Kysymys miehille.

Anonyymi

Onko teillä ollut pano suhde varatun rvan kanssa tai kiikarissa varattu nainen jota haluisitte panna.

84

1307

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On ollut kyllä, joskus jeesailtu toisia puutteen Alhon yli.

Piruko meidät täällä toisilleen parittaa. Otetam vuoron perään halukkaita ja haluttomia ihmisiä ja laitetaan ne yhteen. Miksei pihtarit ja paneskelijat voi olla yhdessä?

• Anonyymi

Pitkkään fantasioinut keski ikäisestä vaaleasta varatusta lenkkeilee joka ilta hyvä perse. Tää Kanta Hämeessä.

• Anonyymi

Kanta Häme laaja alue, missä tarkemmin

• Anonyymi

Yksi suhde ollut varattuub naiseen,,,uusi etsinnässä..M49

• Anonyymi

Oliko pitkäkin suhde, elikö nainen puutteessa?

• Anonyymi

Varatut keski-ikäiset on parasta. Tietää mitä tahtoo. Lisää teitä.
      Ukko 50 pks.

• Anonyymi

Olen vanhempi mies myös varattu, tapasin myyntiä tekevän keski ikäisen varatun naisen. Tällä hetkellä soittelen aika usein hänelle ihanan seksikäs ääni myös tapasin hänet muutama päivä sitten tilasin lisää tuotteita. Soittaessa runkkaan samalla vaikka juttelemme niitä näitä, viimeksi rouva kysyi teenkö jotain kun hengästyn vastasin juttelen sun kanssa johon rouva ymmärrän sua.

• Anonyymi

Miehet liian kilttejä sekä varovaisia jos kiinnostuksen kohde löytyy ilmaiskaa viksusti halunne. T. Varattu nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet liian kilttejä sekä varovaisia jos kiinnostuksen kohde löytyy ilmaiskaa viksusti halunne. T. Varattu nainen

Keski ikäinen nainen tykkää vanhemmista miehistä tykkäävat nuolla pillua hartaasti jota oma mies karttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin varattu oleilee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keski ikäinen nainen tykkää vanhemmista miehistä tykkäävat nuolla pillua hartaasti jota oma mies karttaa.

Nuoleminen ihan parasta. Pks. [email protected]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oleilen Riihimen lähettyvillä mies nukkuu olut höyrissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikkelissä asun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö Hesassa joskus? Voitais tapailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikkelissä asun

Voi harmi. Mä pks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nuoremmatkin miehet mielellään pillua nuolee t. M34v :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko kokeilla kunnon miestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fantasiana saada naishierjolta jolla käyn hierottavana edes suihin oton katseeni porautunut hänen kireisiin jumppatrikoisiin missä jumalaiset pakarat odottavat hyväilyä hieroessa etureisiäni on kieltämättä päässyt etumus kohoamaan johon saanut vienon hymyn ja todettu olevan reidet jumissa Oi kun kerran sais viiskymppinen vielä vierasta😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vanhempi mies myös varattu, tapasin myyntiä tekevän keski ikäisen varatun naisen. Tällä hetkellä soittelen aika usein hänelle ihanan seksikäs ääni myös tapasin hänet muutama päivä sitten tilasin lisää tuotteita. Soittaessa runkkaan samalla vaikka juttelemme niitä näitä, viimeksi rouva kysyi teenkö jotain kun hengästyn vastasin juttelen sun kanssa johon rouva ymmärrän sua.

Oletko lauenut puhuessasi tälle naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä aikaa varatessa ja facekuvia ihaillen mut kerran kun öljytyt kädet menisivät ja ottaisivat kalun pois kalsareista ja

• Anonyymi kirjoitti:

Hö, tuohan on ihan mailman normaalein asia, mitä naiselle pitää antaa aina kun se haluaa ja riittävästi. Jos pillu on puhdas aj karvaa ei ole ihan överit, itse ainakin rakastan nuolla pillua ja tunnustella naisen liikkeitä. Joskus kieli käy vähän pyllynkin puolella... ihmettelen niitä, jotka eivät nuole bai naistansa. Toki puolestani tykkään taas imettää munaa...

Varatun naisen nuoleminen ja paneminen on todella kiihottavaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeksi eilen soitin tein tikusta asian, rva jäi juttelee varmasti vaistoen että halun naida hänen kanssaan. Soitin aamulla klo 8.00 aikaan kysyin oletko vielä yö pukeissa hän vastasi tulleen suihkusta ja pyyhe ympärillä johon huokaisin onneksi en soittanut ovi kelloa. Sanoin jos vielä mies olisi ollut kotona olisin saanut kylmän vastaan oton, johon rva kertoi mies lähtee töihin klo 6.00 ei hätää.Kerroin suoraan olen ihaillut sua eka kerrasta lähtien en voi sille mitään, rva sanoi olen immarreltu ja olen miettinyt myös sua.Keskustelun aikana vedin käteen ja laukesin tälle rouvalle. Sovittiin tapaaminen ensi viikolle kahvin merkeissä mut meinaan päästä nussii tän rouvan samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeksi eilen soitin tein tikusta asian, rva jäi juttelee varmasti vaistoen että halun naida hänen kanssaan. Soitin aamulla klo 8.00 aikaan kysyin oletko vielä yö pukeissa hän vastasi tulleen suihkusta ja pyyhe ympärillä johon huokaisin onneksi en soittanut ovi kelloa. Sanoin jos vielä mies olisi ollut kotona olisin saanut kylmän vastaan oton, johon rva kertoi mies lähtee töihin klo 6.00 ei hätää.Kerroin suoraan olen ihaillut sua eka kerrasta lähtien en voi sille mitään, rva sanoi olen immarreltu ja olen miettinyt myös sua.Keskustelun aikana vedin käteen ja laukesin tälle rouvalle. Sovittiin tapaaminen ensi viikolle kahvin merkeissä mut meinaan päästä nussii tän rouvan samalla.

Moni varattu rouva tykkää kun vieras mies kiinnostunut keskustelee kun kotona keskustelu ei suju. Jossakin vaiheessa kannattaa vihjata että kiinnostais mennä pidemmlle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni varattu rouva tykkää kun vieras mies kiinnostunut keskustelee kun kotona keskustelu ei suju. Jossakin vaiheessa kannattaa vihjata että kiinnostais mennä pidemmlle.

Jos mahdollista naiselle kantsi soittaa aamulla silloin naisen hormoonit hyrrää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikkelissä asun

Täällä olisi 35v varattu mies mikkelistä joka kaipaisi pientä piristystä elämään. Nuoleminen on mielipuuhaani😛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rouva selvästikkin antoi vinkin haluu panna sun kanssa. Laita viestiä kun olet päässyt panee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä olisi 35v varattu mies mikkelistä joka kaipaisi pientä piristystä elämään. Nuoleminen on mielipuuhaani😛

Käytkö koskaa Kouvolassa? Täällä 47v nainen joka rakastaa saada kieltä..🤭😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikkelissä asun

Moi "mikkelussä asun "

Laita viestiä .. mies 47 . Mikkeli

[email protected]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän autolla äkkiä kouvolaan hurauttaa😁 Missä haluaisit orkkumaratonin vai nakkaanko pakun perälle aurinkotuolin😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rouva selvästikkin antoi vinkin haluu panna sun kanssa. Laita viestiä kun olet päässyt panee.

Rouva laittoi aamulla viestiä halusi tavata tänään puolilta päivin, menin tapaamiseen ABC huolto parkkiin. Yllätykseni rouvalla kiikkui kaulassa wulva koru joka kertoo olen valmis yhdyntään. Rouvalla lyhyt punertava mokka hame, avonainen toppi jonka alla ei rinssikoita vaan nännit paistoi läpi. Halasimme heti parkki paikalla nainen suuteli suoraan hennon pusun huulilleni sanoen käydäänkö kahvilla.Tunsimmehan jo toisemme kauppojen merkeissä, itselläni seisoi koko kahvi ajan housuissa. Kahvittelun jälkeen sanoin suoraan halun sua, johon rouva mihin ajetaan minä myös valmis.Lähdimme paketti autolla jossa tyhjä kontti, iso patja valmiina sekä tyynyt. Ajoimme kolfkentän parkkiin metsän reunaan, yllätykseni rouva ei aristellut suudeltiin auton vieressä, käteni tärisi kun painoin hameen päältä tiukkaakin tiukempaa peppua.Menimme takakonttiin jossa suutelimme intohimoisesti samalla käteni liukui hameen alle, rouva levitti reisiään huohotti kiimasta. Hameen alla käteni tunsi märän pillun alkkarit oli poissa.Nostin jalat harteilleni kieleni lipaisi kauneinta pillua koskaan,muutaman minuutin jälkeen rouva laukesi rajusti, rimpuili edes takaisin, pidin pehvasta tiukasti kiinni että nuolenta sai jatkua. Melkein tunnin harrastettiin suu seksiä jonka jälkeen kyrpäni pääsi rouvan pilluun, koskaan nainen ei pantaessa ole huutanut niin paljoa. Voin sanoa varattu pillu parasta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rouva laittoi aamulla viestiä halusi tavata tänään puolilta päivin, menin tapaamiseen ABC huolto parkkiin. Yllätykseni rouvalla kiikkui kaulassa wulva koru joka kertoo olen valmis yhdyntään. Rouvalla lyhyt punertava mokka hame, avonainen toppi jonka alla ei rinssikoita vaan nännit paistoi läpi. Halasimme heti parkki paikalla nainen suuteli suoraan hennon pusun huulilleni sanoen käydäänkö kahvilla.Tunsimmehan jo toisemme kauppojen merkeissä, itselläni seisoi koko kahvi ajan housuissa. Kahvittelun jälkeen sanoin suoraan halun sua, johon rouva mihin ajetaan minä myös valmis.Lähdimme paketti autolla jossa tyhjä kontti, iso patja valmiina sekä tyynyt. Ajoimme kolfkentän parkkiin metsän reunaan, yllätykseni rouva ei aristellut suudeltiin auton vieressä, käteni tärisi kun painoin hameen päältä tiukkaakin tiukempaa peppua.Menimme takakonttiin jossa suutelimme intohimoisesti samalla käteni liukui hameen alle, rouva levitti reisiään huohotti kiimasta. Hameen alla käteni tunsi märän pillun alkkarit oli poissa.Nostin jalat harteilleni kieleni lipaisi kauneinta pillua koskaan,muutaman minuutin jälkeen rouva laukesi rajusti, rimpuili edes takaisin, pidin pehvasta tiukasti kiinni että nuolenta sai jatkua. Melkein tunnin harrastettiin suu seksiä jonka jälkeen kyrpäni pääsi rouvan pilluun, koskaan nainen ei pantaessa ole huutanut niin paljoa. Voin sanoa varattu pillu parasta..

Ja sitten heräsit päikkäreiltäs ja päästit kissan ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän autolla äkkiä kouvolaan hurauttaa😁 Missä haluaisit orkkumaratonin vai nakkaanko pakun perälle aurinkotuolin😂

Ihan Vaikka sängyssä haluaisin 😉 ottaisin sut vastaan stay upeissa ja pitsipöksyissä☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun vastasit..voisko tää nainen antaa toisillekkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan Vaikka sängyssä haluaisin 😉 ottaisin sut vastaan stay upeissa ja pitsipöksyissä☺

Hmm. Tässähän jo alkaa mielikuvat pyöriä mielessä. Aah kun pääsis jo maistelemaan😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm. Tässähän jo alkaa mielikuvat pyöriä mielessä. Aah kun pääsis jo maistelemaan😋

Kyl tässä orkut tulisi tarpeeseen😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl tässä orkut tulisi tarpeeseen😘

No kyllä maistuis vieraampi herkku🤭 samaa lipitelly jo 15 vuotta😄 olisitko oikeasti valmis tapaamaan? Pitäis vähän järjestellä aikatauluja. Oletko sinkku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä maistuis vieraampi herkku🤭 samaa lipitelly jo 15 vuotta😄 olisitko oikeasti valmis tapaamaan? Pitäis vähän järjestellä aikatauluja. Oletko sinkku?

Ihan tosissani olen,kyllä mulle kelpaisi hidas nautinto sä mun jalkojen välissä..sepä vasta on kiihottava näky..😉...oon eronnut ja seurustelen tällä hetkellä mutta mies ei ihan tyydytä mua siten kun haluaisin.. zinde737 ät geemail com

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tosissani olen,kyllä mulle kelpaisi hidas nautinto sä mun jalkojen välissä..sepä vasta on kiihottava näky..😉...oon eronnut ja seurustelen tällä hetkellä mutta mies ei ihan tyydytä mua siten kun haluaisin.. zinde737 ät geemail com

Koitin laittaa postia mut ei lähtenyt t:mies mikkelistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitin laittaa postia mut ei lähtenyt t:mies mikkelistä

Kokeiles zinde723 ja muuten sama loppu..
        T:nainen kouvolasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi! Tässä ois varattu 51v mies vailla seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi keski ikäinen nainen! Mistäpäin olet? Itse 51v varattu mies Satakunnasta ja tykkään nuolla pillua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan sinua. Hieron ja nuolen. Peetu48v
        [email protected]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi. Käykö perjantaina? Iltapäivästä. Peetu 48v savuton luotettava mies. [email protected]
        Nuolen pitkään.....
        Et pety.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! Täällä olisi pitkä, halukas, fiksu, suomalainen mies. Minä myös haluaisin tavata sinut! Nuo stay-upit ja pitsipöksyt kuulostavat hyvältä! Kuinka sinut tavoittaisi, yhteystiedot..kiinnostuin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kouvolasta löytyisi 38-vuotias, jonka intohimona on pillun nuoleminen. Kiinnostaako?

• Kyllä maistuisi varattu.
      Sellaisen kun vaan löytäis jostakin Tiksin- Keravan suunnalta....

• Anonyymi

Salaseuraa tiksin suuntaan tarjolla. pennanen.jaakko63atgmail.com

• Olen siis mies

• Anonyymi

Kyllä on ollut ja olen kusessa sellaiseen

• Anonyymi

Mitäs tuolla tarkoitat?

• Anonyymi

Jäikö nainen roikkumaan vai miten kusessa?

• Anonyymi

Ei ole ollut suhdetta varatun kanssa. Mutta on kyllä montakin varattua naista jotka kiinnostavat erttäin paljon.

• Anonyymi

Missä päin naiset asuvat joita haluat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin naiset asuvat joita haluat

Etelä-savossa.

• Anonyymi

Kyllä on hakusessa ja nuolen pitkään et tulis pettymään pohjois suomi

• Anonyymi

Jo pitkään olen halunnut päästä lähikontaktiin erääseen upeaan uhkeaan naiseen ,näen hänet silloin tällöin töiden tiimoilta. Järisyttävän upea nainen ja tietää kyllä mielipiteeni oikea unelmien täyttymys.

• Anonyymi

Tuumasta toimeen odottaa sun kulin painuvan pilluun, nussit kunnon orgasmit varatulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuumasta toimeen odottaa sun kulin painuvan pilluun, nussit kunnon orgasmit varatulle.

Näinhän se pitäisi tehdä suora ehdotus vaan ei nykyään ole soveliasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se pitäisi tehdä suora ehdotus vaan ei nykyään ole soveliasta

Varattu nainen kun tapailee usein miestä joko työn tai jonkun muun asian vuoksi ja mies kiihottunut naisesta, miehen pitää kertoa kehon kielellä ja ilmeellä sekä puheella kiinnostus naiseen. Tapaamisen päätyttyä halatkaa naista hellästi ja tiukasti niin että miehen elin painaa naista suku elimiin. Laittakaa viestiä hetken kuluttua naiselle kertokaa olet ihana jos nainen vastaa viestiin positiivisesti siinä merkki jatko tapaamiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu nainen kun tapailee usein miestä joko työn tai jonkun muun asian vuoksi ja mies kiihottunut naisesta, miehen pitää kertoa kehon kielellä ja ilmeellä sekä puheella kiinnostus naiseen. Tapaamisen päätyttyä halatkaa naista hellästi ja tiukasti niin että miehen elin painaa naista suku elimiin. Laittakaa viestiä hetken kuluttua naiselle kertokaa olet ihana jos nainen vastaa viestiin positiivisesti siinä merkki jatko tapaamiselle.

Tämä minun unelmien nainen on sellaisessa paikassa töissä että ei oikein voi halailla, vaikka olenkin halannut eri tilaisuudessa joskus aiemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä minun unelmien nainen on sellaisessa paikassa töissä että ei oikein voi halailla, vaikka olenkin halannut eri tilaisuudessa joskus aiemmin.

Mikä se sellainen paikka on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se sellainen paikka on?

Olikohan lasten kanssa tekemisissä työssään, siellä ainakin jutut leviää kulovalkean tavoin jo jokunen näkee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin nainen otetaan pauloihin.

• Anonyymi

Nyt ei ole kiikarissa,mutta jos tilaisuus tulee,koskaan ei kannata jättää panematta.

• Anonyymi

Miten ja miksi nuo panosuhteet sitten loppuu?

• Anonyymi

Naapurin vanha rouva kiikarissa. Käydään lenkillä yhdessä ja jutellaan. Sen mies ystävä antaa seksiä kuulemma liian harvoin. Ollaan vaan halailtu ja hiukan hyväilty mutta rouva pitää siitä kun tälläinen nuorempi mies kehuu ja osoittaa mielen kiintoa häntä kohtaan. Onhan hän tuntenut halatessa kovan kaluni vatsaansa vasten

• Juandon

On ollut useita,useampi ikävä kyllä loppunut kun vastapuoli on halunnut vakavampaa....itse myös varattu ja Kanta-Hämeestä

• Anonyymi

Kajaanin seudulta jos varattua halukasta naista löytyisi niin voi ilmoitella.
      Täällä kyselee kaikin puolin kunnollinen mies.
      [email protected]

• Anonyymi

On ollu naapurin rouvan kanssa hänen kahden raskauden aikana. Rouvalla oli hormoonitaso korkealla ja mies oli asennushommissa venäjällä ja saksassa, siten paljon poissa kotoa.

Homma lähti leikkipuheesta, mutta pian pyörähtikin todeksi. Kerran tulin maininneeksi, että tunnen erityistä veroa raskaana oleviin naisiin ja tämä rouva kuuli asian tavallaan sivusta. Parin päivän päästä hän tarttui asiaan pihamaalla. Siitä se lähti. Raskauksien ulkopuolella ei ole naitu kuin yhden kerran, mutta silloin rouva tunsi itsensä vaivaantuneeksi. Mut sit taas kun oli valmiiksi siemenet sisässä, niin rouva oli tosi himokkaana aina valmis naimaan. Hän kertoi, ettei voi mitään sille, että seksi pyörii koko ajan mielessä ja aina "naitattaa".
      Ei siinä mitään ihan kivaa puuhaa niin kaan kun sitä kesti.

• Anonyymi

Tämä nainen oli kaiketi Tanja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä nainen oli kaiketi Tanja

Mistä päättelet että Tanja, tunnetko hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelet että Tanja, tunnetko hänet.

Sopii vain hyvin kuvioihin, onhan tuossa hyvännäköinen nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii vain hyvin kuvioihin, onhan tuossa hyvännäköinen nainen.

No eipä nyt tässä nimiä paljastella, ettei tule harmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä nyt tässä nimiä paljastella, ettei tule harmia.

Ymmärrän ei paljastuksia mut missä päin tää nainen on.

• Anonyymi

Kahden rouvan kanssa satunnaisesti tulee tapailtua seksin merkeissä. Toisen kanssa aikataulut sopii huonosti yhteen, niin tapaamiset jää 2-3 kertaa vuodessa, mutta toisen kanssa 5-10 kertaa vuodessa.

• On ollut. Ensin epäröin lähteä varatun naisen seuraksi, mutta kohdalleni on sattunut erittäin mukavia naisia. Aina on osattu pitää kiinni sovituista asioista.
      Itse en ole ollut se aloitteen tekevä puoli, mutta olen innostunut jos tilanne on ollut sopiva. Sinänsä sääli jos nainen on elänyt pitkässä suhteessa, eikä kotona ole saanut tyydyttävää seksiä.
      Mahtavaa kun saa olla iloksi naiselle!

• Anonyymi

Itselläni myös varattu tosi upea nainen jota käyn panemassa pari kertaa kuussa. Meistä tullut hyvät ystävät olisin valmis muuttaa yhteen tän naisen kanssa, nainen haluu pitää perheen koossa toistaiseksi. Parasta nähdä kun varattu antautuu kunnolla ja pyörii orgasmin pauloissa kunnolla ilman mitään estoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni myös varattu tosi upea nainen jota käyn panemassa pari kertaa kuussa. Meistä tullut hyvät ystävät olisin valmis muuttaa yhteen tän naisen kanssa, nainen haluu pitää perheen koossa toistaiseksi. Parasta nähdä kun varattu antautuu kunnolla ja pyörii orgasmin pauloissa kunnolla ilman mitään estoja.

Ihanko käyt naisen kotona panemassa? Onko jo pitkäkin panosuhde ja mitä ikäluokkaa nainen on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko käyt naisen kotona panemassa? Onko jo pitkäkin panosuhde ja mitä ikäluokkaa nainen on?

Kotona käynyt pari kertaa käynyt panemassa, yleensä sovimme tapaamisen lenkkipolun parkkiin tai ajamme metsä auto tietä jossa levike. Tapailleet kohta kaksi vuotta, nainen viisikymppinen hyvä kroppainen ilo pilleri.

• Anonyymi

Ei ole tällä hetkellä, mutta toivoisin että osaltani panosuhde varattuun naiseen löytyisi..naiselliseen, luomuun, mukavaan naiseen!

• Anonyymi

Toivotaan että löydät kyllä varattu tuo valoa omaan suhteeseen. Juuri viestitellyt vaki varatun kanssa, rouva aivan kiimassa haluis saada tänään jos mies lähtee kaverinsa mökille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan että löydät kyllä varattu tuo valoa omaan suhteeseen. Juuri viestitellyt vaki varatun kanssa, rouva aivan kiimassa haluis saada tänään jos mies lähtee kaverinsa mökille.

Toivotaan, että sinua onnistaa tänään!

• Anonyymi

Mutta ollut joskus kuitenkin, tuollainen naisellinen, luomu ja mukava?

• Anonyymi

Olisi kyllä jos joku haluaisi antaa, mutta vastaan ei tule muita kun pieninä luisevia naisia.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      117
      2046
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      243
      1369
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1248
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      991
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      945
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      49
      878
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      824
    8. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      822
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      237
      787
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      773
    Aihe