Suomen pelätyin rikollinen Late Johansson on julkaissut kirjan.
Mediassa hieman jo avattiin Laten juttuja. Kuulemma homostellut vankilassa eli niin kuoriutua homo tästäkin pelätystä rikollisesta.
Homostelu vankiloissa!
5
1207
Vastaukset
- Anonyymi
Vankiloissa missä vastakkaista sukupuolta ei tapaa, on itsetyydytys ollut kautta aikain hyvin yleistä. Niin myös yhdessä runkuttelu ja anaaliyhdynnät. Heikoin joutuu usein koko vankilan "yhteiseksi tytöksi" jota koko lössi vuoron perään panee perseeseen. Useimmiten ensikertalainen joutuu tämän paineen uhriksi.
Näin luultiin käyvän myös Tukki-Taunolle, joka savotalla viinapullosta aiheutuneen riidan päätteeksi puukotti toisen savottamiehen hengiltä ja sai elinkautisen Kakolassa.
Heti alkuun tuli vankilan kovin korsto ja otti Taunoa housuista kiinni mutta sekunnissa kääntyi Tauno ympäri ja veti korstoa turpiin. Korsto karjaisi:
-Housut alas niin paan sinua perseeseen tytteli!
Siitä Tauno ei tykännyt vaan otti korstoa kurkusta kiinni ja löi samalla tämän pään monta kertaa kiviseinään ennen kuin neljä vartijaa saivat Taunon irti miehestä.
-Perkeleen kytät, pois heti! Minä tapan tuon eläimen, ettekö te saatanat tajua että se on perseilijä!
- Paras Taunon vaan tottua talon tavoille, vastasi vartija.
- Ettäkö täällä perseillään? Ei takuulla perseillä niin kauan kuin minä Tukki-Tauno täällä majalien seuraavat 15 vuotta! Tapan teidät kaikki enkä välitä vaikka kuolemaan minut tuomitsette, minun savotoilla kun ei perseillä!
Eikä sen jälkeen olla Kakolassa perseiltykään, muissa vankiloissa kyllä. - Anonyymi
Mikä on linnassa veljeilyä, on siviilissä homoilua kuulemma..
- Anonyymi
Kyllä tuosta Ranta-Ahosta on varmasti aineksia koko linnan yhteiseksi tytöksi. Late jo hiukan vihjaili että mahtaako velkojen hoitamiseen Ferrarit riittää ja samalla totesi että on varmaan kovat ajat kaverilla tiedossa.
- Anonyymi
Ranta-Aho onkin komea joten moni haluaa hänet tytökseen.
Mitähän ne linnassa käyttää liukkarina?
- Anonyymi
Uutisjutussa kerrottiin, että joskus siviilissä kolmen kimpassakin ollut miesten välistä yhdyntää ihan suostumuksella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257037Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451305Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291118- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49885Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96846Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753