menetetty tapaus. 2013 vuodesta asti vainonnu palstan kautta ihmisiä.


    • Iltoja Risto🥰
      Valmistaudu nukkumaan 🧸 nallen kera.

      • Anonyymi

        Sinä näköjään ihannoit tuollaista elämää. Kertoo sinusta paljon, koska kukaan normielämässä mukana oleva työssäkäyvä tuskin niin tekisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näköjään ihannoit tuollaista elämää. Kertoo sinusta paljon, koska kukaan normielämässä mukana oleva työssäkäyvä tuskin niin tekisi.

        nukkua nallen vieressä🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näköjään ihannoit tuollaista elämää. Kertoo sinusta paljon, koska kukaan normielämässä mukana oleva työssäkäyvä tuskin niin tekisi.

        Muuten kuka sinä olet?🤔


      • Elä höpise omiasi. Risto on vuosia ollut ystäväni palstalla.


    • Risto ystäväni ikävöitkö koskaan ystävääsi minua.🤭

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe