Kun LiikeNyt tuli julkisuuteen, niin siitä puhuttiin alustana ihmisten poliittisille pyrkimyksille. Ei ollut alkujaan puolue, vaikka nyt eduskunnassa ollessaan Harkimo nostaa puolueeksi rekisteröityneelle ryhmälleen puoluetukia samalla tavalla kuin muutkin eduskunnassa olevat puolueet.
Paljon lupasivat, mitään ei ole toteutunut, netissä vaan yhdellä suulla lörpötellään milloin mistäkin, vaikka ei asioista mitään ymmärretäkään.
LiikeNyt petti äänestäjänsä
3
58
Vastaukset
- Anonyymi
Harkimon liike jäänee ikuiseksi (kahden miehen) oppositioksi, vailla kykyä muuttaa politiikassa mitään. Ihan oikeista asioista Hjallis puhuu, mutta poliittinen painoarvoa ei vaan ole edes näköpiirissä. Ettei vaan Hjallisken tavoite liikkeensä suhteen olisi sama kuin Soinilla oli. Tarkoitus kasvattaa puolueesta henkilökohtainen humppaorkesteri, joka elättää johtajansa ja puolet tämän suvusta.
- Anonyymi
Joo. sitähän ihmiset uhriutuu. kun eivät enää pärjää elämässään. Perustetaan puolueita. ajaudutaan alkoholistiksi ja huumeiden käyttäjiksi. ja sitten jossain vaiheessa "tullaan uskoon",
- Anonyymi
Kaikki nämä pettää . Näethän tuon nyt.Ns työväen puolueet on vallan kahvassa ja alkaa työväen vahtaaminen ja ropottaminen. Yleesä jos ajetaan jonkun asioita,pyritään asemaa parantamaan .Nämä pistää jahdin pystyy ,millä viedä viimeneki toimeentulo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876