Koen välillä olevani yksinäinen. Varsinkin vloppuisin. Asun Vantaalla,tuntuu vain että kaikilla on omat piirit ja kaverit. En ole työtön,mutta en omista yhtään kavereita. Tuntuu niin et kaikilla ona omat piirit elämässä. Oon yli 30v mies.
Olisiko kaveria?
16
134
Vastaukset
- Anonyymi
Onko ympärilläsi, esim. töissä, ketään, jonka kanssa tuntuisi olevan jotain yhteistä tekemistä? Joskus kaveruus lähtee liikkeelle ihan pienestä. Joku yhteistyön tapainen, esim. harrastuksen tiimoilta. Niin, ettei aseta heti alkuun liian suuria tavoitteita. Ei ajattele, että tämän kanssa haluan tulla kaveriksi ja ystäväksi, vaan että olisi jotain seuraa johonkin tekemiseen tai menoon. Sitten, kun huomaa, että yhdessäoleminen sujuu, se jatkuu yhteydenpitona, edelleen vaan yhteisen hommailun merkeissä, ja vasta vähitellen alkaa huomata että tässähän mulla onkin jo kaveri. Siis ihminen, joka tukee elämässä ja joka tarvitsee itsekin mun tukea. Näin kävi ainakin minulle kerran, kun olin pitkään ollut ystävättömässä tilanteessa.
Mitä itse ajattelet, mikä sinulle tekee vaikeaksi tutustua?- Anonyymi
En tiedä. En ole pitkään aikaan tehnyt mitään. Maannu kotona. Ei sillain kavereita saa
- Anonyymi
En tiedä vaikea saada jotenki kavereita. Alkanu jo riittää tää yksin olo.
- Anonyymi
Varmaa se että olen ujo ja erilainen ku muut. En tiedä. Ihmiset vain jauhaa paskaa. Ehkä mun elämä olla yksin.
- Anonyymi
Odotellaanpa mitä Allu vastaa :D
- Anonyymi
Tekee varmaan uuden aloituksen tälle palstalle tai jonnekin muualle. Joka palstalla tuntuu olevan oma maskottinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee varmaan uuden aloituksen tälle palstalle tai jonnekin muualle. Joka palstalla tuntuu olevan oma maskottinsa.
Sinä kiusaaja taidat olla se varsinainen joka palstan maskotti. Tarvitset jonkun kiusattavan, muuten et voi hyvin. Aloittajalla on oikeus kirjoittaa asioistaan tänne kuten kenellä tahansa muulla, ja tehdä vaikka kuinka monta aloitusta. Kunhan kirjoittaa asiallisesti, ja niin hän on tehnyt. Koeta sinä sen sijaan pysyä nahoissasi kiusaamatta muita, vaikka sinulla olisi kuinka paha olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kiusaaja taidat olla se varsinainen joka palstan maskotti. Tarvitset jonkun kiusattavan, muuten et voi hyvin. Aloittajalla on oikeus kirjoittaa asioistaan tänne kuten kenellä tahansa muulla, ja tehdä vaikka kuinka monta aloitusta. Kunhan kirjoittaa asiallisesti, ja niin hän on tehnyt. Koeta sinä sen sijaan pysyä nahoissasi kiusaamatta muita, vaikka sinulla olisi kuinka paha olo.
Ei minulla ole paha olo. Totesin vain mitä on tullut nähtyä. Vasta opin tästä koko asiasta kun täällä palstoja lueskelin, eli valitat ihan väärälle henkilölle. Jos lopettasit oman pahanolon purkamisen satunnaiselle vierailijalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan mulle jauhetaan paskaa. Haluaisin vain kaverin!
- Anonyymi
Et omista yhtään kavereita, sanot. En minäkään! Kavereita ei vaan omisteta!
Kaveruudet ja ystävyydet syntyvät yhteisen tekemisen parissa itsestään. On kaikenlaisia seuroja, yhdistyksiä, opiskeluharrastuksia, urheilua, metsästystä, kalastusta jne. Mikä sinua kiinnostaisi?
Kuten sanoin, en omista kavereita, mutta kavereita minulla silti on. Kaikki kaverit löytyvät jonkun harrastuksen ja työn piiristä. Omissa piireissäni olen kaikkien kaveri, jonkun kaveri enemmän jonkun toisen kaveri ehkä vähemmän. Aikuinen mies olen, elän omaa elämääni, kaverit omaansa. Kavereita tulee ja menee. En omista kavereitani!- Anonyymi
Niin. Tervetuloa harrastamaan!
- Anonyymi
En oikein harrasta mitään.
- Anonyymi
Varmaa sählyn peluu. Ajatteli alottaa sen kyllä. Kaipaisin kaverin kavereita. En tiedä kokoajan on yksin eikä ole ees naiskavereita. En tiiä mitä mus on vikana.
- Anonyymi
Johonkin ns. normaaliin seurakuntaan kun menee niin siellä on yleensä ihan mukavaa väkeä ja saattaa hyvinkin löytyä ystäviä tai jopa elämänkumppani.
- Anonyymi
...tota noinikään. koska saamme paikallisesta aviisista lukee ap:n 80-vuotisjuhlista?
siihen 30 vuoteen montakin vuotta lisää.- Anonyymi
Mut joo olisiko täälä kaveria ketään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279