ottakaapa nyt järki käteen, mitä muita muutoksia olisi tapahtunu joka vois maapallolla selittää lintujen massakuolemat kuin juuri näinä vuosinä laajasti käyttöön otettu 5g? alkaako nyt tyhmimmällekkin valjeta että sähkömagneettisella säteilyllä on vaikutusta eliöihin ja ihmisiin?
https://www.stara.fi/2020/09/17/muuttolintujen-massakuolema-ihmetyttaa-yhdysvalloissa-jopa-miljoonia-kuolleita-lintuja/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
5g tappaa lintuja?
1
130
Vastaukset
Kiitos aloittajalle.
Ihmisillä on käsitys että mitä ei voi nähdä ei voine olla vaarallista. Aistimme ovat siltä osin toki vajavaiset.
Muutaman lokin kuolema tuulivoimaloiden siivissä voidaan nähdä ja siksi tuulivoimalat olisi poistettava kaikkialta maailmasta.
Onko näin ajattelevilla kaikki naurulokit kotosalla?
Nyt on saatu selville että yhdenkin tuulimyllyn siiven edes osittainen maalaaminen mustaksi estää lokkiparkoja niihin lentämästä. Jos kaikki siivet maalattaisiin niin niihin ei lentäisi enää yksikään tipunen.
Näin tuulimyllyhörhöt saataisiin siirtymään vastustamaan jotain muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473235Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362540
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572480- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100