Äiti masentaa minut

Anonyymi

Oma äiti masentaa minut moittimalla painoani. Se tuntuu äärimmäisen pahalta. Masentaa kovin, Hän vähätteli laihtumistani. En jaksa tapella vanhan ihmisen kanssa. Silti hänen sanansa satuttavat suuresti.
Kun minulla oli naisystävä, hän valitti siitäkin. Se ei ollut hänelle hyvä. Välillä tuntuu, että minun pitäisi elään äitini valmistaman muotin mukaan. Kun minulla oli velkaa, hänen mielestään minun olisi pitänyt jättää velka maksamatta. Parhaat välit minulla oli äitini kanssa 80 - luvulla. Lapsuudessani 70- luvulla riitelimme paljon. Pakenin sanasotaa autotalliin.
90 -ja 2000 - luvuilla se on jatkuvaa minun nälvimistäni.
Kun muutin avioeron jälkeen omaan asuntooni, niin hän moitti kaappijärjestystä ja alkoi muovata keittiötä
mieleisekseen. Viimeviikolla hän pakotti minut luokseen käymään huonossa säässä, vaikka tarjosin seuraavaa päivää. Ei se voinut käydä. Tänään hän soitti ja valitti lihavuudestani.
Miksi minulla täytyy olla niin hankala äiti?

4

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai jotkut vaan on.
      Omalleni olen kostanut siten, etten ole nyt koronaan vedoten käynyt katsomassa häntä kuin pari kertaa koko vuotena laitoksessa.

• Anonyymi

On varmasti kurjaa, kun äiti on niin hankala. Itse taidat olla jo lähellä viittäkymmentä, joten voisit hyvin ulkoistaa äidin elämästäsi. Äitisi ei enää muutu, mutta omaa suhtautumistasi äitiisi voit muuttaa.

Pane äidillesi rajat! Kerro se hänelle, että et halua kuulla lihavuudestasi etkä halua hänen puuttuvan sinun asioisi. Sano, että pyydät häneltä kyllä apua, jos sitä tarvitset.

• Anonyymi

Hyvin mahdollista, että sinulla on narsistinen äiti ja sille ei oikein voi mitään. Yritä parhaasi suojella itseäsi hänen käytökseltään.

• Anonyymi

Huonojen äitien ruokaa saa kaupoista, kuka mahtaa ostaa sellaista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4464
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      48
      1808
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1619
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1608
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1537
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      89
      1130
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1103
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1097
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1051
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      64
      1035
    Aihe