Ystävät rakkaat

Pelotteliko myrsky teitä.?🥰
47<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 47

Vanhimmat

No ei kyllä pätkääkään.

Äänestä
  • Jumalako kyselee?

Äänestä

• Aloittaja

Se on hyvä🥰

Äänestä

Eikö sullakaan nyt parempaa sanottavaa...huikelis hui puu voi kaatua. Joo.

Äänestä
  • Aloittaja

Hiukset lenteli huiskeessa, meinasi auto saada läiskimistä kärrykatokselta kun niin uhmakkkaasti lepattatti seinäpleksi.

Äänestä

En pidä virneestäsi.

Äänestä
  • Aloittaja

Älä katsele sitä.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Älä katsele sitä.

Miksi virnuilet silloin kun olen negatiivinen? Mikset iloitse yhdessä silloin kun minäkin vaan pyrit iskemään maahan?

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Miksi virnuilet silloin kun olen negatiivinen? Mikset iloitse yhdessä silloin kun minäkin vaan pyrit iskemään maahan?

Minä iloitsen vain yhdessä.

Äänestä

Joo. Tuulen mukana lentävä kaljatölkki meinasi osua minuun. Eihän me voida valittaa, kun meillä ei ole hurrikaaneja 🌫️🌪️

Äänestä
  • Aloittaja

Onneksi ei pahemmin irtoroskat pitäisi kierättää

Äänestä

• Ja minnuun meinasi osua ilmainen siideritölkki...anteeksi, nyt naurattaa jo...

Äänestä

Ei pelota olen sisätiloissa..

Äänestä
  • Aloittaja

Onneksi🥰

Äänestä

♡tiedän että olet tämän takana!

Äänestä
  • Aloittaja

Kyllä minä olen tämän viestin lähettämisen takana🥰

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä minä olen tämän viestin lähettämisen takana🥰

Oletpa suloinen "suukkopää".

Äänestä

• Et näy tietävän🤭

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Oletpa suloinen "suukkopää".

Sinä kuulostat hyvältä.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Sinä kuulostat hyvältä.

Yritän kuulostaa, en kyllä ala jos aletaan kiusaan..Risto ehkä!

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Yritän kuulostaa, en kyllä ala jos aletaan kiusaan..Risto ehkä!

Minä en kiusaa ketään, minua on paljon kiusattu.🙄

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Minä en kiusaa ketään, minua on paljon kiusattu.🙄

Hyvä..kiitos

Äänestä

Ei, mutta se yksi mies pelotteli🙁

Äänestä
  • Aloittaja

😟 se ei ole mukavaa.

Äänestä

Mää kyl tykkään myrskyst niiku punasest polkupyöräst.

Äänestä
  • Voiko sanoa että, tykkää pyörän kuljettajasta?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Voiko sanoa että, tykkää pyörän kuljettajasta?

Ei voi. Mää tykkään just punasest polkiksest.

Äänestä

• Pääkyöpeli kirjoitti:

Ei voi. Mää tykkään just punasest polkiksest.

Onko se sitten, pyörän ajaja?

Äänestä

• Aloittaja

Minulla on punainen polkupyörä😁

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Sitten teistä tulee..valtakunnan pääkyöpeli..kuulostaa kivalta.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

<<Minulla on punainen polkupyörä😁<<

Niin oli mullakin, mut mää annoin sen köyhiksille.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten teistä tulee..valtakunnan pääkyöpeli..kuulostaa kivalta.

Sevverran tieloks, et mun vaimo on jo pääkyöpelitär. Mää voin kyl kysyy, jos joku kyöpeli haluis niiku valtiksen.

Äänestä

• Pääkyöpeli kirjoitti:

Sevverran tieloks, et mun vaimo on jo pääkyöpelitär. Mää voin kyl kysyy, jos joku kyöpeli haluis niiku valtiksen.

Pitäiskö sinun ensin kysyä valtikselta onko kiinnostunut sinun kyöpeleistäsi?

Äänestä

• Aloittaja

Pääkyöpeli kirjoitti:

<<Minulla on punainen polkupyörä😁<<

Niin oli mullakin, mut mää annoin sen köyhiksille.

Minulla ollut yli 17 vuotta.🥰

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sinun ensin kysyä valtikselta onko kiinnostunut sinun kyöpeleistäsi?

Itte asiassa mää tiesin kyöpelien vastauksen jo ennestään. Ei päiväeläjat ja yöeläjat sovi yhteen.

Kumme ennen aikaan asuttiin Kyöpelivvuores, silloli päivällä ihan hiljasta, niiet sai vetää lonkkaa ihan rauhas raskaan yökamaloittamisen jälkeen. Mut sitten sinne ryöppys koko noitajoukko mirrien ja kahvibannuttes kanssa. Ne piti hirmeetä mökää koko päivän, niet mei saatu rentoutuu.

Piti sit lähtee rakkaasta ja ityllisest Kyöpelivvuorest ja majottuu autiotaloihi. Ja mei vieläkään sieletä noitii.

Äänestä

• Pääkyöpeli kirjoitti:

Itte asiassa mää tiesin kyöpelien vastauksen jo ennestään. Ei päiväeläjat ja yöeläjat sovi yhteen.

Kumme ennen aikaan asuttiin Kyöpelivvuores, silloli päivällä ihan hiljasta, niiet sai vetää lonkkaa ihan rauhas raskaan yökamaloittamisen jälkeen. Mut sitten sinne ryöppys koko noitajoukko mirrien ja kahvibannuttes kanssa. Ne piti hirmeetä mökää koko päivän, niet mei saatu rentoutuu.

Piti sit lähtee rakkaasta ja ityllisest Kyöpelivvuorest ja majottuu autiotaloihi. Ja mei vieläkään sieletä noitii.

Mut sit ne snadit noilat, jotka palmiksena kiertää virpomassa, on ihan eri juttu. Niil me varataan aina suklaatia.

Äänestä

Ei isommin, kun ei väheksy hyviä sanomiakaan. Kaikenlaista.

Äänestä

Muutaman kerran on tullu sellainen tunne, että tää ei oo ihan viisasta hommaa.

Äänestä
  • Mollaan kans mietitty, et onkoha koko palstalla muita ihan täyspäisii, ku kyöpelit.

Äänestä

Joo, hui...

Äänestä
  • Aloittaja

Onneksi olet täällä.

Äänestä

Siperiasta selvinneenä, ei kuule pienet myrskyt pelota. Päinvastoin, hallitsen niitä.

Äänestä
  • Entäs jos sähköt menee, miten ne hallitset?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos sähköt menee, miten ne hallitset?

Hyvin. Puut on keksitty. Tulisipa kunnon myrsky. Kaikki neiti/rouva, voi että, sähköt meni. Ei voi ehostaa, voi..
    .......ei vittu, jättäydyn suosiolla pois. Soronoo, mies. Tyhmä olet myös.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin. Puut on keksitty. Tulisipa kunnon myrsky. Kaikki neiti/rouva, voi että, sähköt meni. Ei voi ehostaa, voi..
    .......ei vittu, jättäydyn suosiolla pois. Soronoo, mies. Tyhmä olet myös.

Kiitos tästä! Jos on pakastin täynnä ruokaa, ei toivo sähkökatkoja silloin.

Äänestä

• Määkin kävin kerran Siperias Ratskin voimalalla. Sielt lähti 500 kV:n voimalinja. Mut kun parkkipaikka oli just linjan alla terassilla, nii linja melkeen hipo ihmisil kutrii ja meil kyöpeleil tietysti lakanaa. Induksuunivirrat oli nii suuret, et koski mihin vaan, niiku autoon tai terassin rautakaiteeseen, nii sai tuntuvan sähköiskun.

Siperias oli muuten kosteeta ja mieletön helle. Aamullaki kaiken kylmempään aikaan klo 5 oli 26 astetta. Moisin muuten riisunu lakanankin, mut eihän kyöpeleis oikein muuta ookaan. Si paikalliset ihmiset kerto, et etellisenä talvena oli ollu monta viikkoo yli 50 astetta pakkasta.

Sit mää kavin Paikaljärves niiku uimassa. Siit tuli tiplomiki, ku vesi oli nii kylmää, kesälläki 5 astetta, ja ympäril läkählyttävää. Niet kyl on rajuu mestoo.

Äänestä

• Aloittaja

Kulostat ihan selviytyjältä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Pelotteliko myrsky teitä.?🥰

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu