Onko ne kaikki jo kuolleet vai onko ne kaikki jo luopuneet uskonnostaan !!!
Minä en ole nähnyt yhtään kommunistia kymmeneen vuoteen....
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole moni muukaan, ei niitä taida enää olla olemassakaan... eikö ne loppuneet siihen kun kommunismin lopunajan tyypit oli sellaisia ettei ne tykänneet tytöistä, niillä ole ihan toisenlaiset intressit... ei kai siitä synny mitään uutta ja vanhalla on tapana kuolla..
joten luulen että ne ovat ovat kuolleet sukupuuttoon...
Sitä saa mitä tilaa...- Anonyymi
Kerroit totuuden ja vain sen, kiitos siitä !!!
- Anonyymi
Kyllä ne kuolee sukupuuttoon tuolla marginaalisella s-käyttäytymisellään...
Eituu lissää vaikka kuinka pumppaa... eituumuutakuinpsskaa... - Anonyymi
Höpö höpö minä näen aina kun menen naapuriin kylään.
- Anonyymi
Meidän täytyy tehdä kaikkemme, jotta uusi kylmä sota voidaan välttää”, hän sanoi YK:n yleiskokouksen aluksi.
”Olemme menossa hyvin vaaralliseen suuntaan. Meillä ei ole varaa sellaiseen tulevaisuuteen, jossa kaksi suurinta taloutta halkaisevat maailman omilla kauppa- ja finanssisopimuksillaan ja omilla internet- ja tiedusteluratkaisuillaan”, hän sanoi nimeämättä maailman kahta suurinta taloutta eli Yhdysvaltoja ja Kiinaa.
Onkohan ketjun aloittelijalla käsitystä kuinka paljon jäseniä on Kiinan kommunistisessa puolueessa, taitaa olla enemmän kuin asukkaita koko Suomessa! Kyllä siellä Kiinassa usko on vielä vakaata! - Anonyymi
Suurin osa käänsi kelkkansa täydellisesti ja ryhtyi rautarouviksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1581987
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131916- 1201350
- 981332
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4311191- 63920
- 50856
- 49851
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä221731Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa337707