Pitäiskö sinun ensin kysyä valtikselta onko kiinnostunut sinun kyöpeleistäsi?
Itte asiassa mää tiesin kyöpelien vastauksen jo ennestään. Ei päiväeläjat ja yöeläjat sovi yhteen.
Kumme ennen aikaan asuttiin Kyöpelivvuores, silloli päivällä ihan hiljasta, niiet sai vetää lonkkaa ihan rauhas raskaan yökamaloittamisen jälkeen. Mut sitten sinne ryöppys koko noitajoukko mirrien ja kahvibannuttes kanssa. Ne piti hirmeetä mökää koko päivän, niet mei saatu rentoutuu.
Piti sit lähtee rakkaasta ja ityllisest Kyöpelivvuorest ja majottuu autiotaloihi. Ja mei vieläkään sieletä noitii.
Itte asiassa mää tiesin kyöpelien vastauksen jo ennestään. Ei päiväeläjat ja yöeläjat sovi yhteen.
Kumme ennen aikaan asuttiin Kyöpelivvuores, silloli päivällä ihan hiljasta, niiet sai vetää lonkkaa ihan rauhas raskaan yökamaloittamisen jälkeen. Mut sitten sinne ryöppys koko noitajoukko mirrien ja kahvibannuttes kanssa. Ne piti hirmeetä mökää koko päivän, niet mei saatu rentoutuu.
Piti sit lähtee rakkaasta ja ityllisest Kyöpelivvuorest ja majottuu autiotaloihi. Ja mei vieläkään sieletä noitii.
Mut sit ne snadit noilat, jotka palmiksena kiertää virpomassa, on ihan eri juttu. Niil me varataan aina suklaatia.
0Äänestä
Anonyymi
Ei isommin, kun ei väheksy hyviä sanomiakaan. Kaikenlaista.
0Äänestä
Anonyymi
Muutaman kerran on tullu sellainen tunne, että tää ei oo ihan viisasta hommaa.
Siperiasta selvinneenä, ei kuule pienet myrskyt pelota. Päinvastoin, hallitsen niitä.
0Äänestä
Anonyymi
Entäs jos sähköt menee, miten ne hallitset?
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin. Puut on keksitty. Tulisipa kunnon myrsky. Kaikki neiti/rouva, voi että, sähköt meni. Ei voi ehostaa, voi.. .......ei vittu, jättäydyn suosiolla pois. Soronoo, mies. Tyhmä olet myös.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin. Puut on keksitty. Tulisipa kunnon myrsky. Kaikki neiti/rouva, voi että, sähköt meni. Ei voi ehostaa, voi.. .......ei vittu, jättäydyn suosiolla pois. Soronoo, mies. Tyhmä olet myös.
Kiitos tästä! Jos on pakastin täynnä ruokaa, ei toivo sähkökatkoja silloin.
Määkin kävin kerran Siperias Ratskin voimalalla. Sielt lähti 500 kV:n voimalinja. Mut kun parkkipaikka oli just linjan alla terassilla, nii linja melkeen hipo ihmisil kutrii ja meil kyöpeleil tietysti lakanaa. Induksuunivirrat oli nii suuret, et koski mihin vaan, niiku autoon tai terassin rautakaiteeseen, nii sai tuntuvan sähköiskun.
Siperias oli muuten kosteeta ja mieletön helle. Aamullaki kaiken kylmempään aikaan klo 5 oli 26 astetta. Moisin muuten riisunu lakanankin, mut eihän kyöpeleis oikein muuta ookaan. Si paikalliset ihmiset kerto, et etellisenä talvena oli ollu monta viikkoo yli 50 astetta pakkasta.
Sit mää kavin Paikaljärves niiku uimassa. Siit tuli tiplomiki, ku vesi oli nii kylmää, kesälläki 5 astetta, ja ympäril läkählyttävää. Niet kyl on rajuu mestoo.
Vastaukset 47
Vanhimmat
No ei kyllä pätkääkään.
Jumalako kyselee?
Se on hyvä🥰
Eikö sullakaan nyt parempaa sanottavaa...huikelis hui puu voi kaatua. Joo.
Hiukset lenteli huiskeessa, meinasi auto saada läiskimistä kärrykatokselta kun niin uhmakkkaasti lepattatti seinäpleksi.
En pidä virneestäsi.
Älä katsele sitä.
Miksi virnuilet silloin kun olen negatiivinen? Mikset iloitse yhdessä silloin kun minäkin vaan pyrit iskemään maahan?
Minä iloitsen vain yhdessä.
Joo. Tuulen mukana lentävä kaljatölkki meinasi osua minuun. Eihän me voida valittaa, kun meillä ei ole hurrikaaneja 🌫️🌪️
Onneksi ei pahemmin irtoroskat pitäisi kierättää
Ja minnuun meinasi osua ilmainen siideritölkki...anteeksi, nyt naurattaa jo...
Ei pelota olen sisätiloissa..
Onneksi🥰
♡tiedän että olet tämän takana!
Kyllä minä olen tämän viestin lähettämisen takana🥰
Oletpa suloinen "suukkopää".
Et näy tietävän🤭
Sinä kuulostat hyvältä.
Yritän kuulostaa, en kyllä ala jos aletaan kiusaan..Risto ehkä!
Minä en kiusaa ketään, minua on paljon kiusattu.🙄
Hyvä..kiitos
Ei, mutta se yksi mies pelotteli🙁
😟 se ei ole mukavaa.
Mää kyl tykkään myrskyst niiku punasest polkupyöräst.
Voiko sanoa että, tykkää pyörän kuljettajasta?
Ei voi. Mää tykkään just punasest polkiksest.
Onko se sitten, pyörän ajaja?
Minulla on punainen polkupyörä😁
Sitten teistä tulee..valtakunnan pääkyöpeli..kuulostaa kivalta.
<<Minulla on punainen polkupyörä😁<<
Niin oli mullakin, mut mää annoin sen köyhiksille.
Sevverran tieloks, et mun vaimo on jo pääkyöpelitär. Mää voin kyl kysyy, jos joku kyöpeli haluis niiku valtiksen.
Pitäiskö sinun ensin kysyä valtikselta onko kiinnostunut sinun kyöpeleistäsi?
Minulla ollut yli 17 vuotta.🥰
Mut sit ne snadit noilat, jotka palmiksena kiertää virpomassa, on ihan eri juttu. Niil me varataan aina suklaatia.
Ei isommin, kun ei väheksy hyviä sanomiakaan. Kaikenlaista.
Muutaman kerran on tullu sellainen tunne, että tää ei oo ihan viisasta hommaa.
Mollaan kans mietitty, et onkoha koko palstalla muita ihan täyspäisii, ku kyöpelit.
Joo, hui...
Onneksi olet täällä.
Siperiasta selvinneenä, ei kuule pienet myrskyt pelota. Päinvastoin, hallitsen niitä.
Hyvin. Puut on keksitty. Tulisipa kunnon myrsky. Kaikki neiti/rouva, voi että, sähköt meni. Ei voi ehostaa, voi..
.......ei vittu, jättäydyn suosiolla pois. Soronoo, mies. Tyhmä olet myös.
Kiitos tästä! Jos on pakastin täynnä ruokaa, ei toivo sähkökatkoja silloin.
Määkin kävin kerran Siperias Ratskin voimalalla. Sielt lähti 500 kV:n voimalinja. Mut kun parkkipaikka oli just linjan alla terassilla, nii linja melkeen hipo ihmisil kutrii ja meil kyöpeleil tietysti lakanaa. Induksuunivirrat oli nii suuret, et koski mihin vaan, niiku autoon tai terassin rautakaiteeseen, nii sai tuntuvan sähköiskun.
Siperias oli muuten kosteeta ja mieletön helle. Aamullaki kaiken kylmempään aikaan klo 5 oli 26 astetta. Moisin muuten riisunu lakanankin, mut eihän kyöpeleis oikein muuta ookaan. Si paikalliset ihmiset kerto, et etellisenä talvena oli ollu monta viikkoo yli 50 astetta pakkasta.
Sit mää kavin Paikaljärves niiku uimassa. Siit tuli tiplomiki, ku vesi oli nii kylmää, kesälläki 5 astetta, ja ympäril läkählyttävää. Niet kyl on rajuu mestoo.
Kulostat ihan selviytyjältä.