Vähän sutinaa pitäis saada tähän syksyyn. Jotain romanttista juttua ja erotiikaa myös, hierontaa alasti olis kiihottavaa hieroa naista. Vai eiks naiset enää tykkää läheisydestä miehen kanssa, nykyään on vaikea naisia saada innostumaan mistään. Onko korona vienyt masennuksen tielle vai onks naisia joita kiinnostaa treffailla.
Onks mitään seksikästä naista minulle
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset ei oikein tykkää romantiikasta eikä sellaisesta että ensin vähän kiusotellaan hierotaan ja sitten nuollaan. Naiset haluaa että mies menee suoraan asiaan ja alkaa naimaan.
Kaivoit esille hieman isomman yhteiskunnallisen kysymyksen, kuin äkkiä arvaatkaan.
Niin naiset kuin miehet ei enää nussi tarpeeksi. Tämän on ihan todistettu fakta, josta on useita tutkimustuloksia olemassa.
Kiireinen elämäntapa, älylaitteet, some, suoratoistopalvelut jne vievät aikaa ihan siltä perus paneskelulta. Tunnistan ihan tämän omasta elämästäni. Vaimo katsoo illalla vastamelukuulokkeet päässä silmät Tapilla sarjaa, sensijaan kun pitäisi olla jalat levällään ottamassa vastaan kieltä ja kyrpää . Tämä kuvio toistuu joka puolella.
Niin naisten kuin miesten suorituspaineet asian suhteen on nostettu ihan eri sfääreihin kuin mitä se oli vaikka kultaisella -90 luvulla. Pitää olla hoikka, pitää olla seksikäs, pitää jaksaa panna koko yö, pitää jutella fiksusti ja mielellään tarjota ilta pöytäliinaravintolassa. Mielellään vielä osata viittä eri kieltä (hah osaan kuutta) näin hieman karrikoidusti. Muistan miten nuormpana tyttöjen kanssa mentiin sänkyyn, kun ei ollut älypuhelimia ja laitteita. Luettiin ehkä hetki lehteä tai kirjaa, höpöteltiin, silitettiin ja nussittiiin. Joskus ei luettu kirjaakaan. Nyt ilta menee luurin kanssa. No itse kirjoittelen näitä matkoilla ja yöhommissa ajan tappoon, mutta anyway..
No mun peli on toistaiseksi pelattu tässä kuviossa, mutta olen oikeasti huolissaan Suomen syntyvyyden laskusta ja laskevasta seksikertojen määrästä. Minusta kahden ihmisen välinen kanssakäynti ja ihan se paneskelu pitäisi olla paljon matalammalla kynnyksellä ja vähemmällä ulkoisella painella ja mietiskelyllä. Jos on kivaa kahdestaan jonkun ihmisen kanssa, niin antaa palaa.
Juu ja tuo hieronta. Sitä tykkään antaa naiselle. Eihän se mitään ammattimaista ole, mutta tehoaa, jos niin pitkälle pääsee.- Anonyymi
totta, pariskunnat ei enää rakastele eikä vietä aikaa toistensa kanssa. Ei seksiä ei läheisyyttä ja sitten tulee eroja.
Kiinnostais sutinat rauman suunnalla?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075658Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453723Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4552601Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2641641- 871376
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito141322Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321313- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511206