en uskalla sanoo et tykkään siitä

Anonyymi

mitä teen se jopa kysy keneen oon ihatunu mut se on out my league paremma näköne

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohon olisi ollut nasevaa heti vastata että "suhun" ja nauraa päälle.

      • Anonyymi

        ei saa senkin löpr


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei saa senkin löpr

        Mitä ei saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ei saa?

        olla ilkee senkin lpr


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olla ilkee senkin lpr

        Mikäs tuossa oli ilkeää? Itse en vastaavissa tilanteissa tai muutoinkaan hämmentävissä tilanteissa koskaan keksi ajoissa mitään järkevää sanottavaa, vaan tilanne kerkeää mennä ohi. Jälkeenpäin sitten tajuaa, ai niinhän mun olisi pitänyt sanoa. Vakavasti puhuen ihan oikein aloittaja todennäköisesti kuitenkin menetteli, sillä voihan se olla että ihastuksen kohde olisikin osoittautunut luottamattamuuden arvoiseksi. Nuoruudessani ihastuin poikkeuksetta sittemmin heteroiksi osoittautuneisiin kundeihin, joten ihan hyvä oli etten heitä yrittänyt iskeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tuossa oli ilkeää? Itse en vastaavissa tilanteissa tai muutoinkaan hämmentävissä tilanteissa koskaan keksi ajoissa mitään järkevää sanottavaa, vaan tilanne kerkeää mennä ohi. Jälkeenpäin sitten tajuaa, ai niinhän mun olisi pitänyt sanoa. Vakavasti puhuen ihan oikein aloittaja todennäköisesti kuitenkin menetteli, sillä voihan se olla että ihastuksen kohde olisikin osoittautunut luottamattamuuden arvoiseksi. Nuoruudessani ihastuin poikkeuksetta sittemmin heteroiksi osoittautuneisiin kundeihin, joten ihan hyvä oli etten heitä yrittänyt iskeä.

        mut oli ilkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut oli ilkee

        Ihastuneena on ihastunut myös toisen ulkonäköön. Hän on varmasti ihastunut sinun ulkonäköösi ja pitää sinua kaikkein ihanimpana ihastellen kaikkia piirteitäsi. Nekin piirteet, joista saataisit itse olla epävarma, tuntuvat monesti toisesta erityisen ihanilta ja mielenkiintoisilta. Hän osaa arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Vain sillä on merkitystä, että molemmat tykkäätte toisistanne ja toistenne ulkonäöstä. Muut saavat pitää mielipiteensä, niillä ei ole merkitystä. Merkityksellisintä elämää eletään oman ihastuksen rakastavassa kainalossa, ei kylmissä parrasvaloissa :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe