"Hedelmäpelien" palaustusprosentit

Anonyymi

Nyt koronatauon jälkeen on avattu taas automaatteja ryöstämään ihmisten rahoja.
Sen verran olen ollut kuulolla kavereiden kanssa, joka ikinen automaatti on "säädetty" siten että palautusprosentti korkeintaan 10. Kympin laitat niin saatat euron saada voittoina. Aivan hullua toimintaa , ei tässä yhteiskunnassa ole mitään muuta järjestelmää missä näin röyhkeästi voidaan menetellä. Veikkaus voi kuvitella että kaikki mahdollinen on heille sallittua, eikös hallintoneuvoston jäsenistä kukaan voisi paljastaa mitä renki tekee ??? kansanedustajien, jotka istuvat siellä "päättämässä" pitäs kertoa kansalle totuus koko touhusta. Oma lehmä ojassa niin ollaan hiljaa ja vain oma käsi ojossa ja omaan taskuun..
Sen jälkeen, kun rehellinen tieto kansalla niin on jokaisen oma harkinta syytääkö "kaivoon" rahaa vai ei.

4

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisi korona iskeä oikein kunnolla ??
      ''Hedelmäpelien'' palautus prossa on 90.
      Toisin sanoaen, peli nielee euron jokaisesta pelatusta kympistä.
      Jumalauta, on vuosi 2020, kuinka joku voi olla noin kuutamolla ???

• Anonyymi

Jos ihan oikeesti asian ilmaisee, palautusprosentti lähentelee nollaa..Eduskunnasta ja hallintoneuvostolta saadaan pelkkää sirkushuveja, näiden selitysten muodossa.

• Anonyymi

Aivan oikein, hallintoneuvoston jäsenet "leivättömän pöydän ääreen" kavalluksesta, tai mikä on oikea termi henkilöille, jotka toimivat kirstunvartijoina , eli valvovat toiminnan oikeellisuutta kansalaisten edessä. Suomen valtion 100% omistama yhtiö

• Anonyymi

Mä sain viitosella Emmasta 92 euroa. Narise siitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      78
      3402
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1304
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      4
      1081
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1056
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      810
    6. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      44
      762
    7. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      744
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      45
      739
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      29
      683
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      667
    Aihe