GOOGLE:n hakukone rasistinen valkoisia kohtaan!

Anonyymi

Näin videon, jossa esiteltiin GOOGLE:n hakutuloksia.

Kun hakee nimikkeillä " white couple" eli valkoinen pari tai " european art" eli eurooppalainen taide, ovat tulokset hämmästyttäviä!

Nimittäin vähintään puolet hakujen tuloksista esittävät ei- valkoisia ihmisiä!? Eli nettijätti tarkoituksellisesti on rasistinen valkoisia kohtaan.

Kokeilkaapa vaikka itse!

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäys.

Aiemmin hakutulokset olivat vielä rasistisempia, muta nyt on hieman lisätty valkoisten kuvia. Näköjään GOOGLEssa oltiin nähty sama video?

• Anonyymi

Suorastaan koominen tuo Euroopan taide- hakutulos. Kuvissa näkyy oikeastaan kaikki Euroopan klassisen maalaustaiteen mustaihoiset henkilöt! ;-)

• Anonyymi

Niinpä.

Hakukoneen logiikan mukaan kyse on valkoisesta parista, vaikka toinen ihmisistä tai molemmatkin ovat tummaihoisia!?

Eikö olekin hienoa, kuinka tietokoneet ajattelevat puolestamme? DDDD

• Anonyymi

Ei ne ajattele. Kyllä sä joudut ihan itse vaivaamaan päätäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne ajattele. Kyllä sä joudut ihan itse vaivaamaan päätäsi.

Minä kyllä ajattelen itse. Sinä vasuri et sitä tee!

• Anonyymi kirjoitti:

Minä kyllä ajattelen itse. Sinä vasuri et sitä tee!

Suvakologiko siellä? Luulin että olisin keskustellut varhaisteinin kanssa. Kyllä sä ehdit joka paikkaan.

• Anonyymi

Caucasian couple olisi parempi hakusana.

• Anonyymi

Mitä ihmettä! Etkö tosiaankaan MUUTA puolustelua keksinyt moiselle inhottavuudelle???

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä! Etkö tosiaankaan MUUTA puolustelua keksinyt moiselle inhottavuudelle???

Onhan se inhottavaa kun ei osaa hakukonetta käyttää.

Tee persuille oma hakukone. Hakusanalla "kissanpentu" se näyttää kissanpentuja syövän mamun.

• Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

Onhan se inhottavaa kun ei osaa hakukonetta käyttää.

Tee persuille oma hakukone. Hakusanalla "kissanpentu" se näyttää kissanpentuja syövän mamun.

Mitä vikaa on muka valkoinen- sanassa?! Kyllä se on ihan yleinen nimitys eurooppalaisperäiselle ihmiselle.

Sen sijaan kaukaasialainen- nimitystä käytetään lähinnä vain Yhdysvalloissa. Tuotakin nimitystä on arvosteltu epätieteelliseksi ja vanhentuneeksi.

Ja tuo kissanpentu- esimerkkisi on typeryydessään, epäloogisuudessaan ja lapsellisuudessaan naurettava.

Eli taas vasuritollo osoitti tyhmyytensä...;-)

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä vikaa on muka valkoinen- sanassa?! Kyllä se on ihan yleinen nimitys eurooppalaisperäiselle ihmiselle.

Sen sijaan kaukaasialainen- nimitystä käytetään lähinnä vain Yhdysvalloissa. Tuotakin nimitystä on arvosteltu epätieteelliseksi ja vanhentuneeksi.

Ja tuo kissanpentu- esimerkkisi on typeryydessään, epäloogisuudessaan ja lapsellisuudessaan naurettava.

Eli taas vasuritollo osoitti tyhmyytensä...;-)

On niin vaikeaa keskustella vakavasti NWO-hörhöjen kanssa.

• Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

On niin vaikeaa keskustella vakavasti NWO-hörhöjen kanssa.

Osaako suomalaisvastainen vasurihörhömme mitenkään muuten kommentoida kuin kesimällä vain haukkumanimityksiä vastapuolesta?

Tyypillistä vasurien aivotonta keskustelua, johon on saanut törmätä jo vuosikausia...

• Anonyymi kirjoitti:

Osaako suomalaisvastainen vasurihörhömme mitenkään muuten kommentoida kuin kesimällä vain haukkumanimityksiä vastapuolesta?

Tyypillistä vasurien aivotonta keskustelua, johon on saanut törmätä jo vuosikausia...

Mä vaan hämään sua täällä kun saman aikaisesti vassarit hyökkää Trumpin kimppuun.
        Et pääse sotkemaan meidän klopaalia juanta.

• Anonyymi

On tutkittu että rasistin älykkyys on huomattavasti muita alempi.

• Anonyymi

Niin? Tarkoitat kait GOOGLEN rasismia?

Täytyy kysyä, koska vasurit osaavat vääntää kaikki asiat nurinniskoin.

• Anonyymi

GOOGLE: n hakualgoritmit on rukattu siten, että ei- vasemmistolaisia poliittisia toimijoita ei meinaa millään löytää, vaikka niitä selvästi hakisi!?

Moni nettivaikuttaja on valittanut asiasta. Syynä mikäs muu kuin Yhdysvaltain presidentinvaalit.

Koko maailman nettikäyttäjät joutuvat siis kärsimään jenkkivasurien Trump- vihasta!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      286
      11266
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7010
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      99
      5731
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5098
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4281
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3969
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3534
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3501
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3035
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      78
      2974
    Aihe