Mikä mahtanee ollen?
Thaimaan kansalliskukka
21
773
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko olla🌹 tai🌺 entä🌻 tämä🌼?
Kläppi vastaa aikanaan aloitukseensa. - Anonyymi
Golden Shower Tree taitaapi nimeltään olla?
Nopeasti kuten aina muutama (2kpl) henkilöä tämän aloituksen luki.
Bing!
Joku ehkä Hua Hinistä väittänee, että täältä ei ole jaettavaksi Ratchapruekin tippaakaan Pattayan poisseille tai osto vosuilleen.
Joku Chiang Maista sallivampi ollen?
Kolmannesta - änkyrästä - jos pitäisi valita, niin...
CANADA.- Anonyymi
Tulihan se sieltä 🚜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se sieltä 🚜
Jaa että traktori!
Että sie kehtoot?
Miulle jo amatöörinä annettiin lemmittelynimi BobCatti. Arvanneetko miksi, olinhan vain 175 cm lyhyt. Yhrelle vastuuttaatelijalleni annettiin - ihan turhaan, täysin väärin - haukkumanimi mikä tarkoitti tuulessa liian pitkään heilunutta maissin tähkää.
Minun ja hänen mielestään matsi meni tasan.
Meillä oli kymmenisin vuotta sitten tarkoitus ottaa "tosimielessä" uusintamatsi Thaimaassa Pattayalla.
Hmm... jäi ottamatta. Hän ehti kuolla - hyvä vitsi? -maksasyöpään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se sieltä 🚜
Tuliko nyt ihan varmasti.
Minusta tuntuu lähinnä siltä, että jo yli 20 v sinä olet halunnut tehdä minun ja thaimaalaisen vaimoni elämästä huolimatta siitä missä olemme, vaikeaa.
Owethu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko nyt ihan varmasti.
Minusta tuntuu lähinnä siltä, että jo yli 20 v sinä olet halunnut tehdä minun ja thaimaalaisen vaimoni elämästä huolimatta siitä missä olemme, vaikeaa.
OwethuMulta tuli... sano e ntinen kukkatarhuri vaimolleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa tuli... sano e ntinen kukkatarhuri vaimolleen.
Ettei vaan etninen ?
- Anonyymi
Kansalliskukka näyttää siltä kuin hämähäkki olisi kuvattu väärinpäin. Kukan nimeä en tiedä. Auttakaa vähän kukan nimeämisessä.
- Anonyymi
Ei jumalauta onko taas junttilassa alkanut uusi matkailupäivä Pattayan rakkailla?
- Anonyymi
Eikös näitä kukkia kasva paljon Pattyan Walking streetillä?
- Anonyymi
Kun tämä kansalliskukka on kukoistuksessaan niin sitä pääsee katsomaan ainoastaan suurella rahalla. Ei persaukinaisille.
- Anonyymi
Päätellen siitä, että julkisissa rakennuksissa on paljon orkideoita, voisi olettaa sen orkidean olevan kansalliskukka.
- Anonyymi
Höpöttelit orkideoista jo vuonna 2015 ollessasi zaphodbx:nä. Juovuspäissään sitten keksit että teillä on sellaisia kasvatuksessa myyntiin saakka. Myöhemmin se muuttui menestyksekkääksi kukkatarhaksi, jossa aluksi oli kauko-ohjattava kastelujärjestelmä. Seuraavaksi vaimo hoiti kastelut jonka jälkeen paikalla olikin henkilökuntaa. Näin se elämä menee eteenpäin kun ottaa vaan reippaasti napanderia Savossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöttelit orkideoista jo vuonna 2015 ollessasi zaphodbx:nä. Juovuspäissään sitten keksit että teillä on sellaisia kasvatuksessa myyntiin saakka. Myöhemmin se muuttui menestyksekkääksi kukkatarhaksi, jossa aluksi oli kauko-ohjattava kastelujärjestelmä. Seuraavaksi vaimo hoiti kastelut jonka jälkeen paikalla olikin henkilökuntaa. Näin se elämä menee eteenpäin kun ottaa vaan reippaasti napanderia Savossa.
Kun laittaa kellohameen päälle ja juttelee kukille, niin ne kasvaa kauniiksi ja ihaniksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kun laittaa kellohameen päälle ja juttelee kukille, niin ne kasvaa kauniiksi ja ihaniksi.
resupetteri pesaisin tossa toukokuussa vappusatasta ootellessa kellohametta nostaen rensselini ja kibbasin ne vedet epähuomiossa ikkunasta suoraan kukka puskaan. Kukkien tilalla siinä on nyt keltavihreä palanut maa vaan. Ei se mitään ku ei sitä vappusatastakaan tullu ni en päässy kylille tuulettamaan.
- Anonyymi
https://en.wikipedia.org/wiki/National_symbols_of_Thailand
Olisiko helpompi itse katsoa netistä kun tänne pääsee kirjoittamaan niin täytyy olla kone ja nettiyhteys? - Anonyymi
Veikkaisin että jasmiinin kukka
- Anonyymi
Ei tarvitse veikata kun se on Golden shower flower
(Cassia fistula Linn.)
- Anonyymi
Thaimaan kansalliskukka kasvoi Suomessa huomattavan suureksi ja ylipainoiseksi kukkaseksi. Kukkii kelapäivinä kerran kuussa ja lakastuu mentäessä kohti kuun loppua. Nykyään tuo vanha horsma löytyy vanhasta rintamamiestalosta suomalaisesta havumetsästä. Hänen nimensä on amalia. Sika-Amalia.
- Anonyymi
Yksi ruusu on kasvanut hiekkaharjussa, jakaen auliisti tavaraa. Yksi kulkijapoika on nähnyt sen, eikä voi sitä unhoittaa. Yksi kulkija kiljupäissään näki sen, eikä voi sitä unhoittaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412