RBG oli varmaankin lajia "yksi maailman vaikutusvaltaisimmista naisia joista et ole koskaan kuullut" eli hänen kuolemansa voi vaikuttaa hyvin moniin asioihin riippuen siitä kumpi puolue yhdysvalloissa saa ajettua ehdokkaansa läpi.
YLE: Ginsburgin kuoleman ajankohta oli dramaattinen, sanoo tutkija: "Arvoliberaalien amerikkalaisten kannalta aivan katastrofi"
https://yle.fi/uutiset/3-11553869
Ruth Bader Ginsburgin kuoli - mitä seuraavaksi?
9
<50
Vastaukset
Jaahas, taaskin liian myöhäistä korjata kirjoitusvirheet, tiedän.
Hienoa että sinne saadaan konservatiivi eikä vasemmiston vinkuminen sitä estä.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Mikähän lie euron kerttu.
- Anonyymi
Hyvä että kuoli saavat järkevän tilalle.
- Anonyymi
Värähteleekö aloittaja newagessa korkealla taajuudella?
- Anonyymi
Koskaan kuullutkaan mistään RGB -liikkeestä. Vaikka kaikkihan ne pervoja ovat.
- Anonyymi
Paska ämmä ei edes morjestanut vastaantullessa. Trumppi nimittää paremman tilalle.
- Anonyymi
Tämä nainen ei käsittääkseni millään tavalla ole aikoinaan vaikuttanut suomalaisten elämään, vai onko. Miksi yhtäkkiä pitäisi hänet tietää? Levätköön rauhassa.
- Anonyymi
Voisko YLE edes yrittää perustella miksi joku "liberaali" on hyvä ja joku "konservatiivi on siitten huono?
Omasta mielestäni koko asia oli todella hyvä uutinen. Ehkä maailmalla on vielä mahdollisuuksia kun päästään eroon noista järkensä menettäneistä "liberaaleista" ihmisistä.
Päivästä toiseen hämmästyttää että yrittääkö YLE edes tehdä uutisia vai pitäiskö uutiset nimetä rehellisyyden nimissä "vihervasemmistolaiseksi mielipidemakasiiniksi"?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755