Hinnoittelu hanurista

Vanha asiakas

Miksi ihmeessä vanhoja asiakkaita rangaistaan kovemmilla hinnoilla. Ja sais nyt vaikka järkihintaisen 1 megasen linjan pystytettyä tuohon järjettömään kaistajaotteluun.

6

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ekaros

      Omasta puolestani olen aivan tyytyväinen vanhan asiakkaan hintaa, 40.50€ ei ole paljon 8/1M yhteydestä. Ja tämä siis vanhoilla 2M asiakkailla.

    • Jamppa

      Mulla 256/256. Vanhan asiakkaan hinta oli kovempi kuin uusien. Ilmoitin gohomelle, että haluan luopua siitä ihmeen nettiturvasta (en edes halua käyttää jotain normanin ohjelmaa) ja saada netin halvemmalla. Onnistui ihan nätisti ja viimenen lasku tuli jo oikealla hinnalla.

      • Vanha asiakas

        Mitään nettiturvaa koskaan ollutkaan. Enkä ole tilannu sellaista koskaan. Silti maksan 512/512 enemmän kuin uudet asiakkaat. Taidan pistää palautetta heti menemään.


      • Jamppa
        Vanha asiakas kirjoitti:

        Mitään nettiturvaa koskaan ollutkaan. Enkä ole tilannu sellaista koskaan. Silti maksan 512/512 enemmän kuin uudet asiakkaat. Taidan pistää palautetta heti menemään.

        Se nettiturva vai miksi tietoturvapalveluksi ne nyt sitä kutsuukin, tuli default ominaisuutena kaikille vanhoille asiakkaille joskus joulun tienoilla. Ei sitä mitenkään tarttenut erikseen tilata.

        Kannattaa todella laittaa palautetta.


      • Vanha asiakas
        Jamppa kirjoitti:

        Se nettiturva vai miksi tietoturvapalveluksi ne nyt sitä kutsuukin, tuli default ominaisuutena kaikille vanhoille asiakkaille joskus joulun tienoilla. Ei sitä mitenkään tarttenut erikseen tilata.

        Kannattaa todella laittaa palautetta.

        Pistin valituskirjeen menemään. Katottaan kuinka käy.


      • gohome fani
        Vanha asiakas kirjoitti:

        Pistin valituskirjeen menemään. Katottaan kuinka käy.

        tee niin. mul oli kans sama juttu mut en oloe ladannu sitä tietoturva palvelua nbiin mun laskus näkyy se mut se on miinuksena


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe