"Hedelmäpelien" palaustusprosentit

Anonyymi

Nyt koronatauon jälkeen on avattu taas automaatteja ryöstämään ihmisten rahoja.
Sen verran olen ollut kuulolla kavereiden kanssa, joka ikinen automaatti on "säädetty" siten että palautusprosentti korkeintaan 10. Kympin laitat niin saatat euron saada voittoina. Aivan hullua toimintaa , ei tässä yhteiskunnassa ole mitään muuta järjestelmää missä näin röyhkeästi voidaan menetellä. Veikkaus voi kuvitella että kaikki mahdollinen on heille sallittua, eikös hallintoneuvoston jäsenistä kukaan voisi paljastaa mitä renki tekee ??? kansanedustajien, jotka istuvat siellä "päättämässä" pitäs kertoa kansalle totuus koko touhusta. Oma lehmä ojassa niin ollaan hiljaa ja vain oma käsi ojossa ja omaan taskuun..
Sen jälkeen, kun rehellinen tieto kansalla niin on jokaisen oma harkinta syytääkö "kaivoon" rahaa vai ei.

4

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisi korona iskeä oikein kunnolla ??
      ''Hedelmäpelien'' palautus prossa on 90.
      Toisin sanoaen, peli nielee euron jokaisesta pelatusta kympistä.
      Jumalauta, on vuosi 2020, kuinka joku voi olla noin kuutamolla ???

• Anonyymi

Jos ihan oikeesti asian ilmaisee, palautusprosentti lähentelee nollaa..Eduskunnasta ja hallintoneuvostolta saadaan pelkkää sirkushuveja, näiden selitysten muodossa.

• Anonyymi

Aivan oikein, hallintoneuvoston jäsenet "leivättömän pöydän ääreen" kavalluksesta, tai mikä on oikea termi henkilöille, jotka toimivat kirstunvartijoina , eli valvovat toiminnan oikeellisuutta kansalaisten edessä. Suomen valtion 100% omistama yhtiö

• Anonyymi

Mä sain viitosella Emmasta 92 euroa. Narise siitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6293
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      879
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe