Näin videon, jossa esiteltiin GOOGLE:n hakutuloksia.
Kun hakee nimikkeillä " white couple" eli valkoinen pari tai " european art" eli eurooppalainen taide, ovat tulokset hämmästyttäviä!
Nimittäin vähintään puolet hakujen tuloksista esittävät ei- valkoisia ihmisiä!? Eli nettijätti tarkoituksellisesti on rasistinen valkoisia kohtaan.
Kokeilkaapa vaikka itse!
GOOGLE:n hakukone rasistinen valkoisia kohtaan!
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäys.
Aiemmin hakutulokset olivat vielä rasistisempia, muta nyt on hieman lisätty valkoisten kuvia. Näköjään GOOGLEssa oltiin nähty sama video? - Anonyymi
Suorastaan koominen tuo Euroopan taide- hakutulos. Kuvissa näkyy oikeastaan kaikki Euroopan klassisen maalaustaiteen mustaihoiset henkilöt! ;-)
- Anonyymi
Niinpä.
Hakukoneen logiikan mukaan kyse on valkoisesta parista, vaikka toinen ihmisistä tai molemmatkin ovat tummaihoisia!?
Eikö olekin hienoa, kuinka tietokoneet ajattelevat puolestamme? DDDD- Anonyymi
Ei ne ajattele. Kyllä sä joudut ihan itse vaivaamaan päätäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ajattele. Kyllä sä joudut ihan itse vaivaamaan päätäsi.
Minä kyllä ajattelen itse. Sinä vasuri et sitä tee!
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä ajattelen itse. Sinä vasuri et sitä tee!
Suvakologiko siellä? Luulin että olisin keskustellut varhaisteinin kanssa. Kyllä sä ehdit joka paikkaan.
- Anonyymi
Caucasian couple olisi parempi hakusana.
- Anonyymi
Mitä ihmettä! Etkö tosiaankaan MUUTA puolustelua keksinyt moiselle inhottavuudelle???
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä! Etkö tosiaankaan MUUTA puolustelua keksinyt moiselle inhottavuudelle???
Onhan se inhottavaa kun ei osaa hakukonetta käyttää.
Tee persuille oma hakukone. Hakusanalla "kissanpentu" se näyttää kissanpentuja syövän mamun.- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Onhan se inhottavaa kun ei osaa hakukonetta käyttää.
Tee persuille oma hakukone. Hakusanalla "kissanpentu" se näyttää kissanpentuja syövän mamun.Mitä vikaa on muka valkoinen- sanassa?! Kyllä se on ihan yleinen nimitys eurooppalaisperäiselle ihmiselle.
Sen sijaan kaukaasialainen- nimitystä käytetään lähinnä vain Yhdysvalloissa. Tuotakin nimitystä on arvosteltu epätieteelliseksi ja vanhentuneeksi.
Ja tuo kissanpentu- esimerkkisi on typeryydessään, epäloogisuudessaan ja lapsellisuudessaan naurettava.
Eli taas vasuritollo osoitti tyhmyytensä...;-) Anonyymi kirjoitti:
Mitä vikaa on muka valkoinen- sanassa?! Kyllä se on ihan yleinen nimitys eurooppalaisperäiselle ihmiselle.
Sen sijaan kaukaasialainen- nimitystä käytetään lähinnä vain Yhdysvalloissa. Tuotakin nimitystä on arvosteltu epätieteelliseksi ja vanhentuneeksi.
Ja tuo kissanpentu- esimerkkisi on typeryydessään, epäloogisuudessaan ja lapsellisuudessaan naurettava.
Eli taas vasuritollo osoitti tyhmyytensä...;-)On niin vaikeaa keskustella vakavasti NWO-hörhöjen kanssa.
- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
On niin vaikeaa keskustella vakavasti NWO-hörhöjen kanssa.
Osaako suomalaisvastainen vasurihörhömme mitenkään muuten kommentoida kuin kesimällä vain haukkumanimityksiä vastapuolesta?
Tyypillistä vasurien aivotonta keskustelua, johon on saanut törmätä jo vuosikausia... Anonyymi kirjoitti:
Osaako suomalaisvastainen vasurihörhömme mitenkään muuten kommentoida kuin kesimällä vain haukkumanimityksiä vastapuolesta?
Tyypillistä vasurien aivotonta keskustelua, johon on saanut törmätä jo vuosikausia...Mä vaan hämään sua täällä kun saman aikaisesti vassarit hyökkää Trumpin kimppuun.
Et pääse sotkemaan meidän klopaalia juanta.
- Anonyymi
On tutkittu että rasistin älykkyys on huomattavasti muita alempi.
- Anonyymi
Niin? Tarkoitat kait GOOGLEN rasismia?
Täytyy kysyä, koska vasurit osaavat vääntää kaikki asiat nurinniskoin.
- Anonyymi
GOOGLE: n hakualgoritmit on rukattu siten, että ei- vasemmistolaisia poliittisia toimijoita ei meinaa millään löytää, vaikka niitä selvästi hakisi!?
Moni nettivaikuttaja on valittanut asiasta. Syynä mikäs muu kuin Yhdysvaltain presidentinvaalit.
Koko maailman nettikäyttäjät joutuvat siis kärsimään jenkkivasurien Trump- vihasta!Tämä valokuva on herättänyt suurta tyrmistystä ympäri maailman enkä suosittele sen katsomista herkimmille suvakeille koska se saattaa järkyttää heitä suuresti:
https://laitonlehti.net/2020/09/17/valkoinen-terroristiperhe/- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Tämä valokuva on herättänyt suurta tyrmistystä ympäri maailman enkä suosittele sen katsomista herkimmille suvakeille koska se saattaa järkyttää heitä suuresti:
https://laitonlehti.net/2020/09/17/valkoinen-terroristiperhe/👍👍👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28611266
- 1337010
- 995731
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385098- 524281
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303969- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323501Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223035- 782974