Annetaan Marinille työrauha ja mahdollisuus näyttää

Anonyymi

Mielestäni on loistavaa että nuorille ja kokemattomille tytöille annetaan tällä tavoin mahdollisuus näyttää kyntensä valtion johtamisessa.

Mistä me tiedetään ettei kaupan kassa pystyisi pääministerin hommiin ellei me anneta sellaisen rauhassa yrittää pääministerinä !?!

Nyt kun on saatu pää auki tällaisissa kokeiluissa oikein valtion johtotasolla niin seuraavaksi voitais vaikka ottaa yläasteikäisiä tyttöjä kokeilemaan sydänkirurgin hommia. Annetaan heidän vaikka vuosi pari "harjoitella" leikkaussalissa ja arvostellaan vasta sitten!

Kyyyllä minä uskon että Marinkin oppii nuo PM:n hommat kunhan annetaan hänen ensin pari kautta harjoitella ja hioa taitojaan. Sen jälkeen hän onkin valmis mestari korjaamaan suomen talouden ja maksamaan takaisin sen 500 miljardia valtionvelkaa joka meillä siinä vaiheessa on!

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10,8 miljardia lisävelkaa on komea alku!

"Jopa mestarintyöks jalon kokeen tään
      minä arvaisin.
      Joka noin heti kunnian saavuttaa,
      mihin ehtii vielä, jos elää saa?"*)

Tuo 10.800 miljoonaa voidaan käsitteellistää esimerkiksi näin:

10.000 euroa on sentin paksuinen nippu uusia sadan euron seteleitä. Miljoona euroa on metrin korkuinen pino uusia sadan euron seteleitä. Miljardi euroa on kilometrin korkuinen pino uusia sadan euron seteleitä ja 10,8 miljardia on 10,8 kilometrin korkuinen pino uusia sadan euron seteleitä.

Kasan korkeudesta saa paremman käsityksen, kun vertaa sitä mannertenvälisten matkustajalentokoneiden lentokorkeuteen: se on kutakuinkin sama.

Tai se on myös 2,16 km korkuinen torni 500 euron seteleitä. Siitä sopii kuukausipalkkalaisen tai eläkeläisen alkaa maksella velkaa pois seteli kerrallaan. Täsmentäen siis lisävelkaa.

*) Vänrikki Stoolin tarinat: Wilhelm von Schwerin

• Anonyymi

"Annetaan Marinille työrauha ja mahdollisuus näyttää"

Näyttää miten veronmaksajien rahat hassataan tyhmyyksiin vai?

• Anonyymi

Mihin täältä on kadonnut video viime viikonlopulta, X-video missä Sanna Marin on alistettu anaaliseksiin

• Anonyymi

Nyt ollaan pahasti hakoteillä. Valtion johtaminen edellyttää rankkaa kokemusta eikä kokemattomia tytteleitä.

• Anonyymi

Kaikkee sitä saa nähdä aloituksissa.

• Anonyymi

Kyllä tyttelit näyttääkin mallia kuinka rahaa lapetaan Italian mafialle sekä sitä kautta Saksan autoteollisuudelle. Siitä ei ole epäilystä etteikö he näyttäisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      22
      6606
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4110
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      31
      2982
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2973
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1848
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1744
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1614
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1612
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1478
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1440
    Aihe