Onko ne kaikki jo kuolleet vai onko ne kaikki jo luopuneet uskonnostaan !!!
Minä en ole nähnyt yhtään kommunistia kymmeneen vuoteen....
6
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole moni muukaan, ei niitä taida enää olla olemassakaan... eikö ne loppuneet siihen kun kommunismin lopunajan tyypit oli sellaisia ettei ne tykänneet tytöistä, niillä ole ihan toisenlaiset intressit... ei kai siitä synny mitään uutta ja vanhalla on tapana kuolla..
joten luulen että ne ovat ovat kuolleet sukupuuttoon...
Sitä saa mitä tilaa...- Anonyymi
Kerroit totuuden ja vain sen, kiitos siitä !!!
- Anonyymi
Kyllä ne kuolee sukupuuttoon tuolla marginaalisella s-käyttäytymisellään...
Eituu lissää vaikka kuinka pumppaa... eituumuutakuinpsskaa... - Anonyymi
Höpö höpö minä näen aina kun menen naapuriin kylään.
- Anonyymi
Meidän täytyy tehdä kaikkemme, jotta uusi kylmä sota voidaan välttää”, hän sanoi YK:n yleiskokouksen aluksi.
”Olemme menossa hyvin vaaralliseen suuntaan. Meillä ei ole varaa sellaiseen tulevaisuuteen, jossa kaksi suurinta taloutta halkaisevat maailman omilla kauppa- ja finanssisopimuksillaan ja omilla internet- ja tiedusteluratkaisuillaan”, hän sanoi nimeämättä maailman kahta suurinta taloutta eli Yhdysvaltoja ja Kiinaa.
Onkohan ketjun aloittelijalla käsitystä kuinka paljon jäseniä on Kiinan kommunistisessa puolueessa, taitaa olla enemmän kuin asukkaita koko Suomessa! Kyllä siellä Kiinassa usko on vielä vakaata! - Anonyymi
Suurin osa käänsi kelkkansa täydellisesti ja ryhtyi rautarouviksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542248
- 622152
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131661- 621482
- 511443
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41875Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90767Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118747Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33718- 40683