Mitä tarkoittaa kissanruuassa alhainen natrium- ja kaliumpitoisuus? Mitä raksupaketin kyljessä pitäisi prosenttiosuus olla? Kuivaruuan olen ostanut eläinkaupasta. Kun seuraavan paketin ostan haluaisin tuohon kiinnittää huomiota. Ruuaksi keski-ikäinen kissa saa raaka-ravintoa, pieniä määriä kauraa ja kuivaruokaa.
Ruuan alhainen natrium- ja kaliumpitoisuus
1
772
Vastaukset
- Anonyymi
Kalium ja natrium ovat tärkeitä aineita elimistön toiminnalle. on tiettyjä sairauksia joissa näiden tasojen säätelyssä, siis ylimääräisen natriumin, kaliumin poistossa virtsan mukana on ongelmaa. alhaisen kalium- ja natriumtason ryuuat on näille sairaille tarkoitettuja.
Suolaa, ja muuta natriumpitoista kissalle ei saa lisättynä normaaliin ruokaan, antaa. Ei suolaa, ei mitään kaliumvalmisteita. Kissa saa normaalista ruuastaan nämä tarpeelliset, ja jos on terve, säätely toimii.
Fosforin liikasaanti taas ei ole hyvästä, etenkin munuaissairaan kissan kohdalla. Kiinnitä ruuissa huomiota hehkutusjäännökseen, sen pitäisi olla alhainen sapuskassa. Jos on korkea, on kalsiumia, fosforia yleensä liikaakin. (eli luujauhoa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3083044Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233