Karmea haju!

Anonyymi

Mistä ihmeestä Kiteen keskustaan leviää suoraan sanoen paskan haju aina välillä? Ei kai kaatopaikalta asti tuollaista saastetta leijaile? Mahtaa olla hyvinkin terveellistä ihmiskeuhoille kun ei auton aktiivihiilisuodatinkaan tuota hajua suodata vaan haju tunkeutuu läpi!

22

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se tulee näillä tuulilla Rääkkylästä. Siellä käy valopiuha liikakuormalla.

• Anonyymi

Elä perkele aina valita!
      Hajussa kasvaa kun olla jaksaa!

• Anonyymi

Mädätysprosessi siellä vaan on käynnissä. Siitä saa sähköä tai muuta energiaa.

• Anonyymi

Jaaa vai niin.
        Missäköhän muodossa saa kuntalaiset siitä ”osinkoa” kun aiheutetaan tuollainen hajuhaitta?

• Anonyymi

Paska haisee ja balalaikka soi ja on itämainen tunnelma 😖

• Anonyymi

Paskan haju tulee veden puhdistamolta, siitä missä uusi ranta puisto, makkaran paisto nuotioineen sijaitsee. Kivat mausteet makkaran syönnille.

• Anonyymi

Jäteveden puhdistuslaitos on aivan Kiteen keskustaajaman kupeessa Romolantien ja järven rannan välissä. Sieltä se paskanhanhaju tunkee ympäriinsä kn tuuli käy keskustaan päin.

• Anonyymi

Ympäristöluvassa on määrätty lupaehdoissa hajuttomuus. Rikotaanko lupaehtoja ? Kepulaiset lantaneuvokset pitää saada vastuuseen.

• Anonyymi

Kumpaa lie aloittaja tarkoittanut, kaatopaikan/BioKympin hajua vai vedenpuhdistamoa. No, onneksi aina ei tuule samaan suuntaan.
      BioKymppiä on luonnollisesti tuettu verorahoilla, palkaksi haistattaa köntsät Kiteelle.

• Anonyymi

Rahan hajuks tuota sanottiin jo mm vähenevien paperitehtaihen seuvulla. Tarkkoo siäntellyy ja luppii on, nykytekniikalla suanoo katkuista osan pois ja ympäristön ilimoo ei sua pilata.

• Anonyymi

Pelloille ajettu lehmänlannat jotta saadaan ruokaa.

• Anonyymi

Jotta voinhan sen sanoakkin. Kiteen kipakka keitetään nykyään pökälerankista, on näin edullisempi tehdä. Aina kun rankkiastian kansi avataan tislausta varten, leimahtaa sieltä ilmoille etovat tuaksut, siis koittakaa kestää, raha se on mikä haisee.

• Anonyymi

Tuuli käy idästä.

• Anonyymi

Johtuiskohan se jatkuva paskanhaju teistä itsestänne. Aina kun tulette paikalle alkaa haista mutta kun olette poissa, ilma on raikas?

• Anonyymi

Suotuisia tuulia naitvissiin konserttiin.
      Jääpähän ikimuistoinen jälki yleisölle muistiin.
      Oikein kiteeläinen käyntikortti. Pontikan ohella joka pahimmillaan olikin valmistettu paskasta.
      Apulanta on kevyttä kamaa tämän rinnalla.
      Tehosekotin. Sitä pontikka on. Teräsbetonia.

• Anonyymi

Köyhien peräilma leijailee..

• Anonyymi

Punalappuisten tuotteiden ahmiminen saanut vatsat ummelle..

• Anonyymi

Se on tuo venäjä mikä haisee

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Venäjällä haisee raha, tällä meillä paska! 😁

Ylläpito jos poistaa taas tämän viestin on se osoitus vapaan sanan sensuroinnista.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2752
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      2005
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1727
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1638
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe