Vanhempi Pariskunta

Anonyymi

Olemme vanhempi pariskunta Helsingistä. Ajattelimme kysyä täältä muiden mielipidettä. Ikää meillä on jo 72v ja 78v, mutta haluaisimme löytää seksiseuraa naiselle nuoremmasta miehestä. Onko se mielestänne täysin mahdotonta vai kannattaako meidän vielä yrittää.
Nainen on 72v, lyhyt, ainoastaan 149 cm ja pyöreä. Oma mies haluaisi mielellään katsella.

23

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä olisi nuorekas tasan 60kymppinen ukkomies isolla kovalla varustuksella joka voisi tulla pitämään pikku vaimoasi hyvänä ; )

• Anonyymi

Hei,

Jos nuorekas ja urheilullinen, siisti, itsestään hyvää huolta pitänyt ja kaikinpuolin terve, vireä ja viriili, mukava, puhelias ja ehdottoman luotettava 52v ja 177/85 ja 19/5 mies tunnin ajomatkan päästä herättää kiinnostuksenne, niin laittakaahan viestiä s-postiin [email protected]..?😊

• Anonyymi

Miten nuorta miestä haette.

• Anonyymi

Hei,
        Mielellään 20-40v, ideana on juurikin ikäero ja sen tuoma jännitys.

• Anonyymi

Sinä esim.

• Anonyymi

Kaikenlaisia häiriköi kommentoi.

Lähettäkää viestiä minulle .

"Putkari"

• Anonyymi

Itselläs on rusina aivojen paikalla ja toinen jalkovälissä.

• Anonyymi

Kannattaa etsiä mekin vaimo 68v minä 74v sairastuin kolme vuotta sitten jolloin menetin lopullisesti kyvyn yhtyä. Vaimoni hyvä kuntoinen sekä seksi halut kunnossa, keskustelimme yhdessä miksi toisen elää puutteessa jos itselläni ei seiso. Niinpä haimme sivustoilta nuorempia miehiä joita vanhempi nainen kiinnostaa. Vastauksia tuli yllättävän paljon, valitsimme kolme miestä joiden ikä 30-40v haarukassa. Vaimoni oli jokaisen kanssa yhdynnässä joista valitsi yhden vaki kaveriksi. Vuoden verran sama kaveri käy tyydyttämässä vaimoni tarpeet muutaman kerran kuussa.

• Anonyymi

Täällä ois 40v mies valmiina auttamaan. Mistäpäin olette

• Anonyymi

Kyllä kannattaa
      Antaa piristystä seksielämään

• Anonyymi

Haaveile ihan rauhassa kukaan ei haluu sun rusinaa

• Anonyymi

Onko 18 vuotias poika liian nuori teille.

• Anonyymi

Onnistuuko teiltä tulla Mikkeliin

• Anonyymi

Hienoa kuulla, että uskallatte hakea seuraa täältä. Itse olen 56-vuotias ja vaimoni 52 vuotta. Emme ole vielä kokeilleet yhdessä ryhmäseksiä, mutta olemme keskustelleet asiasta. Vaimoni ei halua mukaan tuttuja ihmisiä, joten on mietinnässä, että miten pääsisimme alkuun. Olen jo välillä ajatellut, että olemmeko kenties liian vanhoja tähän, mutta toisaalta seksielämämme on hyvin vireää ja monipuolista. Tuotte iloa ja meille ja rohkaisette meitäkin hakemaan uusia kokemuksia. Olemme Pohjois-Suomesta, joten valitettavan kaukana.

• Kyllä meitä on.... Jotka
        haluaa

• Anonyymi

ois täällä mies 57v 186.100.18 pohjosesta jos käy

• Täällä olisi 33v 173/80 ja 19/5,5cm. Avoin, kokeilunhaluinen ja rakastan vanhempia naisia.

Laita viestiä niin vaihdellaan kuvat ja kerron lisää itsestäni.

Kik: oollimattila tai [email protected]

• Anonyymi

Mites teihin saa yhteyttä

• Siisti ,seurallinen ja urheillunen 45v um,eli luotettavakin. Ilmouttautuu

• Anonyymi

Olis kyl kiihottava päästä vanhemman parin kanssa sänkyyn. Voisin kyllä tyydyttää molemmat.. Kaikki saisivat tyydytyksen

• Anonyymi

Olisi mukava tavata joskus vanhempaa pariskuntaa. Vantaalainen 39

• Anonyymi

Ois ihana nuolla vanhempaa naista ja mies naisi kun olen naisten alusasus
      ja olla piikana t. 60v sub bottom pks!!

• Anonyymi

Mun fantasia on päästä tuollaisen vanhemman parin kanssa sänkyyn. Tekisin teille molemmille hyvää. Rouva saisi hyvin seisovaa isohkoa kalua. M. 45v

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      121
      2209
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      263
      1494
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1303
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1107
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      985
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      916
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      844
    8. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      254
      842
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      836
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      34
      810
    Aihe