Olemme vanhempi pariskunta Helsingistä. Ajattelimme kysyä täältä muiden mielipidettä. Ikää meillä on jo 72v ja 78v, mutta haluaisimme löytää seksiseuraa naiselle nuoremmasta miehestä. Onko se mielestänne täysin mahdotonta vai kannattaako meidän vielä yrittää.
Nainen on 72v, lyhyt, ainoastaan 149 cm ja pyöreä. Oma mies haluaisi mielellään katsella.
Vanhempi Pariskunta
23
1423
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä olisi nuorekas tasan 60kymppinen ukkomies isolla kovalla varustuksella joka voisi tulla pitämään pikku vaimoasi hyvänä ; )
- Anonyymi
Hei,
Jos nuorekas ja urheilullinen, siisti, itsestään hyvää huolta pitänyt ja kaikinpuolin terve, vireä ja viriili, mukava, puhelias ja ehdottoman luotettava 52v ja 177/85 ja 19/5 mies tunnin ajomatkan päästä herättää kiinnostuksenne, niin laittakaahan viestiä s-postiin [email protected]..?😊 - Anonyymi
Miten nuorta miestä haette.
- Anonyymi
Hei,
Mielellään 20-40v, ideana on juurikin ikäero ja sen tuoma jännitys. - Anonyymi
Sinä esim.
- Anonyymi
Kaikenlaisia häiriköi kommentoi.
Lähettäkää viestiä minulle .
"Putkari" - Anonyymi
Itselläs on rusina aivojen paikalla ja toinen jalkovälissä.
- Anonyymi
Kannattaa etsiä mekin vaimo 68v minä 74v sairastuin kolme vuotta sitten jolloin menetin lopullisesti kyvyn yhtyä. Vaimoni hyvä kuntoinen sekä seksi halut kunnossa, keskustelimme yhdessä miksi toisen elää puutteessa jos itselläni ei seiso. Niinpä haimme sivustoilta nuorempia miehiä joita vanhempi nainen kiinnostaa. Vastauksia tuli yllättävän paljon, valitsimme kolme miestä joiden ikä 30-40v haarukassa. Vaimoni oli jokaisen kanssa yhdynnässä joista valitsi yhden vaki kaveriksi. Vuoden verran sama kaveri käy tyydyttämässä vaimoni tarpeet muutaman kerran kuussa.
- Anonyymi
Täällä ois 40v mies valmiina auttamaan. Mistäpäin olette
- Anonyymi
Kyllä kannattaa
Antaa piristystä seksielämään- Anonyymi
Haaveile ihan rauhassa kukaan ei haluu sun rusinaa
- Anonyymi
Onko 18 vuotias poika liian nuori teille.
- Anonyymi
Onnistuuko teiltä tulla Mikkeliin
- Anonyymi
Hienoa kuulla, että uskallatte hakea seuraa täältä. Itse olen 56-vuotias ja vaimoni 52 vuotta. Emme ole vielä kokeilleet yhdessä ryhmäseksiä, mutta olemme keskustelleet asiasta. Vaimoni ei halua mukaan tuttuja ihmisiä, joten on mietinnässä, että miten pääsisimme alkuun. Olen jo välillä ajatellut, että olemmeko kenties liian vanhoja tähän, mutta toisaalta seksielämämme on hyvin vireää ja monipuolista. Tuotte iloa ja meille ja rohkaisette meitäkin hakemaan uusia kokemuksia. Olemme Pohjois-Suomesta, joten valitettavan kaukana.
- Anonyymi
ois täällä mies 57v 186.100.18 pohjosesta jos käy
Täällä olisi 33v 173/80 ja 19/5,5cm. Avoin, kokeilunhaluinen ja rakastan vanhempia naisia.
Laita viestiä niin vaihdellaan kuvat ja kerron lisää itsestäni.
Kik: oollimattila tai [email protected]- Anonyymi
Mites teihin saa yhteyttä
Siisti ,seurallinen ja urheillunen 45v um,eli luotettavakin. Ilmouttautuu
- Anonyymi
Olis kyl kiihottava päästä vanhemman parin kanssa sänkyyn. Voisin kyllä tyydyttää molemmat.. Kaikki saisivat tyydytyksen
- Anonyymi
Olisi mukava tavata joskus vanhempaa pariskuntaa. Vantaalainen 39
- Anonyymi
Ois ihana nuolla vanhempaa naista ja mies naisi kun olen naisten alusasus
ja olla piikana t. 60v sub bottom pks!! - Anonyymi
Mun fantasia on päästä tuollaisen vanhemman parin kanssa sänkyyn. Tekisin teille molemmille hyvää. Rouva saisi hyvin seisovaa isohkoa kalua. M. 45v
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1262326SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2901631En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341333Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v111229Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361025- 50936
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais264898Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33874It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9846Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38835