Mitä sinä pelkäät tällä hetkellä ei korona.

Anonyymi

Minä pelkään taloyhtiössä asuvaa ihmistä jolla on nartistisia luonteen piirteitä.

85

1831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaiken menetystä, ehkä nälkä kuolemaa.. Asiat voi näyttää välillä hyvältä mutta kyseessä on valheellinen turvallisuuden tunne. Tätä koitan välttää, olen myös aiemmin ollut "henkisessä helvetissä" ja pelkään joutumista siihen uudestaan

      • Anonyymi

        Tunnen myös narsistisen ihmisen. Sen itsekeskeisessä ihmistä en ole koskaan tavannut. Eikä hän ole mikään järjenriemuvoitto. Omastaan mielestä hänessä olisi ainesta mihin vain. Teot kyllä puhuvat vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen myös narsistisen ihmisen. Sen itsekeskeisessä ihmistä en ole koskaan tavannut. Eikä hän ole mikään järjenriemuvoitto. Omastaan mielestä hänessä olisi ainesta mihin vain. Teot kyllä puhuvat vastaan.

        Näinhän se on hänen osaltaan minä aina oikeassa kysymyksellä MINÄKÖ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on hänen osaltaan minä aina oikeassa kysymyksellä MINÄKÖ.

        Nartisti luonteen piirteikseen kuuluu minä keskeisyys itsensä korostaminen.Tänään oli ilta-sanomissa hyvä luku nartistisia ja jonkin asian tuntian haastattelu.Nuorempi nartisti pistää vanhemman naisen pään pyörälle.Eisiinä kuulla vaikka hälytys kellot söivät.Ikä voi tehdä tepposet kuulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nartisti luonteen piirteikseen kuuluu minä keskeisyys itsensä korostaminen.Tänään oli ilta-sanomissa hyvä luku nartistisia ja jonkin asian tuntian haastattelu.Nuorempi nartisti pistää vanhemman naisen pään pyörälle.Eisiinä kuulla vaikka hälytys kellot söivät.Ikä voi tehdä tepposet kuulossa.

        Tietoa tästäkin on seuravassa linkissä:

        https://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa-narsismista/narsismista_yleisesti/


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nartisti luonteen piirteikseen kuuluu minä keskeisyys itsensä korostaminen.Tänään oli ilta-sanomissa hyvä luku nartistisia ja jonkin asian tuntian haastattelu.Nuorempi nartisti pistää vanhemman naisen pään pyörälle.Eisiinä kuulla vaikka hälytys kellot söivät.Ikä voi tehdä tepposet kuulossa.

        Oliskos Niuvanniemen sairaala paras paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskos Niuvanniemen sairaala paras paikka.

        Kyllä


    • Anonyymi

      Muodikkaan pelon voi muodikkaasti kanavoida muodikkaaseen narsismiin. Kuinka malli sitten eroaa aktiivimalleista onkin eri juttu pohdittavaksi.

      • Anonyymi

        Hyvä oivallus nartisisesta ihmisestä ei mikään järjenriemuvoitto.😄😁


    • Anonyymi

      Minä pelkään vasara kädessä liikkuvia vaalityöntekijöitä.

      • Anonyymi

        Ei niitä täällä liiku älä pelkää suotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä täällä liiku älä pelkää suotta.

        Mistäs sen niin varmasti tiedät? Voiko sinuun luottaa?


      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika nythän on kysymys nartistista omavaasta henkilöstä.Ei ole kyse vaalityöntekijästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä täällä liiku älä pelkää suotta.

        Mistä tuollaisen oivailluksen olet saanut päähäsi vasara kävelevistä vaalityöntekiöistä.Mietihän vielä ennen kuin päästät ihmistenilmoille moista.


    • Anonyymi

      Pelkään vasemmistolaisia, vihreitä, ääsdeepeeläisiä, lapsia joilla kasvaa parta, islamisteja. Niiillä on joku vimma ja halu hävittää Suomi...suomalaiset ihmiset...ja me ketkä ollaan jäljellä pitäisi maksaa vielä tuosta ilosta. Pelkään lapsieni puolesta.

      • Anonyymi

        Minä pelkään persujen lapsien puolesta.


    • Anonyymi

      Tytti Määtän seuraavaa älynväläystä. Kauhulla odotan minkä seuraavan tyhmyyden tekee. En juurikaan uskalla hengittää muusta puhumattakaa.

    • Anonyymi

      Minä pelkään putket tukossa,rahat lopussa ukko makovaa sohvalla voe,voe,voe aivan laulaisi punakylkirastas.

      • Anonyymi

        Samaa minäkin pelkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa minäkin pelkään.

        Minä pelkään aamulla astua ulos,vaaniiko minun seuraaja taas minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pelkään aamulla astua ulos,vaaniiko minun seuraaja taas minua.

        Niin minäkin joka aamu tarkistan vaaniiko minun seuraaja minua nurkan takana vai portaikossa ovi raollaan.Iltaisin kuuntelen oven takana käyttäjää kellon kanssa miten kauvan vie kymmenen porrasta nousta,onko kunto parantunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin joka aamu tarkistan vaaniiko minun seuraaja minua nurkan takana vai portaikossa ovi raollaan.Iltaisin kuuntelen oven takana käyttäjää kellon kanssa miten kauvan vie kymmenen porrasta nousta,onko kunto parantunut.

        Niitä liikkuu tähän aikaan vuodesta ja muuloinkin kaikenlaisia sairaita kyttääjiä niin kerrostaloissa kuin ulkona .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä liikkuu tähän aikaan vuodesta ja muuloinkin kaikenlaisia sairaita kyttääjiä niin kerrostaloissa kuin ulkona .

        Ole varuilla jos mahdollista videolle puhelimessa ymm!!! Asukkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole varuilla jos mahdollista videolle puhelimessa ymm!!! Asukkaat.

        Näin teen koko ajan.On se ihmeellistä ettei taloyhtiössä saa asua henkilö,jonka asunnon omistaa läheinen henkilö.Vuokralainem aiheuttaa " pelkoa" joka asuu taloyhtiön asunnossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin teen koko ajan.On se ihmeellistä ettei taloyhtiössä saa asua henkilö,jonka asunnon omistaa läheinen henkilö.Vuokralainem aiheuttaa " pelkoa" joka asuu taloyhtiön asunnossa..

        Ota poliisiin yhteyttä,ja taloyhtiön isänöitsijään Heidän kuuluu asia hoitaa asukkaan parhaaksi. Ihmisen seuraaminen ja kaikenlainen kyttämiinen, on poliisi asia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota poliisiin yhteyttä,ja taloyhtiön isänöitsijään Heidän kuuluu asia hoitaa asukkaan parhaaksi. Ihmisen seuraaminen ja kaikenlainen kyttämiinen, on poliisi asia .

        Asiasta on keskusteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole varuilla jos mahdollista videolle puhelimessa ymm!!! Asukkaat.

        Onkohan tämä uhkailu.rivienvälistä voi lukea.Monenlaisia asukkaita on kylä täynnä.


    • Anonyymi

      Kun on uskossa ja Jeesus kulkee vierellä, ei tarvitse pelätä. Kun ikää tulee, niin ei haluaisi laitokseen, mutta sekin aika on Isän kädessä!

      • Anonyymi

        Näin on toivotaan, ettei kenenkään tarvi mennä laitokseen tai muihin loppusijoitus kohteisiin vaan saisi asua kotona.


      • Anonyymi

        Viittaan aloitukseen, narsistit. Uskosta puhuttaessa voidaan vain todeta että jos narsisteja jossain kohtaa, sitä tapaa nimenomaan näissä ns. uskovien piireissä. Mikä omahyväisyys, mikä ylimielisyys... sitä ei kyllä raamattu opeta. En tiedä onko syy vai seuraus tämä muka usko. Olen hyvin läheltä seurannut ns uskovia. Lukevat puoli tuntia aamuisin pyhää kirjaa, käyvät hurmoshenkisissä tilaisuuksissa kaatuilemassa ja ovat niin uskovaa, niin uskovaa. Sen jälkeen menevät huoraamaan, pettämään, huijaamaan, valehtelemaan, kiertämään veroja, tekemään kaikkea sitä mitä moraalinen, empaattinen, sivistynyt jne ihminen ei pystyisi ikinä tekemään.
        Kaikki saadaan anteeksi kun nostetaan kädet kohti taivasta ja hoilotetaan: hallelujaa, jeesus pelastaa, ja sitten voidaan taas lähteä hyvällä omalla tunnolla tekemään kaikkia niitä kierouksia mitä normaaliilla moraaliilla varustettu ihminen ei voisi koskaan tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittaan aloitukseen, narsistit. Uskosta puhuttaessa voidaan vain todeta että jos narsisteja jossain kohtaa, sitä tapaa nimenomaan näissä ns. uskovien piireissä. Mikä omahyväisyys, mikä ylimielisyys... sitä ei kyllä raamattu opeta. En tiedä onko syy vai seuraus tämä muka usko. Olen hyvin läheltä seurannut ns uskovia. Lukevat puoli tuntia aamuisin pyhää kirjaa, käyvät hurmoshenkisissä tilaisuuksissa kaatuilemassa ja ovat niin uskovaa, niin uskovaa. Sen jälkeen menevät huoraamaan, pettämään, huijaamaan, valehtelemaan, kiertämään veroja, tekemään kaikkea sitä mitä moraalinen, empaattinen, sivistynyt jne ihminen ei pystyisi ikinä tekemään.
        Kaikki saadaan anteeksi kun nostetaan kädet kohti taivasta ja hoilotetaan: hallelujaa, jeesus pelastaa, ja sitten voidaan taas lähteä hyvällä omalla tunnolla tekemään kaikkia niitä kierouksia mitä normaaliilla moraaliilla varustettu ihminen ei voisi koskaan tehdä.

        Ei todellakaan tarvitse olla uskovainen,joka yrittää sen avulla saavan asiansa kuntoon.Nartisti on nartisti vaikka voissa paistettaisiin.


    • Anonyymi

      Olisikko se korona sittenkin.Toivotiin muuta pelkoa ei koronaa.Minua ainakin pelottaa ,näissä Kuhmon asunnoissa kun täällä saavat asua sekopäät ynmihmiset sukupuoleen katsomasta olevat mielenterveys asukkaat,psyköpaatit nartistit ,kaupungin ruokittavat ihmiset,työtävieruksuvat ihmiset.omassa taloyhtiössä pelkään yhtä tiettyä ihmistä.Kyllä hänellekin vielä laki löytyy.

      • Anonyymi

        Toivottavan seppiä pitää ottaa virkavaltaan yhteyttä ahdistus ja seuranta ,kyttäys tapauksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavan seppiä pitää ottaa virkavaltaan yhteyttä ahdistus ja seuranta ,kyttäys tapauksissa.

        Aivan oikein et ole yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein et ole yksin.

        Tällä palstalla on ollut kirjoituksia narsistista ihmisestä.Minäkin tunnen erään ,voiko olla kovempaa valehteliaa kuin nartisti.Itsekkin uskoo niihin valheisiin,mutta nartistilla tulee hätä pois on päästävä hankalasta tilanteesta valehtelemalla yrittää pelastaa oman nahkansa.Entäs se mahtailu ja oman minän korostaminen.Tälläiset ihmiset tarvitsivat terapiaa oman ja läheisten avuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla on ollut kirjoituksia narsistista ihmisestä.Minäkin tunnen erään ,voiko olla kovempaa valehteliaa kuin nartisti.Itsekkin uskoo niihin valheisiin,mutta nartistilla tulee hätä pois on päästävä hankalasta tilanteesta valehtelemalla yrittää pelastaa oman nahkansa.Entäs se mahtailu ja oman minän korostaminen.Tälläiset ihmiset tarvitsivat terapiaa oman ja läheisten avuksi.

        Minulle eräs nartistisia luonteen piirteen omaava toivoi kuppaa.Ilmeisesti henkilö on sairastanut kyseisen taudin kun niin tiesi seuraukset.On myös eräs puolustus päästä tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla on ollut kirjoituksia narsistista ihmisestä.Minäkin tunnen erään ,voiko olla kovempaa valehteliaa kuin nartisti.Itsekkin uskoo niihin valheisiin,mutta nartistilla tulee hätä pois on päästävä hankalasta tilanteesta valehtelemalla yrittää pelastaa oman nahkansa.Entäs se mahtailu ja oman minän korostaminen.Tälläiset ihmiset tarvitsivat terapiaa oman ja läheisten avuksi.

        Mutta arvaappa mitä. Narsisti ei lähde terapiaan, hänessä kun ei ole mitään vikaa vaan terapiaa ehdottava on itse sairas. Terapiaan menee narskun traumatisoitunut uhri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta arvaappa mitä. Narsisti ei lähde terapiaan, hänessä kun ei ole mitään vikaa vaan terapiaa ehdottava on itse sairas. Terapiaan menee narskun traumatisoitunut uhri.

        Aivan oikeaa asiaa näinhän se todellisuudessa on.Nartisti luulee olevansa aina oikeassa.Sehän on tutkittu asia.Nartisti yrittää kaikkein keinoin päästä hänelle hankalasta tilasta valehtelemalla siinähän hän on oikein mestari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle eräs nartistisia luonteen piirteen omaava toivoi kuppaa.Ilmeisesti henkilö on sairastanut kyseisen taudin kun niin tiesi seuraukset.On myös eräs puolustus päästä tilanteesta.

        Mitä tämä ihminen vai onko hän edes ihminen voi toivoa tuollaista sairautta toiselle,taitaa hänellä itsellään olla .
        Lapsuudesta muistan naapurin emännän joka oli saannut sairauden sota-aikana mieheltään.Voi sitä käyttäytymistä.Ja kun se menee aivoihin niikuin hänellä,sekä niveliin oli varmaan mummolla rautaa nivelissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tämä ihminen vai onko hän edes ihminen voi toivoa tuollaista sairautta toiselle,taitaa hänellä itsellään olla .
        Lapsuudesta muistan naapurin emännän joka oli saannut sairauden sota-aikana mieheltään.Voi sitä käyttäytymistä.Ja kun se menee aivoihin niikuin hänellä,sekä niveliin oli varmaan mummolla rautaa nivelissä.

        Varmaan pitäis mennä tämän henkilön omaan sisäiseen maalilmaansa. Kun toivoo kuppaa toiselle ihmiselle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle eräs nartistisia luonteen piirteen omaava toivoi kuppaa.Ilmeisesti henkilö on sairastanut kyseisen taudin kun niin tiesi seuraukset.On myös eräs puolustus päästä tilanteesta.

        Ilmeisesti tällä henkilöllä on itsellään ollut kuppa.Toivoo toiselle samaa minkä helvetin itse käynyt läpi.Sais tämä henkilö sanoa kokemusta on.


    • Anonyymi

      Läheisen menettämistä. Muuten en oikeastaan enää mitään.

      • Anonyymi

        Kerro miten menettämistä.Me autamme sinua rakas ihminen.Näin tietysti on nartisti n kanssa ,et ole yksin.Auttavia tahoja löytyy kun selaat nettiä kyseisen asian kohdalta.Aina löytyy auttavia käsiä kun pyydät,et ole yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miten menettämistä.Me autamme sinua rakas ihminen.Näin tietysti on nartisti n kanssa ,et ole yksin.Auttavia tahoja löytyy kun selaat nettiä kyseisen asian kohdalta.Aina löytyy auttavia käsiä kun pyydät,et ole yksin.

        Varmaan tarkoitit lopullista menettämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tarkoitit lopullista menettämistä.

        Kyllä narsistinen ihminen osaa temput,joilla se pääsee eteenpäin,esim,valehtelu ottaa mukaan läheiset ihmiset minäkö ,olen aina oikeassa.Entäpä kun uskaltaa olla eri mieltä.Silloni löytyy syyllinen naapurista tai jostain läheisestä.Silloin on loukattu nartisti n minä kuvaa,hätä on silloin käsillä.Silloin löytyy kekseliäisyys ja valehtelu,ne on hänen puolustus aseitaan.Minä aina oikeassa.Vähättety lähteistään kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä narsistinen ihminen osaa temput,joilla se pääsee eteenpäin,esim,valehtelu ottaa mukaan läheiset ihmiset minäkö ,olen aina oikeassa.Entäpä kun uskaltaa olla eri mieltä.Silloni löytyy syyllinen naapurista tai jostain läheisestä.Silloin on loukattu nartisti n minä kuvaa,hätä on silloin käsillä.Silloin löytyy kekseliäisyys ja valehtelu,ne on hänen puolustus aseitaan.Minä aina oikeassa.Vähättety lähteistään kohtaan.

        Narsistinen ihminen lahjoo esim.hyvin haavoittuvan ihmisen.Tuo hänelle lohifileen, että olisi samaa pataa hänen kanssa.Olen nähnyt tilanteen ja kysyin tältä henkilöltä tästä asiasta ,hän myönsi näin tapahtuneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä narsistinen ihminen osaa temput,joilla se pääsee eteenpäin,esim,valehtelu ottaa mukaan läheiset ihmiset minäkö ,olen aina oikeassa.Entäpä kun uskaltaa olla eri mieltä.Silloni löytyy syyllinen naapurista tai jostain läheisestä.Silloin on loukattu nartisti n minä kuvaa,hätä on silloin käsillä.Silloin löytyy kekseliäisyys ja valehtelu,ne on hänen puolustus aseitaan.Minä aina oikeassa.Vähättety lähteistään kohtaan.

        Näinhän se on narsistin mielestä on vain kahdenlaisia ihmisiä vihollisia jotka uskaltavat olla eri mieltä ja erehtyvät jopa tuomaan ilmi ettei narsisti olekkaan täydellinen. Ja sitten on tämä "narsistin hovi" joka uskoo sokeasti narsistiin joka käyttää heitä hyöty tarkoituksessa. Narsistilla kun on vielä oikeassa olemisen pakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on narsistin mielestä on vain kahdenlaisia ihmisiä vihollisia jotka uskaltavat olla eri mieltä ja erehtyvät jopa tuomaan ilmi ettei narsisti olekkaan täydellinen. Ja sitten on tämä "narsistin hovi" joka uskoo sokeasti narsistiin joka käyttää heitä hyöty tarkoituksessa. Narsistilla kun on vielä oikeassa olemisen pakko.

        Oikein hyvin olet oivaltanut tämän asian,selko suomenkielinen kuvaus nartisesta henkilöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvin olet oivaltanut tämän asian,selko suomenkielinen kuvaus nartisesta henkilöstä.

        No se tuler 25 vuoden kokemuksen rintaäänellä


    • Anonyymi

      Minä pelkään niin pirusti, että ovikello soi ja oven takana seisoo anoppi mukanaan muovikassi täynnä rönttösiä!

      • Anonyymi

        Ottaisin avosylin vastaan rönttöset jos joku vai niitä toisi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisin avosylin vastaan rönttöset jos joku vai niitä toisi !

        Niin minäkin jos joku toisi rönttösiä, ei siinä mitään pelättävää olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin jos joku toisi rönttösiä, ei siinä mitään pelättävää olisi.

        Ei tietenkään, mutta se anoppi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään, mutta se anoppi..

        Useammat anopit on kivoja,huumorintajuisisia, elävät nyky aikaa pilke silmäkulmassa.Ei mitään ahdasmielisyyttä mitä vielä oli 60 luvulla.Voi tokkiinsa mitä katson telkkarista näitä rakkauden etsijöitä sarjat.Siellä peitto heiluu välillä tämä on elämää.Yritän olla nykyaikainen anoppi mitä miniän tai vävyn ei tarvitse pelätä,vaikka on tuota ikää ,pian kahdeksalla kymmenellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useammat anopit on kivoja,huumorintajuisisia, elävät nyky aikaa pilke silmäkulmassa.Ei mitään ahdasmielisyyttä mitä vielä oli 60 luvulla.Voi tokkiinsa mitä katson telkkarista näitä rakkauden etsijöitä sarjat.Siellä peitto heiluu välillä tämä on elämää.Yritän olla nykyaikainen anoppi mitä miniän tai vävyn ei tarvitse pelätä,vaikka on tuota ikää ,pian kahdeksalla kymmenellä.

        Alku kirjoituksen eli alku lähteen mukaan kysymyksessä oli narsistinen ihminen.Tuli loikkaus eri asiaan. Mutta hyvä asia ottaa anopit puheeksi,nehän on vallan mukavia vanhempia rouvia,anopit kunniaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alku kirjoituksen eli alku lähteen mukaan kysymyksessä oli narsistinen ihminen.Tuli loikkaus eri asiaan. Mutta hyvä asia ottaa anopit puheeksi,nehän on vallan mukavia vanhempia rouvia,anopit kunniaan.

        Hyvä kirjoitus henkilöltä.Nartistin mielestä on vihollisia jotka uskaltavat sanoa oman mielipiteensä ja olla eri mieltä.Sitten hänen hovinsa joka uskoo hänen valheisiin.Miettippä oletko peräti parisuhteessa kyseisen luonteen omaavan henkilön kanssa,vai onko sinulla tuttava nartisti.Iltasanomissa oli taas luku nartistista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus henkilöltä.Nartistin mielestä on vihollisia jotka uskaltavat sanoa oman mielipiteensä ja olla eri mieltä.Sitten hänen hovinsa joka uskoo hänen valheisiin.Miettippä oletko peräti parisuhteessa kyseisen luonteen omaavan henkilön kanssa,vai onko sinulla tuttava nartisti.Iltasanomissa oli taas luku nartistista.

        Nartistisiselta mieheltä pallit jyrän alle.Mutta tänään oli kirjoitus ilta-sanomissa hänen rakastelutaidoistaan, se meneekin siihen "minäkö".Kerskailun puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisin avosylin vastaan rönttöset jos joku vai niitä toisi !

        Minä ottaisin rönttösen tekijän aljoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ottaisin rönttösen tekijän aljoksi.

        Mitä tarkoittaa aljoksi,en ole tuota samaa ennen kuullut.voi olla kirjpitusvirhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus henkilöltä.Nartistin mielestä on vihollisia jotka uskaltavat sanoa oman mielipiteensä ja olla eri mieltä.Sitten hänen hovinsa joka uskoo hänen valheisiin.Miettippä oletko peräti parisuhteessa kyseisen luonteen omaavan henkilön kanssa,vai onko sinulla tuttava nartisti.Iltasanomissa oli taas luku nartistista.

        Ei ole ollut lukua NARTISTISTA! Usko jo, että se on NARSISTI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut lukua NARTISTISTA! Usko jo, että se on NARSISTI!

        Eikä ole senkin NARISEVA,ummärrätkö että ei ole kaksisuuntaista mielialaa vaan kaksisuuntainen PERSAUS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole senkin NARISEVA,ummärrätkö että ei ole kaksisuuntaista mielialaa vaan kaksisuuntainen PERSAUS.

        Sulla se vasta paha luki on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa aljoksi,en ole tuota samaa ennen kuullut.voi olla kirjpitusvirhe.

        lemmikki, elätti plus muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lemmikki, elätti plus muuta

        Ajatelle jos sinulla sinulla olisi aviomies tai poika ystävä narsistinen luonteen omaava ihminen kysymyksikseen minäkö,valehtelua oman minän korostaminen niikuin eräs nartisti sanoi kun tyttö ystävä lähti kuntoutukseen,kyllä minä panin lähtiessä.Herrasmies ei tuollaisia kerro naapureille.Lappuja laittamassa ihmisten autoihin parkkipaikoista luulee olevansa parkkipoliisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatelle jos sinulla sinulla olisi aviomies tai poika ystävä narsistinen luonteen omaava ihminen kysymyksikseen minäkö,valehtelua oman minän korostaminen niikuin eräs nartisti sanoi kun tyttö ystävä lähti kuntoutukseen,kyllä minä panin lähtiessä.Herrasmies ei tuollaisia kerro naapureille.Lappuja laittamassa ihmisten autoihin parkkipaikoista luulee olevansa parkkipoliisi.

        Tyttöystävällä pitäisi jo hälytyskello soida jos on tuolainen poikaystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatelle jos sinulla sinulla olisi aviomies tai poika ystävä narsistinen luonteen omaava ihminen kysymyksikseen minäkö,valehtelua oman minän korostaminen niikuin eräs nartisti sanoi kun tyttö ystävä lähti kuntoutukseen,kyllä minä panin lähtiessä.Herrasmies ei tuollaisia kerro naapureille.Lappuja laittamassa ihmisten autoihin parkkipaikoista luulee olevansa parkkipoliisi.

        Ei varsinkaan toivvo kuppaa kellekkään läheiselleen.


    • Anonyymi

      Yhdelle narsistille riitti sanoessani "silmäsi ovat liian lähellä toisiaan". Ei ole nainen sen jälkeen seuraan tungetellut.

      • Anonyymi

        Kannatetaan..narsistin virheet heti esille, varsinkin ne ulkoiset. Saa miettimistä ja ei ennätä muuta kuin omia virheitään kirjaamaan. Luja ote, mutta vain kerran ilman jankutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatetaan..narsistin virheet heti esille, varsinkin ne ulkoiset. Saa miettimistä ja ei ennätä muuta kuin omia virheitään kirjaamaan. Luja ote, mutta vain kerran ilman jankutuksia.

        Sehän se hänelle riittääkin, ei nartistin kanssa voi olla eri mieltä ,kysymys on heti "minäkö"alkaa valehteliut mitännöinnyt minä aina oikeassa "minäkö "niikuin nartisti käyttää sanontaa ,huomatessaan että onkin väärässä.Siinä on tultu hänen revirilleen valheet alkavat.Luulee olevansa "Rasputin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se hänelle riittääkin, ei nartistin kanssa voi olla eri mieltä ,kysymys on heti "minäkö"alkaa valehteliut mitännöinnyt minä aina oikeassa "minäkö "niikuin nartisti käyttää sanontaa ,huomatessaan että onkin väärässä.Siinä on tultu hänen revirilleen valheet alkavat.Luulee olevansa "Rasputin"

        Tommosessa pyörteessä mummoinkin päät menee sekaisin.Entä jos ei kuule hälytys kellojen ääntä.Varmaan pitää hankkia kuulokoje jo sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommosessa pyörteessä mummoinkin päät menee sekaisin.Entä jos ei kuule hälytys kellojen ääntä.Varmaan pitää hankkia kuulokoje jo sitten.

        Ulkoiset olemukset kuin apinaa katselesi .Köykky selkä kumara asento kädet nyrkissä kävelessä.


    • Anonyymi

      Niin ja selekä on kumarassa kun on hinkselit liian kirreellä.

      • Anonyymi

        Varmaan muukin on kireällä.


    • Anonyymi

      Synti on kansakuntien häpeä.

      • Anonyymi

        Mikä lie synti tässäkin asiassa.


      • Anonyymi

        Olisikko kyseessä Piilolankankaan "kunkku"Teidän jätepoliisi vihjeen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikko kyseessä Piilolankankaan "kunkku"Teidän jätepoliisi vihjeen perusteella.

        Kuka ties,koskaan ei ole varmaa vastausta näihin elämän alojen kysymyksiin.Meitä on moneksi.Näitä jotka haluaa satuttaa toisten elämää,ne varmaan tarvitsisi ammattiapua jota näissä keskusteluissa emme voi antaa.Eri toten nartistisia luonteenpiirteitä pitää hakea apua ammattijärjestö ,eli psykiatrialta tai muista ammattiauttajilta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ties,koskaan ei ole varmaa vastausta näihin elämän alojen kysymyksiin.Meitä on moneksi.Näitä jotka haluaa satuttaa toisten elämää,ne varmaan tarvitsisi ammattiapua jota näissä keskusteluissa emme voi antaa.Eri toten nartistisia luonteenpiirteitä pitää hakea apua ammattijärjestö ,eli psykiatrialta tai muista ammattiauttajilta .

        Minusta näille tietyn luonteenpiirteitä omaaville olisi autiosaari paras paikka kuntoutua ,tarkoitan nartistisen luonteen piirteen omaavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta näille tietyn luonteenpiirteitä omaaville olisi autiosaari paras paikka kuntoutua ,tarkoitan nartistisen luonteen piirteen omaavia.

        Samaa mieltä pois ihmisten näkyvistä heidän omaan lokeroonsa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä pois ihmisten näkyvistä heidän omaan lokeroonsa .

        Ehkä olis paras ratkaisu.


    • Anonyymi

      Narsissien aika on vasta lumien lähdettyä ensi keväänä.

      • Anonyymi

        Ei ne hälytyskellot soi enää vanhemalla iällä,koska kuulo heikkenee iän karttuessa.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe