Avoin kirje mtv

Anonyymi

Toivon sydämestäni että mtv tekee omat johtopäätöksiä ja aina oli kuka tahansa jota syytetään rikoksesta niin ainaki siksi aikaa kunnes tuomio on lain voimainen niin ihminen laitettaisiin sivuun telkkarista.

Jos tuomio on syyllinen niin ette laittasi ihmistä enää telkkariin..

Teillä on todella suuri valta Suomessa miten ihmiset ajattelevat asioista ja jos tuomittu syyllinen on telkkarissa niin ainakin minulle tulee henkilökohtaisesti tunne että te jollain tavalla hyväksytte teon.

Näyttäkää isona pomona ettette hyväksy kaikkea mitä teidän alaiset tekee vapaa aikoinaan.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä miten muut ajattelee, mutta teillä MTV on todella iso valta muuttaa ihmisten käsityksiä..

      En tunne ketään teistä.

      Mutta television kautta teistä välittyy sellainen että välitätte ihmisistä.

    • Anonyymi

      Tossa asiassa se tyttö on ihan yhtä syyllinen, ei sitä kukaan pakottanut juomaan itseään siihen kuntoon. Naurettavaa nostaa juttu tollasesta asiasta. Ei sillä mimmillä ole kaikki kotona.

      • Anonyymi

        Jos telkusta poistettaisiin kaikki, jotka olivat kännissä ja nukkuivat lusikassa viikonloppuna, ei sinne montaa jäisi!! Miksi toinen känniläinen on vaan "rikollinen"? Mieti sitä!!


      • Anonyymi

        Millä lailla tyttö on syyllinen siihen että Roope riisui omat ja hänen housunsa ja lähenteli?


      • Anonyymi

        oo roope hiljaa, ja häpeä jos osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos telkusta poistettaisiin kaikki, jotka olivat kännissä ja nukkuivat lusikassa viikonloppuna, ei sinne montaa jäisi!! Miksi toinen känniläinen on vaan "rikollinen"? Mieti sitä!!

        Jos nainen on sammuneena nukkumassa huoneessa, niin ei kenellekään ole oikeutta mennä riisumaan sammuneen ihmisen housut. Ja vielä erikoisempaa on sen jälkeen riisua omat housunsa ja mennä munasillaan sammuneen naisen viereen. Kuinka härski voi olla, että yrittää päästä panemaan sammunutta ihmistä?


    • Anonyymi

      Siinäpä pyytelet

    • Anonyymi

      Molemmat päättävät yhdessä känniääliöinä lähteä baarista samaan osoitteeseen. Päädytään makuulle. Toinen riisuu housut. Toinen ei halua. Tilanne jää siihen. Yö menee lusikassa.
      Seuraavana aamuna tulee toiselle morkkis känniääliöinnistä, toinenkin funtsii, että onnex ei sexiä ollutkaan.
      Kolmen vuoden päästä toinen päättääkin purkaa ahdistuksensa rikossyytteeksi. Lusikkaläheisyys ja puolialastomuus tuo toiselle tuomion. Tulee tuomio, menee työpaikka ( -paikat) ja elanto.
      Ei helvetti sentään, mihin tää hössötys on mennyt..
      Roope, sä oot ihan normaali mies, joka ajatteli sadantuhannen muun kanssa ko iltana, että ihan mukava tyttö, vois olla kiva vaikka olla lähemminkin kimpassa. Vaan okei, esileikin jälkeen tulikin pakit, antaa olla.
      Kiitos tuli kolmen vuoden päästä.
      Ja kirjoitan tätä naisena, joka ei harrasta yhdenyön juttuja, mutta on kyllä sellaisen kokenut. Ja pisti samanlaisen stopin. Ei olis ikinä tullut mieleenkään syyttää miestä siitä, että ensin ehkä teki mieli, sit ei.

    • Anonyymi

      Niinpä olen sitä mieltä, ettei sillä mimmillä ole kaikki kotona.

    • Anonyymi

      Eikö aikuinen ihminen ole vastuussa itsestään, eli saako kaikki anteeksi jos juo itsensä tiedottamaan kuntoon. Ihan pimee toi mimmi.

      • Anonyymi

        Keinot on monet, kun julkisuuteeen halutaan. Tuskin tuokaan tyrkky eka kertaa oli asialla. Nyt esittää viatonta uhria. Häpeäisi ja olisi hiljaa, kun naisena juo itsensä tohon kuntoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keinot on monet, kun julkisuuteeen halutaan. Tuskin tuokaan tyrkky eka kertaa oli asialla. Nyt esittää viatonta uhria. Häpeäisi ja olisi hiljaa, kun naisena juo itsensä tohon kuntoon!

        Jos minä löytäisin kadulta sammuneen naisen, niin soittaisin apua paikalle ja huolehtisin, että kaikki on hyvin. Minulle ei tulisi mieleen alkaa riisumaan sammuneen ihmisen housuja. Ei tulisi myöskään mieleen riisua omia housujani.


      • Anonyymi

        Siis yritätkö sanoa että tiedottamalle saa tehdä mitä vaan? Koskeeko vaan alkoholia vai päteekö myös jos uhri on huumattu? Entä jos on sairaalassa tiedottomana, saako silloin riisua vaatteet ja lusikoida?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä löytäisin kadulta sammuneen naisen, niin soittaisin apua paikalle ja huolehtisin, että kaikki on hyvin. Minulle ei tulisi mieleen alkaa riisumaan sammuneen ihmisen housuja. Ei tulisi myöskään mieleen riisua omia housujani.

        Jos minä näkisin kadulla sammuneen naisen en varmasti tekisi mitään koska voisin saada syytteen. Nopeasti kävelisin ohi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä näkisin kadulla sammuneen naisen en varmasti tekisi mitään koska voisin saada syytteen. Nopeasti kävelisin ohi!

        Samat sanat ja neuvoisin kaikkia miehiä, varsinkin julkisuuden kanssa tekemisissä olevien, juoksemaan ohi.


    • Anonyymi

      Roope täällä kirjoittaa puolustus puheenvuorojaan esiintyen eri henkilönä. Oo Roope hiljaa. Et olisi televisiossa ilman sukusi suhteita ja hyväveli kerhoa. Kukaan ei jaksa katsoa sun naamaa. Olet samaa kategoriaa kuin se ym TV-juontaja, joka joutui jättämään pestit kun otti salakuvia naisista.

      • Anonyymi

        Ja höpöhöpö!! Roopella on paljon meitä puolustajia ja tykkääjiä! Tuollainen tyrkkynainen teki vain itsensä naurettavaksi. Roope on komea ja mukava mies, jonka aika moni ottaisi bilekaveriksi, eikä varmaan sitä jälkeen päin pahalla muistaisi. Halit Roopelle!


      • Anonyymi

        Roope on telkkarissa koska on niin ihqu! Keskinkertainen muusikko ja näyttelijä mutta ei sillä niin väliä kun äidit ja tyttäret tykkää!


    • Anonyymi

      Vuosia vanha tapahtuma, kahdenkeskinen tapahtuma, alkoholi ja morkkis... Jos tässä on nykyään riittävät eväät käräjäoikeudelle antaa tuomio, niin sitten ollaan menty jo aivan liian pitkälle. Tällaisessa tilanteessa ollaan sana sanaa vastaan, kun mitään todisteita ei ole pakottamisesta. Nyt käräjäoikeudelle riitti tuomion antamseen tytön kitinät, sekä hänen omat mielenterveysongelmansa... niitä ei pystytä millään muotoa vääntämään enää todisteeksi.

      Mielensäpahoittamis- ja uhriutumiskulttuuri, sekä viha- ja valhekulttuuri näyttelevät jo aivan liian suurta roolia ja hajottaa kansan yhtenäisyyttä... Sellaiseen alentuminen syö selkärankaa pahemmin kuin osteoporoosi.

      Toivottavasti ylempi oikeusaste vapauttaa Roopen.

      • Anonyymi

        Minä toivon, että tästä eteenpäin sammuneen naisen ei tarvitse pelätä, että joku repii siltä housut jalasta tai tunkee munasillaan hänen viereen, jos on sattunut juomaan liikaa ja on tiedottomassa tilassa. Lisäksi toivon, että jos nainen on sammuneena, niin housujen riisumisen ja seksuaalisen hyväksikäytön sijasta pyritään varmistaa, että nainen on turvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä toivon, että tästä eteenpäin sammuneen naisen ei tarvitse pelätä, että joku repii siltä housut jalasta tai tunkee munasillaan hänen viereen, jos on sattunut juomaan liikaa ja on tiedottomassa tilassa. Lisäksi toivon, että jos nainen on sammuneena, niin housujen riisumisen ja seksuaalisen hyväksikäytön sijasta pyritään varmistaa, että nainen on turvassa.

        Ja minä toivon, että juo yksin kodissaan, eikä sitten lähde miehiä iskemään!
        Miksi yleensä pitää juoda siihen tilaan, ettei ymmärrä mitä ympärillä tapahtuu?
        Jos on noin pelokas, niin istuu sitten selvin päin kotonaan, yksin. Varmasti tuollaista on nuoruudessa tapahtunut aika monelle, niin miehelle, kuin naiselle, muttei ole tullut mieleenkään syyttää siitä vain toista osapuolta. Lapsellista teeskentelyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä toivon, että tästä eteenpäin sammuneen naisen ei tarvitse pelätä, että joku repii siltä housut jalasta tai tunkee munasillaan hänen viereen, jos on sattunut juomaan liikaa ja on tiedottomassa tilassa. Lisäksi toivon, että jos nainen on sammuneena, niin housujen riisumisen ja seksuaalisen hyväksikäytön sijasta pyritään varmistaa, että nainen on turvassa.

        Tämä. Tosi moni täällä tuntuu ajattelevan että nainen sai mitä ansaitsi kun kerran oli kännissä ja sammui. Mikä on miehen vastuu tässä? Ihan oikeastiko sammunut nainen on joillekin ”kutsu” tehdä seksirikos? Sensijaan että syytetään omassa sängyssään nukkunutta naista, miksei kysellä esim sitä miksei Roope lähtenyt kotiin, miksei Roope nukkunut sohvalla, miksei Roope pitänyt housuja jalassa. Miksei Roope käyttäytynyt kuten miehen olisi kuulunut tuossa tilanteessa käyttäytyä.
        On epäolennaista oliko nainen juonut tai miten kauan tapauksesta on kulunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Tosi moni täällä tuntuu ajattelevan että nainen sai mitä ansaitsi kun kerran oli kännissä ja sammui. Mikä on miehen vastuu tässä? Ihan oikeastiko sammunut nainen on joillekin ”kutsu” tehdä seksirikos? Sensijaan että syytetään omassa sängyssään nukkunutta naista, miksei kysellä esim sitä miksei Roope lähtenyt kotiin, miksei Roope nukkunut sohvalla, miksei Roope pitänyt housuja jalassa. Miksei Roope käyttäytynyt kuten miehen olisi kuulunut tuossa tilanteessa käyttäytyä.
        On epäolennaista oliko nainen juonut tai miten kauan tapauksesta on kulunut.

        Roope käyttäytyi juuri niinkuin känninen heteromies toimii. Sen tiesi myös jokainen asunnossa ollut jo etukäteen. Olisivat silloin toimineet ja puuttuneet asiaan. Tuntuu vähän ryhmätyöltä tämä Roopen syyllistäminen. Kauan vei aikaa suunnitella.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roope käyttäytyi juuri niinkuin känninen heteromies toimii. Sen tiesi myös jokainen asunnossa ollut jo etukäteen. Olisivat silloin toimineet ja puuttuneet asiaan. Tuntuu vähän ryhmätyöltä tämä Roopen syyllistäminen. Kauan vei aikaa suunnitella.?

        Jos olet sammuneena, niin sulta voi riisua housut? Sun viereen voi tulla lusikoimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roope käyttäytyi juuri niinkuin känninen heteromies toimii. Sen tiesi myös jokainen asunnossa ollut jo etukäteen. Olisivat silloin toimineet ja puuttuneet asiaan. Tuntuu vähän ryhmätyöltä tämä Roopen syyllistäminen. Kauan vei aikaa suunnitella.?

        Miksi nämä eivät saaneet syytettä heitteillejätöstä? Olivat huolissaan mutta...


    • Anonyymi

      Ehkä tämä kannattaa osoittaa suoraan Mtv:n palautekanavaan. Mtv:n boss tuskin lukee tätä palstaa.

    • Anonyymi

      Roope Salminen on lain edessä syytön mies sillä hän ei ole saanut lainvoimaista tuomiota koska hän valittaa tuomiostaan hovioikeuteen. Vasta hovioikeuden tuomio, oli se sitten mikä tahansa, on lainvoimainen tuomio. Siihen saakka Salmista koskee syyttömyysolettama joka on oikeusvaltion yksi kulmakivistä. Tämä on hyvä jokaisen muistaa.

      • Anonyymi

        Sanoin aloituksessa että oli kuka tahansa. En puhunu Salmisesta vaan yleisellä tasolla.

        Tällä juuri tarkoitin ku sanoin että MTV on suuri vaikutusvalta.

        Monissa työpaikoissa on ehdoton ei että ei voi tehdä työtä jos on parhaillaan epäilty jostain rikoksesta...

        (Salmisen kohdalla juttu on kesken ja lopullinen tuomio ei ole tullu.)

        Syy miksei monissa työpaikoissa saa olla töissä ku epäillään rikoksesta - on työpaikan maine.

        Koska varsinkin nykyään sosiaalinen media on ilkeä.

        Monissa työpaikoissa vaaditaan asiallista käytöstä myös vapaa aikoina. Elää saa ja nauttia, mutta ei niin että työpaikan maine menee.

        Monissa paikoissa jos ihminen saa tuomion ni hänet siirretään muualle koska katsotaan että tekee hallaa paikalle.

        Esimerkiksi jos kassa pöllii rahaa jostain ja jää kiinni ni työpaikka on mennyttä.

        Toi oli vain esimerkki tapaus..

        Telkkarissa ihminen edustaa samalla sitä missä on töissä.


        En tiedä onko syyllinen vai ei. Ja aloitukseni oli tarkoittu yleisesti.

        Mutta kuten huomaatte ni ei kukaan ajattele muuta tällä hetkellä..

        MTV kannattaisi miettiä omaa imagoaan.

        Vaikkei sillä ole minulle väliä.

        Vähemmästäkin on telkkarista laitettu syrjään. Samat säännöt pitää koskea kaikkia..

        Ps. Eräs ylen juontaja sai siirron töistä ku teeskenteli että joi olutta lähetyksessä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe