Tälläinen "meidän"sisäministeri

Anonyymi

"Radikaali ehdotus vihreiden puoluekokouksessa: kannabiksen käyttö ja myynti pitäisi sallia – tällainen on Ohisalon kanta

Vihreiden puheenjohtaja, sisäministeri Maria Ohisalo on ollut valmistelemassa vihreiden puoluehallituksen kantaa kannabiksen käytön, hallussapidon ja rajoitetun myynnin vapauttamiseksi tehtyyn aloitteeseen.
Vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo korostaa tutkitun tiedon merkitystä myös puolueen kannabislinjauksissa. Vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo korostaa tutkitun tiedon merkitystä myös puolueen kannabislinjauksissa.
Vihreiden puheenjohtaja Maria Ohisalo korostaa tutkitun tiedon merkitystä myös puolueen kannabislinjauksissa. MAURI RATILAINEN
Vihreät nuoret ja Brysselin Vihreät esittävät vihreiden puoluekokouksessa, että kannabiksen hallussapito, käyttö ja myynti valvotuissa ja luvanvaraisissa liikkeissä tulisi sallia."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/aadc9062-9dae-4652-a88e-a9df860ef146

------------------------------------

Pitäisikö Syanidin myyminen R-kioskeissa sallia jottei kyseisiä köyhyystutkijapaskaläjijä ei enää sikiäisi!

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikooko Ohisalo vaihtaa miedompiin?

• Anonyymi

Kannabis korvaa turpeen.

• Anonyymi

Onhan se hyötykasvina vertaansa vailla.

• Kannabis kasvaa siemenestä joten on Luonnontuote 👍✌️☀️

• Anonyymi

Ohisalo rakastaa vain rahaa,muu on toisarvoista T:hiihtäjä 47 härmästä

• Anonyymi

Pelkästään lääkekannabista vaadin. Olen HUS.in moniosaajien selkämurtumalla kävelemään käsketty . Ja terkkarin kandi jatkoi Komeron lääkkeillä täyttämistä. Välissä fiksumpi lekuri uskoi minua,kun väitin selkäni olevan murtunut. Hän kirjasi,jotta jos potilas vielä kerrankin tulee selkäänsä valittamaan. Seuraa lähete takaisin HUS.iin ortobedian kuvauksiin. Minäpäs olin seuraavana päivänä taas tällä kandin tykönä. Enkä tietysti selkämurtuneena tajunnut käydä kansliasta pot.kertomusta hakea. Sama kandi jatkoi lääkekaapin täyttöä. Sekä käski kävelemään paljon. Kuten ens . tapaamisella. Nyt olen pyörätuolissa. Murtuneella selällä ei saa kävellä . ilman erityistä selkätukea. ELI MINUSTA TULI TÄYS RASISTI .

• Anonyymi

no, ohisalolla ilmeiseti riittää myytäväksi asti

• Anonyymi

Johan tuo on monessa maassa sallittua. Viro, Hollanti, Yhdysvallat jne...

Jonakin päivänä se tulee tännekin, vaikka vanhat jäärät vielä vastustelevat.

• Anonyymi

Ja huumemyönteiset ovat kohta täälä kiistämässä porttiteorian.

• Anonyymi

Miksi kannabis on mieto huume?

1 gramma THC niin kuka tahansa on päihtynyt
      1 gramma puhdasta etanolia, niin edes vastasyntynyt pikkuvauva ei ole minään.

Etanolia pitää nauttia vastaavaan päihtymykseen 150 grammaa eli 150-kertainen määrä.

• Anonyymi

Nuori polvi välttelee työntekoa joten joutaa kuolla pois.

Kannabiskokeilijoista THL:n selvityksen mukaan kolmasosa siirtyy koviin huumeisiin ja näistä merkittävä osa työllistää haudankaivajia.

• Anonyymi

Täysin vastuutonta viherhörhöhumppaa! On meillä tässä sisäministeri stana!

• Anonyymi

Huumetestit eduskuntaan!

• Anonyymi

Taas zompit yrittää kosiskella nuorisoa äänestäjikseen, huumeilla houkutellen. Ja uhraa jopa pikkulapsetkin huumeiden orjaksi tuommosella hulluudella.

Kyllä on vihreät sairaita. Joku vuosi aiemmin mäläkättivät, että suomi savuttomaksi, ja nyt ovat tyrkyttämässä huumeita vapaaksi, ja sitä kautta koittavat tuhota viimeisetkin moraalin rippeet, koska sehän on päivänselvää, että tuo kannabis on vain ensimmäinen askel kovempiin huumeisiin ja rikollisuuden kasvuun.

Linnaan nuo joutaisi koko porukka.

• Anonyymi

Nykyiset lait tekevät monesta 15-69 vuotiaasta rikollisen, mutta en ymmärrä pointtia, että rikokset pitäisi sen vuoksi laillistaa. Voihan äly hoi..

• Kaljaa ja kannabista! Siitä se vasureiden tapatyöttämyys on tehty.

Mitä mieltä? =)

• Anonyymi

Millähän aineilla Ohisalo on ehtinyt tuhota aivonsa. Katse on kylmä ja tunne-elämä kadonnut.

• Anonyymi

Ja tuntuu tämä Maria vihaavan suomalaisia, kerkeästi ottamassa nk. "turvapaikanhakijoita" lisää ja lisää ja lisää.

Miten tästä selvitään? Koittaa ajat kun velkaraja paukkuu ja pitää priorisoida, no, vihreät tietenkin pistävät meidät suomalaiset heitteille, ennemmin kuin värikkäämmät kulttuurit, selvä se.

• Anonyymi

Huumebisneksessä liikkuu valtavat rahamäärät. Jos sisäministerin johtamana Suomi pääsee tähän mukaan niin pienikin siivu huumekaupasta tuottaa niin paljon, että sillä kustannetaan mm.sukupuolineutraalin sotu-tunnuksen kustannukset pari tuhatta miljoonaa euroa

• Anonyymi

Senaatintorille kannabiskahvila ensi kesäksi. VIHREÄT HALUAA BISNEKSEEN MUKAAN. 🙄😲🤪🍁👍😱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senaatintorille kannabiskahvila ensi kesäksi. VIHREÄT HALUAA BISNEKSEEN MUKAAN. 🙄😲🤪🍁👍😱

Tallinnasta voi jo ostaa kannabisöljyä.

• Anonyymi

Kannabiksen haitta on siinä, että sen polttelu aiheuttaa hiilidioksidipäästöjä ja on siten osaltaan vaikeuttamassa Suomen pääsyä hiilineutraaliksi 15 vuotta muuta EU:ta ennemmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5178
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      482
      2446
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1189
    4. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      917
    5. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      5
      912
    6. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      832
    7. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      190
      759
    8. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      36
      744
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      724
    10. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      49
      690
    Aihe