Thaimaan kansalliskukka

Anonyymi

Mikä mahtanee ollen?

21

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisiko olla🌹 tai🌺 entä🌻 tämä🌼?
      Kläppi vastaa aikanaan aloitukseensa.

    • Anonyymi

      Golden Shower Tree taitaapi nimeltään olla?

      Nopeasti kuten aina muutama (2kpl) henkilöä tämän aloituksen luki.

      Bing!

      Joku ehkä Hua Hinistä väittänee, että täältä ei ole jaettavaksi Ratchapruekin tippaakaan Pattayan poisseille tai osto vosuilleen.
      Joku Chiang Maista sallivampi ollen?

      Kolmannesta - änkyrästä - jos pitäisi valita, niin...
      CANADA.

      • Anonyymi

        Tulihan se sieltä 🚜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sieltä 🚜

        Jaa että traktori!
        Että sie kehtoot?
        Miulle jo amatöörinä annettiin lemmittelynimi BobCatti. Arvanneetko miksi, olinhan vain 175 cm lyhyt. Yhrelle vastuuttaatelijalleni annettiin - ihan turhaan, täysin väärin - haukkumanimi mikä tarkoitti tuulessa liian pitkään heilunutta maissin tähkää.
        Minun ja hänen mielestään matsi meni tasan.
        Meillä oli kymmenisin vuotta sitten tarkoitus ottaa "tosimielessä" uusintamatsi Thaimaassa Pattayalla.
        Hmm... jäi ottamatta. Hän ehti kuolla - hyvä vitsi? -maksasyöpään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sieltä 🚜

        Tuliko nyt ihan varmasti.
        Minusta tuntuu lähinnä siltä, että jo yli 20 v sinä olet halunnut tehdä minun ja thaimaalaisen vaimoni elämästä huolimatta siitä missä olemme, vaikeaa.

        Owethu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko nyt ihan varmasti.
        Minusta tuntuu lähinnä siltä, että jo yli 20 v sinä olet halunnut tehdä minun ja thaimaalaisen vaimoni elämästä huolimatta siitä missä olemme, vaikeaa.

        Owethu

        Multa tuli... sano e ntinen kukkatarhuri vaimolleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa tuli... sano e ntinen kukkatarhuri vaimolleen.

        Ettei vaan etninen ?


    • Anonyymi

      Kansalliskukka näyttää siltä kuin hämähäkki olisi kuvattu väärinpäin. Kukan nimeä en tiedä. Auttakaa vähän kukan nimeämisessä.

      • Anonyymi

        Ei jumalauta onko taas junttilassa alkanut uusi matkailupäivä Pattayan rakkailla?


      • Anonyymi

        Eikös näitä kukkia kasva paljon Pattyan Walking streetillä?


      • Anonyymi

        Kun tämä kansalliskukka on kukoistuksessaan niin sitä pääsee katsomaan ainoastaan suurella rahalla. Ei persaukinaisille.


    • Anonyymi

      Päätellen siitä, että julkisissa rakennuksissa on paljon orkideoita, voisi olettaa sen orkidean olevan kansalliskukka.

      • Anonyymi

        Höpöttelit orkideoista jo vuonna 2015 ollessasi zaphodbx:nä. Juovuspäissään sitten keksit että teillä on sellaisia kasvatuksessa myyntiin saakka. Myöhemmin se muuttui menestyksekkääksi kukkatarhaksi, jossa aluksi oli kauko-ohjattava kastelujärjestelmä. Seuraavaksi vaimo hoiti kastelut jonka jälkeen paikalla olikin henkilökuntaa. Näin se elämä menee eteenpäin kun ottaa vaan reippaasti napanderia Savossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöttelit orkideoista jo vuonna 2015 ollessasi zaphodbx:nä. Juovuspäissään sitten keksit että teillä on sellaisia kasvatuksessa myyntiin saakka. Myöhemmin se muuttui menestyksekkääksi kukkatarhaksi, jossa aluksi oli kauko-ohjattava kastelujärjestelmä. Seuraavaksi vaimo hoiti kastelut jonka jälkeen paikalla olikin henkilökuntaa. Näin se elämä menee eteenpäin kun ottaa vaan reippaasti napanderia Savossa.

        Kun laittaa kellohameen päälle ja juttelee kukille, niin ne kasvaa kauniiksi ja ihaniksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun laittaa kellohameen päälle ja juttelee kukille, niin ne kasvaa kauniiksi ja ihaniksi.

        resupetteri pesaisin tossa toukokuussa vappusatasta ootellessa kellohametta nostaen rensselini ja kibbasin ne vedet epähuomiossa ikkunasta suoraan kukka puskaan. Kukkien tilalla siinä on nyt keltavihreä palanut maa vaan. Ei se mitään ku ei sitä vappusatastakaan tullu ni en päässy kylille tuulettamaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Veikkaisin että jasmiinin kukka

      • Anonyymi

        Ei tarvitse veikata kun se on Golden shower flower
        (Cassia fistula Linn.)


    • Anonyymi

      Thaimaan kansalliskukka kasvoi Suomessa huomattavan suureksi ja ylipainoiseksi kukkaseksi. Kukkii kelapäivinä kerran kuussa ja lakastuu mentäessä kohti kuun loppua. Nykyään tuo vanha horsma löytyy vanhasta rintamamiestalosta suomalaisesta havumetsästä. Hänen nimensä on amalia. Sika-Amalia.

      • Anonyymi

        Yksi ruusu on kasvanut hiekkaharjussa, jakaen auliisti tavaraa. Yksi kulkijapoika on nähnyt sen, eikä voi sitä unhoittaa. Yksi kulkija kiljupäissään näki sen, eikä voi sitä unhoittaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe