Jarno Vähäkainu, PS:n kunnanvaltuutettu ja Mauri Peltokankaan vaalipäälikkö

Anonyymi

Äijä kunnostautui sitten twiittaamalla asiattomuuksia, mutta mitä muutakaan Keski-Pohjamaan Suomen Sisun varapääliköltä voi odottaa. Mutta mikä sai miehen kiehumaan näinkin rajusti?

Twiitti oli aitoa vihaa hallitusta kohtaan, ...puniikit, ...sauna taakset jne.

Twiitti oli niin rumaa kieltä ettei Suomi24 anna julkaista sitä, mutta ainahan voitte koittaa.

81

2227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan aitoa äärioikeistolaista meuhkaamista väkivallalla. Eihän sisulaisten ja persujen pitänyt olla äärioikeistolaisia?

      • Anonyymi

        Haha. Sun huutelu vaan aiheuttaa sen että sana äärioikeistolainen kärsii inflaation eikä kukaan usko sua enään. Vähä niinku se tarina missä poika kiusas ihmisiä huutelemalla että susi tulee, susi tulee. Sitten kun se susi tuli oikeasti niin kukaan ei enään uskonut häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha. Sun huutelu vaan aiheuttaa sen että sana äärioikeistolainen kärsii inflaation eikä kukaan usko sua enään. Vähä niinku se tarina missä poika kiusas ihmisiä huutelemalla että susi tulee, susi tulee. Sitten kun se susi tuli oikeasti niin kukaan ei enään uskonut häntä.

        Ei se suvakologian tonttu pese pois sitä totuutta, että sinäkin olet Vähäkainun lailla samanlainen äärioikeistopelle. Kun hermot ovat piukalla kuin viulun kieli, niin ei siinä ole muuta tietä kuin uhkailun tie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha. Sun huutelu vaan aiheuttaa sen että sana äärioikeistolainen kärsii inflaation eikä kukaan usko sua enään. Vähä niinku se tarina missä poika kiusas ihmisiä huutelemalla että susi tulee, susi tulee. Sitten kun se susi tuli oikeasti niin kukaan ei enään uskonut häntä.

        Vaikka sutta sanoisi sata kertaa sudeksi, niin ei siitä palveluskoiraa tule. Ääriainekset tunnistaa kyllä ulosannistaan, on heitä huomautettu siitä miten monta kertaa tahansa. Persut ovat tuomitsemassa vasemmistolaisen ääriajattelun, mutta eivät edes näe oikeistolaista ääriajattelua. Suojelupoliisin mukaan oikeistolaisia ääriryhmiä on Suomessa enemmän kuin vasemmistolaisia. Samaa paskaa moöemmat, vaikka eri kääreessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sutta sanoisi sata kertaa sudeksi, niin ei siitä palveluskoiraa tule. Ääriainekset tunnistaa kyllä ulosannistaan, on heitä huomautettu siitä miten monta kertaa tahansa. Persut ovat tuomitsemassa vasemmistolaisen ääriajattelun, mutta eivät edes näe oikeistolaista ääriajattelua. Suojelupoliisin mukaan oikeistolaisia ääriryhmiä on Suomessa enemmän kuin vasemmistolaisia. Samaa paskaa moöemmat, vaikka eri kääreessä.

        Etkö sitten tajua juosta ja piiloutua? Juokse poika juokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sutta sanoisi sata kertaa sudeksi, niin ei siitä palveluskoiraa tule. Ääriainekset tunnistaa kyllä ulosannistaan, on heitä huomautettu siitä miten monta kertaa tahansa. Persut ovat tuomitsemassa vasemmistolaisen ääriajattelun, mutta eivät edes näe oikeistolaista ääriajattelua. Suojelupoliisin mukaan oikeistolaisia ääriryhmiä on Suomessa enemmän kuin vasemmistolaisia. Samaa paskaa moöemmat, vaikka eri kääreessä.

        Tavoitteena ei olekkaan olla kenekään palveluskoira tai minkään sortin elukka. Se ei kuulu perustuslaillisen tasavallan yksilönvapauteen. Sinulla on kovin vinksahatut käsitys ihmisoikeuksista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha. Sun huutelu vaan aiheuttaa sen että sana äärioikeistolainen kärsii inflaation eikä kukaan usko sua enään. Vähä niinku se tarina missä poika kiusas ihmisiä huutelemalla että susi tulee, susi tulee. Sitten kun se susi tuli oikeasti niin kukaan ei enään uskonut häntä.

        Se äärioikeistolainen kilahtaa, johonka kalikka kalahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sitten tajua juosta ja piiloutua? Juokse poika juokse.

        Fasisti odottaa kuola suupielistä valuen, koska uusi sisällissota oikein alkaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fasisti odottaa kuola suupielistä valuen, koska uusi sisällissota oikein alkaisi?

        Enemmän ja pahemmin sotajalalla kyllä sinä tunnut olevan.

        🤔🤨🙄😏😂🤣


      • Anonyymi

        Eiku me tehdään toimitaelokuvaa. Etkö osaa erottaa faktaa ja fiktiota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fasisti odottaa kuola suupielistä valuen, koska uusi sisällissota oikein alkaisi?

        Puske puske vaan lisää punikki, niin eiköhän se saada aikaseks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha. Sun huutelu vaan aiheuttaa sen että sana äärioikeistolainen kärsii inflaation eikä kukaan usko sua enään. Vähä niinku se tarina missä poika kiusas ihmisiä huutelemalla että susi tulee, susi tulee. Sitten kun se susi tuli oikeasti niin kukaan ei enään uskonut häntä.

        Oliko sulla vielä jotakin lisättävää Vähäkainuun tapaukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sulla vielä jotakin lisättävää Vähäkainuun tapaukseen?

        Joo. Kaikille sioille on määrätty teurastuspäivä. Tiedät kyllä mitä tarkoitan


    • Anonyymi

      Jarnolla kiiluu hattusulat silmissä...liitetään nyt twiitti palasina, jos se menisi niin sensuurista läpi.

      "Alkaa tämä puniikkien politiikka näyttää siltä, ett...." Jarno Vähäkainu

      • Anonyymi

        "... näyttää siltä, että kohta taas joitakin viedään..." Jarno Vähäkainu


      • Anonyymi

        ".... taakse.👊🇫🇮" Jarno Vähäkainu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "... näyttää siltä, että kohta taas joitakin viedään..." Jarno Vähäkainu

        Mikä sana on kieleltty Suomi24:ssa?


      • Anonyymi

        Siis ei ihme että mies on pohjanmaalla äänikuningas. Kyllähän pohjammaalaiset on ihan eri rotua ja kulttuuria kuin muut Suomalaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "... näyttää siltä, että kohta taas joitakin viedään..." Jarno Vähäkainu

        Vähäkainu on stallari ja kova punikki


    • Anonyymi

      No mitä oot punikki? Oma vika

      • Anonyymi

        Vasaraako jo hipelöit?


      • Anonyymi

        Ai muiden vika kun Jarnolla on korkki auki ja ruutuaikaa jäljellä.


    • Pohjanmaalla näitä häjyjä riittää. Persut ovat puukkojunkkareiden henkisiä perillisiä.

      • Anonyymi

        Kyllä Persut on niitä rehtejä pientalonpoikia edelleen. Häjyt oli esi-vassareita. Epäilen että sun kaltaiselle oudolle utopistille ei kuitenkaan löydy edes historiasta esikuvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Persut on niitä rehtejä pientalonpoikia edelleen. Häjyt oli esi-vassareita. Epäilen että sun kaltaiselle oudolle utopistille ei kuitenkaan löydy edes historiasta esikuvaa

        Hihih esi-vasara.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Persut on niitä rehtejä pientalonpoikia edelleen. Häjyt oli esi-vassareita. Epäilen että sun kaltaiselle oudolle utopistille ei kuitenkaan löydy edes historiasta esikuvaa

        Mä oon individualisti. Mä en tarvi mitään ID-ryhmää oman minäkuvan tukemiseksi.


      • Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

        Mä oon individualisti. Mä en tarvi mitään ID-ryhmää oman minäkuvan tukemiseksi.

        Niin eli luonnon oikku. Kaikki vassarit juurikin aina luulee olevansa jotenkin ainutlaautuisia individualisteja, mut kumminkin ootte kaikki täysin samanlaisia stereotyyppejä. Tää johtuu siitä miten valtavirta viihdeteollisuus on aivopessy teidät narsistisiks.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli luonnon oikku. Kaikki vassarit juurikin aina luulee olevansa jotenkin ainutlaautuisia individualisteja, mut kumminkin ootte kaikki täysin samanlaisia stereotyyppejä. Tää johtuu siitä miten valtavirta viihdeteollisuus on aivopessy teidät narsistisiks.

        Narsisti janoaa muiden ihailua. Minä en. Ihailun suhteen olen itseriittoinen.


      • Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

        Narsisti janoaa muiden ihailua. Minä en. Ihailun suhteen olen itseriittoinen.

        Niin no juurihan sinä kehuit miten olet niin ihailtavan vahva ja individualistien että et tarvitse minkään identiteettiryhmän tukea. Mikä oli kommentin pointti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no juurihan sinä kehuit miten olet niin ihailtavan vahva ja individualistien että et tarvitse minkään identiteettiryhmän tukea. Mikä oli kommentin pointti?

        "...valtavirta viihdeteollisuus on aivopessy teidät narsistisiks."

        En voi olla narsisti, koska ne haluavat ulkopuolisten ihailua.

        Ihailun suhteen olen itseriittoinen tarkoittaa sitä että ihailen itseäni kyllin, eikä siinä muita tarvita.

        Ymmärsinkö oikein kysymyksesi, alkaa väsymys painaa.


      • Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

        "...valtavirta viihdeteollisuus on aivopessy teidät narsistisiks."

        En voi olla narsisti, koska ne haluavat ulkopuolisten ihailua.

        Ihailun suhteen olen itseriittoinen tarkoittaa sitä että ihailen itseäni kyllin, eikä siinä muita tarvita.

        Ymmärsinkö oikein kysymyksesi, alkaa väsymys painaa.

        Mitä sinä sitten oikein halusit viestiä tuolla kommentilla että olet individualisti etkä tarvitse mitään ID-ryhmää? Minussta se kuullosti aivan sitä kuin olisit sanonut että olet vahva ja itsenäinen minä olen heikko ja minun pitää ihailla sinua. Minä en ole indivdualisti. Minä olen ID-ryhmän Europpalainen ritari ja minulla on Euroopplaisen ritarin kulttuuri-identitetti, jota tämä ryhmä tukee ja vaalii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä sitten oikein halusit viestiä tuolla kommentilla että olet individualisti etkä tarvitse mitään ID-ryhmää? Minussta se kuullosti aivan sitä kuin olisit sanonut että olet vahva ja itsenäinen minä olen heikko ja minun pitää ihailla sinua. Minä en ole indivdualisti. Minä olen ID-ryhmän Europpalainen ritari ja minulla on Euroopplaisen ritarin kulttuuri-identitetti, jota tämä ryhmä tukee ja vaalii.

        Kysymys ei ole vahvuudesta vaan halusta kuulua ryhmään.

        Joillekin ryhmä toimii tukena, toisilla kaveripiirinä. En viitannut suhun mitenkään.
        Itse inhoan ryhmiä, koen olevani ryhmässä lammas.

        Mun täytyy mennä nyt saunaan.


      • Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

        "...valtavirta viihdeteollisuus on aivopessy teidät narsistisiks."

        En voi olla narsisti, koska ne haluavat ulkopuolisten ihailua.

        Ihailun suhteen olen itseriittoinen tarkoittaa sitä että ihailen itseäni kyllin, eikä siinä muita tarvita.

        Ymmärsinkö oikein kysymyksesi, alkaa väsymys painaa.

        Narsisti ei tarvitse ihailua, vaan huomitoa, ja huomion hakuinen kyllä olet ehdottomasti, aivan typeryyteen saakka, ja etkä sitä edes narsismissasi tajua.

        🤔🤨🙄😏😂🤣


      • Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

        Kysymys ei ole vahvuudesta vaan halusta kuulua ryhmään.

        Joillekin ryhmä toimii tukena, toisilla kaveripiirinä. En viitannut suhun mitenkään.
        Itse inhoan ryhmiä, koen olevani ryhmässä lammas.

        Mun täytyy mennä nyt saunaan.

        Tausta taitaa olla se oikeampi paikka kärsimystesi helpottamiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tausta taitaa olla se oikeampi paikka kärsimystesi helpottamiseen.

        Tausta on ihan hyvä paikka. Eturivissä on mokkerit ja takana Kuningas ja sen muodokas kuningatar.

        Kai sä shakkia pelaat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti ei tarvitse ihailua, vaan huomitoa, ja huomion hakuinen kyllä olet ehdottomasti, aivan typeryyteen saakka, ja etkä sitä edes narsismissasi tajua.

        🤔🤨🙄😏😂🤣

        Eiköhän jokainen kirjoittaja täällä hae huomiota.

        Itse halusin profiloitua narsistina, vaikka en täytä kaikkia narsistin kriteerejä.
        Jos haluaisin ihailua en haukkuisi persuja persujen palstalla.


      • Anonyymi

        Onkohan ne niin pienimu.....sta porukkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan ne niin pienimu.....sta porukkaa?

        Pohjanmaan minimu....lkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä sitten oikein halusit viestiä tuolla kommentilla että olet individualisti etkä tarvitse mitään ID-ryhmää? Minussta se kuullosti aivan sitä kuin olisit sanonut että olet vahva ja itsenäinen minä olen heikko ja minun pitää ihailla sinua. Minä en ole indivdualisti. Minä olen ID-ryhmän Europpalainen ritari ja minulla on Euroopplaisen ritarin kulttuuri-identitetti, jota tämä ryhmä tukee ja vaalii.

        Voi luoja


      • Anonyymi
        Tammi kirjoitti:

        Kysymys ei ole vahvuudesta vaan halusta kuulua ryhmään.

        Joillekin ryhmä toimii tukena, toisilla kaveripiirinä. En viitannut suhun mitenkään.
        Itse inhoan ryhmiä, koen olevani ryhmässä lammas.

        Mun täytyy mennä nyt saunaan.

        Kuinkahan montaa suomalaista harmittaa kun kerrostalossa ei saunantakanen onnistu?


    • Anonyymi

      Mikä on persujen linja äärioikeistolaisuuden kanssa, pupu-jušši työntää pään puskaa ja kumartaa SiSulle.

      • Anonyymi

        Määrittele äärioikiestolainen. Onko jokainen perinteinen heteromies sun mielestä äärikoikestolainen?


      • Anonyymi

        Ei se ole toksista. Se on ihan tavallaista maskuliinisuutta. Siihen kuuluu kamppailulajit ja ampumaharrastukset ja tietynlainen väkivallan ihannointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole toksista. Se on ihan tavallaista maskuliinisuutta. Siihen kuuluu kamppailulajit ja ampumaharrastukset ja tietynlainen väkivallan ihannointi.

        Terve usko väkivallalla vaikuttamiseen tai kristinusko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve usko väkivallalla vaikuttamiseen tai kristinusko.

        Kaikki auktoriteetti maailmassa kumpuaa väkivallasta ja jokainen mies tietää sen sisimissään. Fyysisesti vahmpana sukupuolena sisältyy asiaan kuitenkin vastuu ja velvollisuus käyttä voimaa oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole toksista. Se on ihan tavallaista maskuliinisuutta. Siihen kuuluu kamppailulajit ja ampumaharrastukset ja tietynlainen väkivallan ihannointi.

        Eli päänvika on siis pikemminkin vaatimus kuin eduksi katsottavissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve usko väkivallalla vaikuttamiseen tai kristinusko.

        Kai tuollaiseen on tulkittavissa jonkinasteinen psyykkisen sairauden määritelmä.


      • Anonyymi

        Millä tavalla väkivalla onanoiva ?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voin vain kuvitella tämän parivaljakon viikonloppua viettämässä ylälautella. Toinen toisensa peseytymistä katsellessa ja maailman kauneimista ministereistä keskustellessa, niin äijillä on focus saattanut karata pakaroiden väliin.

      • Anonyymi

        No jos ajatellaan, millä lailla suuntautuneella antipersulla tulee tuollainen edes mieleen.

        🤔🤨🙄😏😂🤣


    • Anonyymi

      Mikäli se heittää paskaa persujen päälle, varmaan sallii. Onhan se jo nähty vuosien varrella.

    • Anonyymi

      Jos se on miehen mielipide, miksi ei julkaisisi ?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Peltokankaalla on sekä älyä että rohekutta ja oma firma. Onko sulla mitään näistä? Siis millä meriiteillä sinä ketään vähättelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peltokankaalla on sekä älyä että rohekutta ja oma firma. Onko sulla mitään näistä? Siis millä meriiteillä sinä ketään vähättelet?

        Ihan sillä meriiteillä että olen rohekko.


    • Anonyymi

      Ihan sama onko Vähäkainu äärioikeistolainen tai ei. Jotkut vähemmän fiksut ihmiset ovat myös jotain muuta kuin äärioikeistolaisia.
      Sinänsä on mielenkiintoista, että nämä kaikkein niukimmin varustetut menevät mielellään perussuomalaisiin. Puolueella on selvästikin aivan uskomaton puute järkevistä ihmisistä. Voi vain ihmetellä miksi. Tai ehkei tarvitse ihmetellä ollenkaan.

      • Anonyymi

        Onko sulla firma? Ootko edes kristitty? Mitkä sun omat meriitit ovat että kykenet tuollalailla vähättelemään ketään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla firma? Ootko edes kristitty? Mitkä sun omat meriitit ovat että kykenet tuollalailla vähättelemään ketään?

        Sitten samat pienet perusyrittäjät itkevät veroista, kun pisnes ei kukoista. #mikäonkuntaidoteiriitä


    • Anonyymi

      Mistä näintä "hulluja" riittää perusuomalaisiin?. Mutta on selvää että muut puolueet jää osattomaksi näistä "hulluista". Ja se ei ainakaa ole pahasta.
      On vain vaarallista että yhteen sakkiin pesiintyy näitä "kieroon kasvaneita".

    • Anonyymi

      Pitäskö Ruotsi vetää oikeuteen? Wallanderin koira on Jussi nimeltään?

      voi köyhän vihreen kuulan vitt.

    • Anonyymi

      Vähäkainu EU-vaaleihin ehdokkaaksi. Varma läpimeno. Minä ainakin äänestäisin kuten niin moni ympäri Suomenmaata

    • Anonyymi

      Hauskat nimet possuilla, tuskin siinä mitään ilkeää on taustalla. Ja possut päätyvät jouluna kinkuiksi. Paljon pahempi asia on Kaivarin tappo. Kuvat julkaistiin, ovatko syylliset ja auttajia estäneet jo kiinni?

      • Anonyymi

        Tappouhkaus on vakava asia. Sillä ei kannata pelleillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappouhkaus on vakava asia. Sillä ei kannata pelleillä.

        Persujen väkivalta on sitä parempaa väkivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen väkivalta on sitä parempaa väkivaltaa.

        Li anderssonnin misha delligerin väkivaltapuheet on todella sitä parempaa!
        ja arhimölö huutelee,raha tulee raha tulee---


      • Anonyymi

        minun kissan nimi on lipponen, Kissana ihan hyvä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minun kissan nimi on lipponen, Kissana ihan hyvä-

        Karjalassa on vielä torakoita ja luteita eli halla-ahoja.


    • Anonyymi

      Kai sillä Vahakainuulla oli kasvattina muutama natsisika - Aadolf jne..

      • Anonyymi

        Vähäkainu taitaa olla pesueensa tyhmin?


    • Anonyymi

      Ulos kokonaan valtion ja kunnallispolitiikasta vähäkainunkaltaiset rasistit.
      Ei senttiäkään enää rahojemme tuhlausta näihin yhteiskuntamme rauhanhäiritsijöihin.

    • Anonyymi

      Siinä kompossa on vakka kantensa valinnut --- samanalaisia rasisteja kumpikin niin Peltokangas kuin Vähäkainukin.

      • Anonyymi

        Ainakin kuului ääriokeistoon.


      • Anonyymi

        Pupu-Jussi: Väkivalta on aliarvostettu ratkaisukeino.


    • Anonyymi

      oikeistoon

      • Anonyymi

        Tämä on hyvin sanottu:

        "Ulos kokonaan valtion ja kunnallispolitiikasta vähäkainunkaltaiset rasistit.
        Ei senttiäkään enää rahojemme tuhlausta näihin yhteiskuntamme rauhanhäiritsijöihin."!!!


    • Anonyymi

      Ei Vähäkainu mitään asiattomuuksia tviitannut. Kysy vaikka keltä persutavikselta.

    • Anonyymi

      Olisivat edes isänmaallisia, mutta tämä vähätaju on vieläpä naapurimaan äänitorvi. Häpäisee veteraanitkin

    • Anonyymi

      Mitä Vähäkainu tekee sisussa? Mieshän on aina Putinia ylistämässä? Eikö SKP olisi sille sopivampi paikka.

      • Anonyymi

        No sitä moni ihmettelee. On Anon valtakuuluukremlille jengissä. Laulavat suurta ja mahtavaa käsi kädessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä moni ihmettelee. On Anon valtakuuluukremlille jengissä. Laulavat suurta ja mahtavaa käsi kädessä.

        Kauheaa!!!


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3263
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      183
      1831
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      166
      1786
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1625
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1437
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      356
      1261
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1100
    8. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      96
      1071
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1034
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      61
      984
    Aihe