GOOGLE:n hakukone rasistinen valkoisia kohtaan!

Anonyymi

Näin videon, jossa esiteltiin GOOGLE:n hakutuloksia.

Kun hakee nimikkeillä " white couple" eli valkoinen pari tai " european art" eli eurooppalainen taide, ovat tulokset hämmästyttäviä!

Nimittäin vähintään puolet hakujen tuloksista esittävät ei- valkoisia ihmisiä!? Eli nettijätti tarkoituksellisesti on rasistinen valkoisia kohtaan.

Kokeilkaapa vaikka itse!

18

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäys.

Aiemmin hakutulokset olivat vielä rasistisempia, muta nyt on hieman lisätty valkoisten kuvia. Näköjään GOOGLEssa oltiin nähty sama video?

• Anonyymi

Suorastaan koominen tuo Euroopan taide- hakutulos. Kuvissa näkyy oikeastaan kaikki Euroopan klassisen maalaustaiteen mustaihoiset henkilöt! ;-)

• Anonyymi

Niinpä.

Hakukoneen logiikan mukaan kyse on valkoisesta parista, vaikka toinen ihmisistä tai molemmatkin ovat tummaihoisia!?

Eikö olekin hienoa, kuinka tietokoneet ajattelevat puolestamme? DDDD

• Anonyymi

Ei ne ajattele. Kyllä sä joudut ihan itse vaivaamaan päätäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne ajattele. Kyllä sä joudut ihan itse vaivaamaan päätäsi.

Minä kyllä ajattelen itse. Sinä vasuri et sitä tee!

• Anonyymi kirjoitti:

Minä kyllä ajattelen itse. Sinä vasuri et sitä tee!

Suvakologiko siellä? Luulin että olisin keskustellut varhaisteinin kanssa. Kyllä sä ehdit joka paikkaan.

• Anonyymi

Caucasian couple olisi parempi hakusana.

• Anonyymi

Mitä ihmettä! Etkö tosiaankaan MUUTA puolustelua keksinyt moiselle inhottavuudelle???

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä! Etkö tosiaankaan MUUTA puolustelua keksinyt moiselle inhottavuudelle???

Onhan se inhottavaa kun ei osaa hakukonetta käyttää.

Tee persuille oma hakukone. Hakusanalla "kissanpentu" se näyttää kissanpentuja syövän mamun.

• Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

Onhan se inhottavaa kun ei osaa hakukonetta käyttää.

Tee persuille oma hakukone. Hakusanalla "kissanpentu" se näyttää kissanpentuja syövän mamun.

Mitä vikaa on muka valkoinen- sanassa?! Kyllä se on ihan yleinen nimitys eurooppalaisperäiselle ihmiselle.

Sen sijaan kaukaasialainen- nimitystä käytetään lähinnä vain Yhdysvalloissa. Tuotakin nimitystä on arvosteltu epätieteelliseksi ja vanhentuneeksi.

Ja tuo kissanpentu- esimerkkisi on typeryydessään, epäloogisuudessaan ja lapsellisuudessaan naurettava.

Eli taas vasuritollo osoitti tyhmyytensä...;-)

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä vikaa on muka valkoinen- sanassa?! Kyllä se on ihan yleinen nimitys eurooppalaisperäiselle ihmiselle.

Sen sijaan kaukaasialainen- nimitystä käytetään lähinnä vain Yhdysvalloissa. Tuotakin nimitystä on arvosteltu epätieteelliseksi ja vanhentuneeksi.

Ja tuo kissanpentu- esimerkkisi on typeryydessään, epäloogisuudessaan ja lapsellisuudessaan naurettava.

Eli taas vasuritollo osoitti tyhmyytensä...;-)

On niin vaikeaa keskustella vakavasti NWO-hörhöjen kanssa.

• Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

On niin vaikeaa keskustella vakavasti NWO-hörhöjen kanssa.

Osaako suomalaisvastainen vasurihörhömme mitenkään muuten kommentoida kuin kesimällä vain haukkumanimityksiä vastapuolesta?

Tyypillistä vasurien aivotonta keskustelua, johon on saanut törmätä jo vuosikausia...

• Anonyymi kirjoitti:

Osaako suomalaisvastainen vasurihörhömme mitenkään muuten kommentoida kuin kesimällä vain haukkumanimityksiä vastapuolesta?

Tyypillistä vasurien aivotonta keskustelua, johon on saanut törmätä jo vuosikausia...

Mä vaan hämään sua täällä kun saman aikaisesti vassarit hyökkää Trumpin kimppuun.
        Et pääse sotkemaan meidän klopaalia juanta.

• Anonyymi

On tutkittu että rasistin älykkyys on huomattavasti muita alempi.

• Anonyymi

Niin? Tarkoitat kait GOOGLEN rasismia?

Täytyy kysyä, koska vasurit osaavat vääntää kaikki asiat nurinniskoin.

• Anonyymi

GOOGLE: n hakualgoritmit on rukattu siten, että ei- vasemmistolaisia poliittisia toimijoita ei meinaa millään löytää, vaikka niitä selvästi hakisi!?

Moni nettivaikuttaja on valittanut asiasta. Syynä mikäs muu kuin Yhdysvaltain presidentinvaalit.

Koko maailman nettikäyttäjät joutuvat siis kärsimään jenkkivasurien Trump- vihasta!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4184
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3607
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3329
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2860
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2329
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2318
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2052
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1646
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1517
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1506
    Aihe