TAIVAASSA LAULU RAIKAA!

Anonyymi

Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas.”
Ilm 15:3

63

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä on jo hyvä harjoitella! 😁

      • Anonyymi

        Jo vain!


      • Anonyymi

        Naapurit tykkää ja pääsee ennenaikaisesti paratiisiin 🤣


    • Anonyymi

      Siellä niidenkin laulu soi kauniisti, joilla täällä sujuu enemmän nuotin vierestä, JOS vain Jeesukseen turvautuvat!

      • Anonyymi

        Heil Mooses, sinä suuri harhaanjohtaja!


    • Anonyymi

      ”Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.”
      Ilm 14:3

      • Anonyymi

        Ei taida olla soolo-osuuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla soolo-osuuksia?

        Ei tiettävästi. Sen sitten kuulee aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla soolo-osuuksia?

        En tiedä. Ohjelmaa ei ole julkaistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tiettävästi. Sen sitten kuulee aikanaan.

        Sinun todistuksesi ovat minun ikuinen perintöosani, sillä ne ovat minun sydämeni ilo.


    • Anonyymi

      ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista”
      Ilm 5:9

      • Anonyymi

        Kaikkien aikojen uskovat laulavat yhdessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien aikojen uskovat laulavat yhdessä!

        Kyllä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien aikojen uskovat laulavat yhdessä!

        Suurin osa teistä on kuitenkin keskenmenneitä ja abortoituja alkioita, jotka Taivaassa yhtäkkiä aikuisiksi muuttuneina eivät osaa lukea tai ajaa polkupyörää eivätkä omaa yhtäkään kokemusta ihmisenä elämisestä.


      • Anonyymi
        Repe_Ruutikallo kirjoitti:

        Suurin osa teistä on kuitenkin keskenmenneitä ja abortoituja alkioita, jotka Taivaassa yhtäkkiä aikuisiksi muuttuneina eivät osaa lukea tai ajaa polkupyörää eivätkä omaa yhtäkään kokemusta ihmisenä elämisestä.

        Niinhän sinä luulet...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet...

        Täällä on Pyhän Hengen vastaanottaneitten uskovien toimesta vahvistettu, että alkiot pääsevät suoraan Taivaaseen, missä ne muuttuvat fysiikaltaan sellaisiksi aikuisiksi kuin heistä olisi tullut jos olisivat saaneet elää ilman varhaista väkivaltaista kuolemaansa.

        Kiistätkö tämän uskovien kertoman?

        Yksin abortteja tehdään Suomessa vuosittain 3-4 kertaa enemmän kun on Jeesuksen seuraajien kuolleisuus.


      • Anonyymi
        Repe_Ruutikallo kirjoitti:

        Täällä on Pyhän Hengen vastaanottaneitten uskovien toimesta vahvistettu, että alkiot pääsevät suoraan Taivaaseen, missä ne muuttuvat fysiikaltaan sellaisiksi aikuisiksi kuin heistä olisi tullut jos olisivat saaneet elää ilman varhaista väkivaltaista kuolemaansa.

        Kiistätkö tämän uskovien kertoman?

        Yksin abortteja tehdään Suomessa vuosittain 3-4 kertaa enemmän kun on Jeesuksen seuraajien kuolleisuus.

        ”...jotka Taivaassa yhtäkkiä aikuisiksi muuttuneina eivät osaa lukea tai ajaa polkupyörää eivätkä omaa yhtäkään kokemusta ihmisenä elämisestä.”

        On turhaa yrittää järkeillä kaikkea. Jumalalla on kuitenkin varattuna omilleen jotain sellaista, josta täällä kenelläkään ei ole mitään aavistusta.
        Jumala ja hänen tekonsa ovat varmasti paljon ihmeellisemmät kuin voimme ikinä täällä käsittää.
        Me elämme täällä kuoleman varjon laaksossa, mutta vasta perillä Taivaan ( Heaven, not sky ) ihanuudessa alkaa ELÄMÄ.
        Uskon lujasti, että murhatut alkiot ja sikiöt ovat Jeesuksen omia odottamassa.


      • Anonyymi
        Repe_Ruutikallo kirjoitti:

        Täällä on Pyhän Hengen vastaanottaneitten uskovien toimesta vahvistettu, että alkiot pääsevät suoraan Taivaaseen, missä ne muuttuvat fysiikaltaan sellaisiksi aikuisiksi kuin heistä olisi tullut jos olisivat saaneet elää ilman varhaista väkivaltaista kuolemaansa.

        Kiistätkö tämän uskovien kertoman?

        Yksin abortteja tehdään Suomessa vuosittain 3-4 kertaa enemmän kun on Jeesuksen seuraajien kuolleisuus.

        Huumoria, hienoa! 😆


    • Anonyymi

      kiitos jeesus kiitos kiitos
      kiitos jeesus kiitoos kiitoooos
      nyt ei jaksa

      • Anonyymi

        olen kuulemma potti vai oliko se botti eli robotti😀


      • Anonyymi

        Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä, ettei riitapuolesi vetäisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei sinua pantaisi vankeuteen.


      • Anonyymi

        Ei sitä jaksa, kun sinulla ei ole sydämessä uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen kuulemma potti vai oliko se botti eli robotti😀

        Koita nyt jo päättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen kuulemma potti vai oliko se botti eli robotti😀

        Huumoria, hienoa! 😆


    • Anonyymi

      Aamen! Silloin lauletaan!

      • Anonyymi

        Aamiainen kiitos


      • Anonyymi

        Aamiainen kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamiainen kiitos

        Aamiainen kiitos jeesus kiitos kiitos😂


    • Anonyymi

      Uomen!

    • Anonyymi

      Kiitos kun jaksat jakaa hyvää täällä saastan keskellä.

      💕💕💕💕💕💕💕💕

      • Anonyymi

        Pimeydessä pitää sytyttää kynttilä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeydessä pitää sytyttää kynttilä.

        Led lamppu on huomattavasti tehokkaampi.


      • Anonyymi
        O-li-ver kirjoitti:

        Led lamppu on huomattavasti tehokkaampi.

        Kyllä, myönnetään, mutta nyt olikin kyse kuvainnollisesta puheesta. 😊


      • Anonyymi
        O-li-ver kirjoitti:

        Led lamppu on huomattavasti tehokkaampi.

        Eksytyksen syvyyden ja voimakkuuden käsittäminen edellyttää hengellisen voimakentän moniulotteisen dynamiikan sisäistämistä ehdottoman syväluotaavan oivalluksen ja omistavan ymmärtämisen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksytyksen syvyyden ja voimakkuuden käsittäminen edellyttää hengellisen voimakentän moniulotteisen dynamiikan sisäistämistä ehdottoman syväluotaavan oivalluksen ja omistavan ymmärtämisen kautta.

        Joo’o.


      • Anonyymi
        O-li-ver kirjoitti:

        Led lamppu on huomattavasti tehokkaampi.

        Voe hyväne aeka kuitennii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, myönnetään, mutta nyt olikin kyse kuvainnollisesta puheesta. 😊

        Jep!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, myönnetään, mutta nyt olikin kyse kuvainnollisesta puheesta. 😊

        ”Mutta me uskomme Herran Jeesuksen armon kautta pelastuvamme, samalla tapaa kuin hekin."


    • Anonyymi

      Ei sillä sieluilla ei ole ruumista,keuhkoja ym , siis ei voi laulaa. Laulu tulee magnetofonilta. Tai voihan siellä olla nykytekniikkaakin äänentoistossa.

      • Anonyymi

        Kyllä siellä lauletaan, mutta vain Jeesuksen verellä pestyt pääsee sinne. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä lauletaan, mutta vain Jeesuksen verellä pestyt pääsee sinne. 😊

        Voi jeesus, ei kyllä ole lasten katseltavaa, kun hihhulit siellä verissäpäin hoilottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä lauletaan, mutta vain Jeesuksen verellä pestyt pääsee sinne. 😊

        Siis varsinaiset hurmebakkanaalit, etten sanoisi!


      • Anonyymi

        Siellä Jeesuksen omat ovat ylösnousemusruumiissa. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus, ei kyllä ole lasten katseltavaa, kun hihhulit siellä verissäpäin hoilottaa.

        Ei olla verissäpäin. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla verissäpäin. 😁

        Koita nyt päättää oletteko "Jeesuksen verellä" pestyjä, vai ette.
        Anonyymi 3.10.2020 14:41 väittää niin. 😁entten, tentten😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt päättää oletteko "Jeesuksen verellä" pestyjä, vai ette.
        Anonyymi 3.10.2020 14:41 väittää niin. 😁entten, tentten😁

        Taitaa olla niin, että teille joillekin on turhaa mitään hengellisistä kertoa. Ette te mitään ymmärrä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niin, että teille joillekin on turhaa mitään hengellisistä kertoa. Ette te mitään ymmärrä...

        Taitaa olla niin, että niistä "hengellisistä" on parasta puhua alan ammattilaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä lauletaan, mutta vain Jeesuksen verellä pestyt pääsee sinne. 😊

        Iljettävä ajatuskin!
        Sitäpaitsi uskovaisten seura, se on yhtä helvettiä se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niin, että teille joillekin on turhaa mitään hengellisistä kertoa. Ette te mitään ymmärrä...

        Vikahan ei missään tapauksessa voi olla osaamattomissa kertojissa, eihän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jeesus, ei kyllä ole lasten katseltavaa, kun hihhulit siellä verissäpäin hoilottaa.

        Noin voi kirjoittaa vain henkilö, joka ei ymmärrä hengellisistä yhtään mitään!


      • Anonyymi
        Repe_Ruutikallo kirjoitti:

        Vikahan ei missään tapauksessa voi olla osaamattomissa kertojissa, eihän?

        Teille on näköjään mahdotonta puhua hengellisistä asioista. Ne on näet tutkisteltava hengellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille on näköjään mahdotonta puhua hengellisistä asioista. Ne on näet tutkisteltava hengellisesti.

        Oliskohan psykiatrin toimenkuvaan kuuluvia, ne teidän hengellisten asiain tutkistelut?


      • Anonyymi
        Repe_Ruutikallo kirjoitti:

        Vikahan ei missään tapauksessa voi olla osaamattomissa kertojissa, eihän?

        Tottakai voi olla. Sanotaanhan Raamatussakin näin:
        ” Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.”
        2 Kor 4:7

        Jeesukseen uskovat ovat monin tavoin vajavaisia ihmisiä. Siksi me tarvitsemme Jeesuksen armoa ja rakkautta niin paljon.


    • Anonyymi

      Ja varmasti!

    • Anonyymi

      Siinä se korona leviää kun pakkomielteiset kailottaa kitarisat pihalla.

      • Anonyymi

        Hah! Koronat ja muut taudit ei siellä vaivaa. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah! Koronat ja muut taudit ei siellä vaivaa. 😁

        Mutta kuppa siellä varmasti kyllä leviää - jos se taivas on enkeleineen kaikkineen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuppa siellä varmasti kyllä leviää - jos se taivas on enkeleineen kaikkineen...

        Sori, mutta Taivaassa ei ole mitään sairautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori, mutta Taivaassa ei ole mitään sairautta.

        Toivottavasti ei, kun suuri enemmistö lääkäreistä ei sinne kuitenkaan pääse. Reinikainen, Orava ja Tuuliranta eivät ehtisi kovin suurta potilasmäärää hoitaa.


      • Anonyymi
        Repe_Ruutikallo kirjoitti:

        Toivottavasti ei, kun suuri enemmistö lääkäreistä ei sinne kuitenkaan pääse. Reinikainen, Orava ja Tuuliranta eivät ehtisi kovin suurta potilasmäärää hoitaa.

        Huumoria, hienoa! 😆


    • Anonyymi

      Siinä kuorossa haluan olla! 😁

    • Anonyymi

      Laulu raikaa ja korona leviää

    • Anonyymi

      Niin raikaakin!

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe