Näin vain tapahtu, onko muille tapahtunut?

Anonyymi

Otin itselleni eron jälkeen, thaimaalaisen vaimon, koska se tuntui helpolta, enkä ollut tottunut asumaan yksin. Vaimo oli minua 25vuotta nuorempi ja todella kiva. Annoin hänelle kaiken, mitä hän halusi, kaiken. 3 vuotta, annoin kaikkeni ja tein kaikkeni, että kaukaa tullut vaimoni olisi hyvä olla. Nyt asiasta on kulunut 4 vuotta ja viime viikolla ajoin sen pois mun asunnostani? Miksi?? Huomasin, että teen kaikkeni vaimoni takia, mutta vaimoni ei tee mitään minun takiani. Huomasin, että parempi olla yksin??

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yllättävän moni 40v ostomorsiammista luulee olevansa fiksumpi kun falle elättäjänsä. Miksi? ..... No kuka fiksu suomi falle "härkä"? niitä muuten vihille veis?? Ei kukaan, jolla on vientiä suomessa? Luuleeko joku, että asia on jotenkin toisin?.... Tervetuloo keskustelemaan.

      • Anonyymi

        Eikä millään kuksankuvilla, eikä jutuilla, että rahoja on ja elämä on ihanaa..... Laittakaa miljonäärit osotetta kehiin??... Ei kai teillä mitään hävettävää ole?.. Jos varvasaltaat on jes ja ravintolaketjut on silleen kans jes? Vuoristokylpylään en halua tutustua.


    • Anonyymi

      Ensimmäinen lause jo pielessä ihmisiä ei oteta, muutakuin bordellissa... ottaminen on erittäin huono lähto avioliittoon, eikä se käytännössä juurikaan toimi, lisäksi mihen ja naisen rooli on aasiassa täysin erilainen kuin euroopassa.

      • Anonyymi

        Eturauhanen vaivaa taas.?


      • Anonyymi

        No enpä nyt taas tiedäkkään? Mikä tai kuka tässä on pielessä?

        " Ensimmäinen lause jo pielessä ihmisiä ei oteta, muutakuin bordellissa"

        Kokemukseni on, että varsinkaan bordellisssa ihmistä ei oteta? Siellä ihminen ostetaan.
        Vai olenko taas käsittänyt jotain väärin?

        Hevosenkenkä baarithan ei ole bordelleja?

        " mihen ja naisen rooli on aasiassa täysin erilainen kuin euroopassa."

        Tästä väittämästäsi haluaisin kuulla sinulta lisää, mielelläni?

        Itse kuitenkin päätin ottaa itselleni thaikkuvaimon, otin 1kk reissun Pattayalle ja otin itselleni thaikkuvaimon?


      • Anonyymi

        Vihkivalat menevät kyllä kaavalla

        "tahdotko OTTAA X.X.:n aviomieheksesi/aviovaimoksesi ja osoittaa hänelle uskollisuutta ja rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä nyt taas tiedäkkään? Mikä tai kuka tässä on pielessä?

        " Ensimmäinen lause jo pielessä ihmisiä ei oteta, muutakuin bordellissa"

        Kokemukseni on, että varsinkaan bordellisssa ihmistä ei oteta? Siellä ihminen ostetaan.
        Vai olenko taas käsittänyt jotain väärin?

        Hevosenkenkä baarithan ei ole bordelleja?

        " mihen ja naisen rooli on aasiassa täysin erilainen kuin euroopassa."

        Tästä väittämästäsi haluaisin kuulla sinulta lisää, mielelläni?

        Itse kuitenkin päätin ottaa itselleni thaikkuvaimon, otin 1kk reissun Pattayalle ja otin itselleni thaikkuvaimon?

        Niinkuin sanoin aikaisemmin ihmistä ei oteta, sen paremmin kuin osteta. Vihkikaavan sisältö on nerokkaasti laadittu, eikä siinä tarkoiteta samaa asiaa, oletko joskus kuullut suomalaisessa parisuhteessa otin vaimon, eikö se mene oikeammin sain vaimon.

        Suomalaisessa kielenkäytössä voidaan todeta otin koiran... jolloin sen menee kuten pitääkin... sinun tarkoittamassa muodossa ottaminen tarkoittaa itsesi korottamista vaimosi yläpuolelle ja häntä alentavasti, lisäksi se kuulostaa korvassa hyvin pahalle.

        Kun sama lause kuuluu, sain vaimon, kuulostaa jo huomattavasti paremmalle.

        Kysyt mitä eroa on aasialaisella ja eurooppalaiselle kulttuurilla, olet ollut hänen kanssa neljä vuotta yhdessä, ja kyselet tuollaisia, olet ollut kertomasi mukaan aviossa aikaisemmin niin sinun pitäisi pystyä itse asian päättelemään, eroja ei ole paljon mutta on kuitenkin, aasiassa on tapana että mies on perheen pää joka päättää itsevaltaisesti mitä tehdään, mutta aina mennään perhe edellä, aina.... aasialainen nainen ei ole yhtä itsenäinen kuin eurooppalainen.

        Näissä baariruusuissa on se ongelma että heidän kykynsä ymmärtää talousasioita on suorastaan surkea, kun perinteisesti mies aasiassa hoitaa nämä asiat.

        Kirjoituksestasi tulee hieman sellainen fiilis, että et saanutkaan kivaa koiraa ei sinun tarpeita vastaavaa... olisiko ollut viisasta viedä lopetettavaksi, eli sait mitä tilasit.

        By NumBall, HHN


    • Anonyymi

      Minulle tapahtui kerran näin. Tanssikuppilassa nainen antoi ymmärtää, mutta illalla sängyssä ei ymmärtänyt antaa.

    • Anonyymi

      Kemiaa pitää olla mutta sekin voi matkan varrella muuttua. Naisella on yleensä luonnostaan pesänrakennusvietti siinä missä miehelläkin. Turvallinen koti. Kaikki muu rakentuu sen ympärille. Jos on taloudellisesti epävarmaa niin nainen katsoo alitajuisestikin että tämä mies ei kykene tarjoamaan vakaata tulevaisuutta ja menettää kunnioituksensa miestä kohtaan. Ihan sama juttu Suomessa kuin Thaimaassakin. Rakkaus ei auta alkuintoa pidemmälle jos ei ole rahaa.
      Omalle kohdalle on sattunut nyt Suomessa nuoria köyhiä yh-äitejä jotka on erittäin vähään tyytyväisiä. Ovat aivan otettuja jos tarjoaa vaikka vaan leffaillan. Panna niitä saa milloin vaan ja missä vaan. Täysin estottomia. Olen järkännyt heille pikku duuneja firmassani ja heittänyt muutaman satasen siitä hyvästä. Onnensa kukkuloilla painelevat heti shoppailemaan. Olen ehdottanut vieväni heitä matkoille, mutta ovat sitä mieltä että sille rahalle heillä olisi parempaakin käyttöä.

      Köyhyys näyttää olevan suomalaisten naisten keskuudessa se vallitseva olotila.
      Thaimaassa minulla on ollut jo 8 vuotta sama nainen. Täytti juuri 36. Kaksi teini-ikäistä lasta ja valtavan laaja suku. Saattaapi olla että kiikutan hänet pian Suomeen kun lapsensa alkavat jo itsenäistyä. Lapsensa saavat jäädä Thaimaahan. Liian isoja jo kotoutettavaksi eivätkä varmaan edes haluaisi lähteä. Äitinsä kyllä sen sijaan on heti valmis. Piti meidän olla tämä kevät ja kesä yhdessä mutta sattuneesta syystä se ei nyt onnistunut.

      • Anonyymi

        Siis mitähän fidua mä just luin?... 2020 vuonna Suomessa?? Puupäältä joka ei ole koskaan edes seurustellut?

        "Jos on taloudellisesti epävarmaa niin nainen katsoo alitajuisestikin että tämä mies ei kykene tarjoamaan vakaata tulevaisuutta ja menettää kunnioituksensa miestä kohtaan. Ihan sama juttu Suomessa kuin Thaimaassakin. Rakkaus ei auta alkuintoa pidemmälle jos ei ole rahaa.
        Omalle kohdalle on sattunut nyt Suomessa nuoria köyhiä yh-äitejä jotka on erittäin vähään tyytyväisiä. Ovat aivan otettuja jos tarjoaa vaikka vaan leffaillan. Panna niitä saa milloin vaan ja missä vaan. Täysin estottomia. Olen järkännyt heille pikku duuneja firmassani ja heittänyt muutaman satasen siitä hyvästä. Onnensa kukkuloilla painelevat heti shoppailemaan. Olen ehdottanut vieväni heitä matkoille, mutta ovat sitä mieltä että sille rahalle heillä olisi parempaakin käyttöä."

        Joka aamu tämän kaverin firma notkuu Pattaya palstalla......? Ja heittelee mimmeille muutamia satkuja? Olen kateellinen.


      • Anonyymi

        Hyvinkin tuttu ilmiö, kun tsiigailee postaajan kaltaisia herkkunaamoja?

        "Olen ehdottanut vieväni heitä matkoille, mutta ovat sitä mieltä että sille rahalle heillä olisi parempaakin käyttöä."

        Oikean sisällön varmaan palsta miljonäärit jo tajusivatkin?

        " laita nyt pelle mulle sitä rahaa, en mä sun kaa mihkään yleisille paikoille lähe"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitähän fidua mä just luin?... 2020 vuonna Suomessa?? Puupäältä joka ei ole koskaan edes seurustellut?

        "Jos on taloudellisesti epävarmaa niin nainen katsoo alitajuisestikin että tämä mies ei kykene tarjoamaan vakaata tulevaisuutta ja menettää kunnioituksensa miestä kohtaan. Ihan sama juttu Suomessa kuin Thaimaassakin. Rakkaus ei auta alkuintoa pidemmälle jos ei ole rahaa.
        Omalle kohdalle on sattunut nyt Suomessa nuoria köyhiä yh-äitejä jotka on erittäin vähään tyytyväisiä. Ovat aivan otettuja jos tarjoaa vaikka vaan leffaillan. Panna niitä saa milloin vaan ja missä vaan. Täysin estottomia. Olen järkännyt heille pikku duuneja firmassani ja heittänyt muutaman satasen siitä hyvästä. Onnensa kukkuloilla painelevat heti shoppailemaan. Olen ehdottanut vieväni heitä matkoille, mutta ovat sitä mieltä että sille rahalle heillä olisi parempaakin käyttöä."

        Joka aamu tämän kaverin firma notkuu Pattaya palstalla......? Ja heittelee mimmeille muutamia satkuja? Olen kateellinen.

        Miks sun kohdalles on sattunu noita nuoria köyhiä yh- äitejä? Asutko äitisi kanssa lähiössä, joissa niitä riittää? Senkin työtön yrittäjä miljonääri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sun kohdalles on sattunu noita nuoria köyhiä yh- äitejä? Asutko äitisi kanssa lähiössä, joissa niitä riittää? Senkin työtön yrittäjä miljonääri.

        Firmani sattuu nyt olemaan lähiössä jossa noita yh-äitejä riittää joten panettelua ja panemista en voi paeta. Ei välttämättä tarvitse Thaimaahan asti vaeltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Firmani sattuu nyt olemaan lähiössä jossa noita yh-äitejä riittää joten panettelua ja panemista en voi paeta. Ei välttämättä tarvitse Thaimaahan asti vaeltaa.

        Enpä paljon luottaisi näiden resupetterien arvioihin naisista, lienee ainoa kokemus äiti amalia ja sisko, ja ikääkin alkaa olla 55 vaiheilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sun kohdalles on sattunu noita nuoria köyhiä yh- äitejä? Asutko äitisi kanssa lähiössä, joissa niitä riittää? Senkin työtön yrittäjä miljonääri.

        Melkoista vihapuhetta ihan yksinkertaiseen tarinaani. Olen ensinnäkin eronnut ja ihan ok näköinen alle viiskymppinen mies. Yritykseni tekee kotikunnalleni tiettyjä hallinnollisia ja käytännön palveluja. Tapaan työni puolesta näitä naisia kaikenlaisia. Ilmeisesti nämä köyhät yh-äidit näkee minut jonkinlaisena pelastajana, kaverina ja isähahmona. Olen siitä poikamiehenä vain poiminut parhaat päältä, mutta en ole luvannut kenellekään tapailua kummempaa. Suunnitelmissa kun on ollut pitkään jo se thaimaalainen jumalattoman kaunis ja fiksu nainen. En ole tavannut koskaan missään sellaista. Siinä on pojat kemiaa ja myös kaveruutta, yhteisiä kiinnostuksen kohteita, harrastuksia ja sama näkemys tulevaisuudesta. Se tulee toimimaan. Saa olla kateellinen ja kannattaakin olla minulle kateellinen. Olen erittäin hyvin toimeentuleva täysin terve, haluttu ja kysytty mies. Jos olisin addikti, niin saisin vaikka 20 naista päivässä. Ei ole kuitenkaan tarvetta sellaiselle.
        Puutteessa ja köyhyydessä rypevät tenunenät tietenkin kritisoivat kaltaistani. Kateuksissaan.


    • Anonyymi

      Yleensä niitä kannattaa harrastaa irtonumeroina ja jättää kestotilaukset muiden hommiksi

      • Anonyymi

        Siinä vaiheessa kun nainen alkaa esittää vaatimuksia ja kritiikkiä, on aika vaihtoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaiheessa kun nainen alkaa esittää vaatimuksia ja kritiikkiä, on aika vaihtoon.

        Oli kaunis kesäaamu kesälomalla Suomessa. Olin seurustellut muutaman kuukauden nuoremman naisen kanssa ja hän oli muuttanut luokseni jo vähän tavaroita ja vaatteita. Siinä oltiin edellisenä iltana tultu jostakin karnevaaleilta. Aamulla oli hyvä fiilis, olin pikkusen hiprakassa vieläkin ja linnut lauloi. Muistin että pakastimessa on puolen litran pullo venäläistä hemmetin hyvää vodkaa. Nostin pullon terassin pöydälle ja menin hakemaan snapsilasia ja kävin vessassa.

        Kun tulin takaisin niin pullo oli kadonnut. Menin katsomaan unohdinko sen sittenkin keittiöön. Siellä se oli... mutta tyhjänä. Katsoin kauhistunut ilme kasvoilla tyttöystävältä että kaadoitko sä sen viemäriin?? Vastasi että "Joo, aamulla ei juoda viinaa"
        Kävin vaatekomerosta hakemassa lätkäkassin ja keräsin siihen kaikki hänen kamppeet ja hammasharjat mitä löysin ja vein sen ulos. Lopuksi sanoin vain sanan avain. AVAIN!
        Irroitteli silmät kosteina avainta avainnipustaan, asetti sen pöydälle jonka jälkeen osoitin ovea.

        Se oli siinä se rakkaustarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kaunis kesäaamu kesälomalla Suomessa. Olin seurustellut muutaman kuukauden nuoremman naisen kanssa ja hän oli muuttanut luokseni jo vähän tavaroita ja vaatteita. Siinä oltiin edellisenä iltana tultu jostakin karnevaaleilta. Aamulla oli hyvä fiilis, olin pikkusen hiprakassa vieläkin ja linnut lauloi. Muistin että pakastimessa on puolen litran pullo venäläistä hemmetin hyvää vodkaa. Nostin pullon terassin pöydälle ja menin hakemaan snapsilasia ja kävin vessassa.

        Kun tulin takaisin niin pullo oli kadonnut. Menin katsomaan unohdinko sen sittenkin keittiöön. Siellä se oli... mutta tyhjänä. Katsoin kauhistunut ilme kasvoilla tyttöystävältä että kaadoitko sä sen viemäriin?? Vastasi että "Joo, aamulla ei juoda viinaa"
        Kävin vaatekomerosta hakemassa lätkäkassin ja keräsin siihen kaikki hänen kamppeet ja hammasharjat mitä löysin ja vein sen ulos. Lopuksi sanoin vain sanan avain. AVAIN!
        Irroitteli silmät kosteina avainta avainnipustaan, asetti sen pöydälle jonka jälkeen osoitin ovea.

        Se oli siinä se rakkaustarina.

        Heh... kuinka romanttista komediaa.


    • Anonyymi

      Hauskoja "miehiä" nämä sensuelli ja markettipäivystäjä. Lienevät sama tyyppi. Välillä elvistelevät saavansa ilmaiseksi ja on "haluttu mies yökerhosta". Usein on suuna päänä siitä jos joku ostaa rahalla rakkautta lomalla.
      Nyt kun palstalle kirjoitti erittäin asiallisesti tavallisen oloinen mies joka deittailee nuoria suomalaisnaisia normaalisti ja ilmaiseksi, niin tavaratalotarkkailija saa hirmuisen hepulin ja arvelee tämän olevan ruma ja saamaton vanhapoika ja valehtelija. Onkohan maailmassa olemassa miestä, jolle sensukka ei olisi kateellinen ja vihainen? Toistaiseksi ei sellaista ole ollut olemassa, ellei hänen omia sivupersooniaan lasketa.

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljettu on täynnä vanhoja Thaimaan konkareita jotka suurlähetystö pelasti.
        Jotka vieläkin julistavat tavaran olevan piukempaa kun lomansa ladyboyn kanssa vietti.


      • Anonyymi

        Jos sensukka ja numeromies eivät olisi sama henkilö, niin he haukkuisivat toisiaan ja toistensa juttuja aamusta iltaan ja heti aamuyöllä taas lisää, eivätkä uskoisi sanaakaan mitä toinen heistä puhuu. Numerosenseillä kun on tapana haukkua kaikki ja kaikesta ja joka ikiseen juttuun. Ainoa minkä hän on jättänyt rauhaan on marjanpoiminta Suomessa. Ilmeisesti hänellä on haaveenaan löytää nainen marjanpoimijoista. Mutta ei taida niin hullua naista olla olemassa.


      • Anonyymi

        Heh... juuri näin.


    • Hauskaa luettavaa sanon.

      Yksi aloittaa aiheestaan ja sama eri anonano jatkaa kommenttien sarjan kuten normaalia päättyen senssutukseen, siinäpä sitä palstamatkailua taasen yh-äitien kaatajalta tarinanaihetta.

      Kuulkaas hyvät terveet heterot, siellä suomessa on jokunen tuhat perhettä, jotka tieää aiheesta hieman enemmän kuin tämä joka työkseen tapaa yh-äitejä ja ihannoi thaityttöjä.

      En tiedä kuinka paljon vastaavia maailmalla, mutta taitanee olla runsslukuinen määrä, koska vitsinpoikanen on että thaimaan ns. suurin vientituote on kauniit naiset.

      Kun keskustelu siirtyy avioliittoon ja yhteiselämään, perheen perustamiseen ja sen jälkeiseen luonnolliseen yhdessä elämiseen kaikessa mitä se sisällään pitääkin, niin kun keskustelun taso on tuota mitä tästä keskustelusarjasta voi lukea, niin huuhaa.

      Yhdentekevää onko tyttöystävän taustat mitään kokematon maalaistyttö, tai tuhansia pyörittänyt opas, jokaisella ihmisellä, myös näillä härkäsuomalisilla on menneisyytensä, onnitunut yhteiselo on kahden kauppa ja silloin eletään nykyisyyttä, eikä menneisyyttä niillä eväillä joiden tulee olla yhteisiä, eikä periaatteella sun ja mun kuten tuntuu olevan vallitseva näkemys kirjoittajilla miehen ollessa kaikki kaikessa ja vaimon tehtävä ainoastaan miellyttää.

      Jos joku ihan oikeasti tahtoo vakiintua ja jopa muuttaa tänne thaimaahan vaimon elinympäristöön joka todellisuudessa ei ole alituista baarielämää ja muuta juhlaa, vaan oikeaa arkea ja se arki todellakin kaikkine erilaisuuksineen suomeen verrattuna on erilainen, niin on syytä sellaiseen asennemuutokseen, johon tuskin ainakaan tämä palstakiukuttelija ei ole kykenevä.

      Tervetuloa reaalielämään tänne thaimaahan jos on halua ja kykyä.

      • Anonyymi

        Mitähän se sensukka oikeasti tietää naisista ja siitä mikä on reaalielämää? Et mitään. Ajat ja tavat on muuttuneet 80 luvusta, jolloin sullakin vielä seisoi mahdollisesti. Oli se yllätys tällaiselle terveellekin huomata eron jälkeen millaisia on 80 luvulla syntyneet suomalaiset naiset, kun aloin heitä deittailemaan. Itselläni oli periaatteita. Sanoin yhdelle villikissalle ekana iltana että periaatteenani on ettei heti mennä sänkyyn. Tyttö totesi että periaatteet on perseestä, heitti pöksynsä nurkkaan ja kampesi päälleni.


    • Terkkuja täältä Thaimaasta! Täällä Thaimaassa on lämmintä ja mukavaa. Syömme täällä thaimaalaisia ruokia ja katsellaan thaimaalaisia telkka ohjelmia ja luetaan päivän lehdiä. Meillä on täällä thai vaimot. Haluan suomalaisille resupettereille lähettää täältä Thaimaasta video tervehdyksen ja kannustaa teitä näin. Pyrkikää tähän samaan kuin minä niin pääsetten elämässä pitkälle vielä!
      https://www.youtube.com/watch?v=WKYD-cDd_Gs

      • Anonyymi

        Periksi ei anneta sanoo senssu! Ei anneta ei. Mennään pitkillä valoilla loppuun saakka! Khiai!


    • Anonyymi

      Thaimaassa on niin helppoa rakastua kauniiseen, useimmiten huomattavasti nuorempaan naiseen. Tarjontaa on liiaksikin, ei pelkästän baareissa, vaan hotellien respat, kaupan myyjät jne etenkin turistipaikoissa tarjoavat itseään toiveissa parempi elämä rikkaan Farangin kanssa.
      Harmi vaan, että rikas Thaimaassa, ei tarkoita rikasta Suomessa.
      Lukuunottamatta länsimaita, yhä edelleen tärkein pariutumisen edellytys on miehen kyky elättää puolisonsa, ja taata hyvät edellytykset jälkeläisille suurimmassa osassa maailmaa. Ja Thaimaa on edelleen suurelta osalta kehitysmaa, varallisuus on hyvin keskittynyttä tietyille ryhmille ja alueille, mihin ei kuulu maaseutu.
      Eli Thaimaassa miehen kuuluu elättää puoliso ja puolison perhe. Jos et siihen pysty, niin unohda koko juttu. Jos rahkeet riittää, niin saat todennäköisesti hyvän puolison perheineen.
      itse olen huomannut Thaimaalaisten täydellisen sivitystason puuttumisen, mikä isolta osalta korreloi vähäiseen koulutukseen. En muista nähneeni ikinä Thaimaalaista lukemassa kirjaa, paikallisia sanomalehtiä ei ole myynnissä missään.
      Thaimaalaisen naisen kiinnostuksen kohteet ovat hyvin suppeat, lähinnä perhe, raha ja näyttämisenhalu muille.
      Mitä tulee Thaimaalaisen naisen muuttamiseen Suomeen, niin se on helppoa aluksi, hetekka laulaa ja kaikki ovat onnellisia. Mutta sitten alkaakin karu arki, ilmasto on erilainen, ruoka on erilaista, ei ystäviä, ei perhettä, ei yhteistä kieltä samalla kun mies yllättäen joutuukin käymään töissä.
      Hyvin vaikeaa, toivottavasti kukaan ei lähde tuomaan Thaimaalaista naista Suomeen ajattelematta asiaa hyvin tarkkaan.

      • Anonyymi

        Miten tuo pariutumisen edellytys ilmenee suomi-suomi avioliitoissa, oletko siitä tehnyt tutkimusta, entä mikä on eroprosentti suhteessa suomi- suomi vs, suomi-thaimaa avioliitoissa?
        Taidat nyt puhua ilman kokemusta.


      • Anonyymi

        Miten se on tuo thaimaan korkeatasoinen korkeakoulujen koulutus, ilman kirjojako vallan opiskelevat.
        Lienee niiden opiskelijoiden kirjanlukupaikat muualla kuin Pattayan baareissa, vai missä olet kirjaa lukevia thaimaalaisia heitä näkemättä olet etsiskellyt.


      • Anonyymi

        Kuinka sivistynyt on henkilö joka kirjoittaa Itse olen huomannut Thaimaalaisten täydellisen sivitystason puuttumisen, siis täydellisen.

        Sivitystaso sikseen mutta suomessa sivistystaso oli turvekatot ja maalattia, kun thaimaassa sivistyneistö rakenteli sellaisia rakennelmia joita suomalainen sivistynyt käy ihmettelemässä nykyisin.
        Thaimaassa kirjoiteltiin ja luettiin aikana jolloin suomessa raapusteltiin viestejä koivunkaarnaan.
        Thaimaassa ja aasiassa yleensä valmisteltiin metalliaseita ja työkaluja joita sivistynyt voi vain ihmetellä, kun suomessa samaan aikaan vastaava materiaali oli terävät kivet ja joku oksanpalanen.

        Juttua voisi jatkaa mutta suomalinen sivistynythän on niin sivistynyt, että siirtää puheenaiheen niuvaan ja kiljuun, joten olkoot.


    • Anonyymi

      Tietämystä ja viisautta on montaa sorttia. Kaupunkilaistunut suomalainen on aivan pellolla monista asioista.

      Kyse ei ole suinkaan sivistymättömyydestä thaimaalaisten osalta, vaan siitä että buddhalaisuuden leimaama thaimaalainen elämäntyyli ei pidä samoja asioita tärkeänä kuin länsimainen.

      Elämä ei ole mikään tietokilpailu ja historiallisesti omavarainen luontaistalous agrikulttuureineen on menestyvä aina. Buddhalaisuus on ennenkaikkea kultainen keskitie. Ei isottelua eikä vähättelyä.

      Länsimainen markkinatalous on tulossa tiensä päähän sellaisena kuin sen tunsimme ja lyhyt on sen historia muutenkin. Perustuu jatkuvaan kasvuun ja jokainen ymmärtää ettei se ole ikuisesti mahdollista.

      Ilmasto tuo oman leimansa työtahtiin. Ei voi raivona heilua pellolla samaan tahtiin kuin suo, kuokka ja Jussi.

      En lakkaa ihmettelemästä sitä tiedon määrää luonnosta, joka on esimerkiksi vaimollani. Tuntee jokaisen kasvin ja tietää niistä kaiken. Maustekasveista kukkasiin.

      Kun itse hikoilen ja suoritan luonnonpuistossa nousua vuorelle hampaat irvessä, niin vaimo tulee perässä, laulaa ja lallattelee ja on tehnyt upeita kukkaseppeleitä ennenkuin ollaan päästy huipulle.

      Jos laitettaisiin suomalainen kaupunkilainen keskelle Thaimaan viidakkoa, niin hänen tarinansa olisi alle viikossa ohi. Maaseudun thaimaalainen asuisi jo kivassa pikku majassa ottaen luonnosta kaiken tarvitsemansa.

      Valitettavasti länsimainen arvomaailma kiusaa myös Thaimaata. Asiat on muuttuneet nopeasti.

      Mutta on olemassa vieläkin tätä aitoa Thaimaata, kuten täällä. Tasaiseen tahtiin pakertavaa väkeä joka on erittäin sosiaalista ja jossa on mahtava, onnellinen, leikkisä, kohtelias ja hauska nuoriso, joilla on arvot kohdillaan.

      Thaimaan arvomaailmaa ei voi mitata rahassa. Se on sen sydämessä. He saavat olla ylpeitä siitä ja ovatkin.

      Kunnon thaimaalainen on onnellisin silloin kun kaikilla on hyvä olla. Kaveria ei jätetä. Thaimaalainen antaa vaikka henkensä kaverinsa puolesta, jos vain voi auttaa.

      Se kenties yhdistää suomalaista thaimaalaisen kanssa henkisesti. Suomalainenkin on pohjimmiltaan auttavainen, lojaali ja kiltti.

      T 2010

      • Katsos vaan mitä ihmettä, Neitikin alkanut oivaltamaan mitä tarkoittaa aito ja oikea Thaimaa, niin ne mielipiteet muuttuu.
        Kiitos muuten senssuttelemattomasta asianmukaisesta kirjoituksesta.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Katsos vaan mitä ihmettä, Neitikin alkanut oivaltamaan mitä tarkoittaa aito ja oikea Thaimaa, niin ne mielipiteet muuttuu.
        Kiitos muuten senssuttelemattomasta asianmukaisesta kirjoituksesta.

        Kaada ittelles vaan.


      • Anonyymi

        Suomalaiset ovat kristillisen opin pilaamia, Thaimaalaiset sentään osaavat iloita elämästä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ovat kristillisen opin pilaamia, Thaimaalaiset sentään osaavat iloita elämästä...

        Mistä olet kotoisin, entä minkämaalainen maalainen?


    • Anonyymi

      Sinua huijataan jos annat huijata itseäsi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Löysin Suomesta 33 v minua nuoremman aasialaisen salarakkaan. Hänellä on aikalailla huonokuntoinen suomimies, eivät ole naimisissa

      Ollaan pikkaisen pohjustettu ja suunniteltu yhteistä tulevaisuutta pilkettäkin silmäkulmassa tulevaisuuden yhteisistä asioista kun aika joskus jättää kumppanistaan. Kumpikaan ei halua naimisiin, hän tosin haluaisi lapsen mutta vaikka olen viriili muutaman vuoden vasta eläkeläinen, niin en enää halua
      Oma lapseni on muuten häntä selkeästi vanhempi

      Meitä yhdistää samanlaiset kiinnostuksen kohteet, luonto, liikunta, jne, huumorintaju on aikalailla samanlainen ja meillä on aina mukavaa lyhyissä tapaamisissa
      Sänkytouhut on ihan mahtavia ja molemmat nauttii suunnattomasti niistä

      On hienoa kun sai palata miehiseen elämään 😍 monen vuoden jääkauden jälkeen exän takia

      • Anonyymi

        "Kun aika joskus jättää kumppanistaan" ... joo hyvä suunnitelma, onnea odotusajaksi ikielävä eläkeläinen, hyvää kannattaa odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun aika joskus jättää kumppanistaan" ... joo hyvä suunnitelma, onnea odotusajaksi ikielävä eläkeläinen, hyvää kannattaa odottaa.

        Kiitos ❤️ Neito tosiaan haluaa jäädä Suomeen ja hän tarvitsee luotettavan miespuolisen kumppanin jatkossakin, kun on joutunut elämään aikalailla rajoitettua ja eristettyä elämää ja ystäviä ei juurikaan siksi ole voinut löytää

        Olen onnellinen kun löysimme toisemme sattumalta ja tykästyttiin toisiimme kovasti

        Odottavan aika on pitkä sanotaan, mutta mehän ollaan päivittäin yhteyksissä somen kautta ja nähdäänkin monta kertaa viikossa, joskin valitettavan lyhyesti
        Toisinaan voidaan nauttia jopa tunteja toisistamme 🥰😘


    • Aloittajalle terkkuja että ei se varmaankaan ollut Thaimaan ja maailman ainoa nainen?

      Naisia on montaa sorttia olemassa kaikkialla. Harvemmin törmäät kahteen samanlaiseen ihmiseen koko elämäsi aikana. Verkot vesille vaan, eikä sitä tarvi heti alkuun ottaa niin vakavasti.

      Silloin kun harrastelin nettideittilua vaimojen välissä, niin huomasin että ei ne naisetkaan ota sitä vakavasti, vaan haluavat katsastaa useita ennen valintaa. Ahkera deittailija löytää varmasti uuden.

      • Joku sanoi varsin suoraan sen miksi ei kannata haikailla entisten perään. "Vanhan suhteen lämmittäminen on sama kuin koittaisit työntää paskan takaisin perseeseen"


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Joku sanoi varsin suoraan sen miksi ei kannata haikailla entisten perään. "Vanhan suhteen lämmittäminen on sama kuin koittaisit työntää paskan takaisin perseeseen"

        Exäsi työnsikin viisaana sut menemään.


      • Anonyymi

        Voi voi kuule, elämänkokemusta on minulla taatusti enemmän kuin sinulla

        Ja vakavia naissuhteita on ollut. En ole eilisen teeren poika. Parin vaimon välissä oli paljon pelkkiä seksisuhteita kun mies nyt sattuu tarvitsemaan sitäkin

        Mutta nyt löytyi kyllä helmi jota jaksan odottaa. Hän ei siis ole mikään katalogityttö vaan ystävyys on luonnollisella tavalla syventynyt ja kasvanut joka tapaamisen yhteydessä, ja tänään kerroin että olen valmis huolehtimaan hänestä 100 kertaa paremmin kuin nykyinen narsistinen mies ystävä joka ei enää satsaa mitään naiseen ja on jopa itsetuhoinenkin kännipäissään

        Lähennyttiin kumpikin suunnattomasti toisiamme tämän tapauksen yhteydessä 🥰❤️🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kuule, elämänkokemusta on minulla taatusti enemmän kuin sinulla

        Ja vakavia naissuhteita on ollut. En ole eilisen teeren poika. Parin vaimon välissä oli paljon pelkkiä seksisuhteita kun mies nyt sattuu tarvitsemaan sitäkin

        Mutta nyt löytyi kyllä helmi jota jaksan odottaa. Hän ei siis ole mikään katalogityttö vaan ystävyys on luonnollisella tavalla syventynyt ja kasvanut joka tapaamisen yhteydessä, ja tänään kerroin että olen valmis huolehtimaan hänestä 100 kertaa paremmin kuin nykyinen narsistinen mies ystävä joka ei enää satsaa mitään naiseen ja on jopa itsetuhoinenkin kännipäissään

        Lähennyttiin kumpikin suunnattomasti toisiamme tämän tapauksen yhteydessä 🥰❤️🥰

        Ookko nää nakannu verkkos Eedeniin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko nää nakannu verkkos Eedeniin?

        Joku treffipalsta vai? No ei minun tarvitse olla missään kun on jo salarakas olemassa johon keskityn nyt. Ja odottelen uskollisesti vapautumistaan syliini 😍😘


    • Anonyymi

      Mie otin Thaikkurakkaani joululahjaksi 1978 .- Keittiössä häärää parastaikaa ja keittää muulle uuvet perunat :D

      Gubbe 73

      • Anonyymi

        Paras vaimomatsku tulee sieltä 50 miehille-100 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras vaimomatsku tulee sieltä 50 miehille-100 v

        Jjjussttt niihh 😍🥰😘


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe