Mikset kykene unohtamaan

Anonyymi

Minua? Mikä siinä on niin vaikeaa? Miksi olen päivittäin mielessäsi. Miksi kirjoittelet minulle? Mikset kirjoita jollekin muulle?

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liisalle kirjoittelen.

• Anonyymi

Miksi kyselet asioita mihin tiedät jo vastaukset? ;)

• Anonyymi

Voi kunpa tietäisinkin. Sitä itsekin välillä ihmettelen ja kummastelen. Kun ei tarvitsisi kirjoittaa tänne, voisin yrittää pykätä vaikka novelleja.

• Anonyymi

Vai novelleja - kirjoita pöytälootaasi. Tai olla luontevampi paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai novelleja - kirjoita pöytälootaasi. Tai olla luontevampi paikka.

Olen aina kirjoittanut. Päiväkirjaakin teiniksi asti, kunnes mutsi luki sen.

• Anonyymi

Syyt ja motivit näkyy ensi vilkaisulla.
      Ehkä olen wäärässä.
      Kerta solis ensimmäinenkin.
      Hymiö.

• Anonyymi

Sieluni liian levoton on ja se syntejä vaan janoaaaa
      Sitä halusit tai et mutta nyt kun vaistoni vie minä vain vikisen
      Enkä lähteä saisi tähän leikkiin mut siitä viis ollaan yhdessä tämä yö pliis

• Anonyymi

Miksi luulet että sinulle kirjoitetaan? ehkä olet vaan minähäiriöinen rumilus joka luulee itsestään liikaa.

• Anonyymi

Sinä olet rumilus kun toista haukut 👆

• Anonyymi

Vai olisiko aloitus tehty kaivatun näkökulmasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai olisiko aloitus tehty kaivatun näkökulmasta?

No kaivatun näkökulmaan oli tuo kommenttikin.

• Anonyymi

Sulle on vaan niin ihana kirjoittaa, meidän mielemme ovat yhtä, tuntuu kuin puhuisimme yhdestä suusta.

• Anonyymi

Nii muute onki.

• Anonyymi

Mistä sinä tiedät kuka täällä kenellekin kirjoittaa? Yhtä samaa anonyymipötköä täällä on kaikki. Ainoa mikä on varmaa, on se, että itse kirjoitan yhdelle miehelle siltä varalta, että hän sattuisi joskus käymään täällä palstalla!

• Anonyymi

Kyllä minä käyn enkä kaipaa pätkääkään ulinaaasi.

• Anonyymi

Miksi roikut palstalla jatkuvasti kyselemässä? Miksi omit kaikki itsellesi? Miksi et sulje palstaa ja mene ulos hengittämän raikasta ilmaa?

• Anonyymi

Liian tulista, hapokasta ja kuplivaa...on tää.. ei pysty!!siltäkö tuntuu?

• Anonyymi

Koska olet itseäsi täynnä oleva pässi.

• Anonyymi

Koska kyse on elämän merkityksellisyydestä. Muut eivät olisi sinä vaan itsepetkutusta. Tyhjäksitekeminen on pahinta ja tuntuu erittäin ikävältä. Mutta mitäpä väliä silläkään on?

• Anonyymi

Noinhan se menee. Ei tärkeää ihmistä voi vaihtaa toiseen. Eikä pidäkään. Joskus vain on helpompi hyväksyä vallitsevat tosiasiat, että aina ei voi saada sitä minkä haluaa. Mutta voi saada elämään sen minkä tarvitsee.

• Anonyymi

Yhdelle😆 no en kun rakastuin, hänelle sanoin kerran, että unohdan kun hän unohtaa minut, olin jo unohtamassa kun hän jatkoi.

• Minun tapauksessani kävi niin onnettomasti että tunsin rakkautta ensi silmäyksellä. Tunnen yhä - yhdeksän vuoden jälkeenkin. Kohtalon oikusta kai sellaiset tunteet sain. Välillä on helpompaa ja irtaudun tunteistani, mutta ne palaavat aina uudelleen.
      Vuosien saatossa tunteeni ovat jalostuneet helpommin käsiteltäviksi, mutta en pysty päästämään irti, sillä hänen rakastamisensa tuntuu niin oikealle. Ja hyvälle.
      Olen onnekas saadessani kokea tähän elämään niin voimakasta tunnetta. Ei se määränpää vaan matka.

• Anonyymi

Kyllä se nyt loppui tähän päivään.

• Anonyymi

Jea Jea Miami 😍

• Anonyymi

Missä hän kirjoittaa? Täälläkö?
      Laita hyvä ihminen hänelle viestiä että lopettaa jos se sinua noin vaivaa.

• Anonyymi

Älä lähde trolleriston juttuihin mukaan

• Anonyymi

Mä olin tässä lukemassa kun aloittaja tämän kirjoitti. Kirjoitti aika monta samantyylistä putkeen. Taisi olla Tommille ainakin yhdestä aloituksesta päätellen.

• Anonyymi

Koska rakastuin, et eikait siinä sen kummempaa 💗

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      270
      4683
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3040
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2857
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      29
      2841
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1791
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1654
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1419
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1292
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1180
    Aihe