Nyt tämä saa riittää!

Anonyymi

Nasu on seonnut ja alkanut levittää faktoja tietokirjoista, millä nopeudella pääse irti maan tai auringon vetovoimasta. Mitä ihmettä!

Tästä tulikin mieleen pintakiihtyvyys g. Siinä kaavassa on mukana säde ja massa.

Onko kaava väärä vaiko maan tiheys väärin laskettu? Kenties litteä maa on paksu? Vain tåmä epäloogisuus estää uskomasta litteeän maahan!

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin.

Kirjoitin faktoja tietokirjoista, siis mitä ihmettä?
      Uskaltaako persekärpäseni kyseenalaistaa tiedemiesten väittämät? Mitkä ovat omat arvelusi tai mittaustuloksesi millä nopeudella esim. Maan vetovoimasta irtaudutaan?
      Heitän tähän puolestasi vastakommentin koska tiedän ettet älykkääseen vastaukseen kykene.

Itse ajattelen että olisin kuin Jaakko pavunvarressa eli nykypäivään siirrettynä tikkailla jotka olisivat kuuhun asti. Olen varma että hitaasti edeten pääsisin Kuupalloon asti.

Näin näppärästi siis kumosin oman väitteeni yli 11 km /s pakonopeudesta.
      Onko nyt hyvä?

• Anonyymi

Sekoitat minut toiseen. Lisäksi perun väitteeni, että olet kaivanut lukusi tietokirjasta, sillä kertomasi pakonopeuden mittausmenetelmät ovat taattua salaliittomiesten ehtaa aineenvaihduntatuotetta.

Innostuin heti noista tikkaista, koska tuolla juuri todistimme vääräksi ne kaavat, mitkä väittävät tikkaiden romahtavan omaan painoonsa. Käytännön testissä joudut kuitenkin pystäyttämään kuun, sehän kiertää maata vinhalla vauhdilla (elä luota tietokirjan lukuun) ja vääntäisi tikkaat rikki. Tähän voit käyttää yhtä hyvin MV-sivustollakin myytävää järjenpysäytintä. Se toimii, vakuuttavat monet MV-lukijat sairaalavuoteeltaan - toisin kun ahkeraan testattu Venäläinen ahterinpäristin.

• Anonyymi

Ja taas se perskärpänen, keksisit joskus jotain uutta. Paitsi, jos tunnet todellakin niin suurta yhteenkuuluvaisuutta siihen laitumella häntäänsä huiskivaan nautaan. Tosin te kumpikin näette suuren, tasaisen pellon, eihän sen ulkopuolella voi olla mitään maailmaa.

• Anonyymi

Mihin sinä sitä tiheyttä tarvitset? Massaltahan siinä yritetään päästä karkuun.

• Anonyymi

Ota käteen lettu ja jalkapallo. Huomaat että pallossa on enemmän tilavuutta eli massaa jos tiheys on sama. Niin tuo pakonopeus korreloi massan kanssa ja litteässä maassa pitäisi olla suurempi tiheys, jotta pakonopeus olisi 11,2kms. On kaavassa myös säde mikä viittaa pallon säteeseen, ei tason. Mutta ollaan suurpiirteisiä ja olen sinun puolella. Kyllä maan tiheys on laskettu väärin...

• Näissä avaruusasioissa olen huomannut että ne ovat oikeellisesti filosofisia ilman mitään todellisuuspohjaisia todisteita.

Voimme siis puhtain mielin ajatella kiipeämistä tikkaita pitkin Kuupalloon saakka.
        Suljemme pois sinänsä epärealistisen ajatuksen tikkaiden pituudesta ja sen kestävyydestä.
        Olen varma että vaikka pakovoimani on hyvin vaatimaton niin sinne pääsisin.

En ole nähnyt järjellisiä perusteita "tiedemiesten" esittämään 11,2 km/ s- nopeuteen; sen te arvoisat teoreetikot minulle tyhmälle selittänette.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota käteen lettu ja jalkapallo. Huomaat että pallossa on enemmän tilavuutta eli massaa jos tiheys on sama. Niin tuo pakonopeus korreloi massan kanssa ja litteässä maassa pitäisi olla suurempi tiheys, jotta pakonopeus olisi 11,2kms. On kaavassa myös säde mikä viittaa pallon säteeseen, ei tason. Mutta ollaan suurpiirteisiä ja olen sinun puolella. Kyllä maan tiheys on laskettu väärin...

No se litteä maahan ulottuu joidenkin mukaan loputtomiin sinne jäävallien taa, joten voihan se hyvinkin olla maapalloa raskaampi.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Näissä avaruusasioissa olen huomannut että ne ovat oikeellisesti filosofisia ilman mitään todellisuuspohjaisia todisteita.

Voimme siis puhtain mielin ajatella kiipeämistä tikkaita pitkin Kuupalloon saakka.
        Suljemme pois sinänsä epärealistisen ajatuksen tikkaiden pituudesta ja sen kestävyydestä.

En ole nähnyt järjellisiä perusteita "tiedemiesten" esittämään 11,2 km/ s- nopeuteen; sen te arvoisat teoreetikot minulle tyhmälle selittänette.....

Ai, kaava tuohon on yläastefysiikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, kaava tuohon on yläastefysiikkaa.

Nuo pakovoimalaskelmat avaruuteen pääsemisestä ovat aivan naurettavia.
        Tämä kuuluu kaikkeen siihen paskaan mitä meille syötetään Kuukäynneitä lähtien jo hölmöt uskovat kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kuuluu kaikkeen siihen paskaan mitä meille syötetään Kuukäynneitä lähtien jo hölmöt uskovat kaiken.

Kiitos, tuli tämäkin selväksi. Newton teki tästä ensimmäiset laskelmat mutta nyt se on kumottu, yli kahden sadan vuoden jälkeen. Nii joo, käytätkö navigaattoria? Se perustuu noihin naureuttaviin kaavoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkäs Sinä uskot? Jos et noihin tosiasioihin joita sinua paljon älykkäämmät ja koulutetummat tiedemiehet ovat tehneet vuosisataisilla mittauksilla ja laskelmilla?
        Jos kerran tiedät kaiken, miksi sitten panttaat tietoasi, totuus esiin!

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Näissä avaruusasioissa olen huomannut että ne ovat oikeellisesti filosofisia ilman mitään todellisuuspohjaisia todisteita.

Ethän sinä näe järjellisiä perusteita, paitsi littuhörhöjen valhesivustoilla.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Et ole huomannut, et vain tyhmyyttäsi ymmärrä fysiikkaa ja kosmologiaa.

• Anonyymi

Joka vuosi n. 7 % aussien väestöstä tippuu avaruuteen

• Anonyymi

Mitä on aussiet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä on aussiet?

Australia on yksi niistä paikoista mihin kukaan Littapää ei uskalla matkustaa koska joka päivä näkee taivaalla paljain silmin ympäri vuorokauden asioita joita ei voi tapahtua Litteässä Maassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Australia on yksi niistä paikoista mihin kukaan Littapää ei uskalla matkustaa koska joka päivä näkee taivaalla paljain silmin ympäri vuorokauden asioita joita ei voi tapahtua Litteässä Maassa.

Höpönlöpönpöppö. Ei tietenkään näe. Maa on litteä. Pallovalhe on nasan kehittelemä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpönlöpönpöppö. Ei tietenkään näe. Maa on litteä. Pallovalhe on nasan kehittelemä.

Mites kun maaan todellinen muoto(pallo) tunnettiin jo parituhatta vuotta sitten, ja ainakin tuolta keskiajalta lähtien kaikki tiedemiehet ovat olleet yksimielisiä siitä.
        Nasa on ollut olemassa reilut kuusikymmentä vuotta. Sun kannattaisi nyt hiukan tarkistaa tuota väitettäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites kun maaan todellinen muoto(pallo) tunnettiin jo parituhatta vuotta sitten, ja ainakin tuolta keskiajalta lähtien kaikki tiedemiehet ovat olleet yksimielisiä siitä.
        Nasa on ollut olemassa reilut kuusikymmentä vuotta. Sun kannattaisi nyt hiukan tarkistaa tuota väitettäsi.

Ausseja ei voi kukaan pelastaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ausseja ei voi kukaan pelastaa

Sinua ei voi kukaan pelastaa omalta typeryydeltäsi.

• Anonyymi

Väitetyt pakonopeudet on huuhaata. Jos maasta menisi Kuuhun tikapuut, väitän että kykenisin kiipeämään Kuuhun ilman pakonopeutta ihan kävelyvauhdilla.

Varsinkin litteässä maassa, jossa Kuun väitetään kiertävän kehää noin 3000km maailmamme yläpuolella.

• Anonyymi

Tietysti ei tarvittaisi pakonopeutta jos olisi niin vahva raketti että siinä riittäisi työntövoima lentää suoraan pois päin kunnes vetovoiman vaikutus on käytännössä haihtunut, mutta sellaisia ei ole. Jo kiertoradalle pääsyyn mennessä on poltettu loppuun rekan kokoisia apuraketteja. Vähän kuin surmanajaja yrittäisi ajaa sen häkkipallon seinää ylös päin, ei riitä prätkässä voima vaikka pito riittäisikin. Helpommalla pääsee kun ajaa ympyrää ja kiihdyttää vähitellen ja lähtee sitten radalta keskipakovoiman avulla.

• Anonyymi

Jos? Jos ? Jos? Varsinkin litteässä maassa, jota ei ole Jos? Jos? Jos? on totta

• Anonyymi

Nasulle kivi jalkaan ja mereen uimaan. Ei edes kaikki paska kellu.

• Anonyymi

Halusn muistuttaa porin martasta joka sinkoutui suolikaasusta kiertoradalle juuri nasun 11,2kmh nopeudella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      279
      11091
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      132
      6978
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5643
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5018
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4241
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3839
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3494
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3442
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2955
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      64
      2764
    Aihe