Olisiko kaveria?

Anonyymi

Koen välillä olevani yksinäinen. Varsinkin vloppuisin. Asun Vantaalla,tuntuu vain että kaikilla on omat piirit ja kaverit. En ole työtön,mutta en omista yhtään kavereita. Tuntuu niin et kaikilla ona omat piirit elämässä. Oon yli 30v mies.

16

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko ympärilläsi, esim. töissä, ketään, jonka kanssa tuntuisi olevan jotain yhteistä tekemistä? Joskus kaveruus lähtee liikkeelle ihan pienestä. Joku yhteistyön tapainen, esim. harrastuksen tiimoilta. Niin, ettei aseta heti alkuun liian suuria tavoitteita. Ei ajattele, että tämän kanssa haluan tulla kaveriksi ja ystäväksi, vaan että olisi jotain seuraa johonkin tekemiseen tai menoon. Sitten, kun huomaa, että yhdessäoleminen sujuu, se jatkuu yhteydenpitona, edelleen vaan yhteisen hommailun merkeissä, ja vasta vähitellen alkaa huomata että tässähän mulla onkin jo kaveri. Siis ihminen, joka tukee elämässä ja joka tarvitsee itsekin mun tukea. Näin kävi ainakin minulle kerran, kun olin pitkään ollut ystävättömässä tilanteessa.

      Mitä itse ajattelet, mikä sinulle tekee vaikeaksi tutustua?

      • Anonyymi

        En tiedä. En ole pitkään aikaan tehnyt mitään. Maannu kotona. Ei sillain kavereita saa


      • Anonyymi

        En tiedä vaikea saada jotenki kavereita. Alkanu jo riittää tää yksin olo.


      • Anonyymi

        Varmaa se että olen ujo ja erilainen ku muut. En tiedä. Ihmiset vain jauhaa paskaa. Ehkä mun elämä olla yksin.


    • Anonyymi

      Odotellaanpa mitä Allu vastaa :D

      • Anonyymi

        Tekee varmaan uuden aloituksen tälle palstalle tai jonnekin muualle. Joka palstalla tuntuu olevan oma maskottinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee varmaan uuden aloituksen tälle palstalle tai jonnekin muualle. Joka palstalla tuntuu olevan oma maskottinsa.

        Sinä kiusaaja taidat olla se varsinainen joka palstan maskotti. Tarvitset jonkun kiusattavan, muuten et voi hyvin. Aloittajalla on oikeus kirjoittaa asioistaan tänne kuten kenellä tahansa muulla, ja tehdä vaikka kuinka monta aloitusta. Kunhan kirjoittaa asiallisesti, ja niin hän on tehnyt. Koeta sinä sen sijaan pysyä nahoissasi kiusaamatta muita, vaikka sinulla olisi kuinka paha olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kiusaaja taidat olla se varsinainen joka palstan maskotti. Tarvitset jonkun kiusattavan, muuten et voi hyvin. Aloittajalla on oikeus kirjoittaa asioistaan tänne kuten kenellä tahansa muulla, ja tehdä vaikka kuinka monta aloitusta. Kunhan kirjoittaa asiallisesti, ja niin hän on tehnyt. Koeta sinä sen sijaan pysyä nahoissasi kiusaamatta muita, vaikka sinulla olisi kuinka paha olo.

        Ei minulla ole paha olo. Totesin vain mitä on tullut nähtyä. Vasta opin tästä koko asiasta kun täällä palstoja lueskelin, eli valitat ihan väärälle henkilölle. Jos lopettasit oman pahanolon purkamisen satunnaiselle vierailijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kiusaaja taidat olla se varsinainen joka palstan maskotti. Tarvitset jonkun kiusattavan, muuten et voi hyvin. Aloittajalla on oikeus kirjoittaa asioistaan tänne kuten kenellä tahansa muulla, ja tehdä vaikka kuinka monta aloitusta. Kunhan kirjoittaa asiallisesti, ja niin hän on tehnyt. Koeta sinä sen sijaan pysyä nahoissasi kiusaamatta muita, vaikka sinulla olisi kuinka paha olo.

        Ainahan mulle jauhetaan paskaa. Haluaisin vain kaverin!


    • Anonyymi

      Et omista yhtään kavereita, sanot. En minäkään! Kavereita ei vaan omisteta!

      Kaveruudet ja ystävyydet syntyvät yhteisen tekemisen parissa itsestään. On kaikenlaisia seuroja, yhdistyksiä, opiskeluharrastuksia, urheilua, metsästystä, kalastusta jne. Mikä sinua kiinnostaisi?

      Kuten sanoin, en omista kavereita, mutta kavereita minulla silti on. Kaikki kaverit löytyvät jonkun harrastuksen ja työn piiristä. Omissa piireissäni olen kaikkien kaveri, jonkun kaveri enemmän jonkun toisen kaveri ehkä vähemmän. Aikuinen mies olen, elän omaa elämääni, kaverit omaansa. Kavereita tulee ja menee. En omista kavereitani!

      • Anonyymi

        Niin. Tervetuloa harrastamaan!


      • Anonyymi

        En oikein harrasta mitään.


      • Anonyymi

        Varmaa sählyn peluu. Ajatteli alottaa sen kyllä. Kaipaisin kaverin kavereita. En tiedä kokoajan on yksin eikä ole ees naiskavereita. En tiiä mitä mus on vikana.


    • Anonyymi

      Johonkin ns. normaaliin seurakuntaan kun menee niin siellä on yleensä ihan mukavaa väkeä ja saattaa hyvinkin löytyä ystäviä tai jopa elämänkumppani.

    • Anonyymi

      ...tota noinikään. koska saamme paikallisesta aviisista lukee ap:n 80-vuotisjuhlista?
      siihen 30 vuoteen montakin vuotta lisää.

      • Anonyymi

        Mut joo olisiko täälä kaveria ketään?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe