Kolmen kimppa!

Anonyymi

Olemme vaimoni kanssa ottanut erityisesti miehiä kolmanneksi sänkyyn vaimoa naimaan.
Omien kaverien kanssa minusta on mielekkäintä antaa vaimon naida kimpassa.
Tuntemattomat ovat arveluttavampia eikä tahdo saada ehdotettua kimppaa.
On myös viihdyttävää keskustella kimpasta kaverien kanssa. Ystävämme kaikki tietävät meidän kimppaseksi jutusta ja pyytävät myös kimppaa kanssamme.
Miten muut tykkää tutun vai tuntemattoman kanssa olette mieluiten?

23

3870

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kiva olisi kylään tulla. laita viestii mrman82 at wippies.fi

• Anonyymi

Itse olen ollut useasti kaveripariskunnalla "kolmantena pyöränä". Muutaman kerran vuodessa käyn kylässä, ja aina mennään naisen ehdoilla. Alkuun se oli outoa, mutta vuosien jälkeen siitä on tullut rutiinia, rouva saa mitä haluaa, ja kaikki ollaan tyytyväisiä. Ei minkäänlaisia morkkiksia suuntaan eikä toiseen. Jos tilanne on kaikille ns. win win, niin en näe tämmöisessä mitään ongelmaa.

• Anonyymi

Meillä kaveri on 3-6 yötä kuukaudessa vaimoni toisella puolella ja soutelee vaimoni järvellä vaimoni tehdessä kunnon merenkäyntiä.

• Anonyymi

Ressukka.

• Anonyymi

Ei tuo sinunkaan osaaminen näytä kovin korkeella olevan.Samaa lausetta itsestäsi täällä toistelet,

• Anonyymi

Hyvä meininki teillä. Ei sillä ole väliä onko tuttuja vai tuntemattomia. Elämä on lyhyt ja siitä tulee nauttia. Ryhmä seksi ja parinvaihto ovat iloisia asioita.

• Tutun kanssa vaimolleni. Itse olen ollut tuntemattomien parien kanssa.

• Anonyymi

Omaasko taas katselet.

• Anonyymi

Pahaksipa olet oman tilanteesi päästänyt.

• Anonyymi

Onkohan tuo joku selvännäkijä vai meedio onkohan se vaarallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tuo joku selvännäkijä vai meedio onkohan se vaarallinen.

Ääh onneton nyhvelö se on. On harmissaan kun ei ole koskaan pimppaa nähnyt luonnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ääh onneton nyhvelö se on. On harmissaan kun ei ole koskaan pimppaa nähnyt luonnossa.

Ootko ihan ettei se ole selvännäkijä.Sehän vois paljastaa meidän kaikkien touhut,kun se itse puutteessaan käpristelee.

• Anonyymi

Naisena sanoisin, että ehdottomasti vieraan kanssa, mutta mutta asialla on puolensa ja puolensa.
      Vieraan kanssa asia jää siihen, eikä asia leviä muualle. Nautiskelu on kertaluonteinen. Ei tule vaivaannuttava tilanteita, eikä tarvitse nolostella.
      Mutta, mutta tunneasiat ovat myös tärkeitä. Tutun, tai miehen kavereiden kanssa rakastelussa on oma viehätyksensä, jännityksensä ja kiihkonsa, sekä kiihoittava vaaran tunne. Se laittaa näihin suhteisiin erilaista tunnetta ja vipinää, sekä nautintoa.
      Tällaisia tuttuja, tai kavereita näkee muissakin tilanteissa ja se vaan on jotenkin nolostuttavan ja myös kiihoittavan jännittävää muutoin tavattaessa arvuutella toisen ajatuksia ja tutkailla heidän eleitään. Onko tykännyt, haluaako uudestaan, pitäisikö itse vihjata jotain, antaako toinen jotain merkkejä, vai kysyykö suoraan koska saa rakastella uudelleen.

Mutta tutuissa on myös riskinsä. Keskustelevatko minusta mieheni kanssa. Osaavatko pitää suunsa kiinni, vai leviääkö tieto, vai löytyykö heidän kauttaan joku uusi suhde. Siinä on aina oma kutkuttava vivahde. Molemmissa on siis puolensa.

• Anonyymi

Me käytetään kolmantena vieraita miehiä jotka yhdessä valitaan hotelli viikonloppuihin kotiin ei vieraita viedä ensin syödään hieman juodaan ja sitten naidaan 😍

• Anonyymi

Minulla on oma aviomies mukana kun miehen kaveri on kanssani naimassa.
        Panevat vuorotellen ja jopa yhtäaikaa ovat pillussa joka on kaikkein hienointa jota tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panevat vuorotellen ja jopa yhtäaikaa ovat pillussa joka on kaikkein hienointa jota tiedän.

Kuinka usein kaveri käy naimassa ja annatko paljaalla naida ? Vaimo fantasio vieraasta miehestä ajatus kiihottaa häntä

• Anonyymi kirjoitti:

Wau! Toi on ihan parasta. Sama kuvio ollut. Ei tosin vaimoni kanssa.

• Anonyymi

Miehen kaveri on ollut seksikumppanina 25 vuotta ja olemme naineet varmasti useita tuhansia kertoja.
        Aloitimme kun olin 21-vuotias. Nyt 46-vuotiaana mies/miehet haluaa minua yhä.

• Anonyymi

Meitä keskustelu ei haittaa koska mieheni on tietoinen ja useimmiten mukana. Saan olla kimppamiehen kanssa myös kaksistaan.
        Käymme joskus matkoilla kaksistaan meidän kolmannen pyörän kanssa ja olemme kuin avioparit hänen kanssaan näillä matkoilla esiintyy myös kimppa-seksiä ja parinvaihtoa.

• Anonyymi

Niinhän tuota näytät kertovan kaiken oleellisen itsestäsi.Onneksi olkoon sulle.No onhan toi nyt vähän noloo tulla kertoo itsestään tollasta

• Anonyymi

Vaan sinäpä se kerroit nyt totuuden itsestäsi ja äidistäsi.Sulta se peräkammarikin löytyy kun kerrot siitä.

• Anonyymi

Meillä vieras käy kerran kuussa hyvin on mennyt

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe