Onnittelen itseäni täytän 60v ja hengissä.
Tunnen itseni Fenix linnuksi joka nousee aina uudestaan ylös, vaikka elämä on ollut suuri vastoinkäymmisten jatkumo.
Sairauteni on remissiossa ja annan itselleni lahjaksi kävelytaidon, vaikka minut julistettiin pyörätuoliin loppuiäksi.
Masennusta ja kaikkea pahaa, mutta en luovuta en.
Onnea minulle ja loistavaa tulevaisuutta.
60v onneksiolkoon
6
297
Vastaukset 6
- Anonyymi
No, tuota samaa toivotan minäkin sinulle. Siis onnittelut syntymäpäiväsi johdosta ja sitkeyttä edelleenkin elämääsi kaikista vastoinkäymisistä huolimatta!
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Lämpimät Onnittelut ja kaikkea hyvää elämääsi 🌹☀️
- Anonyymi
Kiitos!
On mukavaa, kun onnitellaan.
Olen aika yksinäinen.
- Anonyymi
onnea 60 vuotiaalle. Kiva että elämässäsi on myös ilonhetkiä. Jos saat jalat kantamaan nijn onhan se todella hyvä juttu. Tuulta purjeisiin.
- Anonyymi
Onnea Sinulle 60-vuotias!
Kävele vaikka kuinka lyhyt matka aina kun suinkin jaksat, äläkä anna periksi, niin vielä on mahdollista tyrkätä se pyörätuoli jonnekkin mahdollisimman kauas pois elämästäsi. Jopa kokonaan pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546