Thaimaan rajalla

Anonyymi

Moi!

Mehän kaikki olemme täällä thamaassa katseleet dokumenttaarista televisio sarja ausraalian rajalla.

Ensi-kuussa kun taas thamaan matkailu alkaa erikois viisumein tasokkaille turisteille starttaa myös facta pohjaisen televisio sarja kuvaukset tämän nimi Thaimaan rajalla ollen.

Resuperseiden tulee rajalla vakuutta että eivät osta vuokra ihokosketusta.
Lisäksi rajalle koulutetaan uudenlaisia vainu doppareita. Näiden sota koira korkeakoulun käyneiden tehtävänä on haistella eetä savolainen juntti ei salakuljeta jalopuisia lildoja tänne meidän thamaaseen jossa meillä näitä jo ollen.

N

12

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Coronat täytyy voin vakuuttaa testattuna myös ollen.

      M

      • Anonyymi

        Voin vakuuttaa että tuo video oli kuvattu täällä meidän Thaimaassa meidän karatehuoh... hik.... kauan tee ni huoneessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vakuuttaa että tuo video oli kuvattu täällä meidän Thaimaassa meidän karatehuoh... hik.... kauan tee ni huoneessa.

        resupetteri meidän pihamaan kadulla paatui kuu tuulessa... iso. siitä olis saanu sellasia levyjä jos ois tehnyt pahkan tai uuden kuksan.. tosi ison kuksan


      • Anonyymi

        T o d i s t e e t vex vex vaan !!!


      • Anonyymi

        T o d i s t e e t vex vex vaan !!!


      • Anonyymi

        Mitä on hiivanen kuksa savoksi?
        Thai maahan tuonti sallittua ollen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        resupetteri meidän pihamaan kadulla paatui kuu tuulessa... iso. siitä olis saanu sellasia levyjä jos ois tehnyt pahkan tai uuden kuksan.. tosi ison kuksan

        Poju
        "jos ois tehnyt paskan"
        amiksen hoffnarri paikala joku samaa kastia tasollasi ollen kyseli mitä kuksa savoksi kuksan iso ollen.
        Elikäs Renault xxxl kuksista ylimälle raskaansarjan kasti tasolle siirryttäessä kyseessä ns. S-amalian kuksa ollen.
        Savoksi tiedä en mutta voin vakuuttaa kautta huan ja hinnin S-amalian kuksan kyseessä ollen että se taimaaksi on JAI ja KHII resuperse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poju
        "jos ois tehnyt paskan"
        amiksen hoffnarri paikala joku samaa kastia tasollasi ollen kyseli mitä kuksa savoksi kuksan iso ollen.
        Elikäs Renault xxxl kuksista ylimälle raskaansarjan kasti tasolle siirryttäessä kyseessä ns. S-amalian kuksa ollen.
        Savoksi tiedä en mutta voin vakuuttaa kautta huan ja hinnin S-amalian kuksan kyseessä ollen että se taimaaksi on JAI ja KHII resuperse.

        olen settänyt olvia..

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen settänyt olvia..

        S

        Resuperse kirottele ihan vaam omalla nimi merkilläsi poju.


    • Anonyymi

      Kutisevan kuksan huulia koskin,
      Sormet ne sousi ja säveltä toisti
      Suru suli, vilisi virsien vulva
      Ihana auringo sieluuni loisti soi soiseli
      Sieluuni loisti ja kuksani ilosta itki

      • Kun olin vielä nuori sensei, hampaaton isäni sähisi minulle jotakin käsittämätöntä humalassa kuin apassipäällikkö kaatuillen pihamaalla. Ojensi minulle kuksan näin sanoen; sötshä käfä änyd afas hoo joo trfst kirs asi lirf auts oho. Sitten hän sammui romuläjän päälle suu auki.
        Nyt kun olen tässä miehiseen igään tullud itekkin, ni aion ojentaa kuksan omalle pojalleni joka juuri sai perus koulun päästä todistuksen jo 48 vuotiaana. Pidän samanlaisen puheen kuin isäni aikoinaan.
        Tulee liikutava hetkinen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe