Eli näin outoa unta:
Unessani odotin syntymäpäivääni pian. Täytin siis muka pyöreitä vuosia, sen muistan. Unessani itkin itsekseni kotonani sitä, että minulla ei ole miestä ja olen neitsyt vieläkin. Kun heräsin, itkin oikeasti.
En ymmärrä unta, saati sitä että heräsin oikeasti itkien, sillä sitä ei ole tapahtunut minulle ikinä ennen. Tulkintoja?
Uni, josta herään itkien?
Anonyymi
2
1193
Vastaukset
- Anonyymi
Voisivatko unessasi esiintyneet asiat jotenkin ahdistaa sinua todellisuudessa, ainakin osa? Voisiko siinä olla selitystä uneesi?
- Anonyymi
Ite näin unessa että löysin tankin (helvetti oikean tankin saakeli)!!
Niin kai se on sotimaa lährettävä! (videopelissä ainaki).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203193- 162092
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3611865Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311467
- 301390
- 221207
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 641029
- 54997